Valt zwaar tegen hoor. Kon het in het begin echt niet volgen terwijl dat toch wel nodig wasquote:
Ik ook niet, dus ik boycot de OP . . .quote:
-Ben je net zo wanhopig als BttD?quote:
Of is dat een schandequote:
Nee, dat kan ik niet. Lees maar terug.quote:Op maandag 19 december 2005 21:48 schreef nixxx het volgende:
maat Lithpho, dan kan je wel antwoord geven op de originele vraag
Begint er op te lijken danquote:Op maandag 19 december 2005 21:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Woonbedrijf, dat is het
En ja, bijna 3 jaar, dus begin nu bij de bovenste 10% te komen
quote:
There's a first time for everything.quote:Op maandag 19 december 2005 21:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sorry, mijn fout. Ik associeer spunky nou eenmaal niet met vrouwen.
quote:Op maandag 19 december 2005 21:46 schreef Funky_Spunky het volgende:
[..]
Net die ene aflevering die ik heb gemist zeker. Dus, leg eens even uit sletje.![]()
En dat beeld helpt voorlopig wel met onthoudenquote:Op maandag 19 december 2005 21:50 schreef Funky_Spunky het volgende:
[..]
There's a first time for everything.
Dat is wel de bijbehorende houding, Samantha.quote:
het zou kunnen..quote:Op maandag 19 december 2005 21:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet. Lees maar terug.
quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 21:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is wel de bijbehorende houding, Samantha.
Neequote:
Je snapt de P.I.'s zelfs. Chapeau.quote:Op maandag 19 december 2005 21:53 schreef Funky_Spunky het volgende:
[..]
Ja. Gezien ik hier net rondhuppel en dat nu al doorheb... tjah
Laten we er voor het gemak even vanuit gaan dat ik geen meervoud ben, okay?quote:
Wij worden ook moe van jou hoor.quote:Op maandag 19 december 2005 21:53 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
NeeMaar er moet toch echt een keer een einde aan komen
. Ik word gewoon moe van mezelf
Maar jou werk zit toch wel daarquote:Op maandag 19 december 2005 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het wordt tijd. Moet hier echt weg
Kijk! Een kano die niet zinkt!quote:Op maandag 19 december 2005 21:53 schreef gekke_cowgirl het volgende:
[afbeelding]
* gekke_cowgirl kanoot zeeland uit over de schelde, snel terug naar nederland][/me]
[me=gekke_cowgirl is het beu hier !!!
quote:
miereneukerquote:Op maandag 19 december 2005 21:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laten we er voor het gemak even vanuit gaan dat ik geen meervoud ben, okay?
Dat ga ik prima kunnen regelen waardoor ik 2 nachten per week nog wel hier in de buurt kan slapen. Hoef ik ook maar 2 keer op en neerquote:Op maandag 19 december 2005 21:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar jou werk zit toch wel daarDat gaat ook niet echt opschieten, heen en weer reizen.
Verhuizen is hip tegenwoordig.quote:Op maandag 19 december 2005 21:53 schreef gekke_cowgirl het volgende:
[afbeelding]
* gekke_cowgirl] kanoot zeeland uit over de schelde, snel terug naar nederland[/me]
[me=gekke_cowgirl is het beu hier !!!
dat is juist goed 's avonds.. het helpt ons slapenquote:
Volgens mij zou het de eerste moeten zijn, omdat ik anatomisch niet in de gelegenheid ben om meer dan één mier (en dat mag al een aardig genetisch gemanipuleerd beestje zijn)...quote:Op maandag 19 december 2005 21:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
miereneukermierenneuker
mieren-neuker
die spellingen ook
quote:Op maandag 19 december 2005 21:53 schreef gekke_cowgirl het volgende:
[afbeelding]
* gekke_cowgirl] kanoot zeeland uit over de schelde, snel terug naar nederland[/me]
Kijk maar uit, straks jatten ze je kano nogquote:[me=gekke_cowgirl is het beu hier !!!
Nogal!quote:Op maandag 19 december 2005 21:55 schreef Funky_Spunky het volgende:
[..]
De genialiteit druipt er vanaf he.
RIP kano, zet je MSN op away uit respect. Dit mag nooooooit meer gebeuren. Stop de kano-mishandeling!quote:Op maandag 19 december 2005 21:56 schreef webspider het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks jatten ze je kano nog![]()
Dat scheeldquote:Op maandag 19 december 2005 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ga ik prima kunnen regelen waardoor ik 2 nachten per week nog wel hier in de buurt kan slapen. Hoef ik ook maar 2 keer op en neer
En zodra mijn studie klaar is wat anders zoeken (of nog een andere studie beginnen daar)
maar terwijl jij 1 mier pleziert, kan een andere mier jou "plezieren" of ben jij dan de miereneukee?quote:Op maandag 19 december 2005 21:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgens mij zou het de eerste moeten zijn, omdat ik anatomisch niet in de gelegenheid ben om meer dan één mier (en dat mag al een aardig genetisch gemanipuleerd beestje zijn)...
Neh dat durven ze nietquote:Op maandag 19 december 2005 21:56 schreef webspider het volgende:
[..]![]()
[..]
Kijk maar uit, straks jatten ze je kano nog![]()
Geloof me, daar heb ik nog nooit over nagedacht. En dat ging ik zo houden.quote:Op maandag 19 december 2005 21:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar terwijl jij 1 mier pleziert, kan een andere mier jou "plezieren" of ben jij dan de miereneukee?
Als alle mensen die op godt verliefd zijn in de TT moeten is de titel te klein.quote:Op maandag 19 december 2005 21:58 schreef melismay het volgende:
Godt! Waarom staat er nou weer niet in de TT dat ik vlieft op je ben!?
Kut brabo's.quote:Op maandag 19 december 2005 21:59 schreef Frezer het volgende:
Ik ga er vandoor,. En voor speciaal voor Funky_Spunky een dikke vette houdoe!!
quote:
Misschien wel het meest walgelijk wat ik ooit heb gelezen.quote:Op maandag 19 december 2005 21:59 schreef Frezer het volgende:
Ik ga er vandoor,. En voor speciaal voor Funky_Spunky een dikke vette houdoe!!
Kut QyRoZquote:
Wen er maar aan,quote:Op maandag 19 december 2005 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
Bye Frezer
En dat houdoe kan echt niet hoor
quote:Op maandag 19 december 2005 22:01 schreef Funky_Spunky het volgende:
[..]
Misschien wel het meest walgelijk wat ik ooit heb gelezen.![]()
Jeuj, 1 medestander!quote:
Ze mogen me echt doodslaan als ik dat ooit zeg, dus nee, wen er niet aanquote:
Ze zeggen het wel tegen jequote:Op maandag 19 december 2005 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze mogen me echt doodslaan als ik dat ooit zeg, dus nee, wen er niet aan![]()
Zeker, kom zelf uitquote:
Ze zeggen wel meer rare dingen he, luister je toch ook niet altijd naarquote:
quote:
Mogen we je nu doodslaanquote:
quote:Op maandag 19 december 2005 21:58 schreef melismay het volgende:
Godt! Waarom staat er nou weer niet in de TT dat ik vlieft op je ben!?
quote:Op maandag 19 december 2005 22:06 schreef Funky_Spunky het volgende:
[..]
Anders ga je even naar de eeuwige jachtvelden ofzo![]()
Haat en liefde worden nou eenmaal vaak met elkaar verward.quote:Op maandag 19 december 2005 22:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wen er maar aan,
[..]
ik voel nu al een band tussen ons
.
lekker sjipsquote:
Nee hoorquote:Op maandag 19 december 2005 22:07 schreef Funky_Spunky het volgende:
[..]
Haat en liefde worden nou eenmaal vaak met elkaar verward.
Oh.quote:Op maandag 19 december 2005 22:08 schreef Sjowhan het volgende:
Benner weer...
gewonnen met cod2?quote:Op maandag 19 december 2005 22:08 schreef Sjowhan het volgende:
Benner weer...
Niet als ze van de aardbodem verdwijnen om gelukkig te gaan zijnquote:Op maandag 19 december 2005 22:08 schreef nixxx het volgende:
importbraba's zijn ok
Waarom voel je je rot?quote:Op maandag 19 december 2005 22:12 schreef gekke_cowgirl het volgende:
ikke roei me eigen rot maar schiet geen ene meter op hier op dat kanaal
Jaquote:Op maandag 19 december 2005 22:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet als ze van de aardbodem verdwijnen om gelukkig te gaan zijn.
een gezonken kano roeit ook niet zo fijnquote:Op maandag 19 december 2005 22:12 schreef gekke_cowgirl het volgende:
ikke roei me eigen rot maar schiet geen ene meter op hier op dat kanaal
quote:Op maandag 19 december 2005 22:14 schreef Frezer het volgende:
Amai, geen Rome.
Hoi fans, ik ben er weer!
![]()
Zolang we Sabrina er niet uit donderen komen we denk ik nooit aan de wal.quote:
De kijkcijfers zijn er niet minder omquote:
Deze is ook van mijquote:Op maandag 19 december 2005 22:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij zorgde voor een dezelfde topic gek
Smittak sleepdiensten en baggeraarsquote:Op maandag 19 december 2005 22:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zolang we Sabrina er niet uit donderen komen we denk ik nooit aan de wal.
quote:Op maandag 19 december 2005 22:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Smittak sleepdiensten en baggeraars
De Titanic deed er ruim 70 jaar over, als je het niet erg vindt wil ik graag iets sneller dan dat.quote:Op maandag 19 december 2005 22:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
Geen Rome? Hebben ze het eindelijk van de kaart geveegd?
Die durven dat ook niet aan hoor.quote:Op maandag 19 december 2005 22:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De titanic was dan ook geen gevaar voor de natuurquote:Op maandag 19 december 2005 22:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
De Titanic deed er ruim 70 jaar over, als je het niet erg vindt wil ik graag iets sneller dan dat.
Hoi Melisquote:
En bovendien hanteerbaarder en dus makkelijker te lichten.quote:Op maandag 19 december 2005 22:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De titanic was dan ook geen gevaar voor de natuur![]()
hou niet van inlezenquote:Op maandag 19 december 2005 22:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Deze is ook van mij![]()
Volgens mij moet je je is gaan inlezen![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 22:24 schreef Plato1980 het volgende:
Het wordt trouwens tijd dat we het onderwerp Sabrina weer even laten rusten, ik ben momenteel even door mijn Sabrina-grappen heen.
Gelukkig was ik lang geleden ook een paar keer in singles, nu ben ik niet gelijk het spoor bijster.quote:Op maandag 19 december 2005 22:23 schreef Godlike02 het volgende:
[afbeelding]
Nu ook verkrijgbaar als steen!![]()
Check fotonaam
De vraag is natuurlijk waarom je hier drie topics terug niet was.quote:Op maandag 19 december 2005 22:25 schreef Funky_Spunky het volgende:
[..]
Gelukkig was ik lang geleden ook een paar keer in singles, nu ben ik niet gelijk het spoor bijster.
3 topics terug?quote:Op maandag 19 december 2005 22:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk waarom je hier drie topics terug niet was.
Singles??quote:Op maandag 19 december 2005 22:25 schreef Funky_Spunky het volgende:
[..]
Gelukkig was ik lang geleden ook een paar keer in singles, nu ben ik niet gelijk het spoor bijster.![]()
Ik ben mijn terugleesgewoonte een beetje kwijtgeraakt. Linkje?quote:Op maandag 19 december 2005 22:26 schreef Litpho het volgende:
De vraag is natuurlijk waarom je hier drie topics terug niet was.
* proest *quote:Op maandag 19 december 2005 22:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Whahahaa... ik pis in mijn hose!!
Nee waarde Plato, je had nog helemaal niks tegen me gezegd vandaagquote:Op maandag 19 december 2005 22:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoi Melis![]()
Had ik vandaag al gevraagd hoe het met je gaat?
Zeg ik dat dan zuiderling?quote:Op maandag 19 december 2005 22:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
Singles??, dit is helemaal geen singles joh!
Broerquote:Op maandag 19 december 2005 22:29 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben mijn terugleesgewoonte een beetje kwijtgeraakt. Linkje?
Alsof al die onverbeterlijke alleenstaanden uit dat topic opeens allemaal een relatie hebben.quote:Op maandag 19 december 2005 22:28 schreef Frezer het volgende:
Singles??, dit is helemaal geen singles joh!
Joh, enge noorderling!quote:
Dan SabrinaCK uhhhh pieterCKquote:Op maandag 19 december 2005 22:24 schreef Plato1980 het volgende:
Het wordt trouwens tijd dat we het onderwerp Sabrina weer even laten rusten, ik ben momenteel even door mijn Sabrina-grappen heen.
Iemand moet ze 's nachts in de gaten houden.quote:Op maandag 19 december 2005 22:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lekker om 's nachts tegenaan te kruipen
Daar heb je een punt,quote:Op maandag 19 december 2005 22:30 schreef broer het volgende:
[..]
Alsof al die onverbeterlijke alleenstaanden uit dat topic opeens allemaal een relatie hebben.
dat ook ja, maar dat is eigenlijk 't tweedequote:Op maandag 19 december 2005 22:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iemand moet ze 's nachts in de gaten houden.
quote:Op maandag 19 december 2005 22:30 schreef broer het volgende:
[..]
Alsof al die onverbeterlijke alleenstaanden uit dat topic opeens allemaal een relatie hebben.
Ja, hij doet iets met parenclubs tegenwoordigquote:Op maandag 19 december 2005 22:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Die huist in de SEX-SC zag ik laatst...
Uitsmijter?quote:Op maandag 19 december 2005 22:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, hij doet iets met parenclubs tegenwoordig
En hij weet geen eens wat sex isquote:Op maandag 19 december 2005 22:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Die huist in de SEX-SC zag ik laatst...
quote:Op maandag 19 december 2005 22:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En hij weet geen eens wat sex is![]()
Hij past echt veel beter in R&P
Welke mod geeft hem een schopje
Ja, maar als je daaraan begint... voor je het weet komt Dromenvanger niet meer buiten TRU.quote:Op maandag 19 december 2005 22:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk om m weer eens te spreken!quote:Op maandag 19 december 2005 22:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 december 2005 22:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wanneer ging jij trouwen ook al weer?![]()
En dat is negatief?quote:Op maandag 19 december 2005 22:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar als je daaraan begint... voor je het weet komt Dromenvanger niet meer buiten TRU.
Het Keldertje hoort sowieso al een soort van Hotel California te zijn. Inchecken en de sleutel weggooien.quote:Op maandag 19 december 2005 22:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En dat is negatief?
Desnoods vragen we toegang aan voor hem voor het keldertje
Geen idee, ik heb me er verder niet in verdiept.quote:
O, sorry. Ik bedoelde uiteraard uitgezonderd de verblijfsvergunningen-relaties. Anders blijven we bezig.quote:
Vertel? Wie, wat, waar, en bovenal, waarom?quote:Op maandag 19 december 2005 22:36 schreef nixxx het volgende:
* nixxx herziet zijn mening over importbrabas
En vervolgens in een kano leggen?quote:Op maandag 19 december 2005 22:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het Keldertje hoort sowieso al een soort van Hotel California te zijn. Inchecken en de sleutel weggooien.
De eerstvolgende keer dat ik een kano zie kan ik mijn lachen waarschijnlijk niet inhouden.quote:Op maandag 19 december 2005 22:38 schreef Godlike02 het volgende:
En vervolgens in een kano leggen?
Rode streep aan de zijkant voor de diepgang er op tekenenquote:Op maandag 19 december 2005 22:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De eerstvolgende keer dat ik een kano zie kan ik mijn lachen waarschijnlijk niet inhouden.![]()
Kano?quote:Op maandag 19 december 2005 22:40 schreef dawg het volgende:
Hela, jongens en meisjes.
Blinky is op zoek naar sexxx.... voor Nixxx!quote:Op maandag 19 december 2005 22:38 schreef Frezer het volgende:
[..]
Vertel? Wie, wat, waar, en bovenal, waarom?
Hey Schatjequote:Op maandag 19 december 2005 22:40 schreef dawg het volgende:
Kijk eens wie we daar hebben!quote:Op maandag 19 december 2005 22:40 schreef dawg het volgende:
dawgquote:Op maandag 19 december 2005 22:40 schreef dawg het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2005 22:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Rode streep aan de zijkant voor de diepgang er op tekenen
grolschquote:
Ach je wil alleen mijn schulden overnemen!quote:Op maandag 19 december 2005 22:43 schreef dawg het volgende:
Ja, hoi hoi iedereen. Handtekeningen na de match, dank u.
Leuk toch dat ze je probeert te helpenquote:Op maandag 19 december 2005 22:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
Blinky is op zoek naar sexxx.... voor Nixxx!
jaquote:Op maandag 19 december 2005 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leuk toch dat ze je probeert te helpen![]()
Lekker overzichtelijkquote:Op maandag 19 december 2005 22:45 schreef Twisted_fok het volgende:
Zo, ik kan al bijna de rest van de week uit verhuisdozen leven.
Ja. Druk. Je kent het wel, al die vrouwen willen zoveel aandacht.quote:Op maandag 19 december 2005 22:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Voor iemand die in de OP staat, ben je hier erg weinig...
dan heb je niet eens meer een dak boven je hoofd nodig of wel? kan je in je doos levenquote:Op maandag 19 december 2005 22:45 schreef Twisted_fok het volgende:
Zo, ik kan al bijna de rest van de week uit verhuisdozen leven.
Zo groot zijn die verhuisdozen nou ook weer niet. Als er er nou 2 aan elkar knutsel daarentegen...quote:Op maandag 19 december 2005 22:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan heb je niet eens meer een dak boven je hoofd nodig of wel? kan je in je doos leven
Slaapt alleen wel hardquote:Op maandag 19 december 2005 22:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zo groot zijn die verhuisdozen nou ook weer niet. Als er er nou 2 aan elkar knutsel daarentegen...![]()
een beetje sneeuw erin, das lekker zachtquote:
Ow... dan zal ik je gelijk weer met rust laten...quote:Op maandag 19 december 2005 22:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja. Druk. Je kent het wel, al die vrouwen willen zoveel aandacht.
Blaagje!!quote:
maar nat & koud..quote:Op maandag 19 december 2005 22:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
een beetje sneeuw erin, das lekker zacht
niets mis met sneeuw in je doos toch?quote:Op maandag 19 december 2005 22:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
maar nat & koud..
Nee, geef mij maar een normaal bed
Het visuele aspect is in elk geval uitermate geslaagd te noemen.quote:Op maandag 19 december 2005 22:49 schreef Godlike02 het volgende:
Toch leuke film!
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer.quote:Op maandag 19 december 2005 22:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ow... dan zal ik je gelijk weer met rust laten...
Hoe dubbel (qua betekenis)quote:Op maandag 19 december 2005 22:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
niets mis met sneeuw in je doos toch?
En dat is heeeeel veel in beeld de afgelopen 23 minuten :yquote:Op maandag 19 december 2005 22:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het visuele aspect is in elk geval uitermate geslaagd te noemen.
Jessica Alba =quote:Op maandag 19 december 2005 22:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En dat is heeeeel veel in beeld de afgelopen 23 minuten :y
quote:
Nu doet ie het beterquote:Op maandag 19 december 2005 22:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nou nou... Beetje op je taal letten jongeman!
ik snap echt niet wat je bedoelt hoorquote:
Blond, besneeuwd of anderszins?quote:
Nee, blond, besneeuwd en met een mooi bontlaagje op selecte plaatsenquote:
Na een discussie met Joey over spinnenwebben is besneeuwd een stuk beter voor mijn gemoedsrust.quote:Op maandag 19 december 2005 23:05 schreef GF het volgende:
[..]
Niet kaal in ieder geval![]()
Bij besneeuwd krijg ik rare beelden.
ik ook... iets met colombia enzo..quote:Op maandag 19 december 2005 23:05 schreef GF het volgende:
Bij besneeuwd krijg ik rare beelden.
Joey?quote:Op maandag 19 december 2005 23:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Na een discussie met Joey over spinnenwebben is besneeuwd een stuk beter voor mijn gemoedsrust.
Zeker met de kerst voor de deur.quote:Op maandag 19 december 2005 23:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Na een discussie met Joey over spinnenwebben is besneeuwd een stuk beter voor mijn gemoedsrust.
Dat moet een zeer hoogstaande discussie geweest zijn...quote:Op maandag 19 december 2005 23:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Joey doet juist het rimmen bij de vrouwquote:Op maandag 19 december 2005 23:07 schreef Sjowhan het volgende:
Mannen.. hou 't topic wel wat vrouwvriendelijk ja
Man, please. Joe is joe, niet zo serieus nemen.quote:Op maandag 19 december 2005 23:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Moraalridderquote:Op maandag 19 december 2005 23:07 schreef Sjowhan het volgende:
Mannen.. hou 't topic wel wat vrouwvriendelijk ja
Het kwam voort uit een functioneel gesprek over ragebollen vs. stofzuigers.quote:Op maandag 19 december 2005 23:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat moet een zeer hoogstaande discussie geweest zijn...
En wederom: ik pis in mijn hose!quote:Op maandag 19 december 2005 23:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het kwam voort uit een functioneel gesprek over ragebollen vs. stofzuigers.
Daar ging ik het bij laten.
Dat had ik echt niet achter je gezocht...quote:Op maandag 19 december 2005 23:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sta ik om bekend, dus je verteld oud nieuws
en niet serieus nemenquote:Op maandag 19 december 2005 23:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Man, please. Joe is joe, niet zo serieus nemen.
Blinky is op zoek naar sexxx.... voor Nixxx! melden twist!quote:Op maandag 19 december 2005 23:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
* Twisted_fok eensch is met de geile slet hierzo!
Ken je me zo goed danquote:Op maandag 19 december 2005 23:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat had ik echt niet achter je gezocht...![]()
Nat is ze in elk geval wel,quote:Op maandag 19 december 2005 23:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
* Twisted_fok eensch is met de geile slet hierzo!
quote:Op maandag 19 december 2005 23:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik klets weleens met je vriendinnetje in haar fobo...
En level3 is niet je-van-het..quote:Op maandag 19 december 2005 23:15 schreef GF het volgende:
Aha, daarom is fok zo traag hier![]()
Verkeer gaat via die pauper stad![]()
[afbeelding]
Nee joh!quote:Op maandag 19 december 2005 23:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Da's dan ook weer lekker dan
Ik weet weer van niets, zij kletst d'r oren weer voorbij..
Ik merk 't alweer.. ben niet geliefd op deze wereld.. ga wel als kluizenaar verder
dat zullen we zienquote:
Ah... dus je komt met kerst in je eentje?quote:Op maandag 19 december 2005 23:30 schreef GF het volgende:
M'n vriendin is boos omdat ik d'r wakker sms
komt ze wel over heenquote:Op maandag 19 december 2005 23:30 schreef GF het volgende:
M'n vriendin is boos omdat ik d'r wakker sms
+ 9 subtielquote:Op maandag 19 december 2005 23:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ah... dus je komt met kerst in je eentje?![]()
Je bent toch geen dates aan het regelen he?quote:Op maandag 19 december 2005 23:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 december 2005 23:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Heb ik die kut-pinguin voor niks gekochtquote:Op maandag 19 december 2005 23:39 schreef Mokster het volgende:
Ik hoor net dat ik ga samenen met kerst. Dus ik moet jullie allemaal teleurstellen...
ik kan 'm ook wel inbrengen andersquote:Op maandag 19 december 2005 23:41 schreef GF het volgende:
[..]
Heb ik die kut-pinguin voor niks gekocht![]()
I beg to differquote:Op maandag 19 december 2005 23:42 schreef timbob het volgende:
[..]
ik kan 'm ook wel inbrengen anders [afbeelding]
Oh... maar in dat geval...quote:Op maandag 19 december 2005 23:41 schreef GF het volgende:
[..]
Heb ik die kut-pinguin voor niks gekocht![]()
Kweenie of dat gaat passen hoor schat...quote:Op maandag 19 december 2005 23:42 schreef timbob het volgende:
[..]
ik kan 'm ook wel inbrengen anders [afbeelding]
Wist ik welquote:Op maandag 19 december 2005 23:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Oh... maar in dat geval...
Ik vraag wel even of je dan toch gewoon mag komen...![]()
Swingen?quote:Op maandag 19 december 2005 23:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik hoor net dat je dan toch je vriendin mee moet nemen![]()
wat nouquote:Op maandag 19 december 2005 23:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik hoor net dat je dan toch je vriendin mee moet nemen![]()
Now we're talkingquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:07 schreef Mokster het volgende:
En ik ook!!![]()
Welterusten lieve Timbob!![]()
![]()
Oi berend Botjequote:Op dinsdag 20 december 2005 07:59 schreef QyRoZ het volgende:
Hallo kano-vriendjes.
Gelukkig maar, 't werd een beetje langdradigquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:02 schreef Godlike02 het volgende:
Al lang juist
Jij, let maar op, je telefoon gaat zoquote:
Mijn telefoon gaat helemaal niet, ik moet naar school zo, en daarbij ik heb vakantie dus ze mogen me niet bellen. (niet dat ze zich daar ooit aan houden )quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij, let maar op, je telefoon gaat zo
Dat je tijd hebt om in de gaten te houden wie wat doetquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:50 schreef marcb1974 het volgende:
Damn, ga eens allemaal iets doen ja
Wat zijn jullie, student ofzo
Je moet wat he in je 'pauze'quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat je tijd hebt om in de gaten te houden wie wat doet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |