die ONZ'ers nemen veel te veel ruimte in beslag op het eilandquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Waar wonen de wetenschappers en levenbeschouwers ?
En waar is het slowchat archief opgeslagen![]()
En MUZ is toch wel een groot stuk van het eiland dat vergeten word
Het lijkt het echte fok wel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:54 schreef WAT het volgende:
[..]
die ONZ'ers nemen veel te veel ruimte in beslag op het eiland
Zweefvliegveld The Afterpartyquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:43 schreef Fendy het volgende:
Dus....nog geen UVT? Ik vind dat onze SC reeks (Coffeeshop The Afterparty) met bijna 600 topics hier toch ook wel een plaatsje verdient?
quote:
zweefvliegveld, altijd voor!quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:27 schreef Fendy het volgende:
Maar eerst UVT Zweefvliegveld The Afterparty
Farzin. Schijnt nogal een legende te zijn, en ik kon even niemand anders bedenken. Iedereen komt steeds maar weer terugquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:53 schreef 004 het volgende:
In 't bos der vermisten, wie is FZ?
Hij kwam toch uit Pakistan, of niet dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 00:03 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Farzin. Schijnt nogal een legende te zijn, en ik kon even niemand anders bedenken. Iedereen komt steeds maar weer terug.
Klootzak.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:15 schreef mcDavid het volgende:
bos van vermisten mist er nog een,
kan zo snel ff niet op de naam komen... maar de legende is dat het een meisje was uit de begintijd van fok, die op misterieuze wijze verdween... geruchten over zelfmoord enzo, dr is zelfs een keer een hele Fok!radio uitzending aan gewijd.
shit hoe heette die nou [afbeelding]
En ik maar denken dat het een meedoetopic was. Maar in dat geval wil ik een beter uitgewerkt bos der vermisten. Met Lotte. Bungelend aan een galg.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wil iedereen even ophouden de kaart te verneuken met Paint geneuzel en gewoon zijn/haar verzoek schriftelijk en in drievoud voor vrijdagochtend bij FF inleveren, dan komt alles in orde.
ey mijn zweefvliegveld is vet gedetailleerd man!quote:Op woensdag 21 december 2005 00:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wil iedereen even ophouden de kaart te verneuken met Paint geneuzel en gewoon zijn/haar verzoek schriftelijk en in drievoud voor vrijdagochtend bij FF inleveren, dan komt alles in orde.
Ik heb tentames.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
studie kerst ?quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 22:53 schreef Bosbeetle het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |