Ik dacht: 'Nou, die van Brittany Murphy valt wel mee!' tot ik die tieten zagquote:
Heeft ze nou sirieus een t-shirt aan met award winning wifequote:Op dinsdag 20 december 2005 20:17 schreef Nuna het volgende:
Eindelijk laat Britney zich weer eens zien. Van mijn part had ze zich nog wel even schuil mogen houden
[afbeelding]
Vandaar ook die Ouchquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht: 'Nou, die van Brittany Murphy valt wel mee!' tot ik die tieten zag![]()
WTF?!!!?quote:
Ken je die shoot niet? .Hij wou van zijn "pretty boy" image af en dus poseerde hij voor het blad "Rolling Stone" in een jurkquote:
Dat had ik al bedacht vandaar dat ik meer plaatjes heb gepost.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:22 schreef Copycat het volgende:
Nope, ken ik niet en dat wilde ik ook graag zo houden.
quote:
Geniaal: zelfs in een jurk blijft Brad een lekker ding!!quote:Op woensdag 21 december 2005 13:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ken je die shoot niet? .Hij wou van zijn "pretty boy" image af en dus poseerde hij voor het blad "Rolling Stone" in een jurk
Het helpt nietquote:Op woensdag 21 december 2005 13:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ken je die shoot niet? .Hij wou van zijn "pretty boy" image af en dus poseerde hij voor het blad "Rolling Stone" in een jurk
als je zegt dat het Cindy Lauper is in d'r jonge jaren .. zou ik het ook gelovenquote:Op woensdag 21 december 2005 17:31 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Lekker wijf die Christina
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
en ja, ik wéét dat ie nep is maar we mogen wel ff lachen hé
Stacy Ann Ferguson was born on March 27th, 1975, in Hacienda Heights, California.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:23 schreef Magoo het volgende:
wat een lelijk wijf zo, die Fergie!!
dat klinkt ook wel weer erg gemeen, maar soms schrik wel eens van haar foto's..
hoe oud is ze eigenlijk?? 30-35??
Nou, ik geef props aan degene die het gemaakt heeft: http://www.livejournal.com/users/nazonatte69/quote:Op donderdag 22 december 2005 10:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
HAHA!
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
en ja, ik wéét dat ie nep is maar we mogen wel ff lachen hé
ik bedoel niet perse Eva, maar een vrouwelijke celeb uit hollywood en das best bijzonder tegenwoordig....quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:13 schreef Nuna het volgende:
Volgens mij is er nooit beweerd dat Eva Longoria niet eet? Dus dat vind ik niet zo bijzonder.
Heeft die linker nou een onderrugpiercing?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:01 schreef Manneke_Pils het volgende:
[afbeelding]
Vrij oud, maar wel typisch.
Ik vind 'r ook mooi zonder, vooral op die tweede foto van boven.quote:
Ja, denk ik, en ook omdat ze elke dag dat ze wél opgemaakt zijn zo dichtgeplamuurd zijn dat het heel erg slecht is voor hun huid?quote:Op zondag 25 december 2005 12:33 schreef girllover het volgende:
[..]
Ik vind 'r ook mooi zonder, vooral op die tweede foto van boven.
Maar waarom zien zoveel van die filmsterren er vaak zo verlopen uit? Ik ken niemand uit m'n omgeving die er zo verlopen bijlopt als sommige sterren die ik hier zie. Komt dat doordat ze veel werken/veel feesten?
Ja, dat zou ook kunnen.quote:Op zondag 25 december 2005 12:35 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja, denk ik, en ook omdat ze elke dag dat ze wél opgemaakt zijn zo dichtgeplamuurd zijn dat het heel erg slecht is voor hun huid?
Als we in sub-mode schrijven denk ik niet dat een mod het ziet!quote:Op zondag 25 december 2005 12:42 schreef girllover het volgende:
[..]
Ja, dat zou ook kunnen.
Even een off-topic vraagje: als je inlogt op Fok! zie je bij je active topics dingen topics staan (met zo'n rood vlakje ('nw')) waaraan nieuwe berichten zijn toegevoegd. Maar als ik zo'n topic dan heb geopend en later op de dag weer eens kijk staat dat rode vlakje er nog steeds terwijl er sinds mijn eerdere bezoek geen nieuwe posts bij zijn gekomen. Ik weet niet wat de logica ervan is. Weet iemand hier hoe dat werkt?
Dat hoofd?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:17 schreef rameijer het volgende:
En wat is er mis met Jennifer Aniston?![]()
![]()
Dat is niet onflateus, maar geilquote:Op zondag 25 december 2005 19:23 schreef Magoo het volgende:
ik wil niet perse zeggen dat het onflatteus is, maar toch..
[afbeelding]
Cookies resetten door op Koekiemonster te klikken bij MYAT, dan is het weg. Replique kan niet uit zichzelf weten of jij iets gelezen hebt of niet.quote:Op zondag 25 december 2005 12:42 schreef girllover het volgende:
[..]
Ja, dat zou ook kunnen.
Even een off-topic vraagje: als je inlogt op Fok! zie je bij je active topics dingen topics staan (met zo'n rood vlakje ('nw')) waaraan nieuwe berichten zijn toegevoegd. Maar als ik zo'n topic dan heb geopend en later op de dag weer eens kijk staat dat rode vlakje er nog steeds terwijl er sinds mijn eerdere bezoek geen nieuwe posts bij zijn gekomen. Ik weet niet wat de logica ervan is. Weet iemand hier hoe dat werkt?
Wat zijn dat voor oma-benenquote:Op zondag 25 december 2005 20:28 schreef apestaartje het volgende:
Katja's huid heeft er weleens mooier uitgezien.
[afbeelding]
Haar rechterarm.. Ze is een krasserquote:Op zondag 25 december 2005 21:57 schreef apestaartje het volgende:
Deze is trouwens uit dezelfde serie. Iets minder erg dan die hierboven maar dat komt misschien doordat haar benen er niet op staan.
Aan die posters rechts te zien: jaquote:Op maandag 26 december 2005 12:17 schreef Magoo het volgende:
is dat nou shakira??
Misschien heeft ze katten.quote:Op zondag 25 december 2005 22:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haar rechterarm.. Ze is een krasser!
Ik zie niks onflatteus aan hem.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:45 schreef KinkyGiraf het volgende:
GENOEG OVER B-STER KATJA!!!
Jay-Z
[afbeelding]
Uhh, zo ziet hij er altijd uit.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:45 schreef KinkyGiraf het volgende:
Jay-Z
[afbeelding]
Als we het toch over b-sterren hebben: Jay-Zquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:45 schreef KinkyGiraf het volgende:
Jay-Z
[afbeelding]
Ze gebruikt vast triple-max-eyelash met micro-organismen-patenten met bewezen wetenschappelijk resultaat!quote:
Hij is anders een van de meest gerespecteerde rappers in de scene hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:37 schreef Nuna het volgende:
[..]
Als we het toch over b-sterren hebben: Jay-ZDe naam alleen al.
Maakt me geen reet uit.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij is anders een van de meest gerespecteerde rappers in de scene hoor.
Voor mij welquote:Op woensdag 28 december 2005 14:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dan is het toch geen B-ster/artiest, doos.
Ja, ik hou al wijselijk mijn mondquote:Op woensdag 28 december 2005 14:25 schreef Copycat het volgende:
Ga de discussie over de sterrenstatus van Jay-Z svp elders aan. In muziek of zo, bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |