quote:
lvl 1 tot 60 -> BM zekersteweten
![]()
lvl 60 -> zelf weten
Mijn BM spec waar ik van patch 1.7 tot paar dagen geleden mee heb gespeeld:
5/5 endurance training
3/3 thick hide
2/2 improved revive pet (heerlijk om te hebben, maar mocht je 't niet willen, stop die 2 punten dan in improved aspect of the hawk voor een beetje extra dmg)
5/5 unleashed fury
5/5 ferocity
2/2 spirit bond
1/1 intimidation
2/2 bestial discipline
5/5 frenzy (go go 0.7 attack speed met Broken Tooth, spell interruption anyone?
![]()
)
1/1 Bestial wrath ( blijkbaar overpowered, maar dat is alleen voor de losers die eigenlijk mario bros moeten spelen)
-------+
31 points
5/5 improved concussive shot of 5/5 efficiency, ik had efficiency gedaan, om een nog kortere downtime te hebben, maar improved concussive shot is op zich best wel lekker en eigenlijk mag je dat niet missen
5/5 lethal shots
3/3 hawk eye
1/1 aimed shot
-------+
14 points
3/3 monster slaying
3/3 humanoid slaying
-------+
6 points
HEERLIJKE spec voor solo PvE en 5 man instances en voor 1v1 PvP is 't ook fantastisch.
Voor group pvp/pve is 't ook goed, daar niet van, maar de marks/surv build is daar weer iets beter voor omdat je dan meer dmg doet.
Mijn huidige spec is 0/21/30:
3/3 monster slaying
3/3 humanoid slaying
5/5 deflection
5/5 improved wingclip
2/2 savage strikes (imba shit
![]()
)
1/1 deterrence (bring it on rogue)
3/3 surefooted (merk er alleen nog niet veel van)
3/3 killer instnct (dit merk ik wel
![]()
)
5/5 lightning reflexes (geeft mij nu 406 agi unbuffed)
-----+
30 points
5/5 improved concussive shot
1/5 efficiency (had een punt extra nodig om tot de tier 3 te komen
![]()
)
5/5 lethal shots
1/1 aimed shot
3/3 hawk eye
5/5 mortal shots
1/1 scatter shot (heeeeerlijk!!! SS, FD, FT
![]()
)
(zie ook,
http://wow.allakhazam.com/profile.html?525818)Let wel, deze build is niet op raids gericht, je kan ook voor 31 punten in marks gaan om Trueshot Aura te halen waar de raid van kan profiteren. Maar goed, lekker belangrijk
![]()
Maar ik ga weer terug naar BM denk ik, want grinden met mijn huidige build is kut, pet gaat veels te snel neer ook al heb ik 'm stamina en armour specced en ik neem steeds aggro over.
Bijvoorbeeld die elementals in Silithus, die je moet summonen kon ik eerst makkelijk neerhalen, nu gaat bijna altijd m'n pet neer en kan ik wingclip kiten.. sucks arse
![]()
But still, Hunters ftw
[ Bericht 4% gewijzigd door Migwi op 28-12-2005 19:02:17 ]