quote:Op maandag 19 december 2005 23:05 schreef pekel het volgende:
Lok las voor de spelersborrel z'n ontslagbrief voor, schudde iedereen de hand, en vertrok.
Bizar
Lul nou niet. Je had dit topic allang gesloten omdat Dione de Graaff het niet had voorgelezen.quote:
* SCH zet manny terugquote:Op maandag 19 december 2005 23:12 schreef manny het volgende:
Ik val van me stoel. Is dit waar ?
Neeskens werd genaaid door het bestuur niet door Lok.quote:Op maandag 19 december 2005 23:26 schreef tong80 het volgende:
Lok de Brutus die Johan in z'n nek stak komt er nu achter dat ie zelf deel is van een drama-scenario waar ie het onderspit delft. Heet die voorziiter niet van Delft ?
Pffquote:Op maandag 19 december 2005 23:34 schreef SCH het volgende:
Lok had toch iets met de vrouw van de voorzitter?
Van Delft is een aimabele vent op het persoonlijke vlak. Zakelijk schijnt het echter een 'harde noot' te zijn.quote:Op maandag 19 december 2005 23:26 schreef tong80 het volgende:
Lok de Brutus die Johan in z'n nek stak komt er nu achter dat ie zelf deel is van een drama-scenario waar ie het onderspit delft. Heet die voorziiter niet van Delft ?
klopt hij heeft de club ook vooruit geholpen. Maar zijn bankrekenig krijg je niet door zakelijk een doetje te zijnquote:Op maandag 19 december 2005 23:40 schreef sooty het volgende:
[..]
Van Delft is een aimabele vent op het persoonlijke vlak. Zakelijk schijnt het echter een 'harde noot' te zijn.
Blijft toch vreemd en mijns inziens duaal. Toen ik met 'm kennismaakte vond ik het een sympathieke vent. Toen ik later mensen sprak die zakelijk met hem te maken hadden in het onroerend goed, vond ik dat bijna ongeloofwaardig.quote:Op maandag 19 december 2005 23:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klopt hij heeft de club ook vooruit geholpen. Maar zijn bankrekenig krijg je niet door zakelijk een doetje te zijn
Lijkt me ook niet.quote:Op maandag 19 december 2005 23:58 schreef DutchGooner het volgende:
Bizar,nu het juist weer zo aardig ging,geloof nooit dat dit de spelersgroep ten goede komt.
Maaskant zit al naast de telefoon.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:10 schreef pekel het volgende:
Ben benieuwd als er nog een gek is die naar NEC wil, mocht bovenstaand verhaal kloppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |