Daar heeft VoreG Moskovic niet bij nodig, hij studeert zelf rechtenquote:Op maandag 19 december 2005 23:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moskovic bellen en voor de rechter met EN heineken EN blokker, wat denken ze wel![]()
gelukkig heb ik dat puistje van je niet hoeven zienquote:
Ja heuj ik studeer niet voor niets rechtenquote:Op maandag 19 december 2005 23:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moskovic bellen en voor de rechter met EN heineken EN blokker, wat denken ze wel![]()
Wat is er dan?quote:Op maandag 19 december 2005 23:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Schrijf je 11 januari in je agenda?![]()
maak van je glas eens een studieobjectquote:Op maandag 19 december 2005 23:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja heuj ik studeer niet voor niets rechten
trustequote:Op maandag 19 december 2005 23:25 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden duikt zijn bed in
Slaapzzzzzzzzzzzze
De "vriendschappelijke" wedstrijd FCDB - Anderlechtquote:Op maandag 19 december 2005 23:24 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wat is er dan?
Volgensmij moet ik dan een tentamen maken.
Wij hebben de 7e ook een oefenwedstrijd, de eerste in Euroborg.quote:Op maandag 19 december 2005 23:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik kan dus niet, wij spelen de 7e alweer een oefenwedstrijd tegen de FC Utrecht
Morgen boerenkoolavond![]()
Owhja!quote:Op maandag 19 december 2005 23:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De "vriendschappelijke" wedstrijd FCDB - Anderlecht
Ik heb het over mijn jeugdteam.quote:Op maandag 19 december 2005 23:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Wij hebben de 7e ook een oefenwedstrijd, de eerste in Euroborg.
Boerenkool
Overrated kreng, wees blijquote:Op maandag 19 december 2005 23:36 schreef VoreG het volgende:
Shit kom er nu pas achter dat de Green Mile op tv is
Ik vind het een geweldige filmquote:Op maandag 19 december 2005 23:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Overrated kreng, wees blij
Daarom komen spelers als Van Nistelrooij, Lucius, Lurling, Gillhaus, Scholten etc. etc. ook van ons af.. Allemaal dankzij de boerenkoolavondquote:Op maandag 19 december 2005 23:39 schreef Noca het volgende:
Leuk idee van de club
Goed om zo met je jeugd om te gaan.
Ik geloof dat dat ook (nog) niet te volgen isquote:
net ook ff een klein stukje gezien....meteen weer een hekel aan Percy...prima gespeeld dus !quote:
En medelijden met John Coffeyquote:Op maandag 19 december 2005 23:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
net ook ff een klein stukje gezien....meteen weer een hekel aan Percy...prima gespeeld dus !
Whehequote:Op maandag 19 december 2005 23:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Allemaal dankzij de boerenkoolavond![]()
![]()
![]()
niemand, zelfs trouwe NECfans die ik aan de telefoon had niet.quote:
Nee keek net ff op het forum van NEC maar die snappen er ook geen pepernoot van.quote:Op maandag 19 december 2005 23:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niemand, zelfs trouwe NECfans die ik aan de telefoon had niet.
nu zit iequote:Op maandag 19 december 2005 23:47 schreef JaWi het volgende:
Ik ga slapen. Over 5 uur staat de wekker.
Liever niet,anywayquote:Op maandag 19 december 2005 23:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Tot ooit!
nachtploeg is aanwezig...ik kan jullie met een gerust hart achter latenquote:Op maandag 19 december 2005 23:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Liever niet,anyway
Goeieavonds/snachts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |