Goed zoeken dan, ik heb geen van beide voor jequote:
maar dan moet ik jullie alleen laten.... dat vertrouw ik nietquote:
quote:Op maandag 19 december 2005 19:16 schreef Godlike02 het volgende:
- Lekker varen met de kano?
Dat treft, ik vertrouw jou ook niet met Appiequote:Op maandag 19 december 2005 19:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar dan moet ik jullie alleen laten.... dat vertrouw ik niet
Ik heb er gister al minimaal al 20 gescoordquote:Op maandag 19 december 2005 19:22 schreef Mokster het volgende:
Goeie TT!![]()
Benieuwd hoeveel punten die oplevert...
Ik ga mn mond maar houden denk ikquote:Op maandag 19 december 2005 19:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb er gister al minimaal al 20 gescoord
Heb je de foto wel gezien?quote:Op maandag 19 december 2005 19:28 schreef nixxx het volgende:
ik wil graag een minuut stilte voor de kano.. het arme ding had geen kans
Ik lieg er niks aanquote:Op maandag 19 december 2005 19:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ga mn mond maar houden denk ik![]()
jaquote:
quote:Op maandag 19 december 2005 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
* marc heeft binnen 2 weken eindelijk zijn eigen site
1 |
Zoiets jaquote:Op maandag 19 december 2005 19:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[url=http://www.rent_a_kano.nl]www.rent_a_kano.nl[/url]?
Ja, maar niet met de S-factor, dat peddelt veel te zwaar.quote:Op maandag 19 december 2005 19:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ah!
WWe hebben de eerste die van kano varen houd![]()
Mmbbbllll...quote:Op maandag 19 december 2005 19:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik lieg er niks aan![]()
Minimaal 20 nieuwe
Wel leuk voor now or neverquote:Op maandag 19 december 2005 19:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar niet met de S-factor, dat peddelt veel te zwaar.![]()
Geen dingen die ik hier wil bespreken, thanx for askingquote:Op maandag 19 december 2005 19:30 schreef nixxx het volgende:
ha melis, wat ist er?
Iedereen mag weten dat je verliefd bent op mequote:Op maandag 19 december 2005 19:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Geen dingen die ik hier wil bespreken, thanx for asking
Ow... ik dacht dat je t geheim wilde houden!quote:Op maandag 19 december 2005 19:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Iedereen mag weten dat je verliefd bent op me![]()
okeejquote:Op maandag 19 december 2005 19:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Geen dingen die ik hier wil bespreken, thanx for asking
pas maar op, voor je het weet ben je zwanger, vraag maar aan Maria, die heeft ie het ook gefliktquote:Op maandag 19 december 2005 19:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow... ik dacht dat je t geheim wilde houden!Ik ben vlieft op Godt
Nee hoor!quote:Op maandag 19 december 2005 19:33 schreef melismay het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 december 2005 19:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
okeejdan heb ik misschien wel een idee..
quote:Op maandag 19 december 2005 19:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee ik niet jammer genoeg.quote:
dat was toch gabriel?quote:Op maandag 19 december 2005 19:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
pas maar op, voor je het weet ben je zwanger, vraag maar aan Maria, die heeft ie het ook geflikt![]()
ikke welquote:
Jaquote:Op maandag 19 december 2005 19:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mag ik meedoen aan de prijsvraag?
Ik ben Godtquote:Op maandag 19 december 2005 19:39 schreef Christine het volgende:
[..]
hoe weet jij dat?
ik lach nog steeds
ja.. jij bent wel erg makkelijk....quote:
Wat ben je weer ontzettend vriendelijk vandaagquote:Op maandag 19 december 2005 19:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja
EN je kan een enkele reis naar de maan winnen
en waarom nu niet meer?quote:
OoAstridoO dusquote:Op maandag 19 december 2005 19:42 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Omdat ik nu mezelf wil zijn Astrid dus
Niemand is hier zichzelf, we spelen allemaal een rol.quote:Op maandag 19 december 2005 19:42 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
de andere username is beterquote:Op maandag 19 december 2005 19:42 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Wat zeg je kloontje van mequote:Op maandag 19 december 2005 19:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niemand is hier zichzelf, we spelen allemaal een rol.
Hou eens op met tegen jezelf praten.quote:
ga nou pleaze niet weeer een klonen-rel uitlokkenquote:Op maandag 19 december 2005 19:46 schreef nixxx het volgende:
ach.. je bent niet de enige met klonen hier
rel.. rel.. klonengesprek.. om de mensen met hun innerlijke kindkloon in contact te brengenquote:Op maandag 19 december 2005 19:47 schreef Christine het volgende:
[..]
ga nou pleaze niet weeer een klonen-rel uitlokken
Desondanks ben je een kloon van Amy.quote:Op maandag 19 december 2005 19:49 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik heb geen kloon aangezien ik AmyLee niet meer gebruik
hoi innerlijke kloon van godt.. hoe is hetquote:
Ik heb niks geopendquote:Op maandag 19 december 2005 19:50 schreef Sjowhan het volgende:
Valt me op dat Godt altijd de topic opent
Dat was in het singlestijdperk ook altijd zo.quote:Op maandag 19 december 2005 19:50 schreef Sjowhan het volgende:
Hoi schatje!quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 19:52 schreef Godt het volgende:
[..]
Hoi schatje!![]()
Wanneer gaan we weer varen?
Vorige keer was zo speciaal![]()
Nooit geweten dat de bodem van het ijselmeer ook mooi is![]()
Het was geweldig.quote:Op maandag 19 december 2005 19:52 schreef Godt het volgende:
[..]
Hoi schatje!![]()
Wanneer gaan we weer varen?
Vorige keer was zo speciaal![]()
Nooit geweten dat de bodem van het ijselmeer ook mooi is![]()
Ah okquote:Op maandag 19 december 2005 19:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat was in het singlestijdperk ook altijd zo.
Traditie he.
Kleine moeite (voor godt) groot plezier jij lief weekdiertje van mequote:Op maandag 19 december 2005 19:53 schreef Sabrina1982 het volgende:
[..]
Het was geweldig.Je was de eerste man die het aandurfde en dat je me uit het water gered hebt zal ik nooit vergeten.
![]()
Eh, ik bedoelde meer dat ik in deze reply Godt noem.. bedoelde daarmee Godlike.. maar wie Godt is weet ik nietquote:
Nah, ik open geen topics.quote:Op maandag 19 december 2005 19:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah ok
Misschien eens de traditie verbreken?
Nee, sorry...quote:Op maandag 19 december 2005 19:55 schreef Mozart het volgende:
Zitten hier nog vrijgezelle maagdelijke deernes?![]()
Mozart!quote:Op maandag 19 december 2005 19:55 schreef Mozart het volgende:
Zitten hier nog vrijgezelle maagdelijke deernes?![]()
Dat tuig van tegenwoordig heeft niet eens gevoel voor cultuur. Ze zijn alle grote namen uit de muziekgeschiedenis vergeten te noemen: Bach, Beethoven, Wagner, Johan Vlemmix en Vivaldi.quote:Op maandag 19 december 2005 19:56 schreef nixxx het volgende:
Mozart, je staat niet in de fok album top 100
Rare tradities somsquote:Op maandag 19 december 2005 19:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Nah, ik open geen topics.
Ook een traditie
Oeps... Blond...quote:Op maandag 19 december 2005 19:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Eh, ik bedoelde meer dat ik in deze reply Godt noem.. bedoelde daarmee Godlike.. maar wie Godt is weet ik niet [afbeelding]
Johan Vlemmixquote:Op maandag 19 december 2005 19:57 schreef Mozart het volgende:
[..]
Dat tuig van tegenwoordig heeft niet eens gevoel voor cultuur. Ze zijn alle grote namen uit de muziekgeschiedenis vergeten te noemen: Bach, Beethoven, Wagner, Johan Vlemmix en Vivaldi.
jij toch altijdquote:
Druk Druk Druk, maarre, jij bent nog een jaartje later herboren?quote:Op maandag 19 december 2005 20:05 schreef Sabrina1982 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou? Heb je lang niet gesprooken.
waarom? heb jij een werkenbijdemarine link in je signature?quote:Op maandag 19 december 2005 20:05 schreef Sabrina1982 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou? Heb je lang niet gesprooken.
Sabje is gek op duikbotenquote:Op maandag 19 december 2005 20:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
waarom? heb jij een werkenbijdemarine link in je signature?
Dat verklaart een boel.. werkt godt soms ook bij de marine? of bij greenpeace, als walvisobservator?quote:
Echt heel gaaf lijkt me dat.quote:Op maandag 19 december 2005 20:18 schreef _Cara_ het volgende:
Ja, we vertrekken rond 10.15uur...
kun je toch een beetje uitslapenquote:Op maandag 19 december 2005 20:18 schreef _Cara_ het volgende:
Ja, we vertrekken rond 10.15uur...
die kansloze, jeweetwelquote:
no shitquote:Op maandag 19 december 2005 19:50 schreef Sjowhan het volgende:
Ah, dan ben ik een kloon van Godt blijkbaarquote:Op maandag 19 december 2005 19:50 schreef Sjowhan het volgende:
quote:
en dat in't zelfde rijtjequote:Op maandag 19 december 2005 19:57 schreef Mozart het volgende:
[..]
Dat tuig van tegenwoordig heeft niet eens gevoel voor cultuur. Ze zijn alle grote namen uit de muziekgeschiedenis vergeten te noemen: Bach, Beethoven, Wagner, Johan Vlemmix en Vivaldi.
en niet te hard rijden he, snelheidsduivelquote:Op maandag 19 december 2005 20:27 schreef _Cara_ het volgende:
ff routeplanner erbij...is wel zo gemakkelijk...
Oeps ik mocht niet meer met mezelf pratenquote:Op maandag 19 december 2005 20:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik een kloon van Godt blijkbaar.
Die pleisters zijn dan een goed beginquote:Op maandag 19 december 2005 20:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oeps ik mocht niet meer met mezelf praten
Te hard rijden in Duitsland valt anders nog niet mee, op bepaalde stukken snelweg.quote:Op maandag 19 december 2005 20:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
en niet te hard rijden he, snelheidsduivel![]()
ik bedoelde, te hard als in gevaarlijk... dat is al snel met een vrouw aan het stuur hequote:Op maandag 19 december 2005 20:32 schreef Frezer het volgende:
[..]
Te hard rijden in Duitsland valt anders nog niet mee, op bepaalde stukken snelweg.
Wanneer ben je overgehuist?quote:Op maandag 19 december 2005 20:34 schreef QyRoZ het volgende:
Zo. Weer terug uit Utrecht.
:p maar je blijft een vrouwquote:Op maandag 19 december 2005 20:35 schreef _Cara_ het volgende:
Komt wel goed... ik ben voorzichtig hoor..
![]()
en pets.....om je oren..tsssssss.. ik heb al wat kilometertjes achter de rug hoor...
quote:Op maandag 19 december 2005 20:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
:p maar je blijft een vrouwin een smaropgevoerde brommobiel t
hoi vibrator met overgewichtquote:
Nee, Kraftwerkquote:Op maandag 19 december 2005 20:36 schreef _Cara_ het volgende:
pink floyd!!!
Jij leest niet terug he?quote:
is ook soms beter van niet...quote:
en soms is het ook teveel werkquote:
"geen commentaar" zegt iemand die straks op een motor scheurt...of eigenlijk rondcruised..quote:
levensgevaarlijkquote:Op maandag 19 december 2005 20:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
"geen commentaar" zegt iemand die straks op een motor scheurt...of eigenlijk rondcruised..![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |