Jezus was een Moslim. Abraham was een Moslim. Alle profeten die kwamen met het monotheïsme waren Moslims die dezelfde boodschap brachten.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:58 schreef desiredbard het volgende:
Zeg het was niet de karavaanrovende kinderverkrachter die in een kribbe ligt hoor
Het is een Joods kindje....
Wij passen ons aan hoe we willen. We willen werken, willen geld uitgeven in Islamitische slagerijen, we willen Moskeeën spekken. Het lukt ons allemaal. Maar we geven geen milimeter van onze identiteit weg als het om religie gaat.quote:Pas je godverdomme een keer aan aan de maatschappij om je heen.
quote:Op woensdag 21 december 2005 10:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jezus was een Moslim. Abraham was een Moslim. Alle profeten die kwamen met het monotheïsme waren Moslims die dezelfde boodschap brachten.
Wat kan DAAR nou onduidelijk aan zijnquote:
Hoeveel feestdagen heb jij in moeten leveren?? Volgens mij toch geeneen? Het is inderdaad een klein offer om in plaats van de kribbe met kerststal eromheen gewoon een kerstboom neer te zetten.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:58 schreef desiredbard het volgende:
Zeg het was niet de karavaanrovende kinderverkrachter die in een kribbe ligt hoor
Het is een Joods kindje....
Ik weet dat de Islam wat antisemitische trekjes heeft maar dit gaat wel erg ver.
Als de achterlijken in de samenleving niet betrokken willen worden jammer maar het offeren lijkt van een kant te moeten komen. Feestdagen inleveren en zo...vast een klein offer dat wij moeten brengen om jullie ook betrokken te laten voelen
Pas je godverdomme een keer aan aan de maatschappij om je heen.
En als westerling kan ik afbeelden wie ik wil:
[afbeelding]
Nee, het waren juist allemaal joden, de islam is pas in de 4e of 5e eeuw ontstaan.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jezus was een Moslim. Abraham was een Moslim. Alle profeten die kwamen met het monotheïsme waren Moslims die dezelfde boodschap brachten.
[..]
Wij passen ons aan hoe we willen. We willen werken, willen geld uitgeven in Islamitische slagerijen, we willen Moskeeën spekken. Het lukt ons allemaal. Maar we geven geen milimeter van onze identiteit weg als het om religie gaat.²
Dus van Christendom gaan we terug naar paganisme?quote:Op woensdag 21 december 2005 10:24 schreef omulu het volgende:
[..]
Hoeveel feestdagen heb jij in moeten leveren?? Volgens mij toch geeneen? Het is inderdaad een klein offer om in plaats van de kribbe met kerststal eromheen gewoon een kerstboom neer te zetten.
Jij probeert vast te houden aan de maatschappij van 50 jaar geleden, wordt wakker! Die maatschappij komt nooit meer terug, 30 procent van Nederland weet niet eens wat sommigen met kerst vieren. Meer dan de helft van Nederland is niet meer gelovig.
Jij houdt maar vast aan dat ideaal van jou, dat iedereen in Nederland volgens jouw criteria zich aan jouw maatschappij moet aanpassen. Dat heet assimileren, niet integreren.
Jij mag afbeelden wie jij wil, maar als je niet alle moslims uit de ziekenhuizen wil verjagen, moet je daar geen uitingen van religie plaatsen.
Ik weet niet helemaal wie je met "jullie" aanspreekt trouwens?
Sp3c we hebben het hier wel over onafhankelijk bewijs.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:27 schreef sp3c het volgende:
kap is met dat gejammer over kundverkrachters en shit
Moslims zijn over het algemeen beter op de hoogte van wat een godsdienst inhoudt dat Nederlanders.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:28 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Dus van Christendom gaan we terug naar paganisme?
30% weet niet wat er met kerst gevierd word..... verbaast me niets met al die ongeintegreerde moslims in het land
Moslims uit het ziekenhuis jagen waarom zou ik dat willen...
Een ziekenhuis met het voorschrift St? wat doe je daar al je zo'n geindoctrineerde sektevolger bent.
Joden Jehova'sgetuigen en Budhisten laten zich er niet door wegjagen?
Helaas is dit in de ogen van vele Nederlanders landverraad als het gaat om Moslims. Respect aan Moslims wordt gezien alsof men buigt voor de normen en waarden en nog wat allemaal van de Islam, terwijl objectief gezien het alleen maar om respect en begrip gaat, de onderbuikgevoelens drijven geen handel met argumenten en objectiviteit, helaas.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:22 schreef IPdaily het volgende:
[..]
Of is respect tegenwoordig ook al landverraad in de ogen van sommigen...![]()
![]()
Stel je toch niet zo verschrikkelijk aan de hele tijd, - knip -quote:Op woensdag 21 december 2005 10:30 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Sp3c we hebben het hier wel over onafhankelijk bewijs.
Jezus voor moslim uitmaken is voor minimaal twee groepen religieuzen net zo kwetsend
quote:Op woensdag 21 december 2005 10:46 schreef kippenek het volgende:
Ik mag geen kroegpopulist zeggen? Kom op, de manier waarop desiredbeard zich in werkelijke elk topic dat zich er ook maar enigzins voor leent profileert is zum kotzen. Niet omdat hij niet zijn mening mag hebben maar het gaat werkelijk aan alle fatsoensnormen voorbij en het is alleen maar gericht op goedkoop scoren. Type grote stappen snel thuis.
quote:Op woensdag 21 december 2005 10:46 schreef kippenek het volgende:
Ik mag geen kroegpopulist zeggen? Kom op, de manier waarop desiredbeard zich in werkelijke elk topic dat zich er ook maar enigzins voor leent profileert is zum kotzen. Niet omdat hij niet zijn mening mag hebben maar het gaat werkelijk aan alle fatsoensnormen voorbij en het is alleen maar gericht op goedkoop scoren. Type grote stappen snel thuis.
Respect begint bij wederzijds begrip, ik vind het prima als moslims de ruimte krijgen hun geloof te belijden, maar geloof is niet een statisch fenomeen. Ook in andere geloven heeft men zich gewoon aangepast aan de plaatselijke gebruiken en gewoonten. Zo is het in nederland normaal dat je een persoon zijn gezicht kan zien, dat is een vorm van beleefheid, je hele gezicht afdekken is min of meer asociaal, of dit nu met een Boerka gebeurd of met een bivakmuts, beiden zijn verwerpelijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Helaas is dit in de ogen van vele Nederlanders landverraad als het gaat om Moslims. Respect aan Moslims wordt gezien alsof men buigt voor de normen en waarden en nog wat allemaal van de Islam, terwijl objectief gezien het alleen maar om respect en begrip gaat, de onderbuikgevoelens drijven geen handel met argumenten en objectiviteit, helaas.²
op zich wel natuurlijk maar ik probeer de 'discussie' weer wat op de baan te krijgen en met flamebaits lukt dat niet zoquote:Op woensdag 21 december 2005 10:46 schreef kippenek het volgende:
In dat geval zou ik beginnen met het gewoon eens te vragen aan me, ipv lukraak beginnen met knippen.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
op zich wel natuurlijk maar ik probeer de 'discussie' weer wat op de baan te krijgen en met flamebaits lukt dat niet zo
Dat is waar en dat is ook goed maar misschien kan je het signaal dat kippenek over desiredbard geeft eens laten bezinken, want dat is wel een toenemende ergernis.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
op zich wel natuurlijk maar ik probeer de 'discussie' weer wat op de baan te krijgen en met flamebaits lukt dat niet zo
Voor mij wel. Kwestie van 'je' users inschatten. Moderators die gelijk met knippen en weghalen beginnen, moeten maar eens een andere hobby zoeken. Dat is geen discussie sturen, maar om zeep helpen. Maar zo zal het ook wel weer niet werken voor je gok ik.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:23 schreef sp3c het volgende:
zo werkt dat gelukkig (voor mij) niet ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |