Goed zoeken dan, ik heb geen van beide voor jequote:
maar dan moet ik jullie alleen laten.... dat vertrouw ik nietquote:
quote:Op maandag 19 december 2005 19:16 schreef Godlike02 het volgende:
- Lekker varen met de kano?
Dat treft, ik vertrouw jou ook niet met Appiequote:Op maandag 19 december 2005 19:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar dan moet ik jullie alleen laten.... dat vertrouw ik niet
Ik heb er gister al minimaal al 20 gescoordquote:Op maandag 19 december 2005 19:22 schreef Mokster het volgende:
Goeie TT!![]()
Benieuwd hoeveel punten die oplevert...
Ik ga mn mond maar houden denk ikquote:Op maandag 19 december 2005 19:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb er gister al minimaal al 20 gescoord
Heb je de foto wel gezien?quote:Op maandag 19 december 2005 19:28 schreef nixxx het volgende:
ik wil graag een minuut stilte voor de kano.. het arme ding had geen kans
Ik lieg er niks aanquote:Op maandag 19 december 2005 19:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ga mn mond maar houden denk ik![]()
jaquote:
quote:Op maandag 19 december 2005 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
* marc heeft binnen 2 weken eindelijk zijn eigen site
1 |
Zoiets jaquote:Op maandag 19 december 2005 19:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[url=http://www.rent_a_kano.nl]www.rent_a_kano.nl[/url]?
Ja, maar niet met de S-factor, dat peddelt veel te zwaar.quote:Op maandag 19 december 2005 19:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ah!
WWe hebben de eerste die van kano varen houd![]()
Mmbbbllll...quote:Op maandag 19 december 2005 19:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik lieg er niks aan![]()
Minimaal 20 nieuwe
Wel leuk voor now or neverquote:Op maandag 19 december 2005 19:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar niet met de S-factor, dat peddelt veel te zwaar.![]()
Geen dingen die ik hier wil bespreken, thanx for askingquote:Op maandag 19 december 2005 19:30 schreef nixxx het volgende:
ha melis, wat ist er?
Iedereen mag weten dat je verliefd bent op mequote:Op maandag 19 december 2005 19:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Geen dingen die ik hier wil bespreken, thanx for asking
Ow... ik dacht dat je t geheim wilde houden!quote:Op maandag 19 december 2005 19:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Iedereen mag weten dat je verliefd bent op me![]()
okeejquote:Op maandag 19 december 2005 19:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Geen dingen die ik hier wil bespreken, thanx for asking
pas maar op, voor je het weet ben je zwanger, vraag maar aan Maria, die heeft ie het ook gefliktquote:Op maandag 19 december 2005 19:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow... ik dacht dat je t geheim wilde houden!Ik ben vlieft op Godt
Nee hoor!quote:Op maandag 19 december 2005 19:33 schreef melismay het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 december 2005 19:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
okeejdan heb ik misschien wel een idee..
quote:Op maandag 19 december 2005 19:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee ik niet jammer genoeg.quote:
dat was toch gabriel?quote:Op maandag 19 december 2005 19:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
pas maar op, voor je het weet ben je zwanger, vraag maar aan Maria, die heeft ie het ook geflikt![]()
ikke welquote:
Jaquote:Op maandag 19 december 2005 19:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mag ik meedoen aan de prijsvraag?
Ik ben Godtquote:Op maandag 19 december 2005 19:39 schreef Christine het volgende:
[..]
hoe weet jij dat?
ik lach nog steeds
ja.. jij bent wel erg makkelijk....quote:
Wat ben je weer ontzettend vriendelijk vandaagquote:Op maandag 19 december 2005 19:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja
EN je kan een enkele reis naar de maan winnen
en waarom nu niet meer?quote:
OoAstridoO dusquote:Op maandag 19 december 2005 19:42 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Omdat ik nu mezelf wil zijn Astrid dus
Niemand is hier zichzelf, we spelen allemaal een rol.quote:Op maandag 19 december 2005 19:42 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
de andere username is beterquote:Op maandag 19 december 2005 19:42 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Wat zeg je kloontje van mequote:Op maandag 19 december 2005 19:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niemand is hier zichzelf, we spelen allemaal een rol.
Hou eens op met tegen jezelf praten.quote:
ga nou pleaze niet weeer een klonen-rel uitlokkenquote:Op maandag 19 december 2005 19:46 schreef nixxx het volgende:
ach.. je bent niet de enige met klonen hier
rel.. rel.. klonengesprek.. om de mensen met hun innerlijke kindkloon in contact te brengenquote:Op maandag 19 december 2005 19:47 schreef Christine het volgende:
[..]
ga nou pleaze niet weeer een klonen-rel uitlokken
Desondanks ben je een kloon van Amy.quote:Op maandag 19 december 2005 19:49 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik heb geen kloon aangezien ik AmyLee niet meer gebruik
hoi innerlijke kloon van godt.. hoe is hetquote:
Ik heb niks geopendquote:Op maandag 19 december 2005 19:50 schreef Sjowhan het volgende:
Valt me op dat Godt altijd de topic opent
Dat was in het singlestijdperk ook altijd zo.quote:Op maandag 19 december 2005 19:50 schreef Sjowhan het volgende:
Hoi schatje!quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 19:52 schreef Godt het volgende:
[..]
Hoi schatje!![]()
Wanneer gaan we weer varen?
Vorige keer was zo speciaal![]()
Nooit geweten dat de bodem van het ijselmeer ook mooi is![]()
Het was geweldig.quote:Op maandag 19 december 2005 19:52 schreef Godt het volgende:
[..]
Hoi schatje!![]()
Wanneer gaan we weer varen?
Vorige keer was zo speciaal![]()
Nooit geweten dat de bodem van het ijselmeer ook mooi is![]()
Ah okquote:Op maandag 19 december 2005 19:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat was in het singlestijdperk ook altijd zo.
Traditie he.
Kleine moeite (voor godt) groot plezier jij lief weekdiertje van mequote:Op maandag 19 december 2005 19:53 schreef Sabrina1982 het volgende:
[..]
Het was geweldig.Je was de eerste man die het aandurfde en dat je me uit het water gered hebt zal ik nooit vergeten.
![]()
Eh, ik bedoelde meer dat ik in deze reply Godt noem.. bedoelde daarmee Godlike.. maar wie Godt is weet ik nietquote:
Nah, ik open geen topics.quote:Op maandag 19 december 2005 19:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah ok
Misschien eens de traditie verbreken?
Nee, sorry...quote:Op maandag 19 december 2005 19:55 schreef Mozart het volgende:
Zitten hier nog vrijgezelle maagdelijke deernes?![]()
Mozart!quote:Op maandag 19 december 2005 19:55 schreef Mozart het volgende:
Zitten hier nog vrijgezelle maagdelijke deernes?![]()
Dat tuig van tegenwoordig heeft niet eens gevoel voor cultuur. Ze zijn alle grote namen uit de muziekgeschiedenis vergeten te noemen: Bach, Beethoven, Wagner, Johan Vlemmix en Vivaldi.quote:Op maandag 19 december 2005 19:56 schreef nixxx het volgende:
Mozart, je staat niet in de fok album top 100
Rare tradities somsquote:Op maandag 19 december 2005 19:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Nah, ik open geen topics.
Ook een traditie
Oeps... Blond...quote:Op maandag 19 december 2005 19:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Eh, ik bedoelde meer dat ik in deze reply Godt noem.. bedoelde daarmee Godlike.. maar wie Godt is weet ik niet [afbeelding]
Johan Vlemmixquote:Op maandag 19 december 2005 19:57 schreef Mozart het volgende:
[..]
Dat tuig van tegenwoordig heeft niet eens gevoel voor cultuur. Ze zijn alle grote namen uit de muziekgeschiedenis vergeten te noemen: Bach, Beethoven, Wagner, Johan Vlemmix en Vivaldi.
jij toch altijdquote:
Druk Druk Druk, maarre, jij bent nog een jaartje later herboren?quote:Op maandag 19 december 2005 20:05 schreef Sabrina1982 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou? Heb je lang niet gesprooken.
waarom? heb jij een werkenbijdemarine link in je signature?quote:Op maandag 19 december 2005 20:05 schreef Sabrina1982 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou? Heb je lang niet gesprooken.
Sabje is gek op duikbotenquote:Op maandag 19 december 2005 20:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
waarom? heb jij een werkenbijdemarine link in je signature?
Dat verklaart een boel.. werkt godt soms ook bij de marine? of bij greenpeace, als walvisobservator?quote:
Echt heel gaaf lijkt me dat.quote:Op maandag 19 december 2005 20:18 schreef _Cara_ het volgende:
Ja, we vertrekken rond 10.15uur...
kun je toch een beetje uitslapenquote:Op maandag 19 december 2005 20:18 schreef _Cara_ het volgende:
Ja, we vertrekken rond 10.15uur...
die kansloze, jeweetwelquote:
no shitquote:Op maandag 19 december 2005 19:50 schreef Sjowhan het volgende:
Ah, dan ben ik een kloon van Godt blijkbaarquote:Op maandag 19 december 2005 19:50 schreef Sjowhan het volgende:
quote:
en dat in't zelfde rijtjequote:Op maandag 19 december 2005 19:57 schreef Mozart het volgende:
[..]
Dat tuig van tegenwoordig heeft niet eens gevoel voor cultuur. Ze zijn alle grote namen uit de muziekgeschiedenis vergeten te noemen: Bach, Beethoven, Wagner, Johan Vlemmix en Vivaldi.
en niet te hard rijden he, snelheidsduivelquote:Op maandag 19 december 2005 20:27 schreef _Cara_ het volgende:
ff routeplanner erbij...is wel zo gemakkelijk...
Oeps ik mocht niet meer met mezelf pratenquote:Op maandag 19 december 2005 20:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik een kloon van Godt blijkbaar.
Die pleisters zijn dan een goed beginquote:Op maandag 19 december 2005 20:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oeps ik mocht niet meer met mezelf praten
Te hard rijden in Duitsland valt anders nog niet mee, op bepaalde stukken snelweg.quote:Op maandag 19 december 2005 20:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
en niet te hard rijden he, snelheidsduivel![]()
ik bedoelde, te hard als in gevaarlijk... dat is al snel met een vrouw aan het stuur hequote:Op maandag 19 december 2005 20:32 schreef Frezer het volgende:
[..]
Te hard rijden in Duitsland valt anders nog niet mee, op bepaalde stukken snelweg.
Wanneer ben je overgehuist?quote:Op maandag 19 december 2005 20:34 schreef QyRoZ het volgende:
Zo. Weer terug uit Utrecht.
:p maar je blijft een vrouwquote:Op maandag 19 december 2005 20:35 schreef _Cara_ het volgende:
Komt wel goed... ik ben voorzichtig hoor..
![]()
en pets.....om je oren..tsssssss.. ik heb al wat kilometertjes achter de rug hoor...
quote:Op maandag 19 december 2005 20:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
:p maar je blijft een vrouwin een smaropgevoerde brommobiel t
hoi vibrator met overgewichtquote:
Nee, Kraftwerkquote:Op maandag 19 december 2005 20:36 schreef _Cara_ het volgende:
pink floyd!!!
Jij leest niet terug he?quote:
is ook soms beter van niet...quote:
en soms is het ook teveel werkquote:
"geen commentaar" zegt iemand die straks op een motor scheurt...of eigenlijk rondcruised..quote:
levensgevaarlijkquote:Op maandag 19 december 2005 20:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
"geen commentaar" zegt iemand die straks op een motor scheurt...of eigenlijk rondcruised..![]()
![]()
Dit tempo is nog niks joh!quote:
Oeh!quote:Op maandag 19 december 2005 20:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
"geen commentaar" zegt iemand die straks op een motor scheurt...of eigenlijk rondcruised..![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 20:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
ik ben zoals gewoonlijk weer vanalles tegelijk aan het doen.. maar als je iets leuks weet te vertellen ben ik een en al oor..quote:
Nee joh...die hou ik.. is een oudje maar doet het nog prima..ik kan moelijk met een rok in de regen op de motor naar het werk..quote:Op maandag 19 december 2005 20:52 schreef Frezer het volgende:
[..], je gaat je auto dan wegdoen? Een dak boven je hoofd is ook wel een handig hoor,
.
Een shopper...lekker cruisen..niet scheuren!quote:Op maandag 19 december 2005 20:52 schreef webspider het volgende:
[..]
Oeh!![]()
Modelletje chopper, of buikschuiver ?
achteropquote:Op maandag 19 december 2005 20:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee joh...die hou ik.. is een oudje maar doet het nog prima..ik kan moelijk met een rok in de regen op de motor naar het werk..![]()
..
Leuks. <-- heden kom ik niet verder, sorry.quote:Op maandag 19 december 2005 20:54 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik ben zoals gewoonlijk weer vanalles tegelijk aan het doen.. maar als je iets leuks weet te vertellen ben ik een en al oor..![]()
En dadelijk is lekker CSI erop...![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 20:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee joh...die hou ik.. is een oudje maar doet het nog prima..ik kan moelijk met een rok in de regen op de motor naar het werk..![]()
..
tjonge.. das een hoopquote:Op maandag 19 december 2005 20:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Leuks. <-- heden kom ik niet verder, sorry.
Dadelijk is er 'Rome' op.
Wie zegt dat ik een smart heb...quote:Op maandag 19 december 2005 20:57 schreef Frezer het volgende:
Hoi slaapkop () en BttD.
[..], een Smart kan toch nog niet oud zijn joh!
Vanaf 1 januari op SBSquote:Op maandag 19 december 2005 20:59 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
tjonge.. das een hoop![]()
Rome...
Dat weet ik, ik vind het jammer dat ik dat niet gevolgd heb. Ik ben er nu veel te laat mee..
heej, das mooi.. bedankt voor de tip marc!quote:
dat zei ik..quote:Op maandag 19 december 2005 20:59 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een smart heb...heb ik helemaal niet..
Nou zou ik kunnen zeggen "wat is er mis met Amy Lee", maar ik houd er niet van mijn eigen vragen te beantwoordenquote:Op maandag 19 december 2005 20:59 schreef nixxx het volgende:
hoi break.. je doelwit heeft haar naam veranderd
target: OoAstridoO
Nixxxquote:Op maandag 19 december 2005 20:59 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een smart heb...heb ik helemaal niet..
Juist, alleen is het op Bels wel prettig kijken zonder reclamesquote:
Ja weet die veel.. ik heb een Peugeotje..quote:
ja ik weet nixxxxquote:Op maandag 19 december 2005 21:02 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja weet die veel.. ik heb een Peugeotje..
dat is idd waar, maar dat neem ik dan op de koop toe...quote:Op maandag 19 december 2005 21:01 schreef Frezer het volgende:
[..]
Juist, alleen is het op Bels wel prettig kijken zonder reclames.
Je hebt je naam ook niet mee he.quote:
nee.. ik ben erfelijk belastquote:
Wel van de Doors,quote:
Het is uiteindelijk wel errug hip geworden.quote:
Ik weet het, alleen zat ik in thailand toen dat begon. Heb niet al te veel keus dusquote:Op maandag 19 december 2005 21:01 schreef Frezer het volgende:
[..]
Juist, alleen is het op Bels wel prettig kijken zonder reclames.
quote:
Als jij nu trouw blijft kijken .. kan ik er zo nu en dan een missen...of in slaap vallen..quote:Op maandag 19 december 2005 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik weet het, alleen zat ik in thailand toen dat begon. Heb niet al te veel keus dus
Deze weken wel even jaquote:Op maandag 19 december 2005 21:09 schreef Frezer het volgende:
[..], dat begint ook standaard te worden he.
waar hebben we nu internet voor mensen?quote:Op maandag 19 december 2005 21:09 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Als jij nu trouw blijft kijken .. kan ik er zo nu en dan een missen...of in slaap vallen..![]()
Ik blijf wel trouw kijken hoor,quote:Op maandag 19 december 2005 21:09 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Als jij nu trouw blijft kijken .. kan ik er zo nu en dan een missen...of in slaap vallen..![]()
Soms moet je ook prioriteiten stellen hequote:Op maandag 19 december 2005 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik weet het, alleen zat ik in thailand toen dat begon. Heb niet al te veel keus dus
Geen idee eigenlijk, vertel eens......quote:Op maandag 19 december 2005 21:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
waar hebben we nu internet voor mensen?
T was meer dat ik al een ticket hadquote:Op maandag 19 december 2005 21:11 schreef Frezer het volgende:
[..]
Soms moet je ook prioriteiten stellen he
dat kan trouwens met nog minder geavanceerde technologiequote:Op maandag 19 december 2005 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, vertel eens......
Schande!quote:Op maandag 19 december 2005 21:12 schreef Christine het volgende:
mja, ik ga ook écht weg nu. Heb het gehad met de pc
Nou dan zoek ik wel iemand die me tijdig wakker maakt...mn kussen of zo..quote:Op maandag 19 december 2005 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik blijf wel trouw kijken hoor,
en jij let maar lekker op,
in slaap vallen![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 21:09 schreef Pheno het volgende:
Ik lees nooit terug, ik weet alles!
Weet je het zeker ja?quote:Op maandag 19 december 2005 17:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ter ere van Pheno (die er vandaag helaas niet bij kon zijn).
Met name de bijbehorende tekst vind ik briljant:
Met deze pinguin zul je het met maar liefst acht verschillende snelheden!niet snel koud krijgen. De unieke vorm maakt deze toy makkelijk hanteerbaar. Deze vriendelijke pinguin wordt geleverd in een unieke decoratieve ijsberghouder voor in de badkamer. Je kunt deze gemakkelijk met zuignappen aan de muur van je douche of bad hangen zodat dit nieuwe vriendje altijd binnen handbereik is. Batterijen meegeleverd. Kleur: Zwart / Wit / Rood.
'werken'quote:
Die hier niet meer, is toch wel kapot.....quote:Op maandag 19 december 2005 21:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat kan trouwens met nog minder geavanceerde technologievideorecorders etc..
quote:Op maandag 19 december 2005 21:13 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou dan zoek ik wel iemand die me tijdig wakker maakt...mn kussen of zo..![]()
vind datzo lastig.. moet je je op een bepaalde tijd vrijhouden etc..quote:Op maandag 19 december 2005 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die hier niet meer, is toch wel kapot.....
En ik ga gewoon lekker kijken vanaf 1 januari, het op tv volgen heeft ook wel iets hoor![]()
Tuurlijk, daar is mijn vrouw allang achterquote:
Ach, 1 januari is op een zondag, t is nou weer niet dat ik zoveel afspraken heb op zondag avond.quote:Op maandag 19 december 2005 21:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
vind datzo lastig.. moet je je op een bepaalde tijd vrijhouden etc..
JIj zei 'hier'quote:Op maandag 19 december 2005 21:17 schreef QyRoZ het volgende:
Langharig werkschuw tuig hier.
Jij bent ontvoerd jaquote:Op maandag 19 december 2005 21:17 schreef Pheno het volgende:
Morgen ga ik weer 'werken'
Maar voor vanavond gaat de pc weer uit
langharigquote:Op maandag 19 december 2005 21:17 schreef QyRoZ het volgende:
Langharig werkschuw tuig hier.
ooooh pheno gaat bumsenquote:Op maandag 19 december 2005 21:17 schreef Pheno het volgende:
Morgen ga ik weer 'werken'
Maar voor vanavond gaat de pc weer uit
nee, pinguins worden niet ontvoerdquote:
Ich hab's nicht gewusst!quote:
En?quote:Op maandag 19 december 2005 21:19 schreef Pheno het volgende:
Jammerquote:Op maandag 19 december 2005 20:59 schreef nixxx het volgende:
hoi break.. je doelwit heeft haar naam veranderd
target: OoAstridoO
Shit, je hebt me door!quote:
Dat was een baby die ik gedumpt had, komen ze het nog terugbrengen ookquote:
Waarom kom jij altijd online als ik er benquote:
newbiequote:
nix jammer.. gewoon in je hersentjes even een find AmyLee, replace with OoAstridoO doenquote:
Lijkt me nogal logischquote:Op maandag 19 december 2005 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom kom jij altijd online als ik er ben
Ja, maar bij OoAstridoO heb je geen visioenen van een semigothische babe in strakke maliënbikini, wel?quote:Op maandag 19 december 2005 21:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
nix jammer.. gewoon in je hersentjes even een find AmyLee, replace with OoAstridoO doen
quote:Op maandag 19 december 2005 21:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar bij OoAstridoO heb je geen visioenen van een semigothische babe in strakke maliënbikini, wel?
quote:Op maandag 19 december 2005 21:23 schreef Pheno het volgende:
En nu ben ik weg, neuk ze allemaal!
En nog bedankt voor het lenen van je sick mind, geachte kloonquote:
quote:Op maandag 19 december 2005 21:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar bij OoAstridoO heb je geen visioenen van een semigothische babe in strakke maliënbikini, wel?
Die had ik bij AmyLee ook niet.. maar BttD misschien wel...quote:Op maandag 19 december 2005 21:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Slaap goedquote:Op maandag 19 december 2005 21:27 schreef _Cara_ het volgende:
Nog ff naar U2 luisteren en dan ga ik naar CSI kijken...
En dan waarschijnlijk op tijd naar bed.. dus alvast trusten iedereen..![]()
En wie ben jij nou weer!? Mits je hier elke dag al vele uren hebt doorgebracht, mag je niet klagen dat het niet te volgen is, daar is het een slochat voorquote:
Veel plezier in Dusseldorf,quote:Op maandag 19 december 2005 21:27 schreef _Cara_ het volgende:
Nog ff naar U2 luisteren en dan ga ik naar CSI kijken...
En dan waarschijnlijk op tijd naar bed.. dus alvast trusten iedereen..![]()
Voldoende geestelijke bijstand verleend?quote:Op maandag 19 december 2005 21:30 schreef Mokster het volgende:
Zo!
En niet anders!quote:Op maandag 19 december 2005 21:30 schreef Mokster het volgende:
Zo!
Pheno!quote:Op maandag 19 december 2005 21:09 schreef Pheno het volgende:
Ik lees nooit terug, ik weet alles!
Kun je niet lezen ofzo!quote:Op maandag 19 december 2005 21:29 schreef melismay het volgende:
[..]
En wie ben jij nou weer!? Mits je hier elke dag al vele uren hebt doorgebracht, mag je niet klagen dat het niet te volgen is, daar is het een slochat voor
Ja! Heb ik toch nog iets nuttigs gedaan vandaag...quote:Op maandag 19 december 2005 21:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voldoende geestelijke bijstand verleend?
Ben je al een beetje beter ?quote:Op maandag 19 december 2005 21:30 schreef Mokster het volgende:
Zo!
Dit is nog kei slow,quote:Op maandag 19 december 2005 21:33 schreef Funky_Spunky het volgende:
[..]
Kun je niet lezen ofzo!
Dit gaat helemaal niet slow, dus wat nou slowchat.!
Dit gaat hardstikke slow. Lees iedere 10e post en je kan prima volgen waar het over gaat hoor.quote:Op maandag 19 december 2005 21:33 schreef Funky_Spunky het volgende:
[..]
Kun je niet lezen ofzo!
Dit gaat helemaal niet slow, dus wat nou slowchat.!
superslow.. is een beetje een inkakmomentje, midden in de nacht gaat het veel harderquote:
Primaquote:Op maandag 19 december 2005 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit gaat hardstikke slow. Lees iedere 10e topic en je kan prima volgen waar het over gaat hoor.
Ja, de afdeling Brabant zuid-oost meldt zich,quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 21:35 schreef Funky_Spunky het volgende:
[..]
Wat hebben keien er nou weer mee te maken. Stomme Limburger zeker?![]()
Ja, Limburg, dat zegt hij.quote:Op maandag 19 december 2005 21:37 schreef Frezer het volgende:
[..]
!! 'Kei-...' is orgineel Helmonds man, ken je talen!
Je naam doet me aan Sex and the City denken...quote:Op maandag 19 december 2005 21:35 schreef Funky_Spunky het volgende:
[..]
Wat hebben keien er nou weer mee te maken. Stomme Limburger zeker?![]()
Wat doet jou niet aan Sex and the City denken?quote:Op maandag 19 december 2005 21:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je naam doet me aan Sex and the City denken...
Scheer je weg, vlegel!quote:
Ik hou m tot het eind van het jaar, verzinnen jullie dan wat nieuws?quote:Op maandag 19 december 2005 21:30 schreef nixxx het volgende:
melis.. word het geen tijd dat jij je avatar terug verandert?
die aflevering heb ik gezienquote:Op maandag 19 december 2005 21:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zelfs eerder als je dat graag wiltquote:Op maandag 19 december 2005 21:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik hou m tot het eind van het jaar, verzinnen jullie dan wat nieuws?
Zijn er al serieuzere verhuisplannen?quote:
Kano's.quote:Op maandag 19 december 2005 21:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat doet jou niet aan Sex and the City denken?
Loopt Limburg leeg?quote:Op maandag 19 december 2005 21:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zijn er al serieuzere verhuisplannen?
Ja, Kansloos wel natuurlijkquote:
quote:
Zodra SWS of hoe heet het tegenwoordig mee wil werken ben ik erquote:Op maandag 19 december 2005 21:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zijn er al serieuzere verhuisplannen?
dan wil ik er wel naartoe.. .rustquote:
Ze heeft wel wat van Samantha . . .quote:Op maandag 19 december 2005 21:38 schreef Litpho het volgende:
Wat doet jou niet aan Sex and the City denken?
quote:Op maandag 19 december 2005 21:38 schreef QyRoZ het volgende:
Vol!
Nu moet dit topic natuurlijk wel snel vol voordat ik Mukie op mijn dak krijgquote:
Je bedoelt toch niet mij he?quote:Op maandag 19 december 2005 21:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ze heeft wel wat van Samantha . . .![]()
zou je dat echt erg vinden?quote:Op maandag 19 december 2005 21:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu moet dit topic natuurlijk wel snel vol voordat ik Mukie op mijn dak krijg.
Allemaal 1 pot nat daar en zeker niet de moeite waard om te kennen.quote:Op maandag 19 december 2005 21:37 schreef Frezer het volgende:
[..]
!! 'Kei-...' is orgineel Helmonds man, ken je talen!
Totdat ze gaan praten (of meer 'zingen') ben je meteen je rust kwijt.quote:
Een dubbele naam ivm een fusie geloof ikquote:Op maandag 19 december 2005 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zodra SWS of hoe heet het tegenwoordig mee wil werken ben ik er![]()
Nee.. AmyLeequote:
Een gentleman geeft geen antwoord op dergelijke insinuaties.quote:
dat is cutequote:Op maandag 19 december 2005 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Totdat ze gaan praten (of meer 'zingen') ben je meteen je rust kwijt.
Sorry, mijn fout. Ik associeer spunky nou eenmaal niet met vrouwenquote:
Woonbedrijf, dat is hetquote:Op maandag 19 december 2005 21:45 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een dubbele naam ivm een fusie geloof ikZe doen wel aan flinke wachtlijsten anders... Maar je staat al een tijd ingeschreven neem ik aan?
Net die ene aflevering die ik heb gemist zeker. Dus, leg eens even uit sletje.quote:Op maandag 19 december 2005 21:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
logische vervolgvraag.. ben jij een gentlemen?quote:Op maandag 19 december 2005 21:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een gentleman geeft geen antwoord op dergelijke insinuaties.
Ik ben geen gentlemen.quote:Op maandag 19 december 2005 21:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
logische vervolgvraag.. ben jij een gentlemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |