abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33354454
Ja ik hoop het ook. Apotheek gebeld en was toch beter nog een keer te geven omdat een kwartier toch wel erg kort was. Ik hoop alleen dat ik nu nog genoeg heb om de kuur af te maken, want vanmiddag had ie dus ookal gespuugd en nog een keer gekregen, en nu is het flesje al bijna leeg en hij moet nog 2 dagen...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Jubileum moderator vrijdag 23 december 2005 @ 21:20:29 #52
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_33354629
Ach Jansje wat een superfoto Jessie. Heel fijn dat de logopediste zo meeleeft en tips geeft en zo goed helpt. Fijn gevoel lijkt me dat!

Tex even de dokterdienst bellen, de situatie uitleggen en dan kun je zo een nieuw receptje krijgen. Wij hebben dit met Eva maar al te vaak, die spuugt bewust de antibiotica er weer uit.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 23 december 2005 @ 23:49:08 #53
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_33358712
Jans is echt om op te vreten, wat een lieverd!!!
  FOK!fossiel vrijdag 23 december 2005 @ 23:53:01 #54
2628 Karin
pi_33358840
Wat een heerlijke foto van Jans! Fantastisch dat je er ook aan denkt een foto te maken, ik bedenk me dat altijd 5 minuten te laat.
En wat ontzettend fijn dat de logopedist zulke goeie tips heeft voor jullie en zo meedenkt! Fijn dat ze zelfs op de peuterspeelzaal wil gaan praten.
  zaterdag 24 december 2005 @ 08:01:57 #55
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_33364277
Jaaaaa...., het is weer papa's zaterdagochtend.
Wordt Saskia door de week zo rond acht uur wakker en soms nog later, zo niet vandaag. Vanaf half 6 aan het spoken .

Dus papa maar om half 7 z'n nest uit, en in het licht blijkt dat saskia d'r hele romp en delen van d'r gezicht helemaal rood en gloeierig zijn. Hmz....
Maar ze is harstikke vrolijk, wil gewoon eten en loopt een beetje rond te lummelen. Ze drinkt goed, dus er lijkt weinig aan de hand.

Dan komt ze zorgelijk kijkend met een diepe frons naar me toe... "poep!" Dat blijkt een eufemisme. Zo tot 'r schouderbladen met een ietwat onhoudbaar geurtje.

Ze is weer schoon nu.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 24 december 2005 @ 08:09:40 #56
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_33364295
Dat was ik dus vanaf E.T.'s laptop
pi_33364327
Fijn begin van de dag Swets
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_33364771
Begint lekker Swets hopelijk voor de rest nog een leuke dag

Hier krijgt Thijs steeds meer uitslag rond zijn mondje,het was even volledig weg maar komt nu weer redelijk snel terug.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zaterdag 24 december 2005 @ 10:37:47 #59
24188 Belana
kloon van belana
pi_33364999
Liam pikt net een stukje brood uit mijn hand en loopt weg... ik wou al beledigd kijken, maar toen zei hij "danke mama" .... dan lul je toch niet meer?
stormy waters...
sailin'
pi_33365011
Hahahahahahaha hartebreker
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator zaterdag 24 december 2005 @ 20:25:42 #61
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_33379709
hahaha Liam

Hier net de goede invloed van papa, ik liet Iris' speentje vallen toen ik opstond. "ow goffedomme mama! speen gevalluh!" compleet met inmens boze blik (net als de beroemde blikken van papa)

Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 24 december 2005 @ 20:35:43 #62
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_33380076
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 20:25 schreef Lois het volgende:
Hier net de goede invloed van papa, ik liet Iris' speentje vallen toen ik opstond. "ow goffedomme mama! speen gevalluh!" compleet met inmens boze blik (net als de beroemde blikken van papa)

Waaaahahaha
  zaterdag 24 december 2005 @ 21:02:12 #63
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_33380936
Suus was helemaal takkehyper toen ik haar vertelde dat we naar de Klok (=kerk heeft een klok) zouden gaan.

"Bij de sooltie en de kinnies" "Ja schat, bij je schooltje met de kindjes."

Bij binnenkomst bleek de kerk al afgeladen te zitten, en ik besloot maar gewoon achteraan te blijven staan met Suus. Het koor was al aan het zingen en het orgel was aan het spelen en Suus draaide rondjes "klok muziekie makuh, klok singuh!" "Ja ze gaan muziek maken en zingen!" "Moooooooooooooi! mooie klok, mooie muziekie, mooie singuh!"

"Daar kaarsies, kaarsies heet, kijk mama kaarsies!" "Ja schat, mama ziet het, allemaal kaarsjes, maar je moet wel zachtjes doen hoor, ga maar luisteren naar het zingen." "luiseruh singuh, Suussie luiseruh singuh"

Ondertussen gingen er her en der al wat hoofden onze kant op naar mijn enthousiaste madam, maar vooralsnog waren het lachende gezichten dus voelde ik me nog enigszins redelijk op mijn gemak met mijn kerkgroupie.

Toen kwam er een preek, het koor hield stil, het orgel hield stil en het enige wat je hoorde was een verhaal over het kindeke Jezus.... en mijn kerkgroupie die luidkeels door de kerk heen schreeuwde.

"nog un keer singuh! Mama nog een keer singuh! KLOK MOET NOG EEN KEER SINGUH!!!!!!!!!!"

De preek hield even stop, alle hoofden (en dat waren er heeeeeeeeel veeeeeeeeeel!!) draaiden om en we werden bekeken door iedereen terwijl Suus luidkeels verkondigde dat ze nog meer gezang wilde horen...

Ik heb mijn kerkgroupie opgepakt en ben door de uitgang naar buiten gegaan. Er waren nog maar weinig lachende gezichten....

Volgend jaar nog maar eens proberen, of een voorraad ducktape inslaan....
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zaterdag 24 december 2005 @ 21:13:07 #64
24188 Belana
kloon van belana
pi_33381264
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 20:25 schreef Lois het volgende:
hahaha Liam

Oe die blikken ken ik en dat is errug!!!
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator zaterdag 24 december 2005 @ 21:13:11 #65
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_33381269
Hahahaha Suusje

Ik heb ernstig zitten twijfelen of ik dit jaar met Iris zou gaan, naar de kindertjesmis, maar ik heb het nog een jaartje uitgesteld. Met Eva beginnen we daar al helemaal niet aan, die kan nog geen 5 tellen haar snatertje houden.
Als ik dit zo lees ben ik blij dat ik nog een jaartje wacht

Wel stom trouwens dat ze het niet kunnen waarderen, er is toch niks leukers dan kinder-enthousiasme in de kerk?
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zaterdag 24 december 2005 @ 21:14:44 #66
43556 miss_dynastie
pi_33381310
Ireth, is er geen kinderdienst? Dat hadden wij vroeger (om zes uur) wel, kindjes mochten dan dansen, zingen, springen, ze hoefden in elk geval niet stil te zijn. Was altijd erg leuk
  zaterdag 24 december 2005 @ 21:15:09 #67
24188 Belana
kloon van belana
pi_33381323
Ik kan Suus best begrijpen, het zingen is toch het leukst

ze ging wel pas naaaaa het zingen de kerk uit, das dan weer wat minder
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 24 december 2005 @ 21:16:04 #68
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_33381350
Nope dat hadden ze hier niet (of ik wist er niks van, kan ook )

We komen normaal nooit in de kerk, maar aangezien Suus naar de school erachter zal gaan (katholieke school) wil ik haar wel bekend maken met het geloof zodat ze zelf haar eigen weg daarin kan vinden. Vandaar dit eigenlijk spontane bedachte bezoekje. Volgend jaar informeer ik wel eerst even hoe of wat
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_33381374
haha die Suus. Maar kan me voorstellen dat je bent vertrokken Ireth
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator zaterdag 24 december 2005 @ 21:18:40 #70
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_33381404
Vaak zijn er wel speciale kinderdiensten Ireth. Daar gingen wij vroeger ook altijd heen omdat Karin ook geen 5 minuten haar grote mondje kon houden.
Beroemd zijn haar keiharde uitspraken in een stille kerk "hee een spook" als de pastoor in zijn witte gewaad opkomt en "heeft die man geen handen?" als de pastoor devoot zijn handen vouwt in mijn grote mouwen tijdens het gebed.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_33381620
hihihi Suus zingen is ook leuk
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zaterdag 24 december 2005 @ 22:23:21 #72
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_33382958
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 21:18 schreef Lois het volgende:
Vaak zijn er wel speciale kinderdiensten Ireth. Daar gingen wij vroeger ook altijd heen omdat Karin ook geen 5 minuten haar grote mondje kon houden.
Beroemd zijn haar keiharde uitspraken in een stille kerk "hee een spook" als de pastoor in zijn witte gewaad opkomt en "heeft die man geen handen?" als de pastoor devoot zijn handen vouwt in mijn grote mouwen tijdens het gebed.
Iets zegt me dat je dit alleen maar weet omdat jij ouder bent... Twee jaar eerder hoorden je ouders waarschijnlijk dezelfde uitspraken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 24 december 2005 @ 22:34:30 #73
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_33383360
Voor Ireth:

Kinderpraatjes [5]
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 24 december 2005 @ 22:42:39 #74
24188 Belana
kloon van belana
pi_33383649
zeg, over een maand is mijn jochie alweer 2 jaar
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zaterdag 24 december 2005 @ 22:48:28 #75
43556 miss_dynastie
pi_33383842
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 21:16 schreef Ireth het volgende:
Nope dat hadden ze hier niet (of ik wist er niks van, kan ook )

We komen normaal nooit in de kerk, maar aangezien Suus naar de school erachter zal gaan (katholieke school) wil ik haar wel bekend maken met het geloof zodat ze zelf haar eigen weg daarin kan vinden. Vandaar dit eigenlijk spontane bedachte bezoekje. Volgend jaar informeer ik wel eerst even hoe of wat
Oh, dan heb je wel mazzel, bij ons moest je vanwege de drukte kaartjes kopen vroeger een gulden, viel dus wel mee, werd ook gebruikt om de kerk zelf te verbeteren en het aantal mensen niet te groot te laten worden i.v.m. de brandveiligheid Is echt leuk hoor, zo'n speciale kinderdienst
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 24 december 2005 @ 22:50:46 #76
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_33383895
Bij ons was de kinderdienst gratis, maar je moest wel een kaartje halen vantevoren (vanwege de brandweer-veiligheidsvoorschriften).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  FOK!fossiel maandag 26 december 2005 @ 14:09:01 #77
2628 Karin
pi_33413803
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 21:18 schreef Lois het volgende:
Dat wist ik niet eens meer
Merk alweer waar Bram het van heeft. Die houdt namelijk ook geen 2 tellen zijn snatertje.
  Jubileum moderator woensdag 28 december 2005 @ 21:01:11 #78
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_33482585
Iris heeft de hele dag vandaag gevraagd of Bram nog langskwam. Normaliter wel maar vandaag gewoon eventjes niet. Vanavond, voor het naar bed gaan, sloeg ze haar fotoboek open bij de foto van Bram en zei: " ow Bammie.... ik heb je zo gemist!" met een snik in haar stem.

Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 28 december 2005 @ 21:18:27 #79
24188 Belana
kloon van belana
pi_33483252
Iris grapjas
stormy waters...
sailin'
  woensdag 28 december 2005 @ 21:33:41 #80
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33483880
O wat erg, ik zit hier echt te schuddebuiken weer voor al die capriolen van die dreumesjes/peutertjes.

Vandaag met Léon bij een oud-collega op kraamvisite geweest. Anderhalf uur rijden naar Vught, maar dat heb ik er graag voor over. Léon steelt zoals gewoonlijk de show met zijn clowneske gedrag en die mooie grote bruine ogen. En al helemaal als hij stralend de 'beebie' wil aaien.
Maar dan wordt meneer een beetje moe. Al een paar keer heeft hij de engeltjes bij de kerststal aan zitten gapen. Maar dat ging altijd met, na een ondeugende blik op mij te hebben gericht, de handjes op de rug. Totdat meneer dus moe werd. Voor ik het wist had hij een engeltje in zijn hand. Dus ik oop op hem af en zeg 'Nee Léon, geef maar hier.' En vervolgens kijkt hij me aan alsof ik het helemaal heen en weer kan krijgen en laat het engeltje op de grond vallen.
Onder het toeziend oog van de pasgeboren ouders wijs ik mijn ventje terecht. Maar die kijkt me alleen maar uitdagend aan en lacht me uit.
En ik had nog wel net gezegd dat dit 'zo'n leuke leeftijd' was.
Het was nog wel een engeltje wat mijn oud-collegaatje al heel lang had. En die was nu vleugellam. God, wat voelde ik me lullig. Gelukkig vond zij het helemaal niet erg, maar ik ga wel een nieuwe voor haar halen.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_33484687
Iris

en wat een (b)engeltje is Leon
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_33486441
Dutchie die pasgeboren ouders gaan ook nog veel vaker gebroken dingentjes krijgen hoor

Lois wat is Iris toch een liefie als ik dat zo hoor en een charmeurtje
Het voelt heerlijk!!!!
pi_33486482
Heerlijk wat een leuke verhalen weer

Joshua is ook naar de avondmis geweest en hij had het echt naar zijn zin. Behalve toen Papa naar voren liep en Joshua achterliet. Ja toen was het brullen geblazen. Papa heeft hem toen maar snel opgehaald. Verders had hij nog vooraan gestaan met alle andere kindertjes. Joshua heeft toen even het hele altaar van top tot teen bekeken

Leuke leeftijd 2 Nou daar denk ik nog eens over na. Hij kan soms echt wanhopig razend over de grond heen rollen en alles slaan wat er om hem heen staat. Zijn zusje moet hij helemaal niet, hij wil pertinent alle aandacht anders krijgt zijn zusje een mep. Die zijn nog niet hard gelukkig, maar leuk is dat helemaal niet. En snel dat hij is, is echt ongelovelijk. En streken die hij uithaalt en dan een koppie trekken van

Ach het heeft ook wel heel veel deze tijd. Ik vind dat ie ineens zo hard groeit en veranderd in zijn gezichtje.

En sinds dat in het kdv zit zijn allebei de kinderen ziek of verkouden of onderweg Ze zijn nog steeds allebei verkouden, dat is dus al anderhalve maand zo
pi_33486858
quote:
Op woensdag 28 december 2005 22:31 schreef Lewis.de.boxer het volgende:

Leuke leeftijd 2 Nou daar denk ik nog eens over na. Hij kan soms echt wanhopig razend over de grond heen rollen
  donderdag 29 december 2005 @ 09:19:46 #85
24188 Belana
kloon van belana
pi_33496636
Och onze 2 jarige pitbull peutertjes kunnen er wat van allemaal
Gelukkig bevestigd het echt dat het bij de leeftijd hoort
Ik heb de hoop dat als Liam straks zijn brusje krijgt hij daar dus allemaal overheen is, want dan is ie 2,5
stormy waters...
sailin'
  donderdag 29 december 2005 @ 09:21:53 #86
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_33496654
quote:
Op donderdag 29 december 2005 09:19 schreef Belana het volgende:

Ik heb de hoop dat als Liam straks zijn brusje krijgt hij daar dus allemaal overheen is, want dan is ie 2,5
Wil je de waarheid horen, of zal ik maar mijn mond houden?
  donderdag 29 december 2005 @ 09:23:24 #87
24188 Belana
kloon van belana
pi_33496667

stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † donderdag 29 december 2005 @ 10:30:42 #88
43556 miss_dynastie
pi_33497699
quote:
Op woensdag 28 december 2005 21:01 schreef Lois het volgende:
Iris heeft de hele dag vandaag gevraagd of Bram nog langskwam. Normaliter wel maar vandaag gewoon eventjes niet. Vanavond, voor het naar bed gaan, sloeg ze haar fotoboek open bij de foto van Bram en zei: " ow Bammie.... ik heb je zo gemist!" met een snik in haar stem.

Wat lief!!!
pi_33500266
quote:
Op donderdag 29 december 2005 09:19 schreef Belana het volgende:

† In Memoriam † donderdag 29 december 2005 @ 19:48:49 #90
7074 moussy
kuttekop
pi_33515193
Ik denk dat ik Cas verkeerd heb ingeschat ik had een draaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaaa verwacht maar nee niks geen hulpeloos geschreeuw geen gejank om zn moeder

hij is gewoon gaan slapen

Hij heeft de top van zn fop gekloven en hij kreeg van mij geen nieuwe (heb hem wel gekocht hoor, voor de zekerheid ) maar ik heb niet het idee dat hij hem nog gebruikt om te sucken, maar meer om aan te vreten.

Bammie
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_33516030
Wat goed Moussy!!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 29 december 2005 @ 20:12:35 #92
7074 moussy
kuttekop
pi_33516192
nou.. ik denk dat we ook een beetje vals spelen hoor. Hij heeft geen middagtuk gedaan, omdat hij vanmorgen pas om 11:30 zn bed uit kwam. Dus hij was best moe.
  † In Memoriam † donderdag 29 december 2005 @ 20:13:21 #93
7074 moussy
kuttekop
pi_33516208
Zelf gaan plassen op in een emmer, slapen zonder suck... tijd voor een groot bed morgen ga ik zn kamer verbouwen
pi_33516228
Ja maar als ze hem echt missen maakt dat niks uit. Ik vind het super van Cas

(Jans heeft hem weer he, had ik dat al verteld )
Het voelt heerlijk!!!!
pi_33516245
Cas word groot!!!!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 29 december 2005 @ 20:15:18 #96
7074 moussy
kuttekop
pi_33516281
Oh maar Cas slaapt in de auto ook zonder suck, Jansje niet dan?

nee hysterische nachten?
pi_33516458
In de auto slaapt ze kleine stukjes door het hobbelen slaapt ze dan in.

Jans ging steeds meer met dr vingers en dr duim bij haar mondje zitten. Dus nu heeft ze haar speen weer. Aleen savonds. Smiddags lijkt ze ook niet met dr vingers bij dr mond te zitten heel gek. Ik haal hem ook niet meer weg. deed ik de 1e dagen wel, maar ze werd dan alleen maar wakker en die speen lag dan toch ergens in dr bed. Ze gebruikt hem echt alleen maar om in te slapen nu. Sochtends leg ze hem zelf netjes in haar laatje
Ik heb nu zo'n * die poejmon zei * speen gekocht
Het voelt heerlijk!!!!
pi_33516515
Waar is Poemojn eigenlijk ?
  † In Memoriam † donderdag 29 december 2005 @ 20:24:41 #99
7074 moussy
kuttekop
pi_33516596
Cas had zo'n harde combi van difrax, dus als hij nu weer naar zn duim grijpt is er geen verschil... Maar zodra hij naar zn duim grijpt gaan we idd ook weer foppen.
  Jubileum moderator donderdag 29 december 2005 @ 20:34:21 #100
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_33517006
Wat goed van Cas

Die foto van Sven
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')