abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 december 2005 @ 10:18:07 #51
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_33267592
quote:
Op woensdag 21 december 2005 09:58 schreef desiredbard het volgende:
Zeg het was niet de karavaanrovende kinderverkrachter die in een kribbe ligt hoor

Het is een Joods kindje....
Jezus was een Moslim. Abraham was een Moslim. Alle profeten die kwamen met het monotheïsme waren Moslims die dezelfde boodschap brachten.
quote:
Pas je godverdomme een keer aan aan de maatschappij om je heen.
Wij passen ons aan hoe we willen. We willen werken, willen geld uitgeven in Islamitische slagerijen, we willen Moskeeën spekken. Het lukt ons allemaal. Maar we geven geen milimeter van onze identiteit weg als het om religie gaat.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 21 december 2005 @ 10:22:07 #52
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33267664
quote:
Op woensdag 21 december 2005 10:18 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jezus was een Moslim. Abraham was een Moslim. Alle profeten die kwamen met het monotheïsme waren Moslims die dezelfde boodschap brachten.
moslims bestonden toen nog niet, even een kleine kanttekening.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 21 december 2005 @ 10:22:38 #53
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_33267673
quote:
Op woensdag 21 december 2005 09:21 schreef desiredbard het volgende:

Wat is hiermee je punt?
Wat kan DAAR nou onduidelijk aan zijn
Of is respect tegenwoordig ook al landverraad in de ogen van sommigen...
pi_33267709
quote:
Op woensdag 21 december 2005 09:58 schreef desiredbard het volgende:
Zeg het was niet de karavaanrovende kinderverkrachter die in een kribbe ligt hoor

Het is een Joods kindje....

Ik weet dat de Islam wat antisemitische trekjes heeft maar dit gaat wel erg ver.

Als de achterlijken in de samenleving niet betrokken willen worden jammer maar het offeren lijkt van een kant te moeten komen. Feestdagen inleveren en zo...vast een klein offer dat wij moeten brengen om jullie ook betrokken te laten voelen

Pas je godverdomme een keer aan aan de maatschappij om je heen.

En als westerling kan ik afbeelden wie ik wil:
[afbeelding]
Hoeveel feestdagen heb jij in moeten leveren?? Volgens mij toch geeneen? Het is inderdaad een klein offer om in plaats van de kribbe met kerststal eromheen gewoon een kerstboom neer te zetten.
Jij probeert vast te houden aan de maatschappij van 50 jaar geleden, wordt wakker! Die maatschappij komt nooit meer terug, 30 procent van Nederland weet niet eens wat sommigen met kerst vieren. Meer dan de helft van Nederland is niet meer gelovig.
Jij houdt maar vast aan dat ideaal van jou, dat iedereen in Nederland volgens jouw criteria zich aan jouw maatschappij moet aanpassen. Dat heet assimileren, niet integreren.
Jij mag afbeelden wie jij wil, maar als je niet alle moslims uit de ziekenhuizen wil verjagen, moet je daar geen uitingen van religie plaatsen.
Ik weet niet helemaal wie je met "jullie" aanspreekt trouwens?
"Het is beter te handelen en spijt te hebben, dan niet te handelen en spijt te hebben"
pi_33267716
- knip! -

[ Bericht 51% gewijzigd door sp3c op 21-12-2005 11:21:32 ]
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_33267729
quote:
Op woensdag 21 december 2005 10:18 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

[..]

Wij passen ons aan hoe we willen. We willen werken, willen geld uitgeven in Islamitische slagerijen, we willen Moskeeën spekken. Het lukt ons allemaal. Maar we geven geen milimeter van onze identiteit weg als het om religie gaat.

²
Nee, het waren juist allemaal joden, de islam is pas in de 4e of 5e eeuw ontstaan.
"Het is beter te handelen en spijt te hebben, dan niet te handelen en spijt te hebben"
  Moderator woensdag 21 december 2005 @ 10:27:51 #57
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_33267759
kap is met dat gejammer over kundverkrachters en shit
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_33267779
quote:
Op woensdag 21 december 2005 10:24 schreef omulu het volgende:

[..]

Hoeveel feestdagen heb jij in moeten leveren?? Volgens mij toch geeneen? Het is inderdaad een klein offer om in plaats van de kribbe met kerststal eromheen gewoon een kerstboom neer te zetten.
Jij probeert vast te houden aan de maatschappij van 50 jaar geleden, wordt wakker! Die maatschappij komt nooit meer terug, 30 procent van Nederland weet niet eens wat sommigen met kerst vieren. Meer dan de helft van Nederland is niet meer gelovig.
Jij houdt maar vast aan dat ideaal van jou, dat iedereen in Nederland volgens jouw criteria zich aan jouw maatschappij moet aanpassen. Dat heet assimileren, niet integreren.
Jij mag afbeelden wie jij wil, maar als je niet alle moslims uit de ziekenhuizen wil verjagen, moet je daar geen uitingen van religie plaatsen.
Ik weet niet helemaal wie je met "jullie" aanspreekt trouwens?
Dus van Christendom gaan we terug naar paganisme?
30% weet niet wat er met kerst gevierd word..... verbaast me niets met al die ongeintegreerde moslims in het land

Moslims uit het ziekenhuis jagen waarom zou ik dat willen...
Een ziekenhuis met het voorschrift St? wat doe je daar al je zo'n geindoctrineerde sektevolger bent.
Joden Jehova'sgetuigen en Budhisten laten zich er niet door wegjagen?
pi_33267808
quote:
Op woensdag 21 december 2005 10:27 schreef sp3c het volgende:
kap is met dat gejammer over kundverkrachters en shit
Sp3c we hebben het hier wel over onafhankelijk bewijs.
Jezus voor moslim uitmaken is voor minimaal twee groepen religieuzen net zo kwetsend
  Moderator woensdag 21 december 2005 @ 10:31:50 #60
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_33267835
whatever zolang je dr maar mee ophoud
pi_33267908
quote:
Op woensdag 21 december 2005 10:28 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Dus van Christendom gaan we terug naar paganisme?
30% weet niet wat er met kerst gevierd word..... verbaast me niets met al die ongeintegreerde moslims in het land

Moslims uit het ziekenhuis jagen waarom zou ik dat willen...
Een ziekenhuis met het voorschrift St? wat doe je daar al je zo'n geindoctrineerde sektevolger bent.
Joden Jehova'sgetuigen en Budhisten laten zich er niet door wegjagen?
Moslims zijn over het algemeen beter op de hoogte van wat een godsdienst inhoudt dat Nederlanders.
Een ziekenhuis met Sint in de naam is net zoiets als het Rode Kruis ziekenhuis. Dat soort openbare voorzieningen hoort niets met godsdienst te maken te hebben, hooguit een kapel en een priester die het laatste gebed afneemt.

Is het weleens bij jou opgekomen, dat het consequent aanduiden van moslims als geindoctrineerde sektevolger averechts kan werken?
Of joden, jehova's en boedhisten zich door een kribbe laten wegjagen weet ik niet, ik ken de verdere samenstelling van de bevolking van Ierland (volgens mij stond het ziekenhuis daar) niet.
  woensdag 21 december 2005 @ 10:37:16 #62
13462 BansheeBoy
pi_33267940
quote:
Op woensdag 21 december 2005 10:22 schreef IPdaily het volgende:

[..]

Of is respect tegenwoordig ook al landverraad in de ogen van sommigen...
Helaas is dit in de ogen van vele Nederlanders landverraad als het gaat om Moslims. Respect aan Moslims wordt gezien alsof men buigt voor de normen en waarden en nog wat allemaal van de Islam, terwijl objectief gezien het alleen maar om respect en begrip gaat, de onderbuikgevoelens drijven geen handel met argumenten en objectiviteit, helaas.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_33267960
quote:
Op woensdag 21 december 2005 10:30 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Sp3c we hebben het hier wel over onafhankelijk bewijs.
Jezus voor moslim uitmaken is voor minimaal twee groepen religieuzen net zo kwetsend
Stel je toch niet zo verschrikkelijk aan de hele tijd, - knip -

[ Bericht 3% gewijzigd door sp3c op 21-12-2005 10:39:45 ]
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
pi_33268107
Ik mag geen kroegpopulist zeggen? Kom op, de manier waarop desiredbeard zich in werkelijke elk topic dat zich er ook maar enigzins voor leent profileert is zum kotzen. Niet omdat hij niet zijn mening mag hebben maar het gaat werkelijk aan alle fatsoensnormen voorbij en het is alleen maar gericht op goedkoop scoren. Type grote stappen snel thuis.
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
  woensdag 21 december 2005 @ 10:48:06 #65
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33268129
vreemde 'knip' inderdaad.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_33268238
quote:
Op woensdag 21 december 2005 10:46 schreef kippenek het volgende:
Ik mag geen kroegpopulist zeggen? Kom op, de manier waarop desiredbeard zich in werkelijke elk topic dat zich er ook maar enigzins voor leent profileert is zum kotzen. Niet omdat hij niet zijn mening mag hebben maar het gaat werkelijk aan alle fatsoensnormen voorbij en het is alleen maar gericht op goedkoop scoren. Type grote stappen snel thuis.
  woensdag 21 december 2005 @ 10:56:53 #67
13462 BansheeBoy
pi_33268299
quote:
²
  woensdag 21 december 2005 @ 10:56:54 #68
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33268300
Dit soort dingen zijn inderdaad belachelijk. Als je allerlei doodnormale zaken gaat aanpassen omdat gelovigen er opeens aanstoot aan nemen kun je wel bezig blijven.
jammer alleen dat de TS er weer zo'n half-racistisch tintje aan moet geven.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_33268371
quote:
Op woensdag 21 december 2005 10:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Helaas is dit in de ogen van vele Nederlanders landverraad als het gaat om Moslims. Respect aan Moslims wordt gezien alsof men buigt voor de normen en waarden en nog wat allemaal van de Islam, terwijl objectief gezien het alleen maar om respect en begrip gaat, de onderbuikgevoelens drijven geen handel met argumenten en objectiviteit, helaas.

²
Respect begint bij wederzijds begrip, ik vind het prima als moslims de ruimte krijgen hun geloof te belijden, maar geloof is niet een statisch fenomeen. Ook in andere geloven heeft men zich gewoon aangepast aan de plaatselijke gebruiken en gewoonten. Zo is het in nederland normaal dat je een persoon zijn gezicht kan zien, dat is een vorm van beleefheid, je hele gezicht afdekken is min of meer asociaal, of dit nu met een Boerka gebeurd of met een bivakmuts, beiden zijn verwerpelijk.
Bovendien moet je geloof altijd in een breder perspectief zien van een maatschappij, het maatschappelijk belang zal altijd dominant zijn aan het geloofsbelang in nederland. Kan je hier niet mee leven? Prima maar dan zul je een maatschappij moeten opzoeken waar geloof wel dominant is boven maatschappij (Saoedie-Arabie, Indonesie, Etc). Je kan moeilijk van een 1000 jaar oude maatschappij verlangen dat wij ons in 50 jaar even gaan aanpassen aan een bepaald geloof. En JA ik vind dat dit eigenlijk ook voor "Inheemse" geloven moet gelden, ik ben principieel voor een 100 procent seculiere maatschappij, maar dat is in nederland helaas een utopie.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator woensdag 21 december 2005 @ 11:19:40 #70
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_33268778
quote:
op zich wel natuurlijk maar ik probeer de 'discussie' weer wat op de baan te krijgen en met flamebaits lukt dat niet zo
pi_33268851
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:19 schreef sp3c het volgende:

[..]

op zich wel natuurlijk maar ik probeer de 'discussie' weer wat op de baan te krijgen en met flamebaits lukt dat niet zo
In dat geval zou ik beginnen met het gewoon eens te vragen aan me, ipv lukraak beginnen met knippen.
  Moderator woensdag 21 december 2005 @ 11:23:32 #72
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_33268879
zo werkt dat gelukkig (voor mij) niet ... en voor de rest kun je in de feedback terecht
pi_33268907
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:19 schreef sp3c het volgende:

[..]

Dat is waar en dat is ook goed maar misschien kan je het signaal dat kippenek over desiredbard geeft eens laten bezinken, want dat is wel een toenemende ergernis.
pi_33268934
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:23 schreef sp3c het volgende:
zo werkt dat gelukkig (voor mij) niet ...
Voor mij wel. Kwestie van 'je' users inschatten. Moderators die gelijk met knippen en weghalen beginnen, moeten maar eens een andere hobby zoeken. Dat is geen discussie sturen, maar om zeep helpen. Maar zo zal het ook wel weer niet werken voor je gok ik.
  Moderator woensdag 21 december 2005 @ 11:25:46 #75
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_33268937
feedback
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')