Waaaahahahaquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:25 schreef Lois het volgende:
Hier net de goede invloed van papa, ik liet Iris' speentje vallen toen ik opstond. "ow goffedomme mama! speen gevalluh!" compleet met inmens boze blik (net als de beroemde blikken van papa)
![]()
Oe die blikken ken ikquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:25 schreef Lois het volgende:
hahaha Liam
Hier net de goede invloed van papa, ik liet Iris' speentje vallen toen ik opstond. "ow goffedomme mama! speen gevalluh!" compleet met inmens boze blik (net als de beroemde blikken van papa)
![]()
Iets zegt me dat je dit alleen maar weet omdat jij ouder bent... Twee jaar eerder hoorden je ouders waarschijnlijk dezelfde uitsprakenquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:18 schreef Lois het volgende:
Vaak zijn er wel speciale kinderdiensten Ireth. Daar gingen wij vroeger ook altijd heen omdat Karin ook geen 5 minuten haar grote mondje kon houden.
Beroemd zijn haar keiharde uitspraken in een stille kerk "hee een spook" als de pastoor in zijn witte gewaad opkomt en "heeft die man geen handen?" als de pastoor devoot zijn handen vouwt in mijn grote mouwen tijdens het gebed.
Oh, dan heb je wel mazzel, bij ons moest je vanwege de drukte kaartjes kopen vroegerquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:16 schreef Ireth het volgende:
Nope dat hadden ze hier niet (of ik wist er niks van, kan ook)
We komen normaal nooit in de kerk, maar aangezien Suus naar de school erachter zal gaan (katholieke school) wil ik haar wel bekend maken met het geloof zodat ze zelf haar eigen weg daarin kan vinden. Vandaar dit eigenlijk spontane bedachte bezoekje. Volgend jaar informeer ik wel eerst even hoe of wat
quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:18 schreef Lois het volgende:
Vaak zijn er wel speciale kinderdiensten Ireth. Daar gingen wij vroeger ook altijd heen omdat Karin ook geen 5 minuten haar grote mondje kon houden.
Beroemd zijn haar keiharde uitspraken in een stille kerk "hee een spook" als de pastoor in zijn witte gewaad opkomt en "heeft die man geen handen?" als de pastoor devoot zijn handen vouwt in mijn grote mouwen tijdens het gebed.
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:31 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Leuke leeftijd 2Nou daar denk ik nog eens over na. Hij kan soms echt wanhopig razend over de grond heen rollen
Wil je de waarheid horen, of zal ik maar mijn mond houden?quote:Op donderdag 29 december 2005 09:19 schreef Belana het volgende:
Ik heb de hoop dat als Liam straks zijn brusje krijgt hij daar dus allemaal overheen is, want dan is ie 2,5![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:01 schreef Lois het volgende:
Iris heeft de hele dag vandaag gevraagd of Bram nog langskwam. Normaliter wel maar vandaag gewoon eventjes niet. Vanavond, voor het naar bed gaan, sloeg ze haar fotoboek open bij de foto van Bram en zei: " ow Bammie.... ik heb je zo gemist!" met een snik in haar stem.
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 09:19 schreef Belana het volgende:
Ik heb de hoop dat als Liam straks zijn brusje krijgt hij daar dus allemaal overheen is, want dan is ie 2,5![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |