40%quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Het word steeds meer straks krijgt psv nog al het geld
Wat denk je zelf? Dit is funest voor Babel...quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:17 schreef Houniet het volgende:
Als die jongen nu maar niet naar de klote gaat.
En dan niet meer terugkeren zeker?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:20 schreef cultheld het volgende:
Babel zal wel verhuurd worden.
Dat denk ik ook, beter voor hem en voor Ajax! Laat hem maar rijpen bij een club als Nac/Twente..quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:20 schreef cultheld het volgende:
Babel zal wel verhuurd worden.
Ik voorzie een verhuur aan SCH/Vitesse voor de rest van het seizoen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:22 schreef Radegast het volgende:
[..]
En dan niet meer terugkeren zeker?
Ja, en wat gebeurd er met Ajax-spelers die verhuurd worden? Die komen nooit meer terug.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik voorzie een verhuur aan SCH/Vitesse voor de rest van het seizoen.
Ronald de Boer.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, en wat gebeurd er met Ajax-spelers die verhuurd worden? Die komen nooit meer terug.
Reuser, Hersi, Van der Gun, Yakubu, enzovoort.
Noem eens een Ajacied die verhuurd was en zich daarna in het eerste van Ajax terugvocht?
De enige uitzondering is Van der Meyde...
En terecht, overigens...quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:34 schreef BennyNL het volgende:
Blind in ieder geval niet...die prefereert zijn aankoop Rosenberg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |