mag best hoor, je bent alleen nogal vermoeiendquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:41 schreef Meki het volgende:
[..]
doe ik ook niet ik vermeld alleen feiten ik geef alleen m'n eigen, nogal simpele mening.
Geert Wilders . Ik weet hoe die denkt dat weet ik 100 % zekerquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:42 schreef Redux het volgende:
[..]
Denken te weten wat iemand anders denkt is geen feit, meki. Zulke opmerkingen laat je erg dom overkomen.
Nee, dat kun je niet, meki. Bovendien is het geen feit als je post dat je denkt te weten wat iemand anders denkt, meki. Zulke dingen laten je dom overkomen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Geert Wilders . Ik weet hoe die denkt dat weet ik 100 % zeker
Hij denkt niet. Hij leest FOK en zegt wat de fokker wil horen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Geert Wilders . Ik weet hoe die denkt dat weet ik 100 % zeker
Maar die kanker mus komt dus wel helemaal uit Marroko om onze domino te verneuken, en dan nog moord faken ook, kut beest.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:58 schreef alsem het volgende:
laten we reeel blijven, een mus kan je niet vergelijken met een hond, dat zijn 2 totaal verschillende dingen
Je kan niet ontkennen dat het een enorme blunder is van Wilders om op zo'n populistische manier stemmen proberen te trekken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:41 schreef Redux het volgende:
[..]
En weer claim je te weten wat wilders dacht, meki.
Het verschil tussen mensen op dit forum en Wilders is dat Wilders in de politike zit. hij moet het algmeeen belang dienen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:24 schreef Captain_Chaos het volgende:
Wilders walgde van zo een misdrijf.
Net als alle fokkers die geloofden in de gebeurtenissen in Spijkenisse walgden van zo een misdrijf.
Wilders zei al een statement te willen maken; net zoals iedereen dat hier op fok deed.
Fokkers rolden immers, terecht, over elkaar heen in een poging hun verontwaardiging onder woorden te brengen.
Wilders werd dus beduveld, net als alle fokkers.
Uiteraard is het wel heel makkelijk om Wilders nu uit te lachen.
Alle door dit misdrijf verontwaardigde fokkers lachen wellicht liever om Wilders dan zichzelf.
We geloofden er allemaal in en zijn dus allemaal dezelfde klunzen.
Geef dat nou toch eens ruiterlijk toe.
Er is geen enkele wettelijke beperking die dat verbiedt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:37 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Het verschil tussen mensen op dit forum en Wilders is dat Wilders in de politike zit. hij moet het algmeeen belang dienen.
Ik vind het niet normaal dat een kamerlid een beloning uitloofd als ze een goede tip hebben.
Waarom staat elke fokker voor joker? Niet iedereen was het eens met Wilders hoor. Dat het schandalig is wat er gebeurt is vond ik toen, maar nu nog steeds.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:47 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Er is geen enkele wettelijke beperking die dat verbiedt.
Het gaat dus om ieders persoonlijke smaak en invulling van de diepere gedachte achter Wilders' initiatief. Naar die diepere gedachte kunnen we allemaal alleen maar gissen.
Ik zet mij in mijn post voorals af tegen mensen die zich zitten te verkneukelen omdat zijn menen dat Wilders voor joker staat. De lachende fokkers lijken zich niet te realiseren dat zij mét Wilders bedot zijn en dus voor joker staan; voor zover mogelijk wanneer je zo belogen wordt.
Tuurlijk krijgt Wilders daar niet de schuld van. En de daad van die vrouw is vele malen erger. Maar daar ging ons discussietje toch ook niet over.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:53 schreef SpuitSnuit het volgende:
het blijft opmerkelijk dat de aandacht van een nog steeds misselijke daad verschuift naar het bashen van wilders. niemand zal zeggen dat hij niet in zijn achterhoofd media-aandacht had maar ondertussen lijkt het wel dat wilders de schuld krijgt van de dood van die hond
Ik ben nu dus echt benieuwd naar het hele verhaal en motief van die "vrouw"
Natuurlijk mag je de actie van Wilders afkeuren.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:02 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Tuurlijk krijgt Wilders daar niet de schuld van. En de daad van die vrouw is vele malen erger. Maar daar ging ons discussietje toch ook niet over.
Ik wil ook wel eens weten wat die vrouw bezield heeft, maar dan kanik de actie van Wilders toch nog wel afkeuren?
hehequote:Op dinsdag 20 december 2005 20:07 schreef Wojworshebn het volgende:
Haha, nu maar uitvoeren wat de meeste mensen zeiden??. "De daders moeten ze zelf ophangen, huid afstropen enz enz."
Dát ben ik inderdaad nog het meest !quote:Op woensdag 21 december 2005 00:02 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens weten wat die vrouw bezield heeft.
Dit is prachtig. Grenzeloze hypocrisie.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:34 schreef Super7fighter het volgende:
Hondje opgehangen bij overval gehandicapte
"Nou ik woon in Spijkenisse.... en wie zegt dat het kaalkopjes zijn. Ligt eraan in welke wijk het is geweest..... Als het omgevind Akkerhof is geweest, dan zijn het misschien wel zwartjes geweest..... want die rijden ook op scooters"
"Ik zeg alleen dat er ook veel zwartjes op scooters rijden hier in Spijkenisse.... "
"Zoals ik al zei voordat m'n reply werd weg gemoderate het zullen wel weer 2 buitenlanders geweest zijn."
"ik zou wel weer een lading commentaar over me heen krijgen maar ik kan me niet aan het idee onttrekken dat ik DENK/ VERMOED dat het enkele jongens waren van een bepaalde allochtone komaf, gezien de lafheid en hardheid van dit gebeuren."
"Hoe ver moet het komen om de Nederlanders eens massaal te mobiliseren in een massaal en breed protest tegen de groeiende criminaliteit en hufterigheid in dit land. Waar zijn nu de Groenlinksers Sp'ers en christen-democraten, ze geven verdomme niets om de gewone Nederlandse burger maar des te meer om de illegale en "gediscrimineerde" allochtone crimineeltjes. "
"het gewelddadig overvallen van weerlozen vanaf een scooter is typisch gedrag van een bepaalde bevolkingsgroep.. tijd om de straffen wat te verzwaren.. ik zeg 1 jaar cel"
"Dat van dat hondje zet me wel aan het denken.
Over het algemeen hebben Moslims het niet zo op honden (ik ken er een aantal, en die zullen nooit een hond aanraken itt. een kat) en daarbij schuwen zulke scootermoslims ook geen geweld tegen de zwakkeren van de samenleving."
"En nu mogen jullie met reakties komen dat mijn reaktie nergens op gebaseerd is, en onzin is etc. (ik weet toch wel beter)."
"in mijn vrijheid van meningsuiting denk ik dat het weer een stelletje vervelende allochtonen zijn geweest ... want een echte Hollander doet niet zoiets laags ...
dit soort tuig moeten ze echt deporteren naar het land van herkomst !!!!"
Etc. etc![]()
![]()
Het is meki die een beetje raar de discussie bijstuurt met opmerkingen als dit:quote:Op woensdag 21 december 2005 00:02 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Tuurlijk krijgt Wilders daar niet de schuld van. En de daad van die vrouw is vele malen erger. Maar daar ging ons discussietje toch ook niet over.
Ik wil ook wel eens weten wat die vrouw bezield heeft, maar dan kanik de actie van Wilders toch nog wel afkeuren?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:39 schreef Meki het volgende:
Geert Wilders zag een kans in de media te komen ook al moest ie een hond vermoordenen dan met een smoesje vanaf komen zogenaamd met 10.000 euro beloning terwijl hij zelf het heeft gedaan.
Wilders moordenaar![]()
Die heeft al veeeeel eerder dan vandaag onomstotelijk bewezen dat hij niet zo graag serieus genomen wil worden.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:16 schreef Redux het volgende:
[..]
Het is meki die een beetje raar de discussie bijstuurt met opmerkingen als dit:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |