mmmmmmmquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor het betere [afbeelding] is kruipolie vast niet zo lekker. Doe dan maar goeie 'lijfolie. Of echte lekkere roomboter, bij voldoende warmte voldoende smeerbaar![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is slechts een subjectieve waarneming.
quote:111 Teletekst di 20 dec
Gehandicapte wurgde hondje zelf
SPIJKENISSE De gehandicapte vrouw die
vorige maand zei dat twee jongens haar
hondje hadden gewurgd,blijkt dat te
hebben verzonnen.Ze heeft toegegeven
dat ze zelf het dier aan een hek in
Spijkenisse heeft opgehangen waardoor
het stikte.
De 49-jarige vrouw deed vorige maand
aangifte.Ze zei dat twee jongens haar
hadden beroofd.Ze moest vanuit haar
omgevallen rolstoel toezien hoe haar
hond aan het hek stikte.
De zaak ve0oorzaakte vorige maand grote
beroering.Het Kamerlid Wilders loofde
een beloning van 10.000 euro uit om de
daders snel te kunnen pakken.
En wat ging Nederland toch bergaf, oh oh oh.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:05 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ik heb het plaatje geleend van civfanatics, maar de Azteken zuigen ook in mijn huidige spel de bloed onder de nagels vandaan, in zoverre dat ik per ongeluk de heilige stad van de joden heb verwoest, zodat ook de Mongolen mij nu haten, gelukkig heb ik mijn geloofsgenoot India nog als buffer tegen die stormquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:04 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je die indiaan hebt vernietigd.
Lafaards zijn het. Zodra ze mij vragen om de oorlog te staken voer ik de oorlog op, mijn laatste civ potje pakte overigens slecht uit. Grandioos in gemaakt door de computer terwijl ze voorstelde om vrede te sluiten maar ik was verblind door oorlogvoerenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:09 schreef zakjapannertje het volgende:
ik heb het plaatje geleend van civfanatics, maar de Azteken zuigen ook in mijn huidige spel de bloed onder de nagels vandaan, in zoverre dat ik per ongeluk de heilige stad van de joden heb verwoest, zodat ook de Mongolen mij nu haten, gelukkig heb ik mijn geloofsgenoot India nog als buffer tegen die storm
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Lafaards zijn het. Zodra ze mij vragen om de oorlog te staken voer ik de oorlog op, mijn laatste civ potje pakte overigens slecht uit. Grandioos in gemaakt door de computer terwijl ze voorstelde om vrede te sluiten maar ik was verblind door oorlogvoeren.
Het was zeker zo'n gehandicapte uit Allochtonie?quote:
En de dag daarna weer 'the power of nightmares'?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:29 schreef George-Butters het volgende:
Het werkt!!!!!
Nu kan ik al dat lesmateriaal van het net plukken en mijn leerlingen indoctrineren.
Ik ga morgen:"De dag dat de dollar valt," laten zien.
Ook een optie. Maar "The Corporation" is ook gegadigde..quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:30 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En de dag daarna weer 'the power of nightmares'?
En wat doen we met kritische vragen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:29 schreef George-Butters het volgende:
Het werkt!!!!!
Nu kan ik al dat lesmateriaal van het net plukken en mijn leerlingen indoctrineren.
Ik ga morgen:"De dag dat de dollar valt," laten zien.
Afsnauwen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:32 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
En wat doen we met kritische vragen?
www.yousendit.comquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:51 schreef George-Butters het volgende:
Oh ja naar welke site kan ik ook al weer files uploaden?
Ik met 15 mb naar iemand versturen en dat is eigenlijk te groot voor de mail. Gmail verslikt zich erin
Laat ze zelf een verslag maken over het 'waarom'.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:32 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dan gaat de bel. Prettige vakantiequote:Op dinsdag 20 december 2005 20:32 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |