Escudé is denk ik 1 miljoen waard, gezien diens contractduur en leeftijd.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind SQD nog wel een aardige zakcent waard.
En Ajax is "zo gek geweest" een vermogen neer te leggen voor de doelpunten van het EK 2004, misschien is een andere club dat ook wel. Hoewel ik neit het vermoeden heb dat Harrie wil vertrekken.
Die eikel doet gewoon aan kapitaal vernietiging en op den duur wil er niemand meer naar toe...quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:37 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Tja, en dan? Wil je stug 10 mnl voor denny neerleggen? Dan gaat ie akkoord en hij lacht ie zich rot. Als die eikel zoveel blijft vragen moet Ajax geen enkele poging ondernemen om een speler te halen van die tijdelijke topclub.
Rosales zou dan ook wel verkocht kunnen worden...quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:55 schreef M0NTANA het volgende:
Bogdan Lobont, Hans Vonk, Julien Escudé, Maxwell, Steven Pienaar, Yannis Anastasiou, Nourdin Boukhari en (mits Klaas-Jan Huntelaar overkomt van Heerenveen) Angelos Charisteas mogen van mij deze winterstop al weg, daarbij mag ook eventueel Tomás Galásek aan het eind van het seizoen wel weg. Hatem Trabelsi en Nigel de Jong mogen van mij blijven, maar willen zelf weg. Uit de jeugd mogen Michael Goossens, Jeffrey Sarpong, Kenneth Vermeer en Robbert Schilder aan de selectie worden toegevoegd plus de aankopen Ron Vlaar, Gijs Luirink, Klaas-Jan Huntelaar, Julian Jenner en Denny Landzaat. Dan hebben we een heel mooi team!
quote:Speelstijl Ajax gaf doorslag voor Huntelaar
Dat Klaas Jan Huntelaar zijn carrière voortzet bij Ajax kwam enigszins als een verrassing. Ook AZ en Feyenoord hadden concrete interesse in de aanvaller van SC Heerenveen. In het Algemeen Dagblad doet Huntelaar uit de doeken waarom hij voor Ajax heeft gekozen.
'Mijn keuze voor Ajax is er een op basis van meerdere aspecten. Dan moet je denken aan de speelwijze, hoe de trainer over voetbal in het algemeen denkt, aan het shirt en de historie. Ik wil in een aanvallende ploeg spelen, dicht bij de goal in een kleine ruimte vlakbij de zestien meter en het liefst met vleugelspitsen.'
'Ik voel dat ik toe ben aan een volgende stap. Die zou er sowieso zijn gekomen deze zomer of anders medio 2007 als mijn contract bij Heerenveen afloopt.'
'Over het moment dat ik nu bij Ajax instap kun je dubben. Ik denk dat je dat het best doet aan het begin van een seizoen als alles en iedereen weer op nul begint. Maar Ajax wil me nu meteen en dat is verder prima.'
Bang voor de hoge verwachtingen in Amsterdam is Huntelaar niet. 'Bij Feyenoord zal straks elke volgende spits worden vergeleken met Dirk Kuijt, bij Ajax gebeurt dat met Ibrahimovic. Als je daarvan wakker ligt, kun je nooit bij Ajax spelen. Daar heeft ook ene Johan Cruijff rondgelopen.'
Daar heb ik eerlijg gezegd niet aan gedacht, en heb je een punt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Escudé is denk ik 1 miljoen waard, gezien diens contractduur en leeftijd.
En hofland is 6 miljoen waard. Ik vind SQD eerlijk gezegd van hetzelfde niveau.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Daar heb ik eerlijg gezegd niet aan gedacht, en heb je een punt.
Maar van mij mag Escude sowieso wel blijven. Al was het alleen al voor de doelpunten uit de corners.
8 zelfs, maar dat is natuurlijk een gestoord bedrag en geen club zal dat betalen voor Hofland.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:03 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
En hofland is 6 miljoen waard. Ik vind SQD eerlijk gezegd van hetzelfde niveau.
Ik vind het ook veel te veel voor die speler.. MAarja de bedragen schieten laatste tijd toch de pan uit...quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
8 zelfs, maar dat is natuurlijk een gestoord bedrag en geen club zal dat betalen voor Hofland.
Voor Bouma is zelfs 5 miljoen betaald en dat was nog een clausule ook
Juist daarom zou hij het moeten snappen. Iemand van 19 is gewoon niet de aanvalsleider van Ajax. Hij is nog jong, mag nog fouten maken...quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:02 schreef SoA-Holic het volgende:
20/12/2005 - "Babel baalt van het gebrek aan vertrouwen"
(Gepost door P.)
BRON: Het Parool
In Het Parool reageert de zaakwaarnemer van Ryan Babel, Winnie Haatrecht, officieus op de mogelijke komst van Huntelaar naar Ajax. Babel moest op zijn negentiende verjaardag via Teletekst vernemen dat Ajax al in de winterstop nog een directe concurrent aan wil trekken.
Ajax Netwerk
''We zijn geschrokken. Bovendien is Huntelaar nog niet officieel speler van Ajax. Pas als het zover komt, zullen we ons standpunt bepalen.'' (..) ''Ryan zit een jaar bij de selectie van Ajax. Hij speelt al negen jaar bij Ajax. Hij is als spits opgeleid, maar na Angelos Charisteas en Markus Rosenberg wordt Huntelaar de derde spits die Ajax aantrekt. Daar spreekt geen vertrouwen uit. Voor een jongen die net negentien jaar is geworden, is het moeilijk daarmee om te gaan.'' (..) ''Bij het openbreken van zijn contract, in juli, heeft Ajax gezegd dat Ryan de spits van de toekomst is. Daarbij denk ik niet aan een periode over vier jaar. Er zijn het afgelopen jaar momenten geweest waarop Ryan in de spits had kunnen spelen, dat is toen niet gebeurd.''
![]()
Je wordt toch moe van al die jeugdspelers. Ze eisen alles maar presteren ho maar. Neem een voorbeeld aan Johnny!! Niet zeiken wanneer het slecht gaat, maar terugknokken!![]()
quote:Ipswitch toont interesse in Ymna Boakye
Dinsdag 20 december, door SV, Amsterdam, 12.59u GMT+01.00, VI
Volgens de Voetbal International heeft Ipswitsch Town interesse in verdediger Ymna Boakye. Hij zou vorige week maandag zijn bekeken bij de wedstrijd tussen Jong Ajax en Jong Twente.
Naast Boakye viel eerder al de naam van Robbert Schilder door Skysports. Zij legden echter wel de link met Schilder als 'scorende spits'.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:02 schreef SoA-Holic het volgende:
20/12/2005 - "Babel baalt van het gebrek aan vertrouwen"
(Gepost door P.)
BRON: Het Parool
In Het Parool reageert de zaakwaarnemer van Ryan Babel, Winnie Haatrecht, officieus op de mogelijke komst van Huntelaar naar Ajax. Babel moest op zijn negentiende verjaardag via Teletekst vernemen dat Ajax al in de winterstop nog een directe concurrent aan wil trekken.
Ajax Netwerk
''We zijn geschrokken. Bovendien is Huntelaar nog niet officieel speler van Ajax. Pas als het zover komt, zullen we ons standpunt bepalen.'' (..) ''Ryan zit een jaar bij de selectie van Ajax. Hij speelt al negen jaar bij Ajax. Hij is als spits opgeleid, maar na Angelos Charisteas en Markus Rosenberg wordt Huntelaar de derde spits die Ajax aantrekt. Daar spreekt geen vertrouwen uit. Voor een jongen die net negentien jaar is geworden, is het moeilijk daarmee om te gaan.'' (..) ''Bij het openbreken van zijn contract, in juli, heeft Ajax gezegd dat Ryan de spits van de toekomst is. Daarbij denk ik niet aan een periode over vier jaar. Er zijn het afgelopen jaar momenten geweest waarop Ryan in de spits had kunnen spelen, dat is toen niet gebeurd.''
![]()
Je wordt toch moe van al die jeugdspelers. Ze eisen alles maar presteren ho maar. Neem een voorbeeld aan Johnny!! Niet zeiken wanneer het slecht gaat, maar terugknokken!![]()
Hup, wegwezen! Matige speler, niveautje obodai op termijn.quote:
Wat mij betreft mogen ze beide weg. AJAX moet er dan nog een beetje Jan vennegoor achtige spits bij hebben. Om als extra beuker er bij te kunnen gooien mocht dit nodig zijn bij wedstrijden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:16 schreef Houniet het volgende:
Als Klaas Jan mocht komen, moet er toch echt een spits weg, ik hoop dat ze dat begrijpen bij Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |