Je bent te druk bezig met je GBA Review(s), hoer.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
OUUUUUUUUUUEEEEEEEEEEEENDAAAAAAAAAAAAAAAN
LINDA LINDA LINDAAAAAA![]()
Ik speel de game eigenlijk te weinig![]()
Nog ééntje dit jaar, als afsluiterquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:16 schreef Thomper het volgende:
[..]
Je bent te druk bezig met je GBA Review(s), hoer.
quote:
hoi hoe nieuw ben jijquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:16 schreef mordradead het volgende:
hoi, ik ben nieuw
Ik zou gewoon grofvuil bellen.quote:
Geef hem bier!quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Snel kapot maken dan, kunnen we een ander krijgen!
quote:Reactie van: shitbreak - Gepost op dinsdag 20-12-2005 22:34
een 3D spel wtf bena alle spelle zijn toch 3D
Vallende ruit was grappig.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb net FInal Destination 2 gekeken, heb me kapot gelachen![]()
![]()
*SPLAT* Dat was iemand's hoofd
quote:Op woensdag 21 december 2005 09:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet je, ik had me verslapen, en dan ben ik nog de eerste op de faculteit
Zo vaak al gebeurd, mijn projectgroep weet echt niet wat op tijd komen is...quote:
Ik ken hetquote:Op woensdag 21 december 2005 09:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo vaak al gebeurd, mijn projectgroep weet echt niet wat op tijd komen is...
Lekkere luchtige film voor op de late avondquote:Op woensdag 21 december 2005 00:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb net FInal Destination 2 gekeken, heb me kapot gelachen![]()
![]()
*SPLAT* Dat was iemand's hoofd
Ik ook.. ik heb ook geen sneeuwquote:Op woensdag 21 december 2005 10:38 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Die moet ik nog laten maken.
Het einde was ook hilarischquote:Op woensdag 21 december 2005 09:59 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Lekkere luchtige film voor op de late avond
Airbag
Lift
maar wel een kerstmuts!quote:Op woensdag 21 december 2005 10:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ook.. ik heb ook geen sneeuw![]()
Behoorlijkquote:
Baggerpost.quote:
Wat is het?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Behoorlijk
Ik heb echter wel EINDELIJK resultaten gekregen met ons computerprogramma
[afbeelding]
Geluidsproductie rondom Boston airportquote:
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 21 december 2005 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geluidsproductie rondom Boston airport
Oh, zeg dat danquote:Op woensdag 21 december 2005 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geluidsproductie rondom Boston airport
Ik loop je te klieren vandaag op Fok of niet?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, euhVoor de volgende keer okay
Ik ookquote:Op woensdag 21 december 2005 12:53 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben vandaag alweer de hele dag vrij
kutleven![]()
quote:
Ach, ik kan je hebbenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik loop je te klieren vandaag op Fok of niet?
Hoezo bijna en welke slowchattersquote:Op woensdag 21 december 2005 13:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je bent al bijna net zo erg als een paar van de andere slowchatters.
En ik had nog wel zoveel waardering voor je.
Nog niet me mail gecheckedquote:Op woensdag 21 december 2005 13:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nu nog wel![]()
Hey Bernie.. waarom he? .. Waarom heb jij nooit mijn kerst E-card geopend!
Hij zit n iet eens in me Inboxquote:Op woensdag 21 december 2005 13:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Die heb ik echt al 2 weken geleden gestuurd ofzo.. of vorige week, kan ook.
Ga heen, mijn enkel lig nu helemaal open en ik voel me te brak om te werken.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:08 schreef Roi het volgende:
Goede morgen zonder zorgen!
Nou zeg ..quote:Op woensdag 21 december 2005 13:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hij zit n iet eens in me Inbox
Misschien is sie niet door me Spam filter heengekomen :p
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ga heen, mijn enkel lig nu helemaal open en ik voel me te brak om te werken.![]()
Danke. Al had ik liever een zuigzoen van Laniboekje op mijn opengerete en reuze bebloedde blaar op mijn enkel.quote:
Je wist dat ik daar op af zou komen he Thomper?quote:[GAM SC] Ouendan/Doctor Who Fantopic
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Danke. Al had ik liever een zuigzoen van Laniboekje op mijn opengerete en reuze bebloedde blaar op mijn enkel.
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Danke. Al had ik liever een zuigzoen van Laniboekje op mijn opengerete en reuze bebloedde blaar op mijn enkel.
Je maak mijn dag weer goed.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Ga toch HEEN! Gister mocht je dom tegen me doen, toen kwam er niets uit en vandaag doe je het wel![]()
quote:
Nou zeg...quote:Op woensdag 21 december 2005 13:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Ik kan je nu niet eens meer Dannijs noemen... GADVERDAMME!Heeft een zeer smerig beeld van een bebloede blaar
quote:
Doe maar niet.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
O ja pics komen later.
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:24 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Je wist dat ik daar op af zou komen he Thomper?
En blaren.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:32 schreef peristilius het volgende:
[..]
De slowchat wordt langzaam aan overgenomen door vrouwen!
Goede ontwikkeling.
Vooruitgang is niet te stoppen.quote:
Tief toch op met je blaar.quote:
Is er dan ook helemaaaal niemand die een beetje medelijden kan tonen?quote:
Nu niet meer nee, ik was van plan lief tegen je te doen.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Is er dan ook helemaaaal niemand die een beetje medelijden kan tonen?
Niet als mensen zo zielig doen nee.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Is er dan ook helemaaaal niemand die een beetje medelijden kan tonen?
Vieze plekken enzo moet je op het laatste moment vertellen / laten ontdekken.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:39 schreef Roi het volgende:
echt kut voor je, nu kan je helemaal geen meisjes meer krijgen
Laat dan maar zitten.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Niet als mensen zo zielig doen nee.
Dat vind ik al lief van je.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nu niet meer nee, ik was van plan lief tegen je te doen.
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:41 schreef RaymanNL het volgende:
laten we lekkere dingens posten, om lanikoekje te helpen aan haar lunch:
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij is ze nog geen moeder...quote:Op woensdag 21 december 2005 13:41 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:41 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Ik ook,. maar ik had maar een uur les, dus ik dacht, ik blijf mooi lekker thuis bij me slowchattersquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Sorry, niet echt lekker. Doe mij Matthew Fox maar
![]()
En wat een goeie kont heeft die chickquote:Op woensdag 21 december 2005 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat een sterke man
Die chick is voor Gamedemonquote:Op woensdag 21 december 2005 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En wat een goeie kont heeft die chick
iddquote:Op woensdag 21 december 2005 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En wat een goeie kont heeft die chick
Niet eens voor mij?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Die chick is voor Gamedemon![]()
Geef mij die Matthew maar![]()
Ik zag die ook op google images, vond het alleen een gekke foto zo met die halve benenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:58 schreef Laniboekje het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
En nu stop ik met spammen![]()
Lostquote:Op woensdag 21 december 2005 14:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Helaasch, Gamedemon en ik zijn hier de echte Lost-fanboy/girl
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:04 schreef mordradead het volgende:
welke gek gaat er nou in z'n kleren in het water zitten
CSI begon leuk, na 3 seizoenen en 2 spin-offs is er geen kont meer aan.quote:
Nee.quote:
Ik kijk alleen C.S.I. Las Vegas, heb nog niks van seizoen 6 gezien. Maar voorgaande seizoenen vond ik wel tof.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
CSI begon leuk, na 3 seizoenen en 2 spin-offs is er geen kont meer aan.
ER begon leuk, maar na 2 seizoenen en zonder die neger dokter ook geen kont meer aan
Lost moet ik nog aan beginnen.
Dat is het zelfde als die vage tussenfilmpjes op RTL 4 waar in zo'n doos van 35 op de grond ligt te rollenquote:Op woensdag 21 december 2005 14:04 schreef mordradead het volgende:
welke gek gaat er nou in z'n kleren in het water zitten
talpa hequote:Op woensdag 21 december 2005 14:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat is het zelfde als die vage tussenfilmpjes op RTL 4 waar in zo'n doos van 35 op de grond ligt te rollen![]()
Omdat ik het hardstikke druk hebquote:Op woensdag 21 december 2005 14:11 schreef Laniboekje het volgende:
Oh en Roy, had ik je al verteld dat Lost leuk is. Waarom heb jij nog niet gekeken! Je moet het eigenlijk wel vanaf het begin volgen, anders snap je er niks van.
Je kan wel bij komen kijken, ik krijg de DVD Box voor Kerst![]()
Ik vind het een tegenvaller van je dat je Sonic weg doetquote:Op woensdag 21 december 2005 14:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat ik het hardstikke druk hebMaar goed, ik kom wel kijken hoor
![]()
Als ik een game niet leuk vind doe ik m wegquote:Op woensdag 21 december 2005 14:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vind het een tegenvaller van je dat je Sonic weg doet
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ik een game niet leuk vind doe ik m weg![]()
Heet jij Royquote:Op woensdag 21 december 2005 14:24 schreef mordradead het volgende:
ja
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:38 schreef Roi het volgende:
Zeg dat nou niehiet, daar doet ie 't voor![]()
luister maar naar roiquote:Op woensdag 21 december 2005 14:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Soms he Mordra, heeeeeel soms, word ik een beetje moe van jou als user
Ja, kan wel zijn, maar fuck die shit. Ik moest het zeggenquote:Op woensdag 21 december 2005 14:38 schreef Roi het volgende:
Zeg dat nou niehiet, daar doet ie 't voor![]()
je reageert niet meer op m'n mailquote:Op woensdag 21 december 2005 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, kan wel zijn, maar fuck die shit. Ik moest het zeggen
Hoi Bernie.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:51 schreef Tomasso het volgende:
Hoi. Bernie is nieuw hier.
Wat wil je ervoor..quote:Op woensdag 21 december 2005 15:04 schreef MMaRsu het volgende:
Iemand mijn horloge kopen?
[afbeelding]
Die kunnen we ook zo lekker zienquote:Op woensdag 21 december 2005 15:04 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Je kan je gmail attackments hier niet plaatsen, dat is hetzelfde effect als een [img] tag met een c:\Mijn Documenten\blingbling.jpg linkjequote:Op woensdag 21 december 2005 15:04 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:22 schreef Laniboekje het volgende:
Ja, krijg nou de ((@@%![]()
Heb ik gisteren keihard zitten werken aan mijn portfolio, open ik net het bestand om nog even te genieten van mijn goede werk, ben ik godverdomme 7 pagina's kwijt! Terwijl ik die op mijn floppy en op mijn laptop gesaved had.
Mijn stomme )(^#(^^*# laptop zat gister al te kutten, maar ik dacht dat alles nog goed ging. Ja niet dus![]()
Ow, schiet lekker op danquote:Op woensdag 21 december 2005 15:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Je kan je gmail attackments hier niet plaatsen, dat is hetzelfde effect als een [img] tag met een c:\Mijn Documenten\blingbling.jpg linkje
Ik mail dat soort shit ook standaard nog een keer naar mezelf toe voor de zekerheidquote:Op woensdag 21 december 2005 15:22 schreef Laniboekje het volgende:
Heb ik gisteren keihard zitten werken aan mijn portfolio, open ik net het bestand om nog even te genieten van mijn goede werk, ben ik godverdomme 7 pagina's kwijt! Terwijl ik die op mijn floppy en op mijn laptop gesaved had.
Mijn stomme )(^#(^^*# laptop zat gister al te kutten, maar ik dacht dat alles nog goed ging. Ja niet dus![]()
Ja, voortaan ook maar doen dan. Ik ben nu echt ff down, het was zo een moeilijk stuk, zo hard op gewerkt en dan wegquote:Op woensdag 21 december 2005 15:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik mail dat soort shit ook standaard nog een keer naar mezelf toe voor de zekerheid
Correctie, over een uur pasquote:
Ahwquote:Op woensdag 21 december 2005 15:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, voortaan ook maar doen dan. Ik ben nu echt ff down, het was zo een moeilijk stuk, zo hard op gewerkt en dan weg![]()
Nu heb ik echt ff geen zin meer in heel dat kloteportfolio.
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Correctie, over een uur pasHeb me een uur vergist
Wat ook betekent dat ik een uur te vroeg naar huis ben gegaan net
Koop een Macquote:Op woensdag 21 december 2005 15:22 schreef Laniboekje het volgende:
Wow tain, een kwaliteitspost. Dit had ik niet van jou verwacht.quote:
Wie is Berniequote:Op woensdag 21 december 2005 14:48 schreef Roi het volgende:
Is Bernie nieuw hier ?
Klaag ze aan.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:20 schreef Roi het volgende:
wtf 120¤ via automatisch incasso van mijn rekening afgeschreven
Dan ben jij geen Bernie. Blijven er nog veel users over.quote:
Ik ben toch wel razendbenieuwd naar het verhaal omtrend jouw naamkeuze vanuit het oogpunt van je ouders.quote:
Wuk vulquote:Op woensdag 21 december 2005 18:37 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik ben toch wel razendbenieuwd naar het verhaal omtrend jouw naamkeuze vanuit het oogpunt van je ouders.
Brand losch!
quote:Op woensdag 21 december 2005 18:37 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik ben toch wel razendbenieuwd naar het verhaal omtrend jouw naamkeuze vanuit het oogpunt van je ouders.
Brand losch!
quote:
Een razendpopulair kinderprogramma, in Nederland ook wel bekend als Sesamstraat.quote:
Sorry, ik kijk krek alleen naar de bisteboatquote:Op woensdag 21 december 2005 19:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Een razendpopulair kinderprogramma, in Nederland ook wel bekend als Sesamstraat.
Je moet die friezen ook alles leren.
Wat is hij toch lief als hij boos isquote:Op woensdag 21 december 2005 21:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Vooral blijven bashen jongens, als jullie willen dat ik hier regelmatig post vooral blijven bashen
Dan komt Berniedead ter wereldquote:Op woensdag 21 december 2005 22:04 schreef mordradead het volgende:
ja, 2 januari word de grote dag
Je lul vinden?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:07 schreef RaymanNL het volgende:
Neeeeeeee, veeeeeel spannender!
iets wat ik elk jaar probeer te doen!
wat zit je te ouwehoeren met m'n voornaam manquote:Op woensdag 21 december 2005 22:31 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
wat moet dat met mijn achternaam?![]()
ik doe niks, jij doet dat..quote:Op woensdag 21 december 2005 22:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
wat zit je te ouwehoeren met m'n voornaam man
quote:
Goeiemorgen BERNIE!!quote:Op donderdag 22 december 2005 09:04 schreef RaymanNL het volgende:
Goedenmorgen allemaal![]()
![]()
![]()
!!!!11111 one one
Heb je weer een beetje goeie zin?quote:
Ja hoor, gisteren ook wel hoor. Goede zin in jou te klieren. Maar vandaag niet, denk ikquote:Op donderdag 22 december 2005 09:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je weer een beetje goeie zin?
Nou, ik kan me nog een post over je portfolio herinneren... Dat was echt niet om mij te klierenquote:Op donderdag 22 december 2005 09:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja hoor, gisteren ook wel hoor. Goede zin in jou te klieren. Maar vandaag niet, denk ik![]()
Oh ja, datquote:Op donderdag 22 december 2005 09:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, ik kan me nog een post over je portfolio herinneren... Dat was echt niet om mij te klieren
Goed zoquote:Op donderdag 22 december 2005 09:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oh ja, datIk heb het alweer uit mijn geheugen verdrongen. Nee, ik heb gisteren ff mijn moed opgepakt en tot laat doorgewerkt en nu staat alles er weer op. Goed gesaved en al.
quote:Op donderdag 22 december 2005 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goed zoWerken met je donder!
![]()
Ik heb dan wel geen college volgende week (quote:Op donderdag 22 december 2005 09:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja.. werken doe ik al zo veel. Zelfs volgende week! Terwijl iedereen (bijna iedereen dan) vakantie heeft.
Nee, want dat vind ik rot voor je .. dat je toch moet werken. Tenzij je leuk werk hebt en volgens mij wel he?quote:Op donderdag 22 december 2005 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb dan wel geen college volgende week (), maar ik moet wel werken twee dagen. Troost je dat een beetje?
Werk is op zich wel okay hoor, maar tis de week na Kerst. Er komen dus altijd heel veel mensen hun Kerstkado's terugbrengenquote:Op donderdag 22 december 2005 09:49 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, want dat vind ik rot voor je .. dat je toch moet werken. Tenzij je leuk werk hebt en volgens mij wel he?
Ik heb helemaal geen vrijquote:Op donderdag 22 december 2005 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb dan wel geen college volgende week (), maar ik moet wel werken twee dagen. Troost je dat een beetje?
Das een uur te laat nietwaar?quote:
2anderhalf dusquote:Op donderdag 22 december 2005 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das een uur te laat nietwaar?
Serieus?quote:Op donderdag 22 december 2005 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Werk is op zich wel okay hoor, maar tis de week na Kerst. Er komen dus altijd heel veel mensen hun Kerstkado's terugbrengen
Das best veulquote:
Yup. Vorig jaar moest ik ook werken de dag na Kerst en dat was een helquote:
Kapotte cadeau's of mensen die gewoon de dingen die ze gekregen hebben niet leuk vinden?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das best veulFoei Tain
[..]
Yup. Vorig jaar moest ik ook werken de dag na Kerst en dat was een helPauzes een uur later, driedubbele bezetting, klagende mensen, rijen tot buiten, verschrikkelijk
Vooral het tweede. Als er iets kapot is vind ik het zelf ook niet meer dan normaal dat je teruggaatquote:Op donderdag 22 december 2005 10:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Kapotte cadeau's of mensen die gewoon de dingen die ze gekregen hebben niet leuk vinden?
ik heb er zin inquote:Op donderdag 22 december 2005 09:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je weer een beetje goeie zin?
Best wel triest dat mensen serieus cadeaus terugbrengen die ze niet leuk vindenquote:Op donderdag 22 december 2005 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vooral het tweede. Als er iets kapot is vind ik het zelf ook niet meer dan normaal dat je teruggaatAan kapotte shit heb je niet veel...
Leuker is om ze opnieuw in te pakken en iemand anders te geven.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Best wel triest dat mensen serieus cadeaus terugbrengen die ze niet leuk vinden![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Leuker is om ze opnieuw in te pakken en iemand anders te geven.
Hoi Lanikoekjequote:Op donderdag 22 december 2005 10:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Als je het dan maar niet geeft aan diegene waar je het van gekregen hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |