Heb nog wel een hele mooie leren race-overall voor je.Kleur Geel/Zwart,maat 52.Nieuwprijs Fl.2900,- een jaar gebruikt,en dan nog heel weinig.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:34 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Geel is wel gaaf, maar past inderdaad helemaal niet bij mjin pak. Ga toch liever voor blauw/zwart of rood/zwart.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:42 schreef Rausdouwer het volgende:
Oh ja ik heb nog een grappig nieuwtje...
mijn vader gaat Ali B rappen.Jammer dat ik daar niet bij kan zijn.
![]()
vindt het te schokkend grappig om jullie dit te onthouden.![]()
Inderdaad ja,staan die twee ,3 keer per week bij me voor de deurquote:Op woensdag 21 december 2005 14:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
OOMEEEEEEEEE RIEEEEEEEESSSSSS!!!!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
![]()
Ohmen... heeft ie een taakstrafquote:Op woensdag 21 december 2005 14:42 schreef Rausdouwer het volgende:
Oh ja ik heb nog een grappig nieuwtje...
mijn vader gaat Ali B rappen.Jammer dat ik daar niet bij kan zijn.
![]()
vindt het te schokkend grappig om jullie dit te onthouden.![]()
Zoiets jaquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:40 schreef R2-D2 het volgende:
En Dribbel, heb je een kneus kunnen maken?
![]()
Ik kan geen top 4 maken maar ga het toch proberen:
1. Kawasaki
2. Suzuki - Honda - Yamaha (willekeurige volgorde)
[afbeelding]
BMW R1100 S Frost Blauquote:Op woensdag 21 december 2005 14:40 schreef R2-D2 het volgende:
En Dribbel, heb je een kneus kunnen maken?
![]()
Ik kan geen top 4 maken maar ga het toch proberen:
1. Kawasaki
2. Suzuki - Honda - Yamaha (willekeurige volgorde)
[afbeelding]
Ik vind die suzuki ook wel wat hebben maar niet genoeg om op 1 te staanquote:Op woensdag 21 december 2005 14:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
1= Honda
2= Suzuki
3= Kawasaki
4= Yamahaha
mijn lijstje![]()
[disclaimer]
omdat ik de nieuwelingen nog niet in het echt heb gezien,daarna kan mijn voorkeur er helemaal anders uitzien
![]()
[/disclaimer]
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:56 schreef richardgie het volgende:
[..]
BMW R1100 S Frost Blau
BMW R1100 S Mamola uitvoering(Blauw/wit)
BMW R1100 S Gelb
BMW R1100 S Rot
4x![]()
Hé,maar wel merken trouw he!Hoewel.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:02 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik vind die suzuki ook wel wat hebben maar niet genoeg om op 1 te staan![]()
[..]
![]()
![]()
en die wil je uiteraard alleen maar omdat je een sigarenaansteker er standaard op wil hebbenquote:Op woensdag 21 december 2005 14:56 schreef richardgie het volgende:
[..]
BMW R1100 S Frost Blau
BMW R1100 S Mamola uitvoering(Blauw/wit)
BMW R1100 S Gelb
BMW R1100 S Rot
4x![]()
Alle 4 met sport onderstel natuurlijk.
Is hardstikke handig hoor een sigaretten aansteker,nu alleen nog een pothelm om onderweg ook te kunnen rokenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en die wil je uiteraard alleen maar omdat je een sigarenaansteker er standaard op wil hebben![]()
is die aansluiting niet voor het GPS systeem ?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:16 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is hardstikke handig hoor een sigaretten aansteker,nu alleen nog een pothelm om onderweg ook te kunnen roken.
Volgens mij niet hoor,anders zou de asbak er ook voor niks opzitten.Maar bij mij zit er bij het rechter stepje een soort sigaretten aansteker om de accu mee op te laden.Is trouwens een aacce,nou ja,kan je er bij bestellenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is die aansluiting niet voor het GPS systeem ?
zodat je na een rit van 15 minuten ook Hoogland weer terug kan vinden ?![]()
en hoe moet ik weten hoe die eruit zie ? ik heb geen BMW![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:32 schreef richardgie het volgende:
O shit op een verkeerd knopje gedrukt,een lege quote![]()
ik kwam op mijn Blade een vreemde connector tegen, die schijnt ook bedoeld te zijn om er een lader op aan te kunnen sluitenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:23 schreef richardgie het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor,anders zou de asbak er ook voor niks opzitten.Maar bij mij zit er bij het rechter stepje een soort sigaretten aansteker om de accu mee op te laden.Is trouwens een aacce,nou ja,kan je er bij bestellen.
En het ziet er echt uit als een sigaretten aansteker,alleen met een klepje er overheen,zodat er geen vocht in kan komen.Kan trouwens op elke motor gezet worden,is echt handig voor de winterstalling,want dan kan je je motor zonder veel te hoeven demonteren toch altijd aan de druppellader laten staan.En je kan er ook een luchtpomp mee aansturen als je bijvoorbeeld je luchtbed gaat oppompen,of er een campinglampje op laten branden als je gaat camperen.Nu doe ik dat ook niet,maar als voorbeeld.
Bij mij zit ie in een metalen plaatje wat met een boutje aan de voetsteun is gezet.Dit is dus gewoon een soort Z profieltje van metaal van ongeveer 1 millimeter dik wat je dan gewoon tussen een reeds bestaande bout kunt zetten.Maar je zou het ook bijvoorbeeld achter je contact slot kunnen zetten,of desnoods aan zo,n plaatje waar je kuip mee aan de rest van je motor zit geknutseldquote:Op woensdag 21 december 2005 15:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik kwam op mijn Blade een vreemde connector tegen, die schijnt ook bedoeld te zijn om er een lader op aan te kunnen sluitenalleen heb ik geen lader met zo'n connector.
het is een stereoplug aansluitingniets waterdicht e.d. dus heb er maar een andere er op geknutseld. heb nog wel een sigarettenaanstekerconnector liggen die speciaal voor de motor is maar ik kan nergens een plekje vinden om hem netjes te monteren
![]()
zoiets http://www.motozoom.nl/webshop/meerinfo.cfm?bestelnummer=10003673&CFID=6813576&CFTOKEN=60509566 ?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:51 schreef richardgie het volgende:
[..]
Bij mij zit ie in een metalen plaatje wat met een boutje aan de voetsteun is gezet.Dit is dus gewoon een soort Z profieltje van metaal van ongeveer 1 millimeter dik wat je dan gewoon tussen een reeds bestaande bout kunt zetten.Maar je zou het ook bijvoorbeeld achter je contact slot kunnen zetten,of desnoods aan zo,n plaatje waar je kuip mee aan de rest van je motor zit geknutseld.
Heb ook meestal een aansteker bij me(als ik van huis ga),maar die ben ik nog sneller kwijt dan wat dan ook,en je kan er geen luchtbed mee oppompenquote:Op woensdag 21 december 2005 16:00 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Sigarettenaansteker op de motor![]()
Je neemt maar gewoon een aansteker mee
dat is nodig voor o.aquote:Op woensdag 21 december 2005 16:00 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Sigarettenaansteker op de motor![]()
Je neemt maar gewoon een aansteker mee
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
zoiets http://www.motozoom.nl/webshop/meerinfo.cfm?bestelnummer=10003673&CFID=6813576&CFTOKEN=60509566 ?
Vriendquote:Op woensdag 21 december 2005 16:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat is nodig voor o.a
een GPS.
een Lader.
verwarmde laarzen.
verwarmd lijf tijdens het rijden.
bij een veel rokende motorrijder.
dus je ziet wel dat zoiets hoog nodig is voor op de motor.![]()
Oeh, wat is die jongen toch weer confronterendquote:
En die twee motorfappers die net het hoekje om komen kijken zitten ook al zo te kwijlen...quote:Op woensdag 21 december 2005 13:28 schreef patrick600rr het volgende:
inruilen is voor mij niet rendabel, rij gewoon te weinig. Anders was ie al weg geweest en had ik nu een kawa gehad... Maar hij is gewoon in nieuwstaat, en elke keuring of test is natuurlijk toegestaan.
Ja,precies zo'n zelfde ding,alleen zit ie bij mij dan met een metalen plaatje aan de voetsteun gemaakt,maar je kan hem volgens mij ook in een afdekplaatje van je kuip maken,wat meestal tussen bijvoorbeeld je tank en kuip in zit,of misschien wel met een wat langer plaatje onder het boutje waar een van je tellers mee vast zit.Het moet natuurlijk wel een beetje een stevig punt zijn.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
zoiets http://www.motozoom.nl/webshop/meerinfo.cfm?bestelnummer=10003673&CFID=6813576&CFTOKEN=60509566 ?
Zie mijn reactiequote:Op woensdag 21 december 2005 16:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oeh, wat is die jongen toch weer confronterend:
[..]
En die twee motorfappers die net het hoekje om komen kijken zitten ook al zo te kwijlen...
Ohquote:Op woensdag 21 december 2005 16:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat is nodig voor o.a
een GPS.
een Lader.
verwarmde laarzen.
verwarmd lijf tijdens het rijden.
bij een veel rokende motorrijder.
dus je ziet wel dat zoiets hoog nodig is voor op de motor.![]()
toch nog iemand die productief bezig is geweest... al die mensen die hier maar zitten te fokkenquote:Op woensdag 21 december 2005 16:26 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik heb nog allemaal nuttige dingen gedaan vandaag.![]()
Huis gepoetst, wat dingetjes in de stad gehaald, opzet factuurtjes gewijzigd, mogelijk een klantje binnengehaald.![]()
Misschien ben ik nu wel te moe om te sporten.![]()
Wat mij betreft heb je dan al genoeg gesport hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 16:26 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik heb nog allemaal nuttige dingen gedaan vandaag.![]()
Huis gepoetst, wat dingetjes in de stad gehaald, opzet factuurtjes gewijzigd, mogelijk een klantje binnengehaald.![]()
Misschien ben ik nu wel te moe om te sporten.![]()
Las ik dat goed 250 Kilometers?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:15 schreef worldpimber het volgende:
Oeh, wat is die jongen toch weer confronterend:
[..]
En die twee motorfappers die net het hoekje om komen kijken zitten ook al zo te kwijlen...
ja dat lees je goedquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:29 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wat mij betreft heb je dan al genoeg gesport hoor.
Nee niet echt he? Ik ben het op zich gewend om veel dingen te doen. Vanavond ga ik denk ik toch wel sporten.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:29 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
toch nog iemand die productief bezig is geweest... al die mensen die hier maar zitten te fokken![]()
heb vernomen dat hicham ook alleen maar heeft zitten internetten en gamen![]()
maar als je te moe bent om te sporten heb je het toch niet helemaal goed gedaan![]()
Ja goed gelezen. Het is bijna onmogelijk, maar het staat er in ieder geval echt.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:47 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nee niet echt he? Ik ben het op zich gewend om veel dingen te doen. Vanavond ga ik denk ik toch wel sporten.Als ik nu al gaten laat vallen dan schiet het met het sporten ook niet zo op ben ik bang. Ik denk dat ik toch wel zin heb om nieuwe dingen te leren en wat klappen uit te delen te krijgen .
![]()
Soms moet je geven, soms moet je nemen.quote:
Hebben we al gedaan.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
pas maar op, straks gaat ze het nog op jou oefenen![]()
in dit geval wel zorgen dat je meer geeft als neemtquote:Op woensdag 21 december 2005 16:49 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Soms moet je geven, soms moet je nemen.![]()
Het is een ideetje, maar stel eens voor dat ik 'm zou kopen, dan inruilen op een nieuwe... Volgens mij brengt dat wel opquote:Op woensdag 21 december 2005 16:48 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja goed gelezen. Het is bijna onmogelijk, maar het staat er in ieder geval echt.![]()
250 km is nog minder dan één meet.![]()
dat doet ze alquote:Op woensdag 21 december 2005 16:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
pas maar op, straks gaat ze het nog op jou oefenen![]()
Als je heel goed onderhandelt misschien wel.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:53 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Het is een ideetje, maar stel eens voor dat ik 'm zou kopen, dan inruilen op een nieuwe... Volgens mij brengt dat wel op
Zolang Mercy een snellere motor heeft is er niks aan de handquote:Op woensdag 21 december 2005 16:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[..]
moet jij ook gaan trainen... word het tenminste nog een beetje spannend![]()
Dat is altijd een enorm verschil. Voor mij is het sporten nu nog best wel een makkie. Ik weet nog te weinig om heel fanatiek bezig te kunnen zijn.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:53 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
in dit geval wel zorgen dat je meer geeft als neemt![]()
ik moet tot in januari wachten... sportschool gaat dicht in de kerstvakantie![]()
overigens kon ik het van het weekend wel voelen dat ik vorige keer met m'n sensei had getraint![]()
Misschien duurt dat helemaal niet zo lang meer.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:59 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Zolang Mercy een snellere motor heeft is er niks aan de hand![]()
![]()
Dan moet hij toch maar aan een verdedigingssport gaan denkenquote:Op woensdag 21 december 2005 17:00 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Misschien duurt dat helemaal niet zo lang meer.![]()
Welk type was het precies, M-F ligt eruitquote:Op woensdag 21 december 2005 16:59 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Als je heel goed onderhandelt misschien wel.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:29 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
heb vernomen dat hicham ook alleen maar heeft zitten internetten en gamen![]()
Ah toeee mag ik dan eens bij u achterop, mejuffrouw?quote:Op woensdag 21 december 2005 17:19 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Welk type was het precies, M-F ligt eruit![]()
Ik heb dit gevonden![]()
Let op het jaar, kilometers en natuurlijk de vraagprijs![]()
Edit:
Ik bedoelde natuurlijk dezeof deze
Je wilt bij de 1e date al achterop kruipenquote:Op woensdag 21 december 2005 17:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ah toeee mag ik dan eens bij u achterop, mejuffrouw?![]()
Ja, moet je doen en in de buurt van de motor stallen. Dan maak je het het dievengilde in ieder geval niet moeilijkquote:Op woensdag 21 december 2005 18:09 schreef hicham het volgende:
Pimber, kopen?!!?! [afbeelding]
Zelfs al een voorbeeld hoe het er dan ongeveer uit zou zien
Dat stond er verder niet bij, behalve dat het een CBR600RR is. Het model is 2003, dus ik denk dat je daarmee wel achter alle gegevens en het type kan komen? MF doet het nu weer, dus je zou het kunnen vragen.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:19 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Welk type was het precies, M-F ligt eruit![]()
Ik heb dit gevonden![]()
Let op het jaar, kilometers en natuurlijk de vraagprijs![]()
Edit:
Ik bedoelde natuurlijk dezeof deze
Trainen om het trainen is nog wel te doen,maar als je moet gaan trainen om een NK te gaan verdedigen is het allemaal ineens een stuk minder vrijblijvend,dus als ik je en raad mag geven,ga alleen sporten voor de lolquote:Op woensdag 21 december 2005 17:00 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat is altijd een enorm verschil. Voor mij is het sporten nu nog best wel een makkie. Ik weet nog te weinig om heel fanatiek bezig te kunnen zijn.
quote:
veel plezierquote:Op woensdag 21 december 2005 19:24 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat stond er verder niet bij, behalve dat het een CBR600RR is. Het model is 2003, dus ik denk dat je daarmee wel achter alle gegevens en het type kan komen? MF doet het nu weer, dus je zou het kunnen vragen.
Ik ben sporten.![]()
Dus met ogen dicht klaar commen mag bij jou nietquote:Op woensdag 21 december 2005 19:00 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nah, ik wil dat je me aankijkt als ik klaar.com![]()
![]()
en dat is alleen de titel nog maar. Wacht maar tit er sponsors om de hoek komen kijkenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:33 schreef richardgie het volgende:
[..]
Trainen om het trainen is nog wel te doen,maar als je moet gaan trainen om een NK te gaan verdedigen is het allemaal ineens een stuk minder vrijblijvend,dus als ik je en raad mag geven,ga alleen sporten voor de lol.
O ja,richardgie is ook weer terug.
Ik bedrijf een sport die helaas alleen maar geld kostquote:Op woensdag 21 december 2005 19:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
en dat is alleen de titel nog maar. Wacht maar tit er sponsors om de hoek komen kijken
quote:Op woensdag 21 december 2005 18:09 schreef hicham het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Die Duc dusquote:Op woensdag 21 december 2005 19:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
cool ding
![]()
ik baal dat wij geen rukhaak hebben![]()
Ik wil ook een trekhaak op m'n koekblik hebbenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
cool ding
![]()
ik baal dat wij geen rukhaak hebben![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:58 schreef Makster het volgende:
Avond
Zit al een tijdje te kijke naar het verkoop topic van Brakke Gaid die zijn monster 900 verkoopt. Hij zoekt een leuke fighter stuntfiets.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das wel toevallig ja, je zou kunnen ruilen
Maar wel fucking zonde van al je werk en frustratiesWelkom welcome t'rug backquote:Op woensdag 21 december 2005 20:31 schreef Worldbeater het volgende:
Ze halen rechts in, 2 banen dik.![]()
![]()
En ze eten 's ochtens spek en bonenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:31 schreef Worldbeater het volgende:
Ze halen rechts in, 2 banen dik.![]()
Frustaties waren ontspanningquote:Op woensdag 21 december 2005 20:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Das wel toevallig ja, je zou kunnen ruilen
Maar wel fucking zonde van al je werk en frustraties
Gaat zeker over Engelse.Prima ontbijtjes daarquote:Op woensdag 21 december 2005 20:33 schreef Makster het volgende:
[..]
En ze eten 's ochtens spek en bonen![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:37 schreef richardgie het volgende:
[..]
Gaat zeker over Engelse.Prima ontbijtjes daar![]()
.
Die dempers moeten iig zoquote:Op woensdag 21 december 2005 20:35 schreef Makster het volgende:
[..]
Frustaties waren ontspanning![]()
Hmmm, ik twijfel en "mijn" makelaar heeft me geleerd dat ik bij twijfel niet moet oversteken![]()
Hmmmmmm....... Broem Broem doet zo een duc wel![]()
Moet je 's avonds in de Pub een steake pie vragen.Is een soort taart om te zien,gevuld met iets wat op hachee lijkt.Man ik heb me er klem aan gegetenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Heb er een trauma aan over gehouden man, wat een smeerpijperij![]()
Dat moet inderdaad zo mijn berberbroederquote:Op woensdag 21 december 2005 20:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Die dempers moeten iig zo
[afbeelding]
Hij heeft ook een Volvo nodig, misschien kun je daar wat mee?
In samenwerking met OPM uiteraard, de Volvo fappurt
Hij heeft hier even gepost een paar dagen geleden, is erover aan 't denken om euthanasie te plegenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:44 schreef Makster het volgende:
[..]
En ik zat gisteren te denken: Is Lars dood
Dit lees ik even verkeerd.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:58 schreef Makster het volgende:
Beter beheers ik mezelf en biedt ik niet mijn KLX en mijzelf aan![]()
het ontbijt is al gek, maar de lunch is ook raar.quote:
Ik laat het dit keer maar min of meer achterwege.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:00 schreef hicham het volgende:
Ik ga zo plat![]()
Morgen waarschijnlijk een drie pagina's tellend verslag van Pepijn over zijn dagje, waarbij hij op het verkeerde vliegtuig stapte en in Zuid-Afrika uit moest stappen om vervolgens erachter te komen dat z'n bagage niet op hetzelfde vliegtuig is meegekomen maar nu ergens op een vliegtuig zit dat gelandt is op Groenland, terwijl hij het verhaal aan het tikken was is er ook nog mayonaise op z'n toetsenbord gekomen en is de motor omgepleurd toen hij de digicam uit het kastje achter de motor wou pakken... naja, je begrijpt het wel. The usual Pepijn stuff![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 18:09 schreef hicham het volgende:
Dus toch nog een "pepijn" story geworden.quote:
Neequote:Op woensdag 21 december 2005 13:26 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Had jij je rijbewijs al![]()
Geen zin tijd om terug te lezen![]()
Neej, andere woorden, minder flair en inhoud.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:40 schreef worldpimber het volgende:
Dus toch nog een "pepijn" story geworden.
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:40 schreef worldpimber het volgende:
Ik mis alleen het stukje dat je de dame voor je geruststeld door haar mee je slaapkamer in te sleuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:46 schreef Worldbeater het volgende:Hahahahhaaha tering bijdehand jochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:28 schreef Makster het volgende:
Die gaan we dus mooi verzetten anders sta ik al met 2-0 achter voordat ik daar binnen ben![]()
Ik heb ook ontdekt dat wanneer ik de computer uitlaat en wat minder relaxed doe gewoon mijn ontbijt in een kwartier kan ophebben en weg kan zijn. Nou zet ik altijd mijn alarm zo een 2-3 uur voor ik ga werken, om vervolgens te lang te snoozen of te uitgebreid te eten. En anders wordt het brood snel achter de kiezen geprobt of in een tas gedaan om vervolgens hyperactief naar werk te vertrekken, te laat te komen en daar te ontbijtenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goed plan.. plan aub nooit afspraken voor 11 uur.
![]()
Ik denk dat ik voortaan wel half 10 aandurf.![]()
Vanaf 14 jaar ...quote:Op woensdag 21 december 2005 23:29 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding] Midi bike nieuwe raceklasse bij de KNMV.
[afbeelding]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
Heb je nu de rest van je verhaal weg ge-edit?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Short one today.![]()
Heb niet minder dan 4 keer gegeten vandaag, ben helemaal volgepropt.![]()
We zaten inderdaad bijna op het verkeerde vliegtuig, ging echt net goed, en daarna te laat voor het andere vliegtuig wat over 2 minuten ging vertrekken.
-edit heel verhaal -![]()
En de teruglanding was bruut, erg bruut, het vliegtuig leek wel door 2'en te breken.
-insert lichte paniek bij dame voor ons.![]()
Waarom moet die wireless router van de zaak komen?quote:Heb nu een knappe nieuwe laptop, alleen nog een wireless router, komt pas in januari.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is zo saaiquote:Op donderdag 22 december 2005 00:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb ook ontdekt dat wanneer ik de computer uitlaat en wat minder relaxed doe gewoon mijn ontbijt in een kwartier kan ophebben en weg kan zijn.En dan nog zou je op de tweede plek staan, want langs mij kom je nietquote:
Ik heb nooit de kans gekregen, terwijl toch duidelijk is dat wanneer mijn ouders mij hadden gesteund vanaf mijn 12de ik nu Rossi van de troon had gestoten
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:59 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Smiley!MCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogguh![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |