Nu alquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ook hallo F4iTH![]()
En nu ga ik echt![]()
Hij had hem waarschijnlijk al uren klaar staan, moet je opletten hoe dat gaat met nr 1000quote:
van nummer 1000 worden er minstens 5 tegelijk geopendquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij had hem waarschijnlijk al uren klaar staan, moet je opletten hoe dat gaat met nr 1000
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij had hem waarschijnlijk al uren klaar staan, moet je opletten hoe dat gaat met nr 1000
Cuallquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:38 schreef F4iTH het volgende:
Het aftellen is begonnen. Nog maar 21 te gaan
Is het al bekend wie de 1000ste mag openen?[
Het is toch al afgesproken dat Cuall hem mag openen? En bij afwezigheid jij... (Gericht op de postingslijst)quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
van nummer 1000 worden er minstens 5 tegelijk geopend
nee, geen last van?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:41 schreef Manu82 het volgende:
Haperen de streams bij jullie ook zo erg?
quote:
wat laat ze voor analyse los dan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:41 schreef Falco het volgende:
Is wel een juiste analyse van Lieske dat het vanaf toen bergafwaarts ging met Menno. Die homo-opdracht was ook wel net na 25 september geloof ik
Hij spreekt stiekum voor zichzelf natuurlijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:44 schreef teamlead het volgende:Joost: "hij kan nog steeds homo zijn"
Nouja god, in Groningen, heeft Eva een vriendin en die had een vriend en daar de vriend van had ook een vriendin en die is ook homo en ja god ja, ik was bijna verliefd op die jongen en ja toen lag hij bij mij in bed en oh zo erg toen zag hij me naakt en ja god ja dan heb je seks maar toen ging ik met hem praten en toen is hij homo geworden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:42 schreef Sassefras het volgende:
[..]
wat laat ze voor analyse los dan?
Alleen stream 1 al heel de dag.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:41 schreef Manu82 het volgende:
De streams kapten er even mee maar doen het nu weer prima hier.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:41 schreef Manu82 het volgende:
Ja vind het nogal vaag, heb nu eindelijk 2 mb en heb hem op stream 3 staan, maar nog steeds hapert hijquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Alleen stream 1 al heel de dag.
maar daardoor is dus meteen duidelijk dat hij het niet was....quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:48 schreef Foreverblue het volgende:
Roel zegt... ik was het... ik heb de alcohol weggehaald(beschermd zijn dinnetje dus)
Ik heb 8 mbit liggen hier en hij hapert ook... dus ligt daar niet aanquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja vind het nogal vaag, heb nu eindelijk 2 mb en heb hem op stream 3 staan, maar nog steeds hapert hij
Thank God... he's backquote:
Yesssss!quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Thank God... he's backHoi Muerte
lijkt mij niet hoor.. Mijn viendje doet dat ook wel... als ik het heeel lief vraag en ik écht het huis niet uit kan ofzo...quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:46 schreef teamlead het volgende:
is het zo raar dat je voor je vriendin tampons meeneemt als ze die nodig heeft
Keeee... daar ben ik blij om. Lekker scherp beeld dus?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:52 schreef Muerte het volgende:
[..]
Yesssss!Met mijn nieuwe spullen, het werkt boven verwachting.
![]()
Goedemiddag allemaal.![]()
Die komt vast nog welquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ze vergeten tot nu toe ook die opdracht, dat alle bewoners Roel en Dido uit elkaar moesten halen
ze mogen niet over hun eigen opdrachten beginnen.... dus tenzij roel er over begint wordt deze niet besprokenquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ze vergeten tot nu toe ook die opdracht, dat alle bewoners Roel en Dido uit elkaar moesten halen
Is niks mis mee hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:46 schreef teamlead het volgende:
is het zo raar dat je voor je vriendin tampons meeneemt als ze die nodig heeft
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Keeee... daar ben ik blij om. Lekker scherp beeld dus?![]()
Hoi hoi Muertequote:Op dinsdag 20 december 2005 14:52 schreef Muerte het volgende:
[..]
Yesssss!Met mijn nieuwe spullen, het werkt boven verwachting.
![]()
Goedemiddag allemaal.![]()
Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze mogen niet over hun eigen opdrachten beginnen.... dus tenzij roel er over begint wordt deze niet besproken
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:55 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Is niks mis mee hoorje hoeft dus niet aan jezelf te twijfelen
![]()
Mooi zo... ja, een TFT geeft over het algemeen wel een killere kleur ja, maar ik vind het wel scherper qua letters lezen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:55 schreef Muerte het volgende:
[..]
Wel even wennen hoor, is toch wat meer gestoken beeld, terwijl de kleuren de NEC's wat "warmer" waren, maar ze zijn rete strak en ik vind het nu al een goede koop.
hahahaquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
ook door de opmerkingen over de omgang met goede vriendinnen (hetgeen als man blijkbaar niet zou kunnen) roept wel enige twijfel op
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:59 schreef debuurvrouw het volgende:
doegies mensen![]()
ga jullie even verlaten. Typt niet echt prettig met een ziek kind op schoot en de rest moet ook weer uit school!
vanaaf eens kijken naar mijn streams. is echt ruk!![]()
probeer anders floris, kan je van server wisselen als de één niet goed is.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:59 schreef debuurvrouw het volgende:
doegies mensen![]()
ga jullie even verlaten. Typt niet echt prettig met een ziek kind op schoot en de rest moet ook weer uit school!
achja, zijn we wel gewend van haarquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:59 schreef VirtualPOM het volgende:
Zo.. Lieske liegt weer flink:"Ik zweer op alles dat ik iemand door het huis zag lopen". Dit als ontkenning van haar missie om van iedereen iets weg te halen.
Tot laterquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:59 schreef debuurvrouw het volgende:
doegies mensen![]()
in haar geval ben ik bang dat ze het zelf nog geloofd ookquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
achja, zijn we wel gewend van haar
idd bij floris doet hij het bij mij ook goedquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
probeer anders floris, kan je van server wisselen als de één niet goed is.
Tot later![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
achja, zijn we wel gewend van haar
Volgens mij zag ze toen wel echt iemand rondlopenquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:59 schreef VirtualPOM het volgende:
Zo.. Lieske liegt weer flink:"Ik zweer op alles dat ik iemand door het huis zag lopen". Dit als ontkenning van haar missie om van iedereen iets weg te halen.
14:53 Ze willen erom kunnen lachenquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:02 schreef teamlead het volgende:
Ik voorspel een tv-avondje waarin alle geheime missies openbaar worden as. woensdag
Ik heb nog steeds geen "PEP PEP Dit is een waarschuwing" gehoord... dus bb vind het tot nu toe best.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
14:53 Ze willen erom kunnen lachen
Joost vindt dat de Geheime Missies nu wel mogen worden bekendgemaakt door Big Brother. "Iedereen thuis weet het toch al", redeneert Ingrid. "Ik wil er nu wel even goed om kunnen lachen", vindt ook Roel. Zou Big Brother de geheimen binnenkort gaan vrijgeven?
bron: http://www.talpa.tv/big-brother/dagboek.html
Denk dat sommige mensen in het huis een beetje ouderwets zijn, er is niks misquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
ook door de opmerkingen over de omgang met goede vriendinnen (hetgeen als man blijkbaar niet zou kunnen) roept wel enige twijfel op
quote:
Heb hem zelf gemaakt maar schrik er steeds weer van als ik op F5 ram.quote:
ik hoor opeens weer dat walgelijke "gnagna" weerquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:06 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Heb hem zelf gemaakt maar schrik er steeds weer van als ik op F5 ram.![]()
Gna gna gnaquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:06 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Heb hem zelf gemaakt maar schrik er steeds weer van als ik op F5 ram.![]()
hij probeert te verklaren waarom hij boos werd toen zijn geld weg leek te zijn, zonder uit te leggen waar het over gingquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:07 schreef Foreverblue het volgende:
Roel heeft iets aangenomen... waarvan hij achteraf dacht.... dat had ik niet moeten doen.
Weet iemand waar die het over heeft? De kaarten?
het gaat nu over de kaartenquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
hij probeert te verklaren waarom hij boos werd toen zijn geld weg leek te zijn, zonder uit te leggen waar het over ging
quote:
je bedoelt volgende week?quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:09 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske oefent alvast voor later... als ze gezwicht is voor alle roem en aandacht en ingestort in de goot ligt
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:09 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske oefent alvast voor later... als ze gezwicht is voor alle roem en aandacht en ingestort in de goot ligt
[afbeelding]
haha. Nais capquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:09 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
En een topic daarna : mag de stem van Naat ook weg...quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:09 schreef Falco het volgende:
Het gaat idd weer over de kaarten. De TT van een SC-topic was "Hummie, doe die kaarten weg!" en prompt moest Roel die kaarten laten verdwijnen.
Hij wil het graag kwijt, misschien ook wel omdat hij een redelijk verhaal bij zijn onredelijke agressie wil producerenquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
hij probeert te verklaren waarom hij boos werd toen zijn geld weg leek te zijn, zonder uit te leggen waar het over ging
Ja om centjes vragen voor de Taxi als ze hoort dat ze 4de is geworden en haar ouders toch maar niet al te trots op haar zijn en eerder de studio hebben verlaten.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En een topic daarna : mag de stem van Naat ook weg...
(die had ik zelf geopend)
dat mag ze niet...........maar ze heeft het na de terugkeer van Ingrid al impliciet toegegeven toe ze zei dat ze niet mocht vertellen hoe ze ingrid teruggehaald hadquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:09 schreef VirtualPOM het volgende:
Roel geeft het tenminste toe van die kaarten. Lieske reageerd hier brutaal op, terwijl zij niet de moed heeft om te vertellen dat ze die persoonlijke spullen heeft verwijderd. DAAR zouden ze pas kwaad om moeten zijn![]()
en ze hoort dat een Playboy reportage niet meer nodig is en ze ook naar dat geld kan fluitenquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:11 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ja om centjes vragen voor de Taxi als ze hoort dat ze 4de is geworden en haar ouders toch maar niet al te trots op haar zijn en eerder de studio hebben verlaten.![]()
Ik mag hopen voor Playboy dat ze niet zo diep gezakt zijn zeg, dat ze daar geld voor neer gaan tellen...quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en ze hoort dat een Playboy reportage niet meer nodig is en ze ook naar dat geld kan fluiten![]()
Deze is dus stuk gegaan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mooi zo... ja, een TFT geeft over het algemeen wel een killere kleur ja, maar ik vind het wel scherper qua letters lezen.
Post eens een foto van je situatie nu, als je wilt. Ik ben benieuwd.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:18 schreef Muerte het volgende:
[..]
Deze is dus stuk gegaan.
[afbeelding]
En zo beleef ik BB nu.
[afbeelding]
Ik ben er ook heel erg blij mee en het effectieve beeldoppervlak van deze 2x 19" tft is eigenlijk niet zo verschillend van de 2x 21" crt, die ik eerst had staan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:22 schreef Falco het volgende:
Ziet er erg gaaf uit Muerte! Is wat anders dan telkens te alt-tabben, wat ik continu doe
Ziet er mooi uit Muerte... ik zal zo 1 van mij maken hier... maar dat is niet zo strak als die van jou.quote:
Dat is de stem van Hummie helemaal nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:27 schreef Falco het volgende:
Hummie klinkt vandaag een beetje chagrijnig! Is wel logisch!
Jawel! Herken je die echt niet? Je was toch bij haar op de koffie geweestquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is de stem van Hummie helemaal niet
Ohja wat zegt ie?quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:32 schreef yellowfirst het volgende:
Ha, Gert-Jan bij Ruud de Wild op 538![]()
OK! Tot straks.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:32 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ffhalen, neem jij de caps over Muerte?
Daarom weet ik ook dat het haar stem niet is. Zo erg vervormen ze die stemmen niet. Volgens mij is het de stem van ene Liesbeth van de redactie.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Jawel! Herken je die echt niet? Je was toch bij haar op de koffie geweest
dat zei ze ook bij 538 dus zie het verschil nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vond Hummie vanochtend sterker bij radio 3FM, zoals ze zei hoe GJ jankend in de dagboekkamer zat, omdat hij naar huis wilde, maar zij hem overtuigde te blijven. En nu heeft die GJ een grote mond.
nou, ze hebben de geheime opdrachten die besproken mochten worden besproken en gegist naar de opdrachten die niet besproken mochten worden...quote:
niet veel spannends aan dusquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:42 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
nou, ze hebben de geheime opdrachten die besproken mochten worden besproken en gegist naar de opdrachten die niet besproken mochten worden...
Niet echt, met name omdat ze erg lang door bleven zeuren over bepaalde gebeurtenissen en omdat Lieske weer eens heel langdradig verhaalde over haar geld-opdrachtquote:
Lieske moet gewoon alles zolang vertellen. Dan denkt ze dat ze beter begrepen wordt wssquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:47 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Niet echt, met name omdat ze erg lang door bleven zeuren over bepaalde gebeurtenissen en omdat Lieske weer eens heel langdradig verhaalde over haar geld-opdracht![]()
Dat konijnenvel staat haar wel, oogt heel natuurlijk !quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:47 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Niet echt, met name omdat ze erg lang door bleven zeuren over bepaalde gebeurtenissen en omdat Lieske weer eens heel langdradig verhaalde over haar geld-opdracht![]()
als ze er nou eens een uur of 80 onder blijft liggenquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:50 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat konijnenvel staat haar wel, oogt heel natuurlijk !![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als ze er nou eens een uur of 80 onder blijft liggen
BEWquote:
Nice!quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
BEW
Muerte... zo ziet het er bij mij uit hier... 2 monitoren als dual screen.
[afbeelding]
Zeker weten... ik zou niets anders meer willen... dual screen rules big timequote:Op dinsdag 20 december 2005 16:01 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nice!Werkt lekker he met 2 schermen, werk al een paar jaar op deze manier en ik vind het heel prettig.
Toen liepen er ook echt mannen met zwarte kleren door het huis.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:59 schreef VirtualPOM het volgende:
Ok, maar dan nog liegt ze als ze het met het verdwijnen van de spullen linktquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:14 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Toen liepen er ook echt mannen met zwarte kleren door het huis.
Dat klopt dus echt, zij liegt niet.
dat zijn toch nog steeds vermoedens. Wel vermoedens die juist zijn maar tochquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:17 schreef Sassefras het volgende:
iedereen weet toch dat zij die spullen had gejat? joost zij zelf: owww als je daarmee ingrid terug kon krijgen had ik het ook gedaan??
BEW!quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:14 schreef Foreverblue het volgende:
Kom op mensen... op zo'n manier halen we de 1000 SC niet
HAHAHAHAHAH... beiden niet, hoezo????quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:19 schreef Springsteen27 het volgende:
VirtualPOM MOET familie van Roel zijn...of medekrakert...
Wie zal het zeggen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:39 schreef Bartoli het volgende:
Lies ziet het niet meer zitten. Of zou ze haar strategie aan het aanpassen zijn
Tsja, Lies zelf als ze donderdag door Hummie als winnares naar buitenloopt (ik hoop dat Roel dat wordt btwquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:42 schreef CartWOman het volgende:
Ex-bewoner Gert-Jan doet aangifte tegen Big Brother
Schele.
Slotje.
Krijg ook die indruk, misschien een idee voor de volgende BB, dat de cappers topics maken met een cap-verslag (BB in strip vorm)quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:48 schreef Foreverblue het volgende:
We zijn de enige hier geloof ik, Muerte![]()
Ja... strak plan... count me in for thatquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:50 schreef Muerte het volgende:
[..]
Krijg ook die indruk, misschien een idee voor de volgende BB, dat de cappers topics maken met een cap-verslag (BB in strip vorm)![]()
Ja eh... je moet wat doen he... als verder niemand haast iets postquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:51 schreef Peter6000 het volgende:
Wilde net vragen of jullie uit verveling met een capplaatswedstrijd begonnen waren ofzo![]()
Joost wijkt altijd af... als het om Brenda gaat... weet je ondertussen toch welquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:52 schreef Sassefras het volgende:
lieske heeft er duidelijk geen zin meer in.... wat is joost aan het maken? een eiffeltoren? ik dacht dat ze kerststukjes moesten maken?
Ik denk dat FB en ik dan 2 topics per uur kunnen vullen!quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:51 schreef Peter6000 het volgende:
Wilde net vragen of jullie uit verveling met een capplaatswedstrijd begonnen waren ofzo![]()
en het mag!!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:53 schreef Peter6000 het volgende:
Oke daar gaat ie:
Joost wil aan Ing vragen, of hij haar schuimbakje ook mag gebruiken, voor een tweede project
naja is in iedergeval beter dan op de bank gaan hangen.. ja toch?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Joost wijkt altijd af... als het om Brenda gaat... weet je ondertussen toch wel
Weet ik wel zeker... ik zie het al voor me bij de volgende BBquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:54 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik denk dat FB en ik dan 2 topics per uur kunnen vullen!![]()
Als je op de bank wil hangen, moet je het doen. Het zou pas vreemd zijn als de anderen mee blijven doen, met het oog op de kijkers.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:54 schreef Sassefras het volgende:
[..]
naja is in iedergeval beter dan op de bank gaan hangen.. ja toch?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:57 schreef Peter6000 het volgende:
Doet me denken aan de scouting, daar moesten we ook kerststukjes maken, en dan langs de deuren om ze te verkopen
de reden zou zeker verkeerd zijn ja, maar bankhangers zijn niet zo leuk om naar te kijken..quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:57 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Als je op de bank wil hangen, moet je het doen. Het zou pas vreemd zijn als de anderen mee blijven doen, met het oog op de kijkers.
ja dat vind ik nou ook, ik word helemaal vrolijk als ik die verhalen over Brennie hoor. Het lijkt wel een Griekse godin als je Joost moet gelovenquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:54 schreef Sassefras het volgende:
[..]
naja is in iedergeval beter dan op de bank gaan hangen.. ja toch?
Neequote:Op dinsdag 20 december 2005 16:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij was stiekem dubbel, maar valt gelukkig niet op![]()
Dat is zo, helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:59 schreef Sassefras het volgende:
[..]
de reden zou zeker verkeerd zijn ja, maar bankhangers zijn niet zo leuk om naar te kijken..
ja je hebt echt vette felle discusies en dingen gemist..quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:01 schreef Bartoli het volgende:
jezus denk post eens niks omdat er zo weinig te beleven valt. Kom ik terug zijn we 1,5 blz verder
Ja God... ja eh, ik weet het eigelijk niet... ik denk het welquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Was toch weer een bijdrage richting topic 1000
[Lieske-mode] toch? [/Lieske-mode]
ik zie brennie toch echt voor me als de eiffeltorenquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:01 schreef Sassefras het volgende:
hoeveel eiffeltorens gaat hij voor brenda maken zeg???
En schitterend mooie caps van mij, Muerte en Peterquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:02 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ja je hebt echt vette felle discusies en dingen gemist..![]()
Zinloze zwaaiquote:
Ik heb het van die muziek.....quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:04 schreef Kinga het volgende:
Heerlijk om dat geknutsel van Joost te zien, word er slaperig van....
Ik las in de streamverslagen dat CW weg is, omdat er te weinig gebeurtquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zinloze zwaai
O jee, nu krijg ik CW op me nek
Ik ben benieuwd wat ie met die 2 torens gaat doen. Misschien neemt 'ie ze mee in bad straksquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik zie brennie toch echt voor me als de eiffeltoren
ja echt?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:02 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ja je hebt echt vette felle discusies en dingen gemist..![]()
of in bed....quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:07 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ie met die 2 torens gaat doen. Misschien neemt 'ie ze mee in bad straks![]()
Pffffff, gelukkig maar... een ban zo vlak voor de finale zou flink balen zijnquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik las in de streamverslagen dat CW weg is, omdat er te weinig gebeurt![]()
geef je vaker openlijk schouderklopjes aan jezelf??quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:07 schreef Peter6000 het volgende:
Knap trouwens van mezelf, gebeurt met een t
Veel mensen zouden geneigd zijn het met een d te typen
Nee, maar ik vond dit erg bijzonderquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:09 schreef Sassefras het volgende:
[..]
geef je vaker openlijk schouderklopjes aan jezelf??
Weet ik niet... deze is van gisteravond toen Roel ze bekeek:quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:10 schreef Sassefras het volgende:
wie zijn dat op de foto die lieske in haar handen heeft? vriendinnen van Ingrid?
Ik vond hem wel creatief, maar nu 3 X (en ik zie nog een heel blok hoe-heet-dat-spul-ook-al-weer?) hetzelfde?? das wel een beetje jammer..quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:10 schreef Kinga het volgende:
Joost gaat een derde maken...
En straks geeft 'ie er aan roel, ing en lies 1 cadeauquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:10 schreef Kinga het volgende:
Joost gaat een derde maken...
En wat zullen ze balen als ze erachter komen dat alles is opgegaan aan Eiffeltorensquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:12 schreef Peter6000 het volgende:
Ingrid denkt dat die laatste 50.000 euro opdracht misschien met kerststukjes is, dat ze nu dus mogen oefenen
Amen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:15 schreef Peter6000 het volgende:
Kom laten wij gaan bidden, kom laten wij gaan bidden, op onze heer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:15 schreef Peter6000 het volgende:
Komt laten wij gaan aanbidden, komt laten wij gaan aanbidden, op onze heer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:19 schreef Peter6000 het volgende:
Dit is toch dat liedje van Ajax
Wat heeft dat nou weer met kerst te maken
Kan ook allemaal... ik weet het ook nietquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:27 schreef Manu82 het volgende:
ik ben weer weg, spreek jullie vannacht
quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:27 schreef Manu82 het volgende:
ik ben weer weg, spreek jullie vannacht
Je zit je nu al te verheugen dat je die weer ziet he, donderdagquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:31 schreef Peter6000 het volgende:
Er is, een kindeke, geboren op aard
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ik verheug me er zeker op om Tan weer te zien donderdag iddquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:31 schreef Foreverblue het volgende:
Je zit je nu al te verheugen dat je die weer ziet he, donderdag![]()
tot laterquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:34 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben eten mensen... tot later weer
eet smakelijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:34 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben eten mensen... tot later weer
Momenteel is de prioriteit de 1000 topics te halen, dus een enkele dubbele is geen bezwaarquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:34 schreef I_doubt het volgende:
Goedemiddag weer (ziet geen gezwaai)
Een vraagje: is er ergens een handleiding over het cappen vd streams?
Soms heb ik onbedwingbare neigingen.![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik verheug me er zeker op om Tan weer te zien donderdag idd
De enige bewoonster die echt zichzelf was
Ws vraagt ze hoe je die kunt maken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Momenteel is de prioriteit de 1000 topics te halen, dus een enkele dubbele is geen bezwaar![]()
Daar was een topic over, maar ik zie het niet meer...quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:34 schreef I_doubt het volgende:
Goedemiddag weer (ziet geen gezwaai)
Een vraagje: is er ergens een handleiding over het cappen vd streams?
Soms heb ik onbedwingbare neigingen.![]()
daar zocht ik dus ook naarquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:38 schreef demins het volgende:
[..]
Daar was een topic over, maar ik zie het niet meer...![]()
Hoiquote:Hallo allemaal trouwens!![]()
hoiquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:38 schreef demins het volgende:
Daar was een topic over, maar ik zie het niet meer...![]()
Hallo allemaal trouwens!![]()
Komt er nog een verhaal of wou je het hier bij laten? Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |