abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33437052
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 12:16 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Als er een warrior of rogue op je in staat te hakken en je hebt geen ice block of frost nova meer, dan kan je wel wegblinken maar casten doe je niet meer, AM worden bij mij niet geinterupt dus als zon melee klasse me probeert te killen blast ik zo hard en snel mogelijk zijn laatste leven eraf, das vaak : fire blast, cone of cold en dan wat arcane missiles, als ik dan gewoon sta te zwaaien en er gebeurt niks dan ben je dood, tis ook verdomt handig tegen runners, die AM gaan ECHT ver
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik dit een (endgame)mage nog nooit heb zien doen. Op lage levels wel, maar niet op 60. Die bursten een Warrior zo vlug omlaag dat het ook niet eens nodig is (beginnend met een Warrior in sheep). Het is natuurlijk afhankelijk van je build, maar als je frost bent, je hebt ook nog een Cold Snap als je echt een verdediging nodig hebt. Cooldown, yep, maar kan wel je leven redden
pi_33437134
Wat een discussie hier alweer.

Mage is van imba in beta naar een redelijke gimped class gegaan in retail.
Begin van retail was mage goed te spelen, momenteel is het gewoon een gimped class doordat blizzard eerst alle andere classes aanpakt, soms 2 te gelijk, maar liefst 1 class per patch...

Verder heeft mage class weinig veranderingen gehad.
Even alle patch log van mage op rij, warlock komt zowat bij iedere patch voor mage slaat hier en daar eens iets over
Sommige "fixes" zijn er nu nog...
- Blink door de wereld map
- Blink ik ga terug in de tijd (beweeg geen meter)
- AM channelled maar geen missiles

Verder waar ik mezelf aan stoor is dat als je blinked je soms nog xxxx dmg op je krijgt van rogue's en warriors...
Staat er you gain blink, blaat hits you for xxx en blaat hits you for xxxx.
Verder het frost resist probleem.
Dit heeft niet alleen betrekking op een mage maar op de hele wereld...
Het oplossen hiervan is niet even gebeurt in 123 stappen.
Maar ik snap gewoon niet dat ze het systeem van fire niet kunnen gebruiken om het te fixen...
Aangezien fire works as intend....

Even voor de stats, mijn frostbolt zit avg +900 crist 17xx of 18xx.
Dit zonder gebruik van trinkets.
Verder heb ik GEEN Arcane Power.
Profiel alhier: Pocus at Twisting Nether

Kan mij redelijk redden in PvP, maar het is wel "Learn2Play your class".
In teamverband met guild is AB of WSG leuk om te doen met randoms vind ik er weinig aan...
Snap niet dat jullie een warlock en mage gaan vergelijken...
Classes zijn voor verschillende doeleinden gemaakt.
Momenteel is het Warlock > Mage

* LMD kijkt naar MC/BWL en PvP

Nee Recca je weet op wie ik doel

Laat het hier bij, hieronder alle mage changes in patches, verder 1 General aanpassing die ook invloed had op mage... was een zeer irritante.

World of Warcraft Client Patch 1.8.0 (2005-10-11)
quote:
Mages
- Arcane Missiles - Should now properly report the correct "out of
range" indicator on the action bar.


- World of Warcraft Client Patch 1.6.1 (2005-08-02)
quote:
General
- Spell casting is no longer interrupted when leaving combat.


- World of Warcraft Client Patch 1.6.0 (2005-07-12)
quote:
Mages
- Frostbolt - Targets that are immune to movement slowing effects will
no longer be affected by Frostbolt's movement slowing effect. Damage
will still be caused.
- Frost Nova - Will now cause damage to targets immune to immobilizing
effects.
- Blast Wave - Will now cause damage to targets immune to immobilizing
effects.
- Cone of Cold - Targets that are immune to movement slowing effects
will no longer be affected by Cone of Cold's movement slowing effect.
Damage will still be caused.
- Detect Magic - will no longer cause guard retaliation in Goblin towns.
- Ignite - Can now be dispelled by any effect that dispels magic
effects.
- Frost Armor/Ice Armor - Targets that are immune to movement slowing
effects will no longer be affected by the Chill's movement slowing
effect. Targets will still have their melee attack speed reduced.
- Arcane Instability - Fixed a bug where rank 3 of this talent was not
increasing the periodic damage of various spells by the correct
amount (was increasing by 2% and should now properly increase by 3%).
- World of Warcraft Client Patch 1.5.0 (2005-06-07)
quote:
Mages
- Mage Armor - Now has a new, unique icon.
- World of Warcraft Client Patch 1.4.0 (2005-04-19)
quote:
Mages
- Amplify Magic and Dampen Magic effects should now replace each other
properly.
- Improved Scorch (Talent) - Redesign. Scorch spells have a
20/40/60/80/100% chance to cause your target to be vulnerable to Fire
damage. This vulnerability increases the Fire damage dealt to your
target by 2% and can be stacked up to 5 times for a total of 10%
increased Fire damage.
- New Spell: Arcane Brilliance (available at level 56 - Loot) - Infuses
the target's party with brilliance, increasing their Intellect.
- Improved Mana Shield - Design changed. Instead of increasing the
amount absorbed, it now decreases the mana lost per point of damage
taken by 10/20%.
- An error message is now displayed if you try to use Blink on boats
and zeppelins.
- Wand Specialization - Fixed a bug where the damage increase with this
talent was higher than the listed amount.
- Frost Nova - Now subject to diminishing returns in PvP. This is
considered an immobilizing effect.
- Pyroblast and Fireball damage over time will now stack together.


- World of Warcraft Client Patch 1.3.0 (2005-03-22)
quote:
Mage
- Training costs adjusted. Total training cost was decreased.
- Improved Blizzard - Chill duration reduced to 1.5 seconds (4.5
seconds w/ Permafrost) and refreshes with each damage tick rather
than at the beginning of the spell. In addition, a target that
resists the damage will also resist the chill effect.
- Blink - Using this spell should no longer cause you to fall through
the world.
- Blink can now be used to escape more of the stun effects used by
creatures in the world.
- Blink is no longer useable on boats or zeppelins.
- Blast Wave damage radius fixed so damage properly extends to 10 yd.
- Dampen Magic - Duration and mana cost increased. Now castable on all
raid targets.
- Amplify Magic - Duration and mana cost increased. Now castable on all
raid targets.
- Frost/Ice Armor - Mana cost reduced.
- New Spell: Mage Armor (Available at level 34) - Allows for 30% of
mana regeneration to function while casting and increases resistance
to all magic schools. Does not stack with Frost/Ice Armor.
- New Spell: Conjure Water (Rank 7) (Available through quest at
level 60).
- Arcane Missiles: Fixed a bug where the spell would not function
properly against spell-reflecting targets.
- World of Warcraft Client Patch 1.2.0 (2004-12-21)
quote:
Mages
- Portals: Each portal spell now has an individual cooldown.
- Polymorph: Players now have an increasing chance to break free of
the effect, such that it is unlikely the effect will last more than
15 seconds.
- World of Warcraft Client Patch (2004-11-07)
quote:
Mage
- Blink should work much more reliably and will not stop your movement.
- Removed facing requirement from Counterspell, Detect Magic, and
Polymorph.
- Polymorph: Now dismounts the enemy target, increased the chance of
breaking early.
- Blizzard: Deals its damage in more frequent intervals.
- Arcane Intellect: Ranks 4 and 5 now require reagents.
- Teleport: Now requires a reagent.
- Portal: Now requires a reagent.
- Slow Fall: Now requires a reagent.
pi_33437466
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 13:16 schreef LMD het volgende:
Nee Recca je weet op wie ik doel
Psh, hij kan me niet bijhouden in MC

Alleen in BWL staat hij hoger dan mij, maar heeft meestal ook 3-4 keer de aggro al wel gehad
Maar het is altijd een mengelmoes van mages en warlocks als je naar damagemeters kijkt. Maar ik heb mages ook flink van zich af zien bijten. Eentje van een andere 'grote' guild deed (met de 2 trinkets en redelijk veel damage gear) een enorme crit met een PoM Pyro in AB. Hoger dan mijn shadowbolts mind you

Maar ja, als je een mage tegenover een warlock zet, wint een warlock meestal wel (tenzij de mage enorm veel cooldowns gaat verknallen). Maar aan de andere kant kunnen jullie toch wel wat meer tegen melee en UD's aangezien de verdedigingen niet fear-based zijn. Qua vechtstijl is het ook niet te vergelijken, heb ik ook niet gedaan, ik vind alleen dat een hele bugged verdedigings-systeem net iets erger is dan de Arcane Missile bug.
pi_33438056
Hmmm zoveel cd's heeft een mage niet, pom en trinkets
Iceblock en coldsnap (frost)
Pyro (fire)
Arcane Power (arcane)

Rest van cd's is <30 seconden.
En tja, verdediging, mage frostnova... verder is sheep/counterspell, maar houdt het betreft defense ook wel weer op
pi_33438625
Ok, heb ff advies nodig. WoWreader en Atlas geinstalleerd, maar ik wil coordinates kunnen gebruiken. Welke mod raden jullie aan, en waar vind ik een up-to-date versie ervan?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_33439978
Ice Barrier, Pocus...
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  dinsdag 27 december 2005 @ 15:30:29 #182
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_33441095
quote:
Some good guidelines to set before the duel is to disallow hunters using traps, rogues stealthing, warriors disarming, warlocks fearing, paladins bubbling, paladins healing, shamans touching the keyboard, and mages casting spells.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  dinsdag 27 december 2005 @ 15:32:07 #183
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_33441142
Trouwens, als druid heb je tegenwoordig eigenlijk geen in het oog springende bugs meer. Alleen nog steeds een extreem lage DPS, vooral in bearform.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_33445393
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 14:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ice Barrier, Pocus...
Ik vond het zonder van mijn punten, priest dispelled hem gewoon...
maar idd, vergeten te noemen
pi_33445555
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 15:30 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Hij is geniaal
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  dinsdag 27 december 2005 @ 18:16:01 #186
66083 Platina
78th Element
pi_33446226
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 15:32 schreef Rodie83 het volgende:
Trouwens, als druid heb je tegenwoordig eigenlijk geen in het oog springende bugs meer. Alleen nog steeds een extreem lage DPS, vooral in bearform.
Eh dat is geen bug
  dinsdag 27 december 2005 @ 18:19:53 #187
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33446344
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 02:09 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Defense: Met een cast beginnen (van Fear in dit geval) voordat je tegenstander je kan bereiken, en dus ervoor zorgen dat hij je niet aan kan raken.
'Last Resort': Als de verdediging resist of het is een rogue/warrior charge, en hij staat leuk op je in te bashen. Een normale fear zal hier niet werken, door de enorme aantallen interrupts en manieren om gesilenced te worden (kick/pummel). Death Coil is meer om een situatie waarin een normale verdediging niet meer zou werken toch weer een beetje grip op het gevecht te krijgen. Neemt niet weg dat Warriors 35 seconden immune kunnen zijn voor fear, maar dat terzijde...
Maar het is wel een verdediging die ik maar al te graag gebruik.. sterker ik vind het de beste defense spell die we hebben. Het geeft je gewoon net die ruimte die je nodig hebt om het tij compleet te keren. De ene keer is het genoeg om een succubus te ninjasummonen, de andere keer is het net genoeg om een fear te casten of weg te rennen, als je niet gehamstringd bent. Je wilt niet weten hoeveel gevechten ik gewonnen heb dankzij death coil.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_33446490
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 14:04 schreef Richardfun het volgende:
Ok, heb ff advies nodig. WoWreader en Atlas geinstalleerd, maar ik wil coordinates kunnen gebruiken. Welke mod raden jullie aan, en waar vind ik een up-to-date versie ervan?
titanpanel, handig balkje erbij en automatisch ook coordinaten
  dinsdag 27 december 2005 @ 18:31:57 #189
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_33446691
Een paar vrienden zitten me te pushen om het ook te gaan spelen en daar zit ik over na te denken.

Het lijkt me op het eerste gezicht een leuk spel, maar heeft iemand een site waar ik me wat kan inlezen over de basics voordat ik het eventueel aanschaf?
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_33447088
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 18:31 schreef NJ het volgende:
Een paar vrienden zitten me te pushen om het ook te gaan spelen en daar zit ik over na te denken.

Het lijkt me op het eerste gezicht een leuk spel, maar heeft iemand een site waar ik me wat kan inlezen over de basics voordat ik het eventueel aanschaf?
www.wow-europe.com
  dinsdag 27 december 2005 @ 18:47:59 #191
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_33447190
Thanks.
*lezen*
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_33447442
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 13:13 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik dit een (endgame)mage nog nooit heb zien doen. Op lage levels wel, maar niet op 60. Die bursten een Warrior zo vlug omlaag dat het ook niet eens nodig is (beginnend met een Warrior in sheep). Het is natuurlijk afhankelijk van je build, maar als je frost bent, je hebt ook nog een Cold Snap als je echt een verdediging nodig hebt. Cooldown, yep, maar kan wel je leven redden
niet iedereen is full epic
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_33448898
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 18:19 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Maar het is wel een verdediging die ik maar al te graag gebruik.. sterker ik vind het de beste defense spell die we hebben. Het geeft je gewoon net die ruimte die je nodig hebt om het tij compleet te keren. De ene keer is het genoeg om een succubus te ninjasummonen, de andere keer is het net genoeg om een fear te casten of weg te rennen, als je niet gehamstringd bent. Je wilt niet weten hoeveel gevechten ik gewonnen heb dankzij death coil.
Death Coil is inderdaad erg handig, maar ik zie het niet als een normale verdediging door de cooldown die erop zit. Het is niet slim het voor iedereen te gebruiken, want ik heb al vaak genoeg gehad dat hij op cooldown zat toen ik het net iets harder nodig had. Ik win er ook meer gevechten door, nooit gezegt dat ik dat niet deed, maar je moet er toch iets meer bij nadenken wanneer je het wilt gebruiken.
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 18:55 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

niet iedereen is full epic
Heb ik dat gezegt dan?
Non-epics doen het net zo goed. AM gebruiken als iemand melee op je staat te bashen is gewoon vragen om een pummel/kick.
pi_33449481
jij hebt het over wegblasten, ik heb die imba ZG trinket niet en ik heb geen + 500 dmg, dus no fucking way dat ik een warrior wegblast
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_33449732
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 18:16 schreef Platina het volgende:

[..]

Eh dat is geen bug
idd niet.
kut druids

EDIT:
ja, ik zeg kut druids, omdat ze altijd zo lang erover doen om neer te gaan. een warrior gaat nog sneller neer.
pi_33449972
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 19:57 schreef Migwi het volgende:

[..]

idd niet.
kut druids

EDIT:
ja, ik zeg kut druids, omdat ze altijd zo lang erover doen om neer te gaan. een warrior gaat nog sneller neer.
wees blij DAT ze neergaan
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_33450492
Weet iemand hoe je een system channel kan joinen zonder dat je in die area bent? Bijv. de looking for group channel van Ironforge kan joinen? Schijnt toch mogelijk te zijn...
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  dinsdag 27 december 2005 @ 20:34:36 #198
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_33451085
Het t net gespeeld bij een maat, en fantastisch spel!
Era Vulgaris
  dinsdag 27 december 2005 @ 20:42:37 #199
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33451353
Pff op 1 raid Perdition's en Mageblade gedisenchant.. 0 sum 4tl... Tijd om MC maar niet meer te doen dan
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 27 december 2005 @ 21:39:34 #200
83951 rashudo
project 2501
pi_33453196
Ik ben nu toch maar naar Kul Tiras gegaan, die was ook recommended. Khadgar werd als eerst aangegeven, maar daar moet ik nu al een kwartier wachten voor ik naar binnen kan. 100 mensen in de rij? Sorry maar dat vind ik echt teveel. 5 minuten heb ik er wel voor over.

Bij Kul Tiras kwam ik zo binnen
Their eyes opaque.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')