Laat het even duidelijk zijn dat ik niet uit Papendrecht kom de profile gegevens zijn zomaar wat uit de lucht gegrepen, ik woon uiteraard zelf gewoon in Almere.quote:Op maandag 19 december 2005 19:06 schreef Thomas B. het volgende:
En dat komt dan uit Papendrecht
Daar word ik helemaal treurig van
* Eensch isquote:Op maandag 19 december 2005 19:20 schreef j0rrit het volgende:
Almere is echt kansloos.Uitgaan is hier dus echt 3x niks, alle 'Dushi' kinderen die hier rondrennen..
Allemachtig, echt erg. En de ghetto's dan? Stedenwijk, Molenbuurt, Staatsliedenwijk en dergelijke? Als je de kans hebt om ergens anders te gaan wonen, doe vooral je best... Almere.
Jij vindt iedere wijk ghetto waar je 's avonds 3 negers voorbij ziet komen huppelenquote:Op maandag 19 december 2005 19:20 schreef j0rrit het volgende:
Almere is echt kansloos.Uitgaan is hier dus echt 3x niks, alle 'Dushi' kinderen die hier rondrennen..
Allemachtig, echt erg. En de ghetto's dan? Stedenwijk, Molenbuurt, Staatsliedenwijk en dergelijke? Als je de kans hebt om ergens anders te gaan wonen, doe vooral je best... Almere.
Alle reacties die ik plaats ende topics die ik maak zijn ten alle tijden 100% waterdicht.quote:Op maandag 19 december 2005 19:26 schreef Intxaurraga het volgende:
Jammer dat je al het mogelijke positieve over Almere al gezegd hebt. Anders had ik nog even op cynische wijze meegedaan.
Zeker nooit Stedenwijk Midden gezien 's avonds?quote:Op maandag 19 december 2005 19:25 schreef Smaakpolitie het volgende:
[..]
Jij vindt iedere wijk ghetto waar je 's avonds 3 negers voorbij ziet komen huppelen
Ik vrees dat je met dit topic toch volkomen de plank misslaat.quote:Op maandag 19 december 2005 19:27 schreef Smaakpolitie het volgende:
[..]
Alle reacties die ik plaats ende topics die ik maak zijn ten alle tijden 100% waterdicht.
Kans is nihil, aangezien ik naar Almere gaan zoveel mogelijk zal proberen te voorkomenquote:Op maandag 19 december 2005 19:29 schreef Smaakpolitie het volgende:
[..]
Je zal er doodgestoken worden ja.![]()
eensquote:Op maandag 19 december 2005 19:31 schreef Roellio het volgende:
Ik woon in Amsterdam, dus niemand woont in een puikere stad!
Komt die smaakpolitiekerel uit papendrecht?? Haha moet ie daar 's langs de shoarmazaak gaanquote:Op maandag 19 december 2005 19:09 schreef Smaakpolitie het volgende:
[..]
Laat het even duidelijk zijn dat ik niet uit Papendrecht kom de profile gegevens zijn zomaar wat uit de lucht gegrepen, ik woon uiteraard zelf gewoon in Almere.![]()
Almere is toch gewoon een buitenwijk van Amsterdam? Net als de Bijlmer?quote:Op maandag 19 december 2005 19:31 schreef Roellio het volgende:
Ik woon in Amsterdam, dus niemand woont in een puikere stad!
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op maandag 19 december 2005 19:02 schreef Smaakpolitie het volgende:
Dat doen enkel mensen die jaloers zijn op zulks een mooie ultrasnelgroeiende stad (danwel zonder geschiedenis maar who gives a fuck). De bussen zijn beter geregeld dan waar ook in heel Nederland, het heeft meer inwoners ende voorzieningen waar het gros van de FOK!ers woont, de meeste lieden hier zijn te vinden in Lutjebroek en Loosdrecht en zulks.
Iedereen klaagt dan ook wel steen en been over de 'vinex' wijken waar alle paupers in wonen, maar dat brengt tenminste geen middeleleeuws gevoel naar boven als je de stad binnenwandelt.
Almere wordt dan ook nog eens de 4e stad van Nederland.![]()
'het enige'.....quote:Op maandag 19 december 2005 19:36 schreef snijder het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens.
Het enige wat ik wel mis, zijn wat leuke originle winkels in plaats van de gebruikelijke Hema, Blokker, V&D etc. en echt gezellige kroegen.
Gelukkig bestaat er voor de minder kansloze mensen onder ons ook nog wat anders als kleding kopen bij de CoolCat ende 's ochtends om 11.00 uur al aan de wodka met een sigaar te zitten.quote:Op maandag 19 december 2005 19:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
'het enige'.....
Man, zonder dat is het leven waardeloos....
Almere is voor nep Amsterdammers.quote:Op maandag 19 december 2005 19:35 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Almere is toch gewoon een buitenwijk van Amsterdam? Net als de Bijlmer?
coolcatquote:Op maandag 19 december 2005 19:39 schreef Smaakpolitie het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat er voor de minder kansloze mensen onder ons ook nog wat anders als kleding kopen bij de CoolCat ende 's ochtends om 11.00 uur al aan de wodka met een sigaar te zitten.
We wachten tot Almere vol is en zetten dan de sluizen weer open!quote:Op maandag 19 december 2005 19:36 schreef KeessieK het volgende:
wat dacht je van de Hoven in almere haven? ook al zo'n ghetto..mogen ze van mij zo'n bom op gooien..
![]()
Ach ja, nadat ik uit mijn werk aan het Vondelpark kom, loop ik vaak even naar het leidseplein om gezellig in 1 van de vele restaurants wat te eten, en daarna kies ik een van de tientallen kroegjes uit om nog even wat te drinken....quote:Op maandag 19 december 2005 19:39 schreef Smaakpolitie het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat er voor de minder kansloze mensen onder ons ook nog wat anders als kleding kopen bij de CoolCat ende 's ochtends om 11.00 uur al aan de wodka met een sigaar te zitten.
Daar hebben we Lelystad al voor.quote:Op maandag 19 december 2005 19:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Almere is voor nep Amsterdammers.
Er is wel een gezellig grand café, Le Baron. Maar dat is helaas de enige, al weet ik niet hoe het in Haven is.quote:Op maandag 19 december 2005 19:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
'het enige'.....
Man, zonder dat is het leven waardeloos....
jij bent blij dat je alleen naar de hema en V&D kan?quote:Op maandag 19 december 2005 19:39 schreef Smaakpolitie het volgende:
[..]
In Amsterdam heb je daar nog zat van hoor. Vooral in/rond de Jordaan (de 9 straatjes bv) zitten vol met vage, kleine winkels. Er zit zelfs nog een poppendokter......quote:Op maandag 19 december 2005 19:42 schreef snijder het volgende:
[..]
Er is wel een gezellig grand café, Le Baron. Maar dat is helaas de enige, al weet ik niet hoe het in Haven is.
En die winkels, tsja. Helaas zal het over een aantal jaren heel moeilijk worden voor de kleine winkelier en zullen we allemaal pulpwinkels moeten gaan bezoeken in plaats van die leuke kleine winkeltjes.
Waarom gaan jullie Stedenwijk niet even preventief ruimen dan?quote:Op maandag 19 december 2005 19:42 schreef De_Politie het volgende:
Die mensen zouden allemaal door mij opgepakt moeten worden, tuig!
quote:Op maandag 19 december 2005 19:43 schreef Schorpioen het volgende:
Ik moest een tijdje geleden voor mijn werk regelmatig in dat moderne getto zijn, man wat werd ik suicidaal van die verzameling rare lelijke gebouwen die zomaar bijelkaar gepleurd zijn, alsof de hele stad door chaotische autisten ontworpen is. De drank en drugs om al die ellende weer te vergeten waren niet aan te slepen. En de mensen zijn er allemaal graflelijk, echt ongelooflijk. En allemaal ook superdepressief lijkt het, alleen maar van die futloze, grauwe koppen, met zo'n verslagen uitdrukking in hun fletse ogen, je ziet ze gewoon denken 'oh mijn god ik kom hier nooit meer weg, en ze zeiden nog "lekker dicht bij amsterdam, teken toch!", hoe heb ik ik in GODESNAAM zo stom kunnen zijn...!'![]()
Zelfs als ik geld toe zou krijgen zou ik er niet willen wonen! Ik ga nog liever op de bodem van de zee wonen.
Oh, wacht.
Gehucht nog wel.quote:Op maandag 19 december 2005 19:44 schreef TheThirdMark het volgende:
Almere, waar ligt dat gehucht?
waarschuw dan wel ff van te voren.. dan evacueer ik mezelf eerst..quote:Op maandag 19 december 2005 19:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
We wachten tot Almere vol is en zetten dan de sluizen weer open! [afbeelding]
Dat weet ik, maar hoe lang bestaan die nog?quote:Op maandag 19 december 2005 19:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In Amsterdam heb je daar nog zat van hoor. Vooral in/rond de Jordaan (de 9 straatjes bv) zitten vol met vage, kleine winkels. Er zit zelfs nog een poppendokter......
quote:Op maandag 19 december 2005 19:45 schreef 2609 het volgende:
almere is dope
dan komt het gros van de FOK!ers uit een oversized incest-dorpjequote:Op maandag 19 december 2005 19:02 schreef Smaakpolitie het volgende:
waar het gros van de FOK!ers woont
het moet eerst nog de 5de worden en dat duurt nog wel even ; die stad gaat over 10-20 jaar een hele grote uitstroom krijgen, omdat al die oorspronkelijke lui het zat zijn daar, het niet meer te betalen is of om een andere reden en dan damt het zich vanzelf wel weer in; don't worryquote:Iedereen klaagt dan ook wel steen en been over de 'vinex' wijken waar alle paupers in wonen, maar dat brengt tenminste geen middeleleeuws gevoel naar boven als je de stad binnenwandelt.
nog heel langquote:Op maandag 19 december 2005 19:47 schreef snijder het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar hoe lang bestaan die nog?
lang zat denk ik. er is geld zat in die buurt, want wonen is er duur, en die mensen shoppen niet bij de hemaquote:Op maandag 19 december 2005 19:47 schreef snijder het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar hoe lang bestaan die nog?
Het is voor een bepaalde groep mensen een reden om er heen te gaan....quote:Op maandag 19 december 2005 19:49 schreef jimjim1983 het volgende:
TS, heb je je nooit afgevraagd waarom je voor dezelfde prijs als een appartementje in de bijlmer in almere een villa kunt krijgen? omdat het kut is
Hallo, ik ben ook maar ambtenaar!quote:Op maandag 19 december 2005 19:44 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie Stedenwijk niet even preventief ruimen dan?
Dat heeft inderdaad veel weg van vee-transport zo nu en dan...quote:Op maandag 19 december 2005 19:51 schreef Soulshaker het volgende:
. ook verdenk ik de busbaan ervan bedoeld te zijn als een soort wildpark-rit atractie.... je kan alleen nog geen pinda's gooien naar almeerse mensen
Yes-Rquote:
quote:Op maandag 19 december 2005 19:51 schreef Soulshaker het volgende:
Almere is een Centre Parks voor vaste bewoners... Iedereen is of net en gezinnetje gaan stichten of oud... alle huizen lijken op elkaar en ze probreren kunstmatig het centrum "leuk" te maken... ook verdenk ik de busbaan ervan bedoeld te zijn als een soort wildpark-rit atractie.... je kan alleen nog geen pinda's gooien naar almeerse mensen
quote:Op maandag 19 december 2005 19:51 schreef Soulshaker het volgende:
Almere is een Centre Parks voor vaste bewoners... Iedereen is of net en gezinnetje gaan stichten of oud... alle huizen lijken op elkaar en ze probreren kunstmatig het centrum "leuk" te maken... ook verdenk ik de busbaan ervan bedoeld te zijn als een soort wildpark-rit atractie.... je kan alleen nog geen pinda's gooien naar almeerse mensen
Wat is er mis met Deventer .. ik vind het daar wel mooi .. en veel winkelsquote:Op maandag 19 december 2005 20:25 schreef yosander het volgende:
Almere is gewoon een wijk van Amsterdam, ga nog liever in Deventer wonen en ik ben een Zwollenaar![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 20:25 schreef yosander het volgende:
Almere is gewoon een wijk van Amsterdam, ga nog liever in Deventer wonen en ik ben een Zwollenaar![]()
Ja ultrasnelgroeiend vol met uitschot....je weet dat virussen en bacterien ook altijd sneller groeien dan gezonde goede cellenquote:Op maandag 19 december 2005 19:02 schreef Smaakpolitie het volgende:
Dat doen enkel mensen die jaloers zijn op zulks een mooie ultrasnelgroeiende stad (danwel zonder geschiedenis maar who gives a fuck). De bussen zijn beter geregeld dan waar ook in heel Nederland, het heeft meer inwoners ende voorzieningen waar het gros van de FOK!ers woont, de meeste lieden hier zijn te vinden in Lutjebroek en Loosdrecht en zulks.
Iedereen klaagt dan ook wel steen en been over de 'vinex' wijken waar alle paupers in wonen, maar dat brengt tenminste geen middeleleeuws gevoel naar boven als je de stad binnenwandelt.
Lelystad.quote:
Aargh nee is er eindelijk een fatsoenlijk topic om op Almere te bashen komt dat kutventje langs om de boel te verkloten...quote:Op maandag 19 december 2005 20:25 schreef yosander het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:26 schreef beelz het volgende:
[..]
Aargh nee is er eindelijk een fatsoenlijk topic om op Almere te bashen komt dat kutventje langs om de boel te verkloten...
De NS stations fungeren als tramlijn/metro. Het zijn er overigens 6 als je Almeerderzand/Poort mee rekent.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:52 schreef Agiath het volgende:
Almere is lelijk
En ze hebben vijf(!) Stations voor zo'n klein stadje
Goh, wat doe ik dan elke dag hier weer? Lanterfanten? Denk het niet, ik kom zelfs tijd tekort.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:14 schreef maartena het volgende:
Want werk en recreatie is er niet in Almere, daarvoor gaan ze allemaal weer naar Amsterdam.
Nee, Amsterdam staat elke dag positief in het nieuws. Liquidatie-tje hier, liquidatie-tje daar, maar daar hoor je nooit iemand over.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:33 schreef Yildiz het volgende:
Almere stond gister in het AD, waarom weet ik ook niet meer, maar het was niet veel goeds.
nee idd, nog he-le-maal niets over gehoordquote:Op woensdag 21 december 2005 19:36 schreef snijder het volgende:
[..]
Nee, Amsterdam staat elke dag positief in het nieuws. Liquidatie-tje hier, liquidatie-tje daar, maar daar hoor je nooit iemand over.
Ja, omdat jullie te depressief zijn geworden om uberhaupt nog iets te ondernemen.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:25 schreef snijder het volgende:
[..]
Goh, wat doe ik dan elke dag hier weer? Lanterfanten? Denk het niet, ik kom zelfs tijd tekort.
Toen we in het begin in Almere woonden gingen we inderdaad vaak naar Amsterdam, maar dat komt steeds minder voor.
Aan de naam kan het niet liggen...quote:Op donderdag 22 december 2005 00:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Annemarie Jorritsma is burgemeester van Almere
haha!quote:Op donderdag 22 december 2005 17:52 schreef 2609 het volgende:
fuck jullie stelletje haters
Die voordelen hebben nog tig andere steden in Nederland.quote:Op maandag 19 december 2005 19:41 schreef XiChico het volgende:
Ik vind het wel een mooie stad om doorheen te lopen, en het station ligt direct aan de de stad, goed geregeld.
weet ikquote:
Lol lelygat is echt een spookstad, dus imo erger dan Almere...quote:Op donderdag 22 december 2005 20:06 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik woon in Almere, al veel te lang. Ik ga ooit eens verhuizen naar Lelystad want ik vind het hier veel te druk.
het lijkt niet alleen zo ik ben het ookquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het lijkt wel alsof je er trots op bent
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:53 schreef 2609 het volgende:
[..]
het lijkt niet alleen zo ik ben het ook![]()
Nee, je gaat voor de lol in het overbevolkte Amsterdam zitten. Leuke stad hoor, maar ik wil ook weleens rust om me heen hebben. Hier voor de deur begint het bos, en als ik aan de andere kant uit het raam kijk zie ik grote grasvelden bij de dijk liggen, 't Gooi daarachter. Als ik wil shoppen stap ik in de trein en 20 minuten later sta ik op Amsterdam CS. In een kwartiertje met de auto ben je in downtown Bussum, waar je de nodige winkeltjes voor exclusieve benodigdheden vindt. En daarnaast denk ik niet dat jij kunt zeggen dat je rust en bossage om je heen hebt...quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]![]()
weet je gewoon niet beter ofzo? ben je er geboren?
Daar ben ik het helemaal mee eens.. ik werk nu in amsterdam, maar wat een drukte daar zeg..quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:36 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Nee, je gaat voor de lol in het overbevolkte Amsterdam zitten. Leuke stad hoor, maar ik wil ook weleens rust om me heen hebben. Hier voor de deur begint het bos, en als ik aan de andere kant uit het raam kijk zie ik grote grasvelden bij de dijk liggen, 't Gooi daarachter. Als ik wil shoppen stap ik in de trein en 20 minuten later sta ik op Amsterdam CS. In een kwartiertje met de auto ben je in downtown Bussum, waar je de nodige winkeltjes voor exclusieve benodigdheden vindt. En daarnaast denk ik niet dat jij kunt zeggen dat je rust en bossage om je heen hebt...
En daarnaast, hoe kun je erover oordelen als je hier niet woont?
ik ben er niet geboren maar ik woon er al zo lang ik mij kan heugenquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]![]()
weet je gewoon niet beter ofzo? ben je er geboren?
rust kan je bijna overal wel vinden.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:13 schreef KeessieK het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens.. ik werk nu in amsterdam, maar wat een drukte daar zeg..![]()
Dan kom ik smiddags thuis, en dan is het gewoon lekker stil, geen geblér, gezeik, getoeter en weet ik veel wat nog meer waar je in amsterdam wel last van heb.. nee, in dat opzicht is almere best goed..![]()
dat verklaart het.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:40 schreef 2609 het volgende:
[..]
ik ben er niet geboren maar ik woon er al zo lang ik mij kan heugen
Wat heb je aan snel groeien als er enkel maar huizen worden gebouwd en men even vergeet dat mensen ook moeten recreëren?quote:Op maandag 19 december 2005 19:02 schreef Smaakpolitie het volgende:
Dat doen enkel mensen die jaloers zijn op zulks een mooie ultrasnelgroeiende stad (danwel zonder geschiedenis maar who gives a fuck).
Nakken bedoel je ja.quote:Op zaterdag 24 december 2005 10:37 schreef Shinadul het volgende:
Ze hebben er maar 5 jaar over gedaan om mijn fiets te jatten, dus het is er inderdaad erg rustig.
Stedenwijk.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:25 schreef Shinadul het volgende:
[..]
En dan woon ik nog in stedenwijk-midden ook. de grootste ghetto van Almere blijkbaar.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:30 schreef 2609 het volgende:
hou je bek hoor almere is dope
Almere is al 1 groot blok asfalt.. Waar je dan ook nog eens 50 mag rijden ipv normale snelheden op die mooie brede dreven.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:28 schreef Radio-silence het volgende:
Asfalteren die hap, heb je nog mooie bergen ook in Nederland....
Waarschuw van te voren dan ff, kan ik de stad uit. Ik ben namelijk een van die mensen die geen enkel subsidiepotje gebruikt maar alleen maar mag dokken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:31 schreef vbmot het volgende:
Almere is nuttig, maar niet op de manier waarop het nu wordt gebruikt. Ik stel voor om het te gebruiken als honeypot voor paupers (dat is het al) en afentoe een gifgasaanval te organiseren (al la Saddam). Op die manier gaan we op uiterst efficiënte wijze de overbevolking en de verpaupering van de bevolking te lijf. Als ik de ongefundeerde positieve ervaringen, en met name de bewoordingen daarvan zoals 'dope', lees dan denk ik dat nu het moment gekomen is om deze aanval uit te voeren en het eensch zo schoone Neerland te verlossen van dit parasitaire ongedierte.
Ik denk dat publicatie vlak vantevoren in een krant als het NRC wel een aardige selectiemethode is om de weinige volwaardige mensen die er wonen de tijd te geven om zich in veiligheid te brengen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:33 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Waarschuw van te voren dan ff, kan ik de stad uit. Ik ben namelijk een van die mensen die geen enkel subsidiepotje gebruikt maar alleen maar mag dokken.
Ik lees helemaal geen krantenquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:43 schreef vbmot het volgende:
[..]
Ik denk dat publicatie vlak vantevoren in een krant als het NRC wel een aardige selectiemethode is om de weinige volwaardige mensen die er wonen de tijd te geven om zich in veiligheid te brengen.
Tsja, dat is dan heel erg jammer voor je. Maar, je sterft voor het goede doel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:43 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Ik lees helemaal geen krantenInternet....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |