Mwa, ik moet zeggen dat ik Warlocks en Hunters wel iets sterker vind dan de rest.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:12 schreef DjNivek het volgende:
Shaman: Warlocks zijn overpowered
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-general&t=6504817&p=1&tmp=1#post6504817
Hunters heb ik eigenlijk niet zo'n moeite mee als Mage zijnde. Zat laatst rustig te eten en te drinken toen ik van achteren werd aangevallen door een hunter. De enige reden dat er niemand stierf was dat hij net op tijd Gadgetzan binnen vluchtte voor hij dood ging.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Mwa, ik moet zeggen dat ik Warlocks en Hunters wel iets sterker vind dan de rest.
Warlocks doen veel damaged en hebben een Minion die je ook nog eens lastig valt, dat laatste geldt ook voor de Hunter, als je daartegen vecht, dan vecht je altijd tegen twee.
Ik weet nogsteeds niet hoe ik als Druid kan winnen van deze twee.
Meestal kan ik wel winnen van een Warrior, een Mage en een Priest. Alleen ik speelde onlangs tegen een priest die precies mijn level had en die caste een spell en daardoor was ik al binnen 3 tellen meer dan 75% van mijn HP kwijt. Echt ongelofelijk.![]()
Als Druid zijn Warlocks ook gewoon lastig. Alleen de Feral specced kunnen me wat problemen opleveren, maar voor de rest, nah. Maar point is dat ik eigenlijk nog nooit van sommige skills heb gehoord die de shaman daar beschrijftquote:Op maandag 2 januari 2006 23:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Mwa, ik moet zeggen dat ik Warlocks en Hunters wel iets sterker vind dan de rest.
Warlocks doen veel damaged en hebben een Minion die je ook nog eens lastig valt, dat laatste geldt ook voor de Hunter, als je daartegen vecht, dan vecht je altijd tegen twee.
Ik weet nogsteeds niet hoe ik als Druid kan winnen van deze twee.
Meestal kan ik wel winnen van een Warrior, een Mage en een Priest. Alleen ik speelde onlangs tegen een priest die precies mijn level had en die caste een spell en daardoor was ik al binnen 3 tellen meer dan 75% van mijn HP kwijt. Echt ongelofelijk.![]()
Gestopt met lezen na 2 zinnen :pquote:Op maandag 2 januari 2006 23:12 schreef DjNivek het volgende:
Shaman: Warlocks zijn overpowered
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-general&t=6504817&p=1&tmp=1#post6504817
Ik zit nu pas op 47, dus mss vandaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Morthil, wacht maar tot 60. Aimed Shot crits you for 1900, Multi Shot crits you for 800. *blink de deadzone in*. Scattershot crits you for 250. You die.
Bij wijze van spreken.
Oh ja, de classes zijn weggevallen bij dat Shammie ding:
Delrof
Level 48 Troll
True. Warlocks zijn misschien een tikkie 'overpowered' vanwege de imba crits, maar die worden al generfed. ;-)
stemmetjes?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:45 schreef rashudo het volgende:
wat een stemmetjes zeg..
die candy gaf +2% per seconde voor een duur 30sec. Das toch beter dan die 4200 bottle met 9k+ manaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ach, de hoge levels.Wordt alleen maar erger. Priests met 9k mana die water van 4200 over 30 drinken.
% based water zou ideaal zijn, maar goed, leer mij Blizzard kennen.
M'n felhunter kan drain mana!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Morthil, wacht maar tot 60. Aimed Shot crits you for 1900, Multi Shot crits you for 800. *blink de deadzone in*. Scattershot crits you for 250. You die.
Bij wijze van spreken.
Oh ja, de classes zijn weggevallen bij dat Shammie ding:
Delrof
Level 48 Troll
True. Warlocks zijn misschien een tikkie 'overpowered' vanwege de imba crits, maar die worden al generfed. ;-)
1.9 komt al 3 maanden.....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:38 schreef Takje het volgende:
Komt 1.9 nou morgen?
Daar heb ik een refresh knopje voor. Tss, m'n F5 gebruiken, die is gekquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Recca, haal je vinger eens van de F5 knop op Blizz US General foruma f.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |