abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33233628
Hmm, er circuleert nu het verhaal dat het iets met contractverlengingen van spelers te maken heeft. Lok wilde graag Leiwakabessy en Tininho behouden, die wel meer wilden verdienen, maar het bestuur schijnt niet mee te werken omdat dat geen 'bepalende spelers' schijnen te zijn.

Laten we de motieven afwachten.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_33233657
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 00:11 schreef Radegast het volgende:

[..]

Maaskant zit al naast de telefoon.
die zit volgens mij bijna in zn telefoon (als hij niet al tig keer gebeld heeft)
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_33234546
Erg, erg slechte zaak
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 20 december 2005 @ 01:01:57 #54
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33234832
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 00:13 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hmm, er circuleert nu het verhaal dat het iets met contractverlengingen van spelers te maken heeft. Lok wilde graag Leiwakabessy en Tininho behouden, die wel meer wilden verdienen, maar het bestuur schijnt niet mee te werken omdat dat geen 'bepalende spelers' schijnen te zijn.

Laten we de motieven afwachten.
dat zou echt belachelijk zijn, Leiwa vervangen zla moeilijk worden aangezien de goede linksbacks niet voor het oprapen liggen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33236316
kanker bestuur
  dinsdag 20 december 2005 @ 04:12:48 #56
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_33236357
Komt het door de geheime afspraken die er bestonden tussen het bestuur van de FC (Groningen) vóór de pot van afgelopen weekend?
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_33236358
Zo, daar zullen de fans blij mee zijn. Bizar.

Er zal wel iets goed mis zijn.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 20 december 2005 @ 04:17:04 #58
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_33236374
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 04:13 schreef heiden6 het volgende:
Zo, daar zullen de fans blij mee zijn. Bizar.

Er zal wel iets goed mis zijn.
Die apenkoppen uit Nijmegen staan nog steeds vijfde...
En toch, er is iets mis...

Ze verdienen niet beter, .
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_33236688
Gisteravond kwam bij mij al het gerucht binnen dat er spoedberaad was in Nijmegen. Alleen was onbekend waarover het ging. Nu valt alles op zijn plaats. Verrassend dat zeker en er zal onrust komen bij nec lijkt me.
  dinsdag 20 december 2005 @ 08:06:01 #60
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_33236858
Anjo: Je had helemaal gelijk. Je hebt goede bronnen
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
  dinsdag 20 december 2005 @ 08:09:55 #61
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_33236875
Niedzielan is op de wedstrijddag tegen Vitesse boos naar huis gegaan tegen Vitesse omdat hij niet in de basis stond want hij kon wel degelijk spelen. En Lok had Barreto van het weeekend niet opgesteld..
Ik heb gehoord van familie van Leiwa dat Lok heel boos is geweest omdat Looyen en co niet meer wilde bieden dan een bepaald bedrag om Leiwa te houden. Ook Tini wilde lok graag houden maar daar hadden Looyen en co ook geen geld voor over.
Lekker sfeertje...
pi_33236934
Yeps lijkt me bestuurlijk bij nec iets goed fout te zitten. Investeerders zijn fijn om te hebben. Maar zoveel invloed op technisch beleid vind ik toch redelijk veronrustend. Nec staat er helaas (vanuit Vitesses kant gezien) goed voor. De investeerders hebben naar mijn inziens niet het beste met de club voor maar kijken wat het beste is voor hun geld.

Ik vraag me werkelijk af of er geen andere oplossing voor het probleem was. Dit is wel de slechtste oplossing en aan de andere kant begrijpelijk voor Lok. Wie wil er trainer en dus het technisch beleid uitvoeren als je dat zelf niet kan bepalen??
  dinsdag 20 december 2005 @ 08:27:08 #63
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_33236984
Jup...
Maar er gaan dus 2 geruchten...
Barreto en Niedz die niet speelden en Leiwa en Tini die geen nieuw contract krijgen ivm de centjes.
Beide geruchten kunnen waar zijn, maar misschien ook maar 1 van de 2... of misschien wel een 3e
We zulllen zien.

Ik denk echt dat het te maken heeft met het verlengen van de contracten van Leiwa en Tini.
Daar kan Lok niet mee leven. Een verschil van inzicht met Looijen zal het wel genoemd worden

[ Bericht 30% gewijzigd door Johan-Derksen op 20-12-2005 08:35:06 ]
pi_33237097
we zullen zien wat de media naar buiten brengt.
  dinsdag 20 december 2005 @ 08:45:10 #65
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_33237123
Looijen zit er gewoon te lang. Tijd voor een fris persoontje op die plek.
Ik vraag me af wat er van de geruchten waar is. Vrijdag maar even naar Voetbal Insite kijken. Misschien weet JD wel meer
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_33237146
Is toch ook nooit lang vol te houden bij zo'n club
  dinsdag 20 december 2005 @ 08:57:46 #67
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_33237235
Grappig dat die geel-zwarten gelijk naar dit topic komen om hun jaloezie t.a.v. de ranglijst en de onderlinge wedstrijd te laten blijken
pi_33237327
Mwah jaloezie naar nek?? nope die heb ik niet helaas voor je JD.
  dinsdag 20 december 2005 @ 09:09:47 #69
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_33237368
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 09:06 schreef Positive_Thinking het volgende:
Mwah jaloezie naar nek?? nope die heb ik niet helaas voor je JD.
Jij niet... jij bent al te ver verziekt door die failliete club uit Arnep
  dinsdag 20 december 2005 @ 09:35:38 #70
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33237678
Zo, das plotseling. lijkt me niet dat het alleen om die 2 spelers gaat.
  dinsdag 20 december 2005 @ 09:39:56 #71
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_33237729
quote:
Niemand snapt stap van Lok
Door onze verslaggever

De kerstborrels van NEC hebben het in zich. Vorig jaar kreeg Johan Neeskens na het feestje zijn congé, gisteren liet Cees Lok weten dat hij per direct opstapt.

Niet alleen de beslissing zelf, ook het moment waarop Lok opstapt roept vragen op. NEC speelt morgenavond een belangrijke bekerwedstrijd bij AZ. Van een fatsoenlijke voorbereiding kan natuurlijk geen sprake zijn.

De Nijmeegse club was aan een ongekend goede serie bezig. De ploeg bleef zeven wedstrijden achtereen ongeslagen en klom door die reeks op van de zeventiende naar de vierde plaats op de ranglijst. Afgelopen zondag kreeg het elftal uit bij FC Groningen voor het eerst in twee maanden klop (3-0). Een dag later stapt Lok op.

Gisteravond was het crisisberaad in De Goffert. Voorzitter Hans van Delft, sponsor Frans Hendriks, maar ook wethouder van sportzaken Paul Depla die gisteren te gast was op de kerstborrel van de Nijmeegse club, zaten de hele avond in het spelershome. Daarbij werd vooral gegist naar de redenen van de onverwachte beslissing van de trainer.

Kort voor middernacht verliet het gezelschap in bedrukte stemming het Goffertstadion. Van Delft weigerde te reageren. „In het belang van NEC kan ik geen commentaar geven. Lok heeft vanmiddag om drie uur zijn beslissing aan de directie meegedeeld. Hij heeft zijn besluit ook gemotiveerd, maar daar kan ik niets over zeggen, om de eenvoudige reden dat ik nog niet met mijn trainer heb gecommuniceerd. Het enige dat ik kwijt wil is dat ik geen conflict met hem heb. En verder ben ik, net als iedereen, verbijsterd.“

Lok zelf was gisteravond niet bereikbaar voor een toelichting op zijn onverwachte ontslagaanvraag.
Bron: De Gelderlander
wordt aan gewerkt....ben net terug
  dinsdag 20 december 2005 @ 09:41:43 #72
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33237756
Voortaan geen Kerstborrels meer dus

AZ wint sowiezo wel morgen

Desalniettemin is het heel vreemd dat ie weg gaat
pi_33239622
om 12.00 is er een persconferentie, begrijp ik. voor mn radio-omroep, moet ik er heen. dus over een uurtje zal er wel wat meer duidelijkheid zijn.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_33239751
Mjah kan ook zijn dat ie een goede aanbieding heeft gehad en zo het conflict zoekt. Maar goed ik kijk dan toch naar de nederlandse clubs, en dan blijft eigenlijk alleen RBC en Willem II over. RBC heeft geen geld, dus die schrap ik weg. Willem II kan misschien met een persoonlijke sponsor geld hebben, maar kan me niet voorstellen dat je graag de nummer 4 inruilt voor de nummer 17. Misschien ergens bondscoach in een veel betalend land?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:51:58 #75
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_33240516
"Cees Lok the new lock on the door of Sunderland" ???

Nee ik denk niet dat hij een andere club heeft gevonden, lijkt me ook sterk dat je dan op zo'n manier een afscheid forceert na 17 jaar nec

tis verdomme geen Mike Snoei!!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')