Jij bent al jaren een toenemende ergenis en daar wordt ook niets op ondernomen.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is waar en dat is ook goed maar misschien kan je het signaal dat kippenek over desiredbard geeft eens laten bezinken, want dat is wel een toenemende ergernis.
Bron ?!quote:Op woensdag 21 december 2005 10:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Jezus was een Moslim. Abraham was een Moslim. Alle profeten die kwamen met het monotheïsme waren Moslims die dezelfde boodschap brachten.²
Ik mag speciaal voor jou blijven lieverd.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jij bent al jaren een toenemende ergenis en daar wordt ook niets op ondernomen.
Dus nu niet hypocriet gaan janken SCH.
Ik heb er de laatste tijd opgelet. Maar wat heeft iedereen toch tegen SCH?quote:Op woensdag 21 december 2005 11:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jij bent al jaren een toenemende ergenis en daar wordt ook niets op ondernomen.
Dus nu niet hypocriet gaan janken SCH.
Halfrassistisch ...de nieuwsberichtjes zijn tamelijk objectiefquote:Op woensdag 21 december 2005 10:56 schreef Posdnous het volgende:
Dit soort dingen zijn inderdaad belachelijk. Als je allerlei doodnormale zaken gaat aanpassen omdat gelovigen er opeens aanstoot aan nemen kun je wel bezig blijven.
jammer alleen dat de TS er weer zo'n half-racistisch tintje aan moet geven.
Nou reuzequote:Op woensdag 21 december 2005 12:17 schreef lionsguy18 het volgende:
Ach wat maakt die kribbe nou uit.
De volgende stap is de eis om alle homo bars te sluiten.
Vindt het allemaal wel prima.
En.... jammer voor SCH
Wil je mij even op mijn fascistische texten wijzen???quote:Op woensdag 21 december 2005 11:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik mag speciaal voor jou blijven lieverd.
Maar wijs mij mijn fascistische teksten die vergelijkbaar zijn met die van desiredbard.
Daar zijn we dus al gevangenbewaarders mogen geen st-georgeskruis op hun stropdas dragen, oh en voor hen die niet weten wat een st georges kruis is: rood dun kruis op ene witte achtergrond: oftewel de Engelse vlag (en niet de Uniun Jack welke voor GB is)quote:Op woensdag 21 december 2005 12:54 schreef SpuitSnuit het volgende:
Volgens mij is Jezus dus echt het boegbeeld van het christelijke geloof. het was zelfs een Jood.
het is al eeuwen een traditie om in de westerse wereld met kerst een vorm van een kerststal te hebben.
nooit waren er problemen en ik als atheist vind kerst een hele mooie traditie die is blijven hangen van het christelijke geloof.
Net als er kerstballen in een kerstboom moeten hoort een kerststal er onder of ernaast.
Het christelijk geloof heeft altijd al jezus afgebeeld op allerlei voorwerpen.
wat is de volgende stap, mogen verplegers geen kruisje met jezus erop meer dragen?
Inderdaad en daar was mijn post ook voor bedoeld .... maar gematigdse moslims lijken moeilijk te vinden op dit forum.quote:waarom respecteren moslims gewoon niet het christelijke geloof en westerse traditie en laat ons die jood gewoon in een kribbe liggen...
Ik mag toch aannemen dat de meeste geintegreerde moslims dit toch ook zeer belachelijk vinden, anders is het wel heel erg gesteld met de multi-kulti
Toen waren dat toch nog Joden?quote:Op woensdag 21 december 2005 10:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
moslims bestonden toen nog niet, even een kleine kanttekening.
Heb als moslim dan ook respect voor het Christelijke kerstfeest en er is niks aan de hand. Nu is alleen maar nemen van de kant van de klagende moslim want de kerststal moet weg. Flikker een eind op die kerststal blijft net zoals dat moslims suikerfeest vieren.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Helaas is dit in de ogen van vele Nederlanders landverraad als het gaat om Moslims. Respect aan Moslims wordt gezien alsof men buigt voor de normen en waarden en nog wat allemaal van de Islam, terwijl objectief gezien het alleen maar om respect en begrip gaat, de onderbuikgevoelens drijven geen handel met argumenten en objectiviteit, helaas.²
We hebben toch respect voor het Christendom, wij hebben Jezus lief en geven Jezus nog wel een betere reeëlere plaats dan de Christenen zelf. Als we geen respect zouden hebben voor de Christenen zouden we die vrije kerstdagen die jaarlijks terugkeren ook niet accepteren en zouden we gewoon gaan werken, maar dat doen we niet: vanwege het respect dus.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:28 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Heb als moslim dan ook respect voor het Christelijke kerstfeest en er is niks aan de hand. Nu is alleen maar nemen van de kant van de klagende moslim want de kerststal moet weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar niet iedere arabier is een semiet....
palestijnen wel maar die gasten in saoedie en egypte weer niet
Maar om te zeggen dat Christus een islamiet is een grove leugen. idd zien de moslims als een profeet en het is ook de profeet die volgens zowel de bijbel als de Qu'ran terugkomt naar aarde ten tijde van armageddon. Maar dat maakt hem nog geen islamiet. Het christendom erkent hem ook als Jood, dat met hem het christendom begint terzijde.Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
Je mag best werken met de kerst...het is jouw geloof toch niet, je belemmert er niemand mee toch kerst te vieren. Wij wereken ook met de Rammadan en het suikerfeest.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We hebben toch respect voor het Christendom, wij hebben Jezus lief en geven Jezus nog wel een betere reeëlere plaats dan de Christenen zelf. Als we geen respect zouden hebben voor de Christenen zouden we die vrije kerstdagen die jaarlijks terugkeren ook niet accepteren en zouden we gewoon gaan werken, maar dat doen we niet: vanwege het respect dus.²
Zal best, als je moeilijk gaat doen over een afbeelding van een varken of een kerststalletje in een ziekenhuis of whatever, heb je dus totaal geen respect voor de omgeving waarin je woont.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We hebben toch respect voor het Christendom, wij hebben Jezus lief en geven Jezus nog wel een betere reeëlere plaats dan de Christenen zelf. Als we geen respect zouden hebben voor de Christenen zouden we die vrije kerstdagen die jaarlijks terugkeren ook niet accepteren en zouden we gewoon gaan werken, maar dat doen we niet: vanwege het respect dus.²
Zit dan ook niet te zeuren over een kerststal in een katholiek ziekenhuis.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat godsdienst idioten (maakt niet uit welke godsdienst) respect moeten hebben voor andersdenkenden. Lijkt me vrij duidelijk.quote:
Ja, en dat is belachelijk. Sommige zaken verdienen misschien subsidie (al ben ik van mening dat dat geen taak een een overheid is) maar andere weer niet. Ik denk niet dat een protestgroep tegen stressballetjes in de vorm van een varken al te veel aandacht, en al helemaal geen subsidie verdienen.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:22 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Nee want er zijn tich belangengroeperingkjes die rechtzaken aanspannen, en die zijn nog overheidsgesubsidieert ook.
Ok begreep ik je verkeerdquote:Op woensdag 21 december 2005 14:18 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Dat godsdienst idioten (maakt niet uit welke godsdienst) respect moeten hebben voor andersdenkenden. Lijkt me vrij duidelijk.
Een samenleving kan niet bestaan als elke uiting van cultuur of godsdienst door een of andere groep weer als aanleiding wordt gezien om te gaan klagen en zuigen.
Inderdaad nou zal het ook niet zo zijn dat er een bepaald belangenverenigingetje voor opgericht is, maar meer dat een algemene moslim vereniging het vortouw neemt om een advokaat in de arm te nemen en met juridische stappen te dreigen...... (dat soort advokatern mag je met een molensteen etc etc)quote:Op woensdag 21 december 2005 14:22 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Ja, en dat is belachelijk. Sommige zaken verdienen misschien subsidie (al ben ik van mening dat dat geen taak een een overheid is) maar andere weer niet. Ik denk niet dat een protestgroep tegen stressballetjes in de vorm van een varken al te veel aandacht, en al helemaal geen subsidie verdienen.
Er is een verschil tussen een legitieme klacht en onnodig, overbodig gezeik. Bovenstaande artikelen vallen wat mij betreft onder dat laatste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |