quote:Op maandag 19 december 2005 20:24 schreef Jojogirl het volgende:
Ehm, het eiland is helaas al jaren geleden een soort Atlantis geworden, maar verder erg gaaf.
quote:Op maandag 19 december 2005 20:22 schreef OpenDeur het volgende:
Wat leuk dat het eiland een plekje heeft gekregen.
Jeh! Kan enkel over zee worden aangevallen door Ouder(s).quote:Op maandag 19 december 2005 20:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
Trouwens, "Het GPD-Dorp" is dat net zoiets als het dorp van Asterix en obelix, waar de romeinen ook nooit vanaf kwamen?
En R&Pquote:Op maandag 19 december 2005 20:27 schreef OpenDeur het volgende:
Wellicht een goed idee om enkele (spoor)wegen toe te voegen als verwijzing naar PTA?
quote:Op maandag 19 december 2005 20:27 schreef OpenDeur het volgende:
Wellicht een goed idee om enkele (spoor)wegen toe te voegen als verwijzing naar PTA?
quote:Op maandag 19 december 2005 20:31 schreef WAT het volgende:
Keldertje zou een apart rotsachtig obscuur eiland moeten zijn met een marinefregat er voor, de HMS Knorretje.
Hier, huillie.quote:Op maandag 19 december 2005 20:40 schreef pekel het volgende:
Voetbal?Verdiend toch wel een groot stuk van de wereldkaart dacht ik
Dat dus...quote:Op maandag 19 december 2005 20:26 schreef DaMart het volgende:
Lag TTK niet ergsn in de buurt van Cultuur& Historie?
aan scouting doen ze dan maar op het Fok!-eilandquote:Op maandag 19 december 2005 20:47 schreef yvonne het volgende:
Mag het scouting-forum erin?
Heeft toch zeker wel 2 weken bestaan
Als je nou een padvinder met een sigaret op de kaart plaatst neem je gelijk de rokershoek mee.quote:Op maandag 19 december 2005 20:47 schreef yvonne het volgende:
Mag het scouting-forum erin?
Heeft toch zeker wel 2 weken bestaan
quote:Op maandag 19 december 2005 20:48 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Pak dan de meeste geupdateeé''eéé'!!
Gaat moeilijk, die ligt namelijk in Jeruzalem.quote:Op maandag 19 december 2005 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dus...
En waarom staat er geen klaagmuur op?
quote:Op maandag 19 december 2005 20:50 schreef OpenDeur het volgende:
[..]
Als je nou een padvinder met een sigaret op de kaart plaatst neem je gelijk de rokershoek mee.
Weggeblazen door orkaan Mikequote:
Misschien kan FlyingFox 'm wel terugblazen.quote:
topic doorlezen man!quote:Op maandag 19 december 2005 21:04 schreef buzzer het volgende:
Is dit een reanimatiepoging van Fok! eiland ?
Misschien dat wij dan een stadsplattegrond van Polpolis kunnen maken. Met de moskee die op de hoek van de Mekistraat en het Bansheeboyplein staat. Het pretpark Pberendsland. Financieel McCarthy District. Stadhuis voor de POL-mods.quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 21:06 schreef WAT het volgende:
[..]
De rivier De Nieuwsstroom die Polpolis binnenstroomt.
Gevangenis der Gebanden idd.quote:Op maandag 19 december 2005 21:11 schreef du_ke het volgende:
Ja met een dissidentendorp ernaast. Zal het eens in de pol chat aan de orde brengen.
quote:Op maandag 19 december 2005 21:01 schreef Mike het volgende:
[..]
Misschien kan FlyingFox 'm wel terugblazen.
quote:Op maandag 19 december 2005 21:13 schreef Tyler..Durden het volgende:
Gelieven een land wijden aan bier.
En Whoppers, uiteraard.
Zo ongeveer?quote:Op maandag 19 december 2005 21:25 schreef Pool het volgende:
Wat dacht je van een TTT-top op een berg?
Nog een noord-Pool?quote:Op maandag 19 december 2005 21:39 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik vind het top. [afbeelding]
Zuid-Pool arisatie.![]()
![]()
14.gifberg. [afbeelding]
Zijn die lullo's nog altijd niet terecht?quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:46 schreef rubbereend het volgende:
kunnen Stalli en Rayn niet ook in het bos der vermisten
die ONZ'ers nemen veel te veel ruimte in beslag op het eilandquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Waar wonen de wetenschappers en levenbeschouwers ?
En waar is het slowchat archief opgeslagen![]()
En MUZ is toch wel een groot stuk van het eiland dat vergeten word
Het lijkt het echte fok wel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:54 schreef WAT het volgende:
[..]
die ONZ'ers nemen veel te veel ruimte in beslag op het eiland
Zweefvliegveld The Afterpartyquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:43 schreef Fendy het volgende:
Dus....nog geen UVT? Ik vind dat onze SC reeks (Coffeeshop The Afterparty) met bijna 600 topics hier toch ook wel een plaatsje verdient?
quote:
zweefvliegveld, altijd voor!quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:27 schreef Fendy het volgende:
Maar eerst UVT Zweefvliegveld The Afterparty
Farzin. Schijnt nogal een legende te zijn, en ik kon even niemand anders bedenken. Iedereen komt steeds maar weer terugquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:53 schreef 004 het volgende:
In 't bos der vermisten, wie is FZ?
Hij kwam toch uit Pakistan, of niet dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 00:03 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Farzin. Schijnt nogal een legende te zijn, en ik kon even niemand anders bedenken. Iedereen komt steeds maar weer terug.
Klootzak.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:15 schreef mcDavid het volgende:
bos van vermisten mist er nog een,
kan zo snel ff niet op de naam komen... maar de legende is dat het een meisje was uit de begintijd van fok, die op misterieuze wijze verdween... geruchten over zelfmoord enzo, dr is zelfs een keer een hele Fok!radio uitzending aan gewijd.
shit hoe heette die nou [afbeelding]
En ik maar denken dat het een meedoetopic was. Maar in dat geval wil ik een beter uitgewerkt bos der vermisten. Met Lotte. Bungelend aan een galg.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wil iedereen even ophouden de kaart te verneuken met Paint geneuzel en gewoon zijn/haar verzoek schriftelijk en in drievoud voor vrijdagochtend bij FF inleveren, dan komt alles in orde.
ey mijn zweefvliegveld is vet gedetailleerd man!quote:Op woensdag 21 december 2005 00:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wil iedereen even ophouden de kaart te verneuken met Paint geneuzel en gewoon zijn/haar verzoek schriftelijk en in drievoud voor vrijdagochtend bij FF inleveren, dan komt alles in orde.
Ik heb tentames.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
studie kerst ?quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 22:53 schreef Bosbeetle het volgende:
Helemaal geen UVT dus? Dan is de kaart niet compleetquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:31 schreef FlyingFox het volgende:
Ik hoop dat iedereen tevrede is zo, alleen dat zweefvliegveld neemt gewoon te veel plek in voor zo'n incrowd reeksje.
[afbeelding]
En hier vind je de uitvergrootte versie!
we hebben een junkensteeg gehadquote:Op zondag 25 december 2005 14:28 schreef Fendy het volgende:
[..]
Helemaal geen UVT dus? Dan is de kaart niet compleet
-edit-
Ik zie ergens 3 karakters die op de u, v en t zouden kunnen lijken, maar dermate klein...
Pff...quote:Op zondag 25 december 2005 15:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
we hebben een junkensteeg gehad
Doe dan op zijn minst een coffeeshop of een plek waar een gigantisch feest gegeven wordt
Gezien de UVT-ers, smijt ergens Awake Festival maar neer
jij staat dan uiteraard op de main @ prime timequote:
quote:Op maandag 26 december 2005 02:47 schreef Paxlie het volgende:
[..]
jij staat dan uiteraard op de main @ prime time![]()
Klikt eensch op den groote versie.quote:Op zondag 25 december 2005 14:28 schreef Fendy het volgende:
Ik zie ergens 3 karakters die op de u, v en t zouden kunnen lijken, maar dermate klein...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |