abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 december 2005 @ 12:54:10 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33242115

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_33242131
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 12:35 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik vind SQD nog wel een aardige zakcent waard.
En Ajax is "zo gek geweest" een vermogen neer te leggen voor de doelpunten van het EK 2004, misschien is een andere club dat ook wel. Hoewel ik neit het vermoeden heb dat Harrie wil vertrekken.
Escudé is denk ik 1 miljoen waard, gezien diens contractduur en leeftijd.
Charisteas verdient een vermogen bij Ajax en zal vast niet snel vertrekken. Bovendien moet ik nog maar zien welke club hem zou willen hebben. De Griekse toppers, die een transfersom over een paar beschavingen uitspreiden?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33242157
Ik wil ook naar AJAX!
pi_33242158
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 12:37 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Tja, en dan? Wil je stug 10 mnl voor denny neerleggen? Dan gaat ie akkoord en hij lacht ie zich rot. Als die eikel zoveel blijft vragen moet Ajax geen enkele poging ondernemen om een speler te halen van die tijdelijke topclub.
Die eikel doet gewoon aan kapitaal vernietiging en op den duur wil er niemand meer naar toe...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  dinsdag 20 december 2005 @ 12:55:58 #5
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33242171
Bogdan Lobont, Hans Vonk, Julien Escudé, Maxwell, Steven Pienaar, Yannis Anastasiou, Nourdin Boukhari en (mits Klaas-Jan Huntelaar overkomt van Heerenveen) Angelos Charisteas mogen van mij deze winterstop al weg, daarbij mag ook eventueel Tomás Galásek aan het eind van het seizoen wel weg. Hatem Trabelsi en Nigel de Jong mogen van mij blijven, maar willen zelf weg. Uit de jeugd mogen Michael Goossens, Jeffrey Sarpong, Kenneth Vermeer en Robbert Schilder aan de selectie worden toegevoegd plus de aankopen Ron Vlaar, Gijs Luirink, Klaas-Jan Huntelaar, Julian Jenner en Denny Landzaat. Dan hebben we een heel mooi team!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_33242177
Das logisch
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
pi_33242323
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 12:55 schreef M0NTANA het volgende:
Bogdan Lobont, Hans Vonk, Julien Escudé, Maxwell, Steven Pienaar, Yannis Anastasiou, Nourdin Boukhari en (mits Klaas-Jan Huntelaar overkomt van Heerenveen) Angelos Charisteas mogen van mij deze winterstop al weg, daarbij mag ook eventueel Tomás Galásek aan het eind van het seizoen wel weg. Hatem Trabelsi en Nigel de Jong mogen van mij blijven, maar willen zelf weg. Uit de jeugd mogen Michael Goossens, Jeffrey Sarpong, Kenneth Vermeer en Robbert Schilder aan de selectie worden toegevoegd plus de aankopen Ron Vlaar, Gijs Luirink, Klaas-Jan Huntelaar, Julian Jenner en Denny Landzaat. Dan hebben we een heel mooi team!
Rosales zou dan ook wel verkocht kunnen worden...
pi_33242328
quote:
Speelstijl Ajax gaf doorslag voor Huntelaar

Dat Klaas Jan Huntelaar zijn carrière voortzet bij Ajax kwam enigszins als een verrassing. Ook AZ en Feyenoord hadden concrete interesse in de aanvaller van SC Heerenveen. In het Algemeen Dagblad doet Huntelaar uit de doeken waarom hij voor Ajax heeft gekozen.
'Mijn keuze voor Ajax is er een op basis van meerdere aspecten. Dan moet je denken aan de speelwijze, hoe de trainer over voetbal in het algemeen denkt, aan het shirt en de historie. Ik wil in een aanvallende ploeg spelen, dicht bij de goal in een kleine ruimte vlakbij de zestien meter en het liefst met vleugelspitsen.'

'Ik voel dat ik toe ben aan een volgende stap. Die zou er sowieso zijn gekomen deze zomer of anders medio 2007 als mijn contract bij Heerenveen afloopt.'

'Over het moment dat ik nu bij Ajax instap kun je dubben. Ik denk dat je dat het best doet aan het begin van een seizoen als alles en iedereen weer op nul begint. Maar Ajax wil me nu meteen en dat is verder prima.'

Bang voor de hoge verwachtingen in Amsterdam is Huntelaar niet. 'Bij Feyenoord zal straks elke volgende spits worden vergeleken met Dirk Kuijt, bij Ajax gebeurt dat met Ibrahimovic. Als je daarvan wakker ligt, kun je nooit bij Ajax spelen. Daar heeft ook ene Johan Cruijff rondgelopen.'
  dinsdag 20 december 2005 @ 13:02:16 #9
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33242335
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 12:54 schreef cultheld het volgende:

[..]

Escudé is denk ik 1 miljoen waard, gezien diens contractduur en leeftijd.
Daar heb ik eerlijg gezegd niet aan gedacht, en heb je een punt.
Maar van mij mag Escude sowieso wel blijven. Al was het alleen al voor de doelpunten uit de corners.
pi_33242342
20/12/2005 - "Babel baalt van het gebrek aan vertrouwen"
(Gepost door P.)

BRON: Het Parool

In Het Parool reageert de zaakwaarnemer van Ryan Babel, Winnie Haatrecht, officieus op de mogelijke komst van Huntelaar naar Ajax. Babel moest op zijn negentiende verjaardag via Teletekst vernemen dat Ajax al in de winterstop nog een directe concurrent aan wil trekken.
Ajax Netwerk
''We zijn geschrokken. Bovendien is Huntelaar nog niet officieel speler van Ajax. Pas als het zover komt, zullen we ons standpunt bepalen.'' (..) ''Ryan zit een jaar bij de selectie van Ajax. Hij speelt al negen jaar bij Ajax. Hij is als spits opgeleid, maar na Angelos Charisteas en Markus Rosenberg wordt Huntelaar de derde spits die Ajax aantrekt. Daar spreekt geen vertrouwen uit. Voor een jongen die net negentien jaar is geworden, is het moeilijk daarmee om te gaan.'' (..) ''Bij het openbreken van zijn contract, in juli, heeft Ajax gezegd dat Ryan de spits van de toekomst is. Daarbij denk ik niet aan een periode over vier jaar. Er zijn het afgelopen jaar momenten geweest waarop Ryan in de spits had kunnen spelen, dat is toen niet gebeurd.''

Je wordt toch moe van al die jeugdspelers. Ze eisen alles maar presteren ho maar. Neem een voorbeeld aan Johnny!! Niet zeiken wanneer het slecht gaat, maar terugknokken!
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_33242345
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 13:02 schreef pfaf het volgende:

[..]

Daar heb ik eerlijg gezegd niet aan gedacht, en heb je een punt.
Maar van mij mag Escude sowieso wel blijven. Al was het alleen al voor de doelpunten uit de corners.
En hofland is 6 miljoen waard. Ik vind SQD eerlijk gezegd van hetzelfde niveau.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_33242350
Bogdan Lobont, Hans Vonk, Trabelsi, Julien Escudé, Maxwell, Steven Pienaar, Yannis Anastasiou, Nourdin Boukhari mogen van mij deze winterstop al weg, daarbij mag ook eventueel Tomás Galásek en Charisteas aan het eind van het seizoen wel weg. Hatem De Jong mag van mij blijven, maar wil zelf weg. Uit de jeugd mogen Michael Goossens, Jeffrey Sarpong en Robbert Schilder en de Mul aan de selectie worden toegevoegd plus de aankoop KJH (die we gelijk weer verhuren tot einde seizoen aan heerenveen, zodat we van de zomer Charisteas kunnen verkopen en niet nu)
pi_33242396
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 13:03 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

En hofland is 6 miljoen waard. Ik vind SQD eerlijk gezegd van hetzelfde niveau.
8 zelfs, maar dat is natuurlijk een gestoord bedrag en geen club zal dat betalen voor Hofland.
Voor Bouma is zelfs 5 miljoen betaald en dat was nog een clausule ook
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33242436
Babel luistert teveel naar zijn vriendje pienaar. Je moet *** blij zijn als je voor ajax mag spelen en niet miepen als je een keertje niet speelt, dan moet je harder en beter trainen en meer in het teambelang voetballen. Net als die vd vaart met zijn ik wil niet op linksbuiten spelen... Je speelt waar de trainer je opstelt. Niet zeiken

dinsdag 20 december 2005 @ 13:06:59 #15
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_33242445
Klaas Jan is een Jood olé olé
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  Redactie Games dinsdag 20 december 2005 @ 13:07:26 #16
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_33242459
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 13:05 schreef cultheld het volgende:

[..]

8 zelfs, maar dat is natuurlijk een gestoord bedrag en geen club zal dat betalen voor Hofland.
Voor Bouma is zelfs 5 miljoen betaald en dat was nog een clausule ook
Ik vind het ook veel te veel voor die speler.. MAarja de bedragen schieten laatste tijd toch de pan uit...
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_33242489
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 13:02 schreef SoA-Holic het volgende:
(Gepost door P.)

In Het Parool reageert de zaakwaarnemer van Ryan Babel, Winnie Haatrecht, officieus op de mogelijke komst van Huntelaar naar Ajax. Babel moest op zijn negentiende verjaardag via Teletekst vernemen dat Ajax al in de winterstop nog een directe concurrent aan wil trekken.
Ajax Netwerk
''We zijn geschrokken. Bovendien is Huntelaar nog niet officieel speler van Ajax. Pas als het zover komt, zullen we ons standpunt bepalen.'' (..) ''Ryan zit een jaar bij de selectie van Ajax. Hij speelt al negen jaar bij Ajax. Hij is als spits opgeleid, maar na Angelos Charisteas en Markus Rosenberg wordt Huntelaar de derde spits die Ajax aantrekt. Daar spreekt geen vertrouwen uit. Voor een jongen die net negentien jaar is geworden, is het moeilijk daarmee om te gaan.'' (..) ''Bij het openbreken van zijn contract, in juli, heeft Ajax gezegd dat Ryan de spits van de toekomst is. Daarbij denk ik niet aan een periode over vier jaar. Er zijn het afgelopen jaar momenten geweest waarop Ryan in de spits had kunnen spelen, dat is toen niet gebeurd.''

Je wordt toch moe van al die jeugdspelers. Ze eisen alles maar presteren ho maar. Neem een voorbeeld aan Johnny!! Niet zeiken wanneer het slecht gaat, maar terugknokken!
Juist daarom zou hij het moeten snappen. Iemand van 19 is gewoon niet de aanvalsleider van Ajax. Hij is nog jong, mag nog fouten maken...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 20 december 2005 @ 13:10:40 #18
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_33242539
quote:
Ipswitch toont interesse in Ymna Boakye
Dinsdag 20 december, door SV, Amsterdam, 12.59u GMT+01.00, VI

Volgens de Voetbal International heeft Ipswitsch Town interesse in verdediger Ymna Boakye. Hij zou vorige week maandag zijn bekeken bij de wedstrijd tussen Jong Ajax en Jong Twente.

Naast Boakye viel eerder al de naam van Robbert Schilder door Skysports. Zij legden echter wel de link met Schilder als 'scorende spits'.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_33242540
Misschien vertrekt Babel wel naar SCH op huurbasis voor de rest van het seizoen.
  dinsdag 20 december 2005 @ 13:12:01 #20
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_33242576
"Gebrek aan vertrouwen". Is er een groter cliché in de voetbalwereld denkbaar?
pi_33242708
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 13:02 schreef SoA-Holic het volgende:
(Gepost door P.)

Ajax Netwerk

Sinds wanneer moeten spelers/zaakwaarnemers geïnformeerd worden over het al dan niet aantrekken van concurrenten.
_O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
  dinsdag 20 december 2005 @ 13:16:39 #22
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_33242712
Als Klaas Jan mocht komen, moet er toch echt een spits weg, ik hoop dat ze dat begrijpen bij Ajax .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 20 december 2005 @ 13:18:32 #23
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_33242753
AJAX
pi_33242866
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 13:10 schreef BoNi het volgende:

[..]
Hup, wegwezen! Matige speler, niveautje obodai op termijn.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  Redactie Games dinsdag 20 december 2005 @ 13:25:17 #25
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_33242944
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 13:16 schreef Houniet het volgende:
Als Klaas Jan mocht komen, moet er toch echt een spits weg, ik hoop dat ze dat begrijpen bij Ajax .
Wat mij betreft mogen ze beide weg. AJAX moet er dan nog een beetje Jan vennegoor achtige spits bij hebben. Om als extra beuker er bij te kunnen gooien mocht dit nodig zijn bij wedstrijden.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')