Ik ben een ontaarde moeder
![]()
en ik ben getrouwd met een ontaarde vader
![]()
Wij waren vandaag naar Sprookjeswonderland, maar het was best wel heel erg veel koud. Toen Saskia op een gegeven moment vervelend werd, weten wij dat aan het feit dat ze niet geslapen had, maar we waren toch onderweg naar de uitgang en zouden nog even bij m'n stiefmoeder opwarmen (die woont daar vlakbij). Onderweg in de buggy steeds harder huilen en toen we weer binnen waren was er helemaal geen land met Saskia te bezeilen. Ook verkrampte ze de hele tijd en ik had dus het vermoeden dat ze pijn had. Aangezien haar handen helemaal blauw van de kou waren (ondanks wanten) en ze verder ook best koud aanvoelde zijn we toen maar even onder een lauwe douche gaan staan met z'n tweeen. Al snel werd ze rustig en ze kreeg weer praatjes. Toen schone, warme kleren aan en alsof er niks gebeurd was. Dansen op K3, gek doen en spelen
Mijn arme meissie heeft 't dus gewoon echt intens koud gehad en dusdanig dat ze zichzelf niet meer op kon warmen! (ondanks de dikke voetenzak in de buggy met daarin zo'n "handenwarmer" met zo'n klik-ijzertje).
Ik wil niet weten hoe ze was geweest als we nog wat langer in sprookjewonderland waren gebleven onder het motto "doe niet zo vervelend, doe dan ff je ogen dicht in de buggy" ofzo. zou ze dan echt onderkoeld zijn geweest..
Maar het is dus wel oppassen met deze kou en die kleintjes. Ondanks dat Saskia toch bijna de hele tijd zelf liep.. (je zou toch zeggen dat je daar warm van wordt).
Sprookjeswonderland was wel een hit trouwens! De kabouterhuisjes waren machtig interressant en Saskia was er niet weg te slaan
![]()
Komend voorjaar maar weer een keer heen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.