Wes Cravenquote:
Ja euhmquote:Op maandag 19 december 2005 22:50 schreef DennisMoore het volgende:
*foto maak*
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk, al die blokkendoosjes met mensjes erin. Ieder met eigen leventjes..
Niet gekruid, zegt ie dan...quote:Op maandag 19 december 2005 22:45 schreef Weemz het volgende:
Nee, dat dan weer niet. We mochten maar uit beperkte dingen kiezen (waren met z'n 30-en). Ik had Kip Tandoori
Dat is lekker uit zo'n pak van Knorr ofzoquote:Op maandag 19 december 2005 22:45 schreef Weemz het volgende:
Nee, dat dan weer niet. We mochten maar uit beperkte dingen kiezen (waren met z'n 30-en). Ik had Kip Tandoori
Maar wel gekruid.quote:
Lekkerderder bij de Indiër. Lekker puh.quote:Op maandag 19 december 2005 22:54 schreef Just-Dennis het volgende:
Dat is lekker uit zo'n pak van Knorr ofzo![]()
Of je bent raar...quote:Op maandag 19 december 2005 22:58 schreef Sunjammer het volgende:
Of mijn smaakpapillen zijn nogal wat gewend, dat kan ook
nouhouuuu ik ga het tegen mn moeder zeggenquote:Op maandag 19 december 2005 22:58 schreef Weemz het volgende:
[..]
Lekkerderder bij de Indiër. Lekker puh.
Slaap lekkerquote:Op maandag 19 december 2005 22:59 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
That much is certain.
Anyway, ik ga maffen.
Trustenquote:Op maandag 19 december 2005 22:59 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
That much is certain.
Anyway, ik ga maffen.
Daar had Arjan Ederveen nog een mooie 'docu' over gemaakt met zijn serie 30 minutenquote:Op maandag 19 december 2005 22:50 schreef DennisMoore het volgende:
*foto maak*
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk, al die blokkendoosjes met mensjes erin. Ieder met eigen leventjes..
En Frans Halsema had er een liedje over gezongen.quote:Op maandag 19 december 2005 23:11 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Daar had Arjan Ederveen nog een mooie 'docu' over gemaakt met zijn serie 30 minuten
Ik wil dat er een dvd van 30 minuten komt...quote:Op maandag 19 december 2005 23:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Daar had Arjan Ederveen nog een mooie 'docu' over gemaakt met zijn serie 30 minuten
Ik ookquote:Op maandag 19 december 2005 23:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik wil dat er een dvd van 30 minuten komt...
Nee, 'k moet ze allemaal nog maar es gaan bestellen, als ik weer wat geld te besteden heb..quote:
Van wat voor film zijn die subs dan?quote:Op maandag 19 december 2005 23:20 schreef DennisMoore het volgende:
Whehehe @ subs in gedownloade film.
"Two years ago" vertalen ze gewoon met "drie jaar geleden".
En "surface" met "service".
"That it would never happen again"' met "anders zou het ook nooit zijn gebeurd.".
Het zijn svcd's met ingebouwde subs...quote:Op maandag 19 december 2005 23:24 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Van wat voor film zijn die subs dan?
Ik download meestal Engelse subs, makkelijk te verkrijgen ook voor de wat moeilijker vindbare films
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |