naja is in iedergeval beter dan op de bank gaan hangen.. ja toch?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Joost wijkt altijd af... als het om Brenda gaat... weet je ondertussen toch wel
Weet ik wel zeker... ik zie het al voor me bij de volgende BBquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:54 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik denk dat FB en ik dan 2 topics per uur kunnen vullen!![]()
Als je op de bank wil hangen, moet je het doen. Het zou pas vreemd zijn als de anderen mee blijven doen, met het oog op de kijkers.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:54 schreef Sassefras het volgende:
[..]
naja is in iedergeval beter dan op de bank gaan hangen.. ja toch?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:57 schreef Peter6000 het volgende:
Doet me denken aan de scouting, daar moesten we ook kerststukjes maken, en dan langs de deuren om ze te verkopen
de reden zou zeker verkeerd zijn ja, maar bankhangers zijn niet zo leuk om naar te kijken..quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:57 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Als je op de bank wil hangen, moet je het doen. Het zou pas vreemd zijn als de anderen mee blijven doen, met het oog op de kijkers.
ja dat vind ik nou ook, ik word helemaal vrolijk als ik die verhalen over Brennie hoor. Het lijkt wel een Griekse godin als je Joost moet gelovenquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:54 schreef Sassefras het volgende:
[..]
naja is in iedergeval beter dan op de bank gaan hangen.. ja toch?
Neequote:Op dinsdag 20 december 2005 16:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij was stiekem dubbel, maar valt gelukkig niet op![]()
Dat is zo, helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:59 schreef Sassefras het volgende:
[..]
de reden zou zeker verkeerd zijn ja, maar bankhangers zijn niet zo leuk om naar te kijken..
ja je hebt echt vette felle discusies en dingen gemist..quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:01 schreef Bartoli het volgende:
jezus denk post eens niks omdat er zo weinig te beleven valt. Kom ik terug zijn we 1,5 blz verder
Ja God... ja eh, ik weet het eigelijk niet... ik denk het welquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Was toch weer een bijdrage richting topic 1000
[Lieske-mode] toch? [/Lieske-mode]
ik zie brennie toch echt voor me als de eiffeltorenquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:01 schreef Sassefras het volgende:
hoeveel eiffeltorens gaat hij voor brenda maken zeg???
En schitterend mooie caps van mij, Muerte en Peterquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:02 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ja je hebt echt vette felle discusies en dingen gemist..![]()
Zinloze zwaaiquote:
Ik heb het van die muziek.....quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:04 schreef Kinga het volgende:
Heerlijk om dat geknutsel van Joost te zien, word er slaperig van....
Ik las in de streamverslagen dat CW weg is, omdat er te weinig gebeurtquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zinloze zwaai
O jee, nu krijg ik CW op me nek
Ik ben benieuwd wat ie met die 2 torens gaat doen. Misschien neemt 'ie ze mee in bad straksquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik zie brennie toch echt voor me als de eiffeltoren
ja echt?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:02 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ja je hebt echt vette felle discusies en dingen gemist..![]()
of in bed....quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:07 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ie met die 2 torens gaat doen. Misschien neemt 'ie ze mee in bad straks![]()
Pffffff, gelukkig maar... een ban zo vlak voor de finale zou flink balen zijnquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik las in de streamverslagen dat CW weg is, omdat er te weinig gebeurt![]()
geef je vaker openlijk schouderklopjes aan jezelf??quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:07 schreef Peter6000 het volgende:
Knap trouwens van mezelf, gebeurt met een t
Veel mensen zouden geneigd zijn het met een d te typen
Nee, maar ik vond dit erg bijzonderquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:09 schreef Sassefras het volgende:
[..]
geef je vaker openlijk schouderklopjes aan jezelf??
Weet ik niet... deze is van gisteravond toen Roel ze bekeek:quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:10 schreef Sassefras het volgende:
wie zijn dat op de foto die lieske in haar handen heeft? vriendinnen van Ingrid?
Ik vond hem wel creatief, maar nu 3 X (en ik zie nog een heel blok hoe-heet-dat-spul-ook-al-weer?) hetzelfde?? das wel een beetje jammer..quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:10 schreef Kinga het volgende:
Joost gaat een derde maken...
En straks geeft 'ie er aan roel, ing en lies 1 cadeauquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:10 schreef Kinga het volgende:
Joost gaat een derde maken...
En wat zullen ze balen als ze erachter komen dat alles is opgegaan aan Eiffeltorensquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:12 schreef Peter6000 het volgende:
Ingrid denkt dat die laatste 50.000 euro opdracht misschien met kerststukjes is, dat ze nu dus mogen oefenen
Amen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:15 schreef Peter6000 het volgende:
Kom laten wij gaan bidden, kom laten wij gaan bidden, op onze heer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:15 schreef Peter6000 het volgende:
Komt laten wij gaan aanbidden, komt laten wij gaan aanbidden, op onze heer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:19 schreef Peter6000 het volgende:
Dit is toch dat liedje van Ajax
Wat heeft dat nou weer met kerst te maken
Kan ook allemaal... ik weet het ook nietquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:27 schreef Manu82 het volgende:
ik ben weer weg, spreek jullie vannacht
quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:27 schreef Manu82 het volgende:
ik ben weer weg, spreek jullie vannacht
Je zit je nu al te verheugen dat je die weer ziet he, donderdagquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:31 schreef Peter6000 het volgende:
Er is, een kindeke, geboren op aard
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ik verheug me er zeker op om Tan weer te zien donderdag iddquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:31 schreef Foreverblue het volgende:
Je zit je nu al te verheugen dat je die weer ziet he, donderdag![]()
tot laterquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:34 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben eten mensen... tot later weer
eet smakelijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:34 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben eten mensen... tot later weer
Momenteel is de prioriteit de 1000 topics te halen, dus een enkele dubbele is geen bezwaarquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:34 schreef I_doubt het volgende:
Goedemiddag weer (ziet geen gezwaai)
Een vraagje: is er ergens een handleiding over het cappen vd streams?
Soms heb ik onbedwingbare neigingen.![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik verheug me er zeker op om Tan weer te zien donderdag idd
De enige bewoonster die echt zichzelf was
Ws vraagt ze hoe je die kunt maken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Momenteel is de prioriteit de 1000 topics te halen, dus een enkele dubbele is geen bezwaar![]()
Daar was een topic over, maar ik zie het niet meer...quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:34 schreef I_doubt het volgende:
Goedemiddag weer (ziet geen gezwaai)
Een vraagje: is er ergens een handleiding over het cappen vd streams?
Soms heb ik onbedwingbare neigingen.![]()
daar zocht ik dus ook naarquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:38 schreef demins het volgende:
[..]
Daar was een topic over, maar ik zie het niet meer...![]()
Hoiquote:Hallo allemaal trouwens!![]()
hoiquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:38 schreef demins het volgende:
Daar was een topic over, maar ik zie het niet meer...![]()
Hallo allemaal trouwens!![]()
Komt er nog een verhaal of wou je het hier bij laten? Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |