Ik dacht: 'Nou, die van Brittany Murphy valt wel mee!' tot ik die tieten zagquote:
Heeft ze nou sirieus een t-shirt aan met award winning wifequote:Op dinsdag 20 december 2005 20:17 schreef Nuna het volgende:
Eindelijk laat Britney zich weer eens zien. Van mijn part had ze zich nog wel even schuil mogen houden
[afbeelding]
Vandaar ook die Ouchquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht: 'Nou, die van Brittany Murphy valt wel mee!' tot ik die tieten zag![]()
WTF?!!!?quote:
Ken je die shoot niet? .Hij wou van zijn "pretty boy" image af en dus poseerde hij voor het blad "Rolling Stone" in een jurkquote:
Dat had ik al bedacht vandaar dat ik meer plaatjes heb gepost.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:22 schreef Copycat het volgende:
Nope, ken ik niet en dat wilde ik ook graag zo houden.
quote:
Geniaal: zelfs in een jurk blijft Brad een lekker ding!!quote:Op woensdag 21 december 2005 13:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ken je die shoot niet? .Hij wou van zijn "pretty boy" image af en dus poseerde hij voor het blad "Rolling Stone" in een jurk
Het helpt nietquote:Op woensdag 21 december 2005 13:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ken je die shoot niet? .Hij wou van zijn "pretty boy" image af en dus poseerde hij voor het blad "Rolling Stone" in een jurk
als je zegt dat het Cindy Lauper is in d'r jonge jaren .. zou ik het ook gelovenquote:Op woensdag 21 december 2005 17:31 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Lekker wijf die Christina
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
en ja, ik wéét dat ie nep is maar we mogen wel ff lachen hé
Stacy Ann Ferguson was born on March 27th, 1975, in Hacienda Heights, California.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:23 schreef Magoo het volgende:
wat een lelijk wijf zo, die Fergie!!
dat klinkt ook wel weer erg gemeen, maar soms schrik wel eens van haar foto's..
hoe oud is ze eigenlijk?? 30-35??
Nou, ik geef props aan degene die het gemaakt heeft: http://www.livejournal.com/users/nazonatte69/quote:Op donderdag 22 december 2005 10:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
HAHA!
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
en ja, ik wéét dat ie nep is maar we mogen wel ff lachen hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |