Mja jij bent dr nog niet zo lang vanaf, jij zal het wel wetenquote:
zou die dat ook op straat tegen mensen vertellen?quote:Op maandag 19 december 2005 21:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je zal 't maar hebben... die 'voorkeur'....
Luierfilie.quote:Op maandag 19 december 2005 21:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je zal 't maar hebben... die 'voorkeur'....
Jij zal inmiddels wel de leeftijd hebben bereikt waar je luiers bij je moeder om moet doen.quote:Op maandag 19 december 2005 21:38 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Mja jij bent dr nog niet zo lang vanaf, jij zal het wel weten![]()
![]()
Problemen mee dan?quote:Op maandag 19 december 2005 21:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij zal inmiddels wel de leeftijd hebben bereikt waar je luiers bij je moeder om moet doen.
Klik op Annuleren om door te gaan?quote:Op maandag 19 december 2005 21:42 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Nuttig, dergelijke popups.
Ach er zijn vast andere dingen waar je wel goed in bentquote:
ewekaquote:Op maandag 19 december 2005 21:51 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, nu hebben ze wel een login op de newsservers van Casema gezet, maar de snelheid hebben ze nog steeds niet geknepen...
*pomp*
blaaa blaaa blaaaa i can't heaaaaaar youuuuuuquote:Op maandag 19 december 2005 21:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan zul je eerst m'n vrtrouwen moeten winnen
Zeum half voor 30 dagenquote:
En maximaal 4 connecties per IP adresquote:Op maandag 19 december 2005 21:54 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Zeum half voor 30 dagen
maar ja
paar films en cd's en games en je hebt er zo uit en
ze bieden geloof ik max 10 Mbit/s aan dus![]()
Mja en?quote:Op maandag 19 december 2005 21:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En maximaal 4 connecties per IP adres
Welk type server en partiair?quote:Op maandag 19 december 2005 21:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En maximaal 4 connecties per IP adres
Mja, vorig jaar had ik 16quote:
mja, heel toevallig...ach, ik zit zo rond mijn gemiddelde van 50 fouten. precies wat ik verwachttequote:
Ik ben wel zo slim om dat laatste nooit te beweren.quote:Op maandag 19 december 2005 22:07 schreef AnGabhar het volgende:
Hoeveel zal DM er hebben gehad? Die maakt nooit spelfouten, zegtie.
Hmmm, je hebt gelijk. Het was "Je zal mij op weinig spelfouten betrappen...".quote:Op maandag 19 december 2005 22:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ben wel zo slim om dat laatste nooit te beweren..
quote:Oja, en ik heb sinds half september mijn tv niet meer aangesloten..
Neuh,.. xs4all basic adsl..quote:Op maandag 19 december 2005 21:57 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Maar jij, hebt zeker sjello?
Nee, een ondertiteltiepmiep.quote:Op maandag 19 december 2005 22:15 schreef Just-Dennis het volgende:
heeft er nog 1 of andere supergeleerde gewonnen dan op tv?
quote:
Lekkerquote:Op maandag 19 december 2005 22:20 schreef Just-Dennis het volgende:
En dan volgend jaar een dictee in nieuwe spelling
Appèl dat opeens gewoon Appel wordt
Christenquote:Op maandag 19 december 2005 22:22 schreef Waxxer het volgende:
Christelijke Democratische Appel
Zonder pit![]()
Dat heeft het toch al niet met Balkie en Donner...quote:Op maandag 19 december 2005 22:22 schreef Waxxer het volgende:
Christelijke Democratische Appel
Zonder pit![]()
Laten we er dan maar barbekjoeën van makenquote:Op maandag 19 december 2005 22:23 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Christen![]()
Mja en middeleeuwen, ipv Middeleeuwen
en barbequeën![]()
Wes Cravenquote:
Ja euhmquote:Op maandag 19 december 2005 22:50 schreef DennisMoore het volgende:
*foto maak*
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk, al die blokkendoosjes met mensjes erin. Ieder met eigen leventjes..
Niet gekruid, zegt ie dan...quote:Op maandag 19 december 2005 22:45 schreef Weemz het volgende:
Nee, dat dan weer niet. We mochten maar uit beperkte dingen kiezen (waren met z'n 30-en). Ik had Kip Tandoori
Dat is lekker uit zo'n pak van Knorr ofzoquote:Op maandag 19 december 2005 22:45 schreef Weemz het volgende:
Nee, dat dan weer niet. We mochten maar uit beperkte dingen kiezen (waren met z'n 30-en). Ik had Kip Tandoori
Maar wel gekruid.quote:
Lekkerderder bij de Indiër. Lekker puh.quote:Op maandag 19 december 2005 22:54 schreef Just-Dennis het volgende:
Dat is lekker uit zo'n pak van Knorr ofzo![]()
Of je bent raar...quote:Op maandag 19 december 2005 22:58 schreef Sunjammer het volgende:
Of mijn smaakpapillen zijn nogal wat gewend, dat kan ook
nouhouuuu ik ga het tegen mn moeder zeggenquote:Op maandag 19 december 2005 22:58 schreef Weemz het volgende:
[..]
Lekkerderder bij de Indiër. Lekker puh.
Slaap lekkerquote:Op maandag 19 december 2005 22:59 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
That much is certain.
Anyway, ik ga maffen.
Trustenquote:Op maandag 19 december 2005 22:59 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
That much is certain.
Anyway, ik ga maffen.
Daar had Arjan Ederveen nog een mooie 'docu' over gemaakt met zijn serie 30 minutenquote:Op maandag 19 december 2005 22:50 schreef DennisMoore het volgende:
*foto maak*
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk, al die blokkendoosjes met mensjes erin. Ieder met eigen leventjes..
En Frans Halsema had er een liedje over gezongen.quote:Op maandag 19 december 2005 23:11 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Daar had Arjan Ederveen nog een mooie 'docu' over gemaakt met zijn serie 30 minuten
Ik wil dat er een dvd van 30 minuten komt...quote:Op maandag 19 december 2005 23:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Daar had Arjan Ederveen nog een mooie 'docu' over gemaakt met zijn serie 30 minuten
Ik ookquote:Op maandag 19 december 2005 23:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik wil dat er een dvd van 30 minuten komt...
Nee, 'k moet ze allemaal nog maar es gaan bestellen, als ik weer wat geld te besteden heb..quote:
Van wat voor film zijn die subs dan?quote:Op maandag 19 december 2005 23:20 schreef DennisMoore het volgende:
Whehehe @ subs in gedownloade film.
"Two years ago" vertalen ze gewoon met "drie jaar geleden".
En "surface" met "service".
"That it would never happen again"' met "anders zou het ook nooit zijn gebeurd.".
Het zijn svcd's met ingebouwde subs...quote:Op maandag 19 december 2005 23:24 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Van wat voor film zijn die subs dan?
Ik download meestal Engelse subs, makkelijk te verkrijgen ook voor de wat moeilijker vindbare films
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |