omdat hij een paar keer gescoord heeft? verder heeft hij weinig laten zien, behalve wat sprintjes trekken..quote:
quote:Artsen en apparatuur in het ziekenhuis voorspelden een langere periode van revalideren, maar het menselijk lichaam is soms niet te peilen. Amper twee weken geleden werd Hedwiges Maduro door Arsenal-speler Alexander Hleb bruut uit de wedstrijd geschopt, maar het lijkt niet uitgesloten dat de Ajacied in 2005 toch nog aan spelen toekomt. Zijn herstel verloopt voorspoedig, vertelde Maduro dinsdagochtend.
Inderdaad, hoe zou het geweest zijn als je hem had laten staan in de spits.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:41 schreef RayMania het volgende:
Babel moet gewoon blijven, als je ziet hoeveel belangrijke doelpunten hij al heeft gemaakt.
Winnende PSV, winnende Vitesse, 2x tegen Brondby. En dat op je 18e.
Die doelpunten heeft hij niet gemaakt toen hij in de spits stond...quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe zou het geweest zijn als je hem had laten staan in de spits.
Inderdaad, dan heb je hem voor niets opgeleidquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:56 schreef -Wolf- het volgende:
Babel moet blijven en niet meer op links posten. En als het alleen maar invalbeurten zijn, so be it, maar hij is nog jong en die moet je echt niet op z'n 19e wegdoen.
quote:Mooie voetballer die Schilder. Glijdt langs tegenstanders als-ie opkomt. Weet alleen niet of het een echte verdediger is. Hij kan vrije verdediger spelen, maar ik denk dat z'n beste plek is als defensieve linkermiddenvelder in een 4-4-2 met twee centrale middenvelders en twee hangende spelers.
KNJB!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:09 schreef Rekkie het volgende:
Pienaar niet geschorst!
Hoogst opmerkelijk, gezien het feit dat N' Kufo voor een vrijwel indentieke beweging wel is geschorst!
Jippie, dan hebben jullie maar 8,5 miljoen verliesquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is volgens mij voor het eerst sinds Hoekstra dat PSV geld van Ajax krijgt. 10 miljoen geloof ik eigenlijk niet, ik verwacht zelf 7 miljoen, waar PSV er 2,8 van zal krijgen
quote:Enkel Maduro sneller hersteld dan verwacht
Hedwiges Maduro kan dit kalenderjaar mogelijk toch nog in actie komen voor Ajax. Het herstel van zijn enkelblessure verloopt voorspoedig.
Maduro liep de blessure op na een zware overtreding van Aliaksandr Hleb in de Champions Leaguewedstrijd tegen Arsenal. De diagnose luidde dat de middenvelder drie tot vier weken uitgeschakeld zou zijn.
Sneller dan verwacht heeft de Ajacied zijn rentree gemaakt op het trainingsveld. 'Je ziet nog wel verschil tussen de rechter- en de linkerenkel, maar ik word niet meer beperkt in mijn bewegingen', zegt Maduro op de website van zijn club. 'Zelfs schieten op doel gaat al redelijk goed. Ik haal nog niet vol uit, dat is het enige waar we nog aan moeten werken.'
De verwachting is dat Maduro later in de week kan aanhaken bij de groepstraining. Dat zou betekenen dat trainer Danny Blind in de competitiewedstrijd tegen FC Groningen mogelijk weer een beroep op de middenvelder kan doen.
Ik denk dat Olympiakos een iets grotere begroting heeft dan de clubs in Nederland hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:54 schreef cultheld het volgende:
De Griekse toppers, die een transfersom over een paar beschavingen uitspreiden?
Ongetwijfeld, maar Griekse clubs staan er om bekend dat ze nogal "laat" zijn met betalenquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat Olympiakos een iets grotere begroting heeft dan de clubs in Nederland hoor.
Misschien heeft Olympiakos dan wel interesse???quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat Olympiakos een iets grotere begroting heeft dan de clubs in Nederland hoor.
En Robbert heeft een tijdje geleden in een interview gezegt dat ie ook op 10 kanquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:11 schreef cultheld het volgende:
Quote van scout Steef over Schilder
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |