Wes Cravenquote:
Ja euhmquote:Op maandag 19 december 2005 22:50 schreef DennisMoore het volgende:
*foto maak*
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk, al die blokkendoosjes met mensjes erin. Ieder met eigen leventjes..
Niet gekruid, zegt ie dan...quote:Op maandag 19 december 2005 22:45 schreef Weemz het volgende:
Nee, dat dan weer niet. We mochten maar uit beperkte dingen kiezen (waren met z'n 30-en). Ik had Kip Tandoori
Dat is lekker uit zo'n pak van Knorr ofzoquote:Op maandag 19 december 2005 22:45 schreef Weemz het volgende:
Nee, dat dan weer niet. We mochten maar uit beperkte dingen kiezen (waren met z'n 30-en). Ik had Kip Tandoori
Maar wel gekruid.quote:
Lekkerderder bij de Indiër. Lekker puh.quote:Op maandag 19 december 2005 22:54 schreef Just-Dennis het volgende:
Dat is lekker uit zo'n pak van Knorr ofzo![]()
Of je bent raar...quote:Op maandag 19 december 2005 22:58 schreef Sunjammer het volgende:
Of mijn smaakpapillen zijn nogal wat gewend, dat kan ook
nouhouuuu ik ga het tegen mn moeder zeggenquote:Op maandag 19 december 2005 22:58 schreef Weemz het volgende:
[..]
Lekkerderder bij de Indiër. Lekker puh.
Slaap lekkerquote:Op maandag 19 december 2005 22:59 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
That much is certain.
Anyway, ik ga maffen.
Trustenquote:Op maandag 19 december 2005 22:59 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
That much is certain.
Anyway, ik ga maffen.
Daar had Arjan Ederveen nog een mooie 'docu' over gemaakt met zijn serie 30 minutenquote:Op maandag 19 december 2005 22:50 schreef DennisMoore het volgende:
*foto maak*
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk, al die blokkendoosjes met mensjes erin. Ieder met eigen leventjes..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |