Niet iedereen heeft PoM en beide trinkets én shatter. Kans dat iemand die alle 4 de requirements heeft is waarschijnlijk nog niet eens 2 %... Zoals iemand al zei, en ik blijf dit herhalen:quote:Op donderdag 29 december 2005 15:08 schreef janspj het volgende:
als mage heb je wel een "I win button" .. Shatter 50% crit change against frozen targets
dit met beide trinkets imba![]()
Dus POM FB, en meestal breekt frost nova nog niet gelijk dus gooi er gelijk 1 COC achteraan.
er is altijd een lack of priests. ik ben nog amper ingelogd of ik krijg al een stuk of tien verzoekjes om een instance/bg te doen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:30 schreef Xinouth het volgende:
Heb nu een priestje gemaakt op de server van m'n main.. Lack of priests in mn guild ><
Pick up groupquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:57 schreef Richardfun het volgende:
PuG?
Ik heb een zuig guild, zoek momenteel een nieuwe. Leuk hoor zo'n 40+ guild (40 members grappig genoeg), maar ik heb het gevoel alsof mensen vooral lid zijn omdat ze denken dat ze er iets aan hebben, de guild is saai en ongezellig.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:47 schreef Richardfun het volgende:
Morthill, dan zorg je toch gewoon dat een high lvl guild mate of zo je ff helpt met wat oranje en rode quests tot je 46 bent, dan kun je daarna zelf door
Neu, ik zoek wel gewoon een leuke Alliance guild. Desnoods start ik mijn eigen, moet te doen zijn. Al wil ik dat pas rond lvl 55-60 doen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:14 schreef Richardfun het volgende:
kom dan lekker op ragnaros spelen bij de netherhorde
Ik blijf dus gewoon op Sylvanas zoals ik eigenlijk al zei.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:31 schreef Platina het volgende:
Niet op Ragnaros die server is al full, en ook nog een ontielijke kutserver ook.
Grts nog met jullie eerste successen daarquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:15 schreef R_o_N het volgende:
Ik sta vanavond ingeschreven voor MC, en nog wel als priest nr 6meeste die we mee hebben gehad tot nu toe was 3 haha dus nu moet het met de healing wel snor zitten dacht ik zo...
de core hounds nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:45 schreef R_o_N het volgende:
Haha maar die Luci die ging down gelukkig
en nu whipen op maggie inderdaad
achjah... we doen wel lekker veel ervaring op zo, met deze werkwijze haha... btw als je Maggie down krijgt dan spawnen sommige trashmobs toch niet meer ?
Magmadar: De ancient corehounds de corehoundpacks spawnen ook niet meerquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:45 schreef R_o_N het volgende:
Haha maar die Luci die ging down gelukkig
en nu whipen op maggie inderdaad
achjah... we doen wel lekker veel ervaring op zo, met deze werkwijze haha... btw als je Maggie down krijgt dan spawnen sommige trashmobs toch niet meer ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |