Bukgeit +1quote:Op woensdag 21 december 2005 08:39 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Level 42 - Hot Water
Mercury Rev - Car Wash Hair
De Straaljagers - Clean Boy![]()
Dream Warriors - Wash Your Face In My Sink
Guttermouth - Pee In The Shower![]()
Alanis Morissette - Hands Clean
Christina Aguilera - Dirty
Kool & The Gang - She's Fresh
Limp Bizkit - Boiler
Eminem - Soap
All I Want For Christmas van Maria Kerriequote:Op woensdag 21 december 2005 08:58 schreef belsen het volgende:
Welk nummer haalde 10 jaar terug alweer de eerste kerstpositie in Engeland?
In Nederland misschien ook wel, eik...
Zeven minuten na toekenning van het punt stel je de volgende vraag. Da's wel erg snel!quote:Op woensdag 21 december 2005 08:58 schreef belsen het volgende:
Welk nummer haalde 10 jaar terug alweer de eerste kerstpositie in Engeland?
In Nederland misschien ook wel, eik...
quote:Op woensdag 21 december 2005 09:11 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Zeven minuten na toekenning van het punt stel je de volgende vraag. Da's wel erg snel!
Ik zie nu overigens pas dat die vraag niet van gisterennacht was, maar al van vanmorgen...quote:Op woensdag 21 december 2005 09:14 schreef belsen het volgende:
[..], sorry, ik denk die zal wel niet online zijn en laat ik er vaart inhouden...
Tot nu toe overigens nog geen juiste antwoorden. Het betreft een heerlijke ballad, geheel in de sfeer van kerstmis met bellen en al...
Het gaat niet over kerstmis specifiek.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:16 schreef schaap001 het volgende:
Chris Rea - Driving Home for Christmas?
Nee, veel beter; een liedje van een Engels boygroepje.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:20 schreef bukgeit het volgende:
Earth Song van Michael Jackson? Wij hadden Ademnood van L, R + J bovenaan staan.
Je bent ze helemaal niet vergeten: De muzikale nalatenschap van Linda, Roos & Jessicaquote:Op woensdag 21 december 2005 09:22 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, veel beter; een liedje van een Engels boygroepje.
Och ja, Ademnood, hoe heb ik dat kunnen vergeten.
Dat is weer langer geleden.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:31 schreef peaceman het volgende:
New Kids on the block - Tonight? Of is dat weer langer geleden
quote:Op woensdag 21 december 2005 09:34 schreef peaceman het volgende:
Is het East 17 dan? Stay another day ofzo?
Op AMG stond dat ie uit '95 was...quote:Op woensdag 21 december 2005 09:43 schreef iggy_in_the_house het volgende:
East 17 was in 1994 volgens mijn bron:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |