Hoi Gollem,quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:07 schreef Gollemrulez het volgende:
hoor geluid uit de kroeg komen, draait zich om en ziet pv3 dndiek
Daar zeg ik geen nee tegenquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:08 schreef Gollemrulez het volgende:
pintje?
Ik moet nu al huilen Boez.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nou, mn verhaaltje iSCH gemaild heur
Vroeg ik me ook al af.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:13 schreef dndiek het volgende:
Waar is Arcee eigenlijk met zijn dagelijkse update van de cijfers
wat heb je deze week allemaal dan? tentamens, de kerstboom optuigen etc.?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:12 schreef dndiek het volgende:
Prima, ben wel blij als deze drukke week voorbij is
Moet je zelf wetenquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Voor wanneer moet je OV ophalen?
voor de 31ste, maar ik ben volgende week waarschijnlijk de hele week bij mijn ouders dus ik moet het deze week doen. Anders moet ik in het nieuwe jaar de eerste keer betalenquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Voor wanneer moet je OV ophalen?
what a bug's lifequote:Op dinsdag 20 december 2005 00:19 schreef Gollemrulez het volgende:
hehe das meer dan ik in ieder geval
ik heb slapen/ opstaan/ boek openen/ eten/ tv loeren/ slapen
quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
voor de 31ste, maar ik ben volgende week waarschijnlijk de hele week bij mijn ouders dus ik moet het deze week doen. Anders moet ik in het nieuwe jaar de eerste keer betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |