Als ik kan en er minstens 1 ander normaal persoon gaatquote:Op maandag 19 december 2005 23:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom je nou ook een keer op de meet, mag je naast me zitten
![]()
Ai, je legt de lat wel hoogquote:Op maandag 19 december 2005 23:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als ik kan en er minstens 1 ander normaal persoon gaat
de kans is groot dat jij echt de enige normale bent hierquote:Op maandag 19 december 2005 23:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als ik kan en er minstens 1 ander normaal persoon gaat
Cola te koud of glas te dunquote:Op maandag 19 december 2005 23:09 schreef VoreG het volgende:
Hoerige tyfuszooi!
Ik schenk ijskoude cola in een glas, pak ik het glas op knalt dat glas uit elkaar. Bloed als een rund, 3e verbandding erom heen
.
Had ik het geweten, dan had ik het je wel verteld. Zal er vast wel eens een keer doorheen gelopen zijn op een van mijn nachtelijke dronken avonturen...quote:
Of dat je SCH ff belt zodat hij een colaatje voor je kan inSCHenkenquote:Op maandag 19 december 2005 23:12 schreef SCH het volgende:
Is het niet gewoon beter dat je weer bij de ouders gaat wonen VoreG?
Net alsof daar niet glazen uit elkaar spatten!quote:Op maandag 19 december 2005 23:12 schreef SCH het volgende:
Die verschijnen binnenkort op dvd toch?quote:Op maandag 19 december 2005 23:13 schreef Cart_man het volgende:
Zal er vast wel eens een keer doorheen gelopen zijn op een van mijn nachtelijke dronken avonturen...
quote:Op maandag 19 december 2005 23:12 schreef SCH het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2005 23:13 schreef VoreG het volgende:
lul..
Ik heb hier zelf een verbandtrommeltje, m'n ouders kennen mequote:Op maandag 19 december 2005 23:14 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gaat het of moet ik langskomen met de verbandtrommel?
Neuh...quote:Op maandag 19 december 2005 23:14 schreef JaWi het volgende:
[..]
Die verschijnen binnenkort op dvd toch?
Even resumé, geen zin om heel dat topic door te lezen. Is het weer in die Utrechtse gaybar en wie gaan er allemaal?quote:
kan het niet wat korter, tis namelijk al laatquote:Op maandag 19 december 2005 23:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Iemand trouwens nog opbouwende kritiek voor mn vehaaltjuh?
Klik dan hier Het verhalen-topic
Het is eigenlijk een verkapte homomeet inderdaad. Ik ben erquote:Op maandag 19 december 2005 23:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Even resumé, geen zin om heel dat topic door te lezen. Is het weer in die Utrechtse gaybar en wie gaan er allemaal?
Heb je hem al in gestuurd?quote:Op maandag 19 december 2005 23:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Iemand trouwens nog opbouwende kritiek voor mn vehaaltjuh?
Klik dan hier Het verhalen-topic
Ik zal nog es een leuk gedichie voor je maken, volgende keer maak ik je afquote:Op maandag 19 december 2005 23:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kan het niet wat korter, tis namelijk al laat![]()
Ik kan dus niet, wij spelen de 7e alweer een oefenwedstrijd tegen de FC Utrecht en de 14e begint de competitie alweer volgens mij.quote:Op maandag 19 december 2005 23:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een verkapte homomeet inderdaad. Ik ben er![]()
En verder wat puisterige pubers en Bluezz.
levenslang in de bak moeten ze jou gevenquote:Op maandag 19 december 2005 23:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Was zo'n Blokker Heineken glas, heel erg dun en die cola drijft ijs in, dus dat is wel koud
I love it when you talk dirty to mequote:Op maandag 19 december 2005 23:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik zal nog es een leuk gedichie voor je maken, volgende keer maak ik je af
Ik ben die puisterige puber.quote:Op maandag 19 december 2005 23:18 schreef SCH het volgende:
Het is eigenlijk een verkapte homomeet inderdaad. Ik ben er![]()
En verder wat puisterige pubers en Bluezz.
moskovic bellen en voor de rechter met EN heineken EN blokker, wat denken ze welquote:Op maandag 19 december 2005 23:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Was zo'n Blokker Heineken glas, heel erg dun en die cola drijft ijs in, dus dat is wel koud
Daar heeft VoreG Moskovic niet bij nodig, hij studeert zelf rechtenquote:Op maandag 19 december 2005 23:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moskovic bellen en voor de rechter met EN heineken EN blokker, wat denken ze wel![]()
gelukkig heb ik dat puistje van je niet hoeven zienquote:
Ja heuj ik studeer niet voor niets rechtenquote:Op maandag 19 december 2005 23:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moskovic bellen en voor de rechter met EN heineken EN blokker, wat denken ze wel![]()
Wat is er dan?quote:Op maandag 19 december 2005 23:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Schrijf je 11 januari in je agenda?![]()
maak van je glas eens een studieobjectquote:Op maandag 19 december 2005 23:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja heuj ik studeer niet voor niets rechten
trustequote:Op maandag 19 december 2005 23:25 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden duikt zijn bed in
Slaapzzzzzzzzzzzze
De "vriendschappelijke" wedstrijd FCDB - Anderlechtquote:Op maandag 19 december 2005 23:24 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wat is er dan?
Volgensmij moet ik dan een tentamen maken.
Wij hebben de 7e ook een oefenwedstrijd, de eerste in Euroborg.quote:Op maandag 19 december 2005 23:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik kan dus niet, wij spelen de 7e alweer een oefenwedstrijd tegen de FC Utrecht
Morgen boerenkoolavond![]()
Owhja!quote:Op maandag 19 december 2005 23:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De "vriendschappelijke" wedstrijd FCDB - Anderlecht
Ik heb het over mijn jeugdteam.quote:Op maandag 19 december 2005 23:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Wij hebben de 7e ook een oefenwedstrijd, de eerste in Euroborg.
Boerenkool
Overrated kreng, wees blijquote:Op maandag 19 december 2005 23:36 schreef VoreG het volgende:
Shit kom er nu pas achter dat de Green Mile op tv is
Ik vind het een geweldige filmquote:Op maandag 19 december 2005 23:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Overrated kreng, wees blij
Daarom komen spelers als Van Nistelrooij, Lucius, Lurling, Gillhaus, Scholten etc. etc. ook van ons af.. Allemaal dankzij de boerenkoolavondquote:Op maandag 19 december 2005 23:39 schreef Noca het volgende:
Leuk idee van de club
Goed om zo met je jeugd om te gaan.
Ik geloof dat dat ook (nog) niet te volgen isquote:
net ook ff een klein stukje gezien....meteen weer een hekel aan Percy...prima gespeeld dus !quote:
En medelijden met John Coffeyquote:Op maandag 19 december 2005 23:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
net ook ff een klein stukje gezien....meteen weer een hekel aan Percy...prima gespeeld dus !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |