quote:
Helaas, volgende keer beter, toch? (cliché maar toch waar
![]()
)
Ik ben m'n eerste keer ook gezakt, m'n instructeur zei telkens dat 't belangrijker was dat ik de ochtend na m'n examen wakker werd en nog steeds gewoon ademde.. En daar heeft ie eigenlijk toch wel heel erg gelijk in!
![]()
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 15:55 schreef Ratt het volgende:YESSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK HEB M'N RIJBEWIJS!!!!!!!!!!!!!!
![]()
(Gister geslaagd na 7 keer
![]()
)
Feli!!!
![]()
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 12:23 schreef Badabingea het volgende:Net me TussenTijdseToets gehad. Examinator was erg positief over het rijden, alleen ietjes beter kijken voor de rest helemaal toppie. Op naar 5 januari.
Gefeliciteerd!
![]()
Lekker man.. Ook dat commentaar wat je er bij kreeg dan
![]()
Hoeveel lessen heb jij nog tot 5 januari?
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:06 schreef juliusbackpacking het volgende:WHIEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben zojuist 11:40 geslaagd!!!!!!!!
Heerlijk gevoel zeg, 21 lessen van 1,5 uur en geen TTT. Was een heerlijk ritje, was alleen best zenuwachtig. Eerste keer afrijden.
Ik ga nu gelijk mijn papiertje halen
![]()
Feli!!!
Hoop dat ik dit over paar dagen ook kan/mag posten!
![]()
Ikzelf heb vanmiddag m'n laaste rijles gehad voor m'n examen (tweede keer). Ging wel oké!
M'n instructeur liet me op 'n gegeven moment deels m'n examenroute van vorige keer afrijden rijden. Zaten veel haakse bochtjes in, welke ik toen in z'n 2 genomen had
![]()
, maar heb ik nu in z'n 1 genomen.
![]()
ging stuk beter!
Voor afrijden nog een dik uur voorrijden, en hopelijk krijg ik daarna mijn ultieme kerstcadeautje.