Ja, das niet nixxxquote:Op maandag 19 december 2005 22:36 schreef Tyler..Durden het volgende:
Iemand die Marnix heet. Die heeft eigenlijk al zoveel passie en sexyheid in zijn naam.![]()
Ja, jij ja... je eerste topic in een half jaar en dan zoietsquote:
Jij hebt hem duidelijk nooit ontmoet.quote:Op maandag 19 december 2005 22:36 schreef Tyler..Durden het volgende:
Iemand die Marnix heet. Die heeft eigenlijk al zoveel passie en sexyheid in zijn naam.![]()
Geslacht: Manquote:Op maandag 19 december 2005 22:38 schreef Blinky het volgende:
[..]
Jij hebt hem duidelijk nooit ontmoet.
Zal ik een date voor jullie regelen?
Ik doe graag iets voor een medemenschquote:Op maandag 19 december 2005 22:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nobel initiatief.
en ik zat al in [singles] r&p SCquote:Op maandag 19 december 2005 22:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nobel initiatief.
Goedbesteed toch?quote:Op maandag 19 december 2005 22:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja, jij ja... je eerste topic in een half jaar en dan zoiets
* Blinky schop onder Nixxx's kont geeftquote:
jij wil sex voor niks met blinky zekerquote:
Kloptquote:Op maandag 19 december 2005 22:39 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ik doe graag iets voor een medemensch
Daar wil ik me dan weer wel voor aanmelden ja,quote:Op maandag 19 december 2005 22:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij wil sex voor niks met blinky zeker
Goed bezigquote:Op maandag 19 december 2005 22:34 schreef Blinky het volgende:
Want...
Het is een hele aardige jongen, altijd in voor een geintje, is vooral gezellig maar kan ook serieus zijn en een goed gesprek met je aangaan.
Hier is een linkje naar zijn fotoboek:
Fotoboek van nixxx
Hij wil het volgende jaar heel graag meer sex, zoals hij zei in het IRC kanaal, dus dames, grijp uw kans!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |