ik hoor opeens weer dat walgelijke "gnagna" weerquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:06 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Heb hem zelf gemaakt maar schrik er steeds weer van als ik op F5 ram.![]()
Gna gna gnaquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:06 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Heb hem zelf gemaakt maar schrik er steeds weer van als ik op F5 ram.![]()
hij probeert te verklaren waarom hij boos werd toen zijn geld weg leek te zijn, zonder uit te leggen waar het over gingquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:07 schreef Foreverblue het volgende:
Roel heeft iets aangenomen... waarvan hij achteraf dacht.... dat had ik niet moeten doen.
Weet iemand waar die het over heeft? De kaarten?
het gaat nu over de kaartenquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
hij probeert te verklaren waarom hij boos werd toen zijn geld weg leek te zijn, zonder uit te leggen waar het over ging
quote:
je bedoelt volgende week?quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:09 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske oefent alvast voor later... als ze gezwicht is voor alle roem en aandacht en ingestort in de goot ligt
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:09 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske oefent alvast voor later... als ze gezwicht is voor alle roem en aandacht en ingestort in de goot ligt
[afbeelding]
haha. Nais capquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:09 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
En een topic daarna : mag de stem van Naat ook weg...quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:09 schreef Falco het volgende:
Het gaat idd weer over de kaarten. De TT van een SC-topic was "Hummie, doe die kaarten weg!" en prompt moest Roel die kaarten laten verdwijnen.
Hij wil het graag kwijt, misschien ook wel omdat hij een redelijk verhaal bij zijn onredelijke agressie wil producerenquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
hij probeert te verklaren waarom hij boos werd toen zijn geld weg leek te zijn, zonder uit te leggen waar het over ging
Ja om centjes vragen voor de Taxi als ze hoort dat ze 4de is geworden en haar ouders toch maar niet al te trots op haar zijn en eerder de studio hebben verlaten.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En een topic daarna : mag de stem van Naat ook weg...
(die had ik zelf geopend)
dat mag ze niet...........maar ze heeft het na de terugkeer van Ingrid al impliciet toegegeven toe ze zei dat ze niet mocht vertellen hoe ze ingrid teruggehaald hadquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:09 schreef VirtualPOM het volgende:
Roel geeft het tenminste toe van die kaarten. Lieske reageerd hier brutaal op, terwijl zij niet de moed heeft om te vertellen dat ze die persoonlijke spullen heeft verwijderd. DAAR zouden ze pas kwaad om moeten zijn![]()
en ze hoort dat een Playboy reportage niet meer nodig is en ze ook naar dat geld kan fluitenquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:11 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ja om centjes vragen voor de Taxi als ze hoort dat ze 4de is geworden en haar ouders toch maar niet al te trots op haar zijn en eerder de studio hebben verlaten.![]()
Ik mag hopen voor Playboy dat ze niet zo diep gezakt zijn zeg, dat ze daar geld voor neer gaan tellen...quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en ze hoort dat een Playboy reportage niet meer nodig is en ze ook naar dat geld kan fluiten![]()
Deze is dus stuk gegaan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mooi zo... ja, een TFT geeft over het algemeen wel een killere kleur ja, maar ik vind het wel scherper qua letters lezen.
Post eens een foto van je situatie nu, als je wilt. Ik ben benieuwd.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:18 schreef Muerte het volgende:
[..]
Deze is dus stuk gegaan.
[afbeelding]
En zo beleef ik BB nu.
[afbeelding]
Ik ben er ook heel erg blij mee en het effectieve beeldoppervlak van deze 2x 19" tft is eigenlijk niet zo verschillend van de 2x 21" crt, die ik eerst had staan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:22 schreef Falco het volgende:
Ziet er erg gaaf uit Muerte! Is wat anders dan telkens te alt-tabben, wat ik continu doe
Ziet er mooi uit Muerte... ik zal zo 1 van mij maken hier... maar dat is niet zo strak als die van jou.quote:
Dat is de stem van Hummie helemaal nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:27 schreef Falco het volgende:
Hummie klinkt vandaag een beetje chagrijnig! Is wel logisch!
Jawel! Herken je die echt niet? Je was toch bij haar op de koffie geweestquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is de stem van Hummie helemaal niet
Ohja wat zegt ie?quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:32 schreef yellowfirst het volgende:
Ha, Gert-Jan bij Ruud de Wild op 538![]()
OK! Tot straks.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:32 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ffhalen, neem jij de caps over Muerte?
Daarom weet ik ook dat het haar stem niet is. Zo erg vervormen ze die stemmen niet. Volgens mij is het de stem van ene Liesbeth van de redactie.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Jawel! Herken je die echt niet? Je was toch bij haar op de koffie geweest
dat zei ze ook bij 538 dus zie het verschil nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vond Hummie vanochtend sterker bij radio 3FM, zoals ze zei hoe GJ jankend in de dagboekkamer zat, omdat hij naar huis wilde, maar zij hem overtuigde te blijven. En nu heeft die GJ een grote mond.
nou, ze hebben de geheime opdrachten die besproken mochten worden besproken en gegist naar de opdrachten die niet besproken mochten worden...quote:
niet veel spannends aan dusquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:42 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
nou, ze hebben de geheime opdrachten die besproken mochten worden besproken en gegist naar de opdrachten die niet besproken mochten worden...
Niet echt, met name omdat ze erg lang door bleven zeuren over bepaalde gebeurtenissen en omdat Lieske weer eens heel langdradig verhaalde over haar geld-opdrachtquote:
Lieske moet gewoon alles zolang vertellen. Dan denkt ze dat ze beter begrepen wordt wssquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:47 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Niet echt, met name omdat ze erg lang door bleven zeuren over bepaalde gebeurtenissen en omdat Lieske weer eens heel langdradig verhaalde over haar geld-opdracht![]()
Dat konijnenvel staat haar wel, oogt heel natuurlijk !quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:47 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Niet echt, met name omdat ze erg lang door bleven zeuren over bepaalde gebeurtenissen en omdat Lieske weer eens heel langdradig verhaalde over haar geld-opdracht![]()
als ze er nou eens een uur of 80 onder blijft liggenquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:50 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat konijnenvel staat haar wel, oogt heel natuurlijk !![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als ze er nou eens een uur of 80 onder blijft liggen
BEWquote:
Nice!quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
BEW
Muerte... zo ziet het er bij mij uit hier... 2 monitoren als dual screen.
[afbeelding]
Zeker weten... ik zou niets anders meer willen... dual screen rules big timequote:Op dinsdag 20 december 2005 16:01 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nice!Werkt lekker he met 2 schermen, werk al een paar jaar op deze manier en ik vind het heel prettig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |