Shit zeg..quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:51 schreef VeX- het volgende:
Ik ben gezakt!![]()
-Verhaal-
Kortom, royaal gezakt. Fijne feestdagen zo![]()
Goedzo!quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:23 schreef Badabingea het volgende:
Net me TussenTijdseToets gehad. Examinator was erg positief over het rijden, alleen ietjes beter kijken voor de rest helemaal toppie. Op naar 5 januari.
Gezakt als in geen vrijstelling voor bijzondere verrichtingen??quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:43 schreef wortelhoofd het volgende:
TTT gedaan en gezakt
Hoe is dat theorie uurtje afgelopen eigenlijk?? Heb je het idee dat het geholpen heeft?quote:Op maandag 12 december 2005 15:30 schreef MissyMirjaM het volgende:.
ik heb een afspraak nu staan voor volgende week met mijn instructeur, 1 uur rijden en 1 uur theorie doen.
hij ziet het allemaal wel rooskleurig in, ik niet meer, ben het al zat enzo..![]()
Wat ging dr allemaal mis, en waar heb je je ttt gehad?quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:46 schreef wortelhoofd het volgende:
En niet zo'n beetje ook. Alsof ik weer voor het eerst in een auto zat zo slecht ging het, hele slechte voertuigbeheersing. Geen vrijstelling dus.en dat na weet ik hoeveel lessen.
![]()
Aantal ingrepen was niet te tellen.
![]()
![]()
Terwijl mijn laatste les nog bijna foutloos ging.
Hmmmmm.. Na half 12 kan je je rijbewijs niet meer ophalen toch?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:06 schreef juliusbackpacking het volgende:
WHIEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben zojuist 11:40 geslaagd!!!!!!!!
Heerlijk gevoel zeg, 21 lessen van 1,5 uur en geen TTT. Was een heerlijk ritje, was alleen best zenuwachtig. Eerste keer afrijden.
Ik ga nu gelijk mijn papiertje halen
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:55 schreef Ratt het volgende:
YESSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK HEB M'N RIJBEWIJS!!!!!!!!!!!!!!
(Na 7 keer)
]heb 'm donderdag pasquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:56 schreef Raissa het volgende:
[..]
Hoe is dat theorie uurtje afgelopen eigenlijk?? Heb je het idee dat het geholpen heeft?
Helaas, volgende keer beter, toch? (cliché maar toch waarquote:
Feli!!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:55 schreef Ratt het volgende:
YESSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK HEB M'N RIJBEWIJS!!!!!!!!!!!!!!
(Gister geslaagd na 7 keer)
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:23 schreef Badabingea het volgende:
Net me TussenTijdseToets gehad. Examinator was erg positief over het rijden, alleen ietjes beter kijken voor de rest helemaal toppie. Op naar 5 januari.
Feli!!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:06 schreef juliusbackpacking het volgende:
WHIEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben zojuist 11:40 geslaagd!!!!!!!!
Heerlijk gevoel zeg, 21 lessen van 1,5 uur en geen TTT. Was een heerlijk ritje, was alleen best zenuwachtig. Eerste keer afrijden.
Ik ga nu gelijk mijn papiertje halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |