Daar heb ik er maar twee van.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ga dan je kloons maar uitlaten...
Kheb mezelf er ook eentje aangeschaft laatst. Je weet maar nooit waar het ooit goed voor is...quote:
Ja, het zijn leuke hebbedingetjes en voor dat geld kun je ze niet laten liggen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kheb mezelf er ook eentje aangeschaft laastst. Je weet maar nooit waar het ooit goed voor is...
Dat vond ik nou ook!quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, het zijn leuke hebbedingetjes en voor dat geld kun je ze niet laten liggen.![]()
Nee, het is een rijke bron van inspiratie.quote:
Alfred J. !!! The man !!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:14 schreef GF het volgende:
Spetter pieter pater
Lekker in het water
Ga maar vast naar huis
Hij komt een druppel later
Succesquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:22 schreef Mokster het volgende:
[..]
Whatever....
Moksy is off to school !!![]()
Naar school jij! Ik ga echt geen briefje voor de leraar schrijven.quote:
'school'quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:22 schreef Mokster het volgende:
[..]
Whatever....
Moksy is off to school !!![]()
Daar moet ik zo meteen ook eens naartoe.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
'school'
ik ben off naar de supermarkt
Heb ik vanmiddag gedaan, rond etenstijd is 't altijd megadruk en vaak 's avonds zijn er weer geen broden meer enzoquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar moet ik zo meteen ook eens naartoe.
Dat is waar, rond een uur of zeven valt het wel weer mee met de drukte. Ga er nu dan ook heen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb ik vanmiddag gedaan, rond etenstijd is 't altijd megadruk en vaak 's avonds zijn er weer geen broden meer enzo
Dag alcohol-QyRoZ!quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:39 schreef QyRoZ het volgende:
Hallo alcohol-vriendjes.
Ik drink geen alcohol door de weeksquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:39 schreef QyRoZ het volgende:
Hallo alcohol-vriendjes.
Ooit wel mag ik hopen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:53 schreef Breetai het volgende:
Qyroz vinden we niet interressant.
Lukt het Bttd om single af te geraken??
Vast welquote:
Biermaatjequote:Op dinsdag 20 december 2005 18:39 schreef QyRoZ het volgende:
Hallo alcohol-vriendjes.
Daar heb ik helemaal geen tijd voor mên. En wat boeit het nou of je single bent of niet? Er zijn wel belangrijkere dingen in het leven.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:47 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dag alcohol-QyRoZ!Al single af?
Zoals bier!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal geen tijd voor mên. En wat boeit het nou of je single bent of niet? Er zijn wel belangrijkere dingen in het leven.
Juist.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal geen tijd voor mên. En wat boeit het nou of je single bent of niet? Er zijn wel belangrijkere dingen in het leven.
Juist!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Kijk, daar begin je al te twijfelenquote:
Shhhhhhtquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:06 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Kijk, daar begin je al te twijfelen
Komt vanzelf wel weer iemand in 't leven van BttDquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Vast welIk blijf positief jongens!! Het mag alleen niet te lang meer gaan duren
Weer?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel weer iemand in 't leven van BttD
Grolsch Premium Blondquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:39 schreef QyRoZ het volgende:
Hallo alcohol-vriendjes.
quote:
En, nog aanbiedingen gehad?quote:
Bierquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
Is ik weer![]()
en waarom staat er een foto van een fossiel hier vlak boven?
Neequote:Op dinsdag 20 december 2005 19:17 schreef Frezer het volgende:
Goede avond dames & heren van het goede leven,.
[..]
En, nog aanbiedingen gehad?
Daar komt geen bier uit hoor als je het perst ofzoquote:
waar heb je het over?quote:
heb geen flauw ideequote:Op dinsdag 20 december 2005 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
Is ik weer![]()
en waarom staat er een foto van een fossiel hier vlak boven?
ik geef BttD even mental support nep-singlequote:
Reclame van Golschquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar komt geen bier uit hoor als je het perst ofzo![]()
maar wat heeft dat met mij te maken?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik geef BttD even mental support nep-single
Oh.. marilyn monroe ofzoquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
Reclame van Golsch![]()
voor hun nieuwe biertje
En niet zeuren over fossielen he, das uit jouw tijd
Gaat het net weerquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar wat heeft dat met mij te maken?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee![]()
Volgens mij geen enkele vrouw dat topic ingekomen... ow ja twistje
maar die moest
Is het niet tijd dat je luiers verschoond worden, ze schijnen nogal straks te zittenquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
Reclame van Golsch![]()
voor hun nieuwe biertje
En niet zeuren over fossielen he, das uit jouw tijd
aaaaaah zeg dat danquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
Gaat het net weerover BttD en dan kom jij opduiken met een
post... tsja.. zout in de wond he
vooral als ik marilyn monroe ziequote:Op dinsdag 20 december 2005 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het niet tijd dat je luiers verschoond worden, ze schijnen nogal straks te zitten![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaaaaah zeg dat dan
maar die
was voor jullie bedoeld
quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaaaaah zeg dat dan
maar die
was voor jullie bedoeld
Sorry, maar die heeft het echt niet,quote:
Jij hebt gewonnen!quote:
quote:
quote:
Auf die Autobahnquote:
En Nadjaquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:31 schreef nixxx het volgende:
levende actrices mogen ook Kim van Kootenof Carice van Houten om het even dichtbij te houden
Neen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:31 schreef JoeyT het volgende:
En?
Tuurlijk en met jou?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:34 schreef nixxx het volgende:
hey kimmie alles ok?
Nietusquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:31 schreef nixxx het volgende:
levende actrices mogen ook Kim van Kootenof Carice van Houten om het even dichtbij te houden
Lul dan eens wat minderquote:
ja hoorquote:
Geen actrices voor marc danquote:
Gelukkigquote:
Lijkt me best lekker om eens in de geest van t gewone volk te kijkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:36 schreef Godlike02 het volgende:
Fijn Dat joey er ook is!
Wij als mede SC genoten van Joey moeten ons zijn lot wat meer gaan aantrekken.
Hij is misschien niet altijd de vriendelijkste maar dat betekend niet dat we niet klaar kunnen staan wanneer joey het even heel lastig heeft.
Dus Joey ik denk dat je op ons allen een beroep kan doen om je is een flinke schop onder je hol te gevenDat gaat je een hoop besparen op de reking die je anders moet betalen!
Dus hup nu aan het werk![]()
Vrijgevestigd psycholoog...
Heb je er nog wat aan over gehouden?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja hoorvandaag de hele dag een beetje marktplaats af zitten struinen
Die echo gaat gauw vervelen denk ik.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lijkt me best lekker om eens in de geest van t gewone volk te kijken![]()
Wat een rust zal dat zijn...
Je bent laksquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lijkt me best lekker om eens in de geest van t gewone volk te kijken![]()
Wat een rust zal dat zijn...
Een muisarm vermoedelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:40 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Heb je er nog wat aan over gehouden?
Neen.quote:
wel een paar leuke dingen gezien.. ook voor andere leden van schietvereniging. Maar niet precies wat ik wildequote:Op dinsdag 20 december 2005 19:40 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Heb je er nog wat aan over gehouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |