abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33240888
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 09:51 schreef VeX- het volgende:
Ik ben gezakt!

-Verhaal-

Kortom, royaal gezakt. Fijne feestdagen zo
Shit zeg..
pi_33241365
Net me TussenTijdseToets gehad. Examinator was erg positief over het rijden, alleen ietjes beter kijken voor de rest helemaal toppie. Op naar 5 januari.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_33241423
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 12:23 schreef Badabingea het volgende:
Net me TussenTijdseToets gehad. Examinator was erg positief over het rijden, alleen ietjes beter kijken voor de rest helemaal toppie. Op naar 5 januari.
Goedzo!
pi_33241824
TTT gedaan en gezakt
pi_33241857
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 12:43 schreef wortelhoofd het volgende:
TTT gedaan en gezakt
Gezakt als in geen vrijstelling voor bijzondere verrichtingen??
pi_33241905
En niet zo'n beetje ook. Alsof ik weer voor het eerst in een auto zat zo slecht ging het, hele slechte voertuigbeheersing. Geen vrijstelling dus. en dat na weet ik hoeveel lessen. Aantal ingrepen was niet te tellen. Terwijl mijn laatste les nog bijna foutloos ging.
pi_33242176
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
.
ik heb een afspraak nu staan voor volgende week met mijn instructeur, 1 uur rijden en 1 uur theorie doen.
hij ziet het allemaal wel rooskleurig in, ik niet meer, ben het al zat enzo..
Hoe is dat theorie uurtje afgelopen eigenlijk?? Heb je het idee dat het geholpen heeft?
pi_33243322
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 12:46 schreef wortelhoofd het volgende:
En niet zo'n beetje ook. Alsof ik weer voor het eerst in een auto zat zo slecht ging het, hele slechte voertuigbeheersing. Geen vrijstelling dus. en dat na weet ik hoeveel lessen. Aantal ingrepen was niet te tellen. Terwijl mijn laatste les nog bijna foutloos ging.
Wat ging dr allemaal mis, en waar heb je je ttt gehad?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_33244049
WHIEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben zojuist 11:40 geslaagd!!!!!!!!

Heerlijk gevoel zeg, 21 lessen van 1,5 uur en geen TTT. Was een heerlijk ritje, was alleen best zenuwachtig. Eerste keer afrijden.

Ik ga nu gelijk mijn papiertje halen
'The Less you know, The more you believe'
pi_33244495
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:06 schreef juliusbackpacking het volgende:

Heerlijk gevoel zeg, 21 lessen van 1,5 uur en geen TTT. Was een heerlijk ritje, was alleen best zenuwachtig. Eerste keer afrijden.

Hmmmmm.. Na half 12 kan je je rijbewijs niet meer ophalen toch? Of verschilt dat per plaats?

Gefeliciteerd in ieder geval!!
pi_33245685
vandaag mn twaalfde rijles en ging voor het eerst best kut eigenlijk, vooral het begin. Nu zat ik daar sowieso met een snipverkouden kop de hele tijd te hoesten, en had ik vannacht maar een paar uur geslapen, maar toch . Ik probeerde zelfs weg te rijden terwijl hij nog in z'n vrij stond . Later ging het wel beter maar nog steeds erg besluitloos... als in niet weten of je er nog voor kunt enzo...
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_33246911
YESSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK HEB M'N RIJBEWIJS!!!!!!!!!!!!!!

(Gister geslaagd na 7 keer )
pi_33246927
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 15:55 schreef Ratt het volgende:

(Na 7 keer )
Gefeliciteerd!!
pi_33246941
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 12:56 schreef Raissa het volgende:

[..]

Hoe is dat theorie uurtje afgelopen eigenlijk?? Heb je het idee dat het geholpen heeft?
]heb 'm donderdag pas
]ben er wel een klein beetje klaar mee eigenlijk, maarja, ik wil zó graag mijn rijbewijs, dat wordt dus wel doorbijten.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_33247031
gefeliciteerd mensen !

en voor de losers, volgende keer beter
pi_33247375
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 09:51 schreef VeX- het volgende:
Ik ben gezakt!
Helaas, volgende keer beter, toch? (cliché maar toch waar )
Ik ben m'n eerste keer ook gezakt, m'n instructeur zei telkens dat 't belangrijker was dat ik de ochtend na m'n examen wakker werd en nog steeds gewoon ademde.. En daar heeft ie eigenlijk toch wel heel erg gelijk in!
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 15:55 schreef Ratt het volgende:

(Gister geslaagd na 7 keer )
Feli!!!
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 12:23 schreef Badabingea het volgende:
Gefeliciteerd! Lekker man.. Ook dat commentaar wat je er bij kreeg dan
Hoeveel lessen heb jij nog tot 5 januari?
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:06 schreef juliusbackpacking het volgende:

Feli!!!
Hoop dat ik dit over paar dagen ook kan/mag posten!

Ikzelf heb vanmiddag m'n laaste rijles gehad voor m'n examen (tweede keer). Ging wel oké!
M'n instructeur liet me op 'n gegeven moment deels m'n examenroute van vorige keer afrijden rijden. Zaten veel haakse bochtjes in, welke ik toen in z'n 2 genomen had , maar heb ik nu in z'n 1 genomen. ging stuk beter!

Voor afrijden nog een dik uur voorrijden, en hopelijk krijg ik daarna mijn ultieme kerstcadeautje.
  dinsdag 20 december 2005 @ 16:29:10 #67
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_33247859
Ja, het zou natuurlijk een erg mooi kerstcadeau zijn. Maar hierbij in elk geval felicitaties voor de geslaagden en sterkte voor de gezakten en toekomstige beproevers. Zelf ga ik me de volgende paar lessen vooral concentreren op de specifieke lastige verkeerssituaties, want rijden dat kan ik echt wel.

Trouwens ik was helemaal niet zo nerveus voor het afrijden. Dat heb ik nou weer niet.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_33248054
Ik ga nu over tot het ritueel verbranden van mijn theorie boek ik ben namelijk geslaagd 4 fout, maar geslaagd = geslaagd!

Kneep m best wel, zeker naar het einde toe.. ik zat aan tafel 12, en ze begon gewoon met opnoemen gezakt/geslaagd bij tafel 1 en dan omhoog.. ik was serieus de 3e geslaagde pas, tafeltje 2 en 3 geslaagd, daarna alleen maar gezakt gezakt gezakt

Feli ook Ratt, Badabingea en Juliusbackpacking Rijbewijzen al opgehaald

EN NU LEKKER VAKANTIE HOUDEN GEEN LEER/DOE WERK MEER TOT 11 JANUARI
pi_33248956
Iedereen gefeliciteerd !

Hopelijk kan ik er morgen nog een paar feliciteren
pi_33249119
Feli Robin!

Ik had ook vier fout (dik half jaar geleden ), vond 't niet slecht ofzo, er zijn ook zat mensen die slagen met zes fout, of erger nog, meer dan de halve zaal bij mij destijds was gezakt.

pi_33249305
Alle geslaagden gefeliciteerd

Nog 1 nachtje en dan zelf examen alleen al om 7 uur bij rijschool zijn en dan 8 uur bij CBR in Enschede Eerst dat ene uurtje nog een hoop allerlaatste rijles
pi_33249610
Gefelicteerd iedereen!

en jammer Vex, je had ook wel pech om op een druk moment te moeten afrijden... volgende keer beter :-)

Ik ben echt al enorm zenuwachtig voor morgen :s vanochtend rijles 8:15 (laatste) en ik was al om 6 uur wakker.... zal alleen maar erger worden, maarja wie weet...
iedereen veel succes morgen!
pi_33249651
En weer heeft Hogeschool Zeeland een bespreking verzet naar precies de tijd dat ik moet rijden. Nou, ze stikken maar met dr bespreking, ik gaat morgen lekker rijden

Donderdag moet ik 4 uur lang rijden, ben benieuwd hoe dat gaat, k heb al eens 3 uur gereden, en dat vond ik al lang
pi_33250662
vandaag wat problemen gehad met inschatten.. als ik volgens mijn instructeur tussen 2 auto's kan invoegen op een kruisende weg twijfel ik en blijf ik wachten, en als ik denk dat ik er tussen kan gaat hij op de rem staan
echt kut
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_33251221
gefeliciteerd geslaagden!

ja morgen is het zover .... ik moet om 10:45, ook eerst nog uurtje les ervoor..
heb er nog niet echt zin in ofzo.. hopelijk kan ik nog een beetje slapen vannacht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')