Je bent te druk bezig met je GBA Review(s), hoer.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
OUUUUUUUUUUEEEEEEEEEEEENDAAAAAAAAAAAAAAAN
LINDA LINDA LINDAAAAAA![]()
Ik speel de game eigenlijk te weinig![]()
Nog ééntje dit jaar, als afsluiterquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:16 schreef Thomper het volgende:
[..]
Je bent te druk bezig met je GBA Review(s), hoer.
quote:
hoi hoe nieuw ben jijquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:16 schreef mordradead het volgende:
hoi, ik ben nieuw
Ik zou gewoon grofvuil bellen.quote:
Geef hem bier!quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Snel kapot maken dan, kunnen we een ander krijgen!
quote:Reactie van: shitbreak - Gepost op dinsdag 20-12-2005 22:34
een 3D spel wtf bena alle spelle zijn toch 3D
Vallende ruit was grappig.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb net FInal Destination 2 gekeken, heb me kapot gelachen![]()
![]()
*SPLAT* Dat was iemand's hoofd
quote:Op woensdag 21 december 2005 09:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet je, ik had me verslapen, en dan ben ik nog de eerste op de faculteit
Zo vaak al gebeurd, mijn projectgroep weet echt niet wat op tijd komen is...quote:
Ik ken hetquote:Op woensdag 21 december 2005 09:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo vaak al gebeurd, mijn projectgroep weet echt niet wat op tijd komen is...
Lekkere luchtige film voor op de late avondquote:Op woensdag 21 december 2005 00:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb net FInal Destination 2 gekeken, heb me kapot gelachen![]()
![]()
*SPLAT* Dat was iemand's hoofd
Ik ook.. ik heb ook geen sneeuwquote:Op woensdag 21 december 2005 10:38 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Die moet ik nog laten maken.
Het einde was ook hilarischquote:Op woensdag 21 december 2005 09:59 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Lekkere luchtige film voor op de late avond
Airbag
Lift
maar wel een kerstmuts!quote:Op woensdag 21 december 2005 10:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ook.. ik heb ook geen sneeuw![]()
Behoorlijkquote:
Baggerpost.quote:
Wat is het?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Behoorlijk
Ik heb echter wel EINDELIJK resultaten gekregen met ons computerprogramma
[afbeelding]
Geluidsproductie rondom Boston airportquote:
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 21 december 2005 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geluidsproductie rondom Boston airport
Oh, zeg dat danquote:Op woensdag 21 december 2005 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geluidsproductie rondom Boston airport
Ik loop je te klieren vandaag op Fok of niet?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, euhVoor de volgende keer okay
Ik ookquote:Op woensdag 21 december 2005 12:53 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben vandaag alweer de hele dag vrij
kutleven![]()
quote:
Ach, ik kan je hebbenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik loop je te klieren vandaag op Fok of niet?
Hoezo bijna en welke slowchattersquote:Op woensdag 21 december 2005 13:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je bent al bijna net zo erg als een paar van de andere slowchatters.
En ik had nog wel zoveel waardering voor je.
Nog niet me mail gecheckedquote:Op woensdag 21 december 2005 13:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nu nog wel![]()
Hey Bernie.. waarom he? .. Waarom heb jij nooit mijn kerst E-card geopend!
Hij zit n iet eens in me Inboxquote:Op woensdag 21 december 2005 13:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Die heb ik echt al 2 weken geleden gestuurd ofzo.. of vorige week, kan ook.
Ga heen, mijn enkel lig nu helemaal open en ik voel me te brak om te werken.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:08 schreef Roi het volgende:
Goede morgen zonder zorgen!
Nou zeg ..quote:Op woensdag 21 december 2005 13:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hij zit n iet eens in me Inbox
Misschien is sie niet door me Spam filter heengekomen :p
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ga heen, mijn enkel lig nu helemaal open en ik voel me te brak om te werken.![]()
Danke. Al had ik liever een zuigzoen van Laniboekje op mijn opengerete en reuze bebloedde blaar op mijn enkel.quote:
Je wist dat ik daar op af zou komen he Thomper?quote:[GAM SC] Ouendan/Doctor Who Fantopic
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Danke. Al had ik liever een zuigzoen van Laniboekje op mijn opengerete en reuze bebloedde blaar op mijn enkel.
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Danke. Al had ik liever een zuigzoen van Laniboekje op mijn opengerete en reuze bebloedde blaar op mijn enkel.
Je maak mijn dag weer goed.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Ga toch HEEN! Gister mocht je dom tegen me doen, toen kwam er niets uit en vandaag doe je het wel![]()
quote:
Nou zeg...quote:Op woensdag 21 december 2005 13:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Ik kan je nu niet eens meer Dannijs noemen... GADVERDAMME!Heeft een zeer smerig beeld van een bebloede blaar
quote:
Doe maar niet.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
O ja pics komen later.
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:24 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Je wist dat ik daar op af zou komen he Thomper?
En blaren.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:32 schreef peristilius het volgende:
[..]
De slowchat wordt langzaam aan overgenomen door vrouwen!
Goede ontwikkeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |