Valt zwaar tegen hoor. Kon het in het begin echt niet volgen terwijl dat toch wel nodig wasquote:
Ik ook niet, dus ik boycot de OP . . .quote:
-Ben je net zo wanhopig als BttD?quote:
Of is dat een schandequote:
Nee, dat kan ik niet. Lees maar terug.quote:Op maandag 19 december 2005 21:48 schreef nixxx het volgende:
maat Lithpho, dan kan je wel antwoord geven op de originele vraag
Begint er op te lijken danquote:Op maandag 19 december 2005 21:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Woonbedrijf, dat is het
En ja, bijna 3 jaar, dus begin nu bij de bovenste 10% te komen
quote:
There's a first time for everything.quote:Op maandag 19 december 2005 21:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sorry, mijn fout. Ik associeer spunky nou eenmaal niet met vrouwen.
quote:Op maandag 19 december 2005 21:46 schreef Funky_Spunky het volgende:
[..]
Net die ene aflevering die ik heb gemist zeker. Dus, leg eens even uit sletje.![]()
En dat beeld helpt voorlopig wel met onthoudenquote:Op maandag 19 december 2005 21:50 schreef Funky_Spunky het volgende:
[..]
There's a first time for everything.
Dat is wel de bijbehorende houding, Samantha.quote:
het zou kunnen..quote:Op maandag 19 december 2005 21:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet. Lees maar terug.
quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 21:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is wel de bijbehorende houding, Samantha.
Neequote:
Je snapt de P.I.'s zelfs. Chapeau.quote:Op maandag 19 december 2005 21:53 schreef Funky_Spunky het volgende:
[..]
Ja. Gezien ik hier net rondhuppel en dat nu al doorheb... tjah
Laten we er voor het gemak even vanuit gaan dat ik geen meervoud ben, okay?quote:
Wij worden ook moe van jou hoor.quote:Op maandag 19 december 2005 21:53 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
NeeMaar er moet toch echt een keer een einde aan komen
. Ik word gewoon moe van mezelf
Maar jou werk zit toch wel daarquote:Op maandag 19 december 2005 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het wordt tijd. Moet hier echt weg
Kijk! Een kano die niet zinkt!quote:Op maandag 19 december 2005 21:53 schreef gekke_cowgirl het volgende:
[afbeelding]
* gekke_cowgirl kanoot zeeland uit over de schelde, snel terug naar nederland][/me]
[me=gekke_cowgirl is het beu hier !!!
quote:
miereneukerquote:Op maandag 19 december 2005 21:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laten we er voor het gemak even vanuit gaan dat ik geen meervoud ben, okay?
Dat ga ik prima kunnen regelen waardoor ik 2 nachten per week nog wel hier in de buurt kan slapen. Hoef ik ook maar 2 keer op en neerquote:Op maandag 19 december 2005 21:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar jou werk zit toch wel daarDat gaat ook niet echt opschieten, heen en weer reizen.
Verhuizen is hip tegenwoordig.quote:Op maandag 19 december 2005 21:53 schreef gekke_cowgirl het volgende:
[afbeelding]
* gekke_cowgirl] kanoot zeeland uit over de schelde, snel terug naar nederland[/me]
[me=gekke_cowgirl is het beu hier !!!
dat is juist goed 's avonds.. het helpt ons slapenquote:
Volgens mij zou het de eerste moeten zijn, omdat ik anatomisch niet in de gelegenheid ben om meer dan één mier (en dat mag al een aardig genetisch gemanipuleerd beestje zijn)...quote:Op maandag 19 december 2005 21:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
miereneukermierenneuker
mieren-neuker
die spellingen ook
quote:Op maandag 19 december 2005 21:53 schreef gekke_cowgirl het volgende:
[afbeelding]
* gekke_cowgirl] kanoot zeeland uit over de schelde, snel terug naar nederland[/me]
Kijk maar uit, straks jatten ze je kano nogquote:[me=gekke_cowgirl is het beu hier !!!
Nogal!quote:Op maandag 19 december 2005 21:55 schreef Funky_Spunky het volgende:
[..]
De genialiteit druipt er vanaf he.
RIP kano, zet je MSN op away uit respect. Dit mag nooooooit meer gebeuren. Stop de kano-mishandeling!quote:Op maandag 19 december 2005 21:56 schreef webspider het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks jatten ze je kano nog![]()
Dat scheeldquote:Op maandag 19 december 2005 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ga ik prima kunnen regelen waardoor ik 2 nachten per week nog wel hier in de buurt kan slapen. Hoef ik ook maar 2 keer op en neer
En zodra mijn studie klaar is wat anders zoeken (of nog een andere studie beginnen daar)
maar terwijl jij 1 mier pleziert, kan een andere mier jou "plezieren" of ben jij dan de miereneukee?quote:Op maandag 19 december 2005 21:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgens mij zou het de eerste moeten zijn, omdat ik anatomisch niet in de gelegenheid ben om meer dan één mier (en dat mag al een aardig genetisch gemanipuleerd beestje zijn)...
Neh dat durven ze nietquote:Op maandag 19 december 2005 21:56 schreef webspider het volgende:
[..]![]()
[..]
Kijk maar uit, straks jatten ze je kano nog![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |