abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33230723
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:46 schreef cultheld het volgende:
Gravesen? Lijkt me onhaalbaar voor de Nederlandse competitie
Nu wel ja. Toen ie nog bij Everton zat had ik 'm wel zien komen naar Ajax of psv.
pi_33230726
Is denk ik voor het eerst dat ik het met je eens ben .
slettebak [@] gmail.com
pi_33230760
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:53 schreef Nashje het volgende:

[..]

Nu wel ja. Toen ie nog bij Everton zat had ik 'm wel zien komen naar Ajax of psv.
Ik ook, maar hij zou nu zo naar Schalke, PSG of Atlético Madrid kunnen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33230775
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:53 schreef JaWi het volgende:
Is denk ik voor het eerst dat ik het met je eens ben .
Dat en dat koninginnedag in A'dam het leukst is.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33230828
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:54 schreef cultheld het volgende:

[..]

Daar noem je dan ook 3 absolute topclubs op
Houd van een lijntje.
pi_33230839
quote:

[..]

Daar heb je gelijk in ja .
pi_33230917
quote:

[..]

Dat en dat koninginnedag in A'dam het leukst is.
.
slettebak [@] gmail.com
pi_33231169
Leuk dat we Huntelaar hebben enzo hoor, maar wat gaan we serieus doen met Rosenberg? Die gozer komt net los, man, zo krijgt hij zijn kans nooit.
pi_33231257
Erin laten staan. Huntelaar - Rosenberg .
  maandag 19 december 2005 @ 23:11:27 #190
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_33231471
Hey precies dat plaatje van Huntelaar zag ik voor me Nashje
Jawel, je keek.
pi_33231514
quote:
Op maandag 19 december 2005 23:11 schreef jna het volgende:
Hey precies dat plaatje van Huntelaar zag ik voor me Nashje
.
pi_33231988
quote:
Op maandag 19 december 2005 23:06 schreef Nashje het volgende:
Erin laten staan. Huntelaar - Rosenberg .
Dan komen we weer terug op een paar posts terug van ondergetekende: je kan Rosenberg en Huntelaar niet samen opstellen. Dat zal never nooit gebeuren (Blind wil neem ik echte vleugelspitsen?).

Dus, wat doen we met Rosenberg?
pi_33232017
19/12/2005 - 'Grote kans op terugkeer De Mul'
(Gepost door RvN)

BRON: AT5

AT5 meldt dat Ajax technsich directeur Martin van Geel in het programma FC Godenzonen liet doorschemeren dat Tom de Mul grote kans maakt om aan het einde van het seizoen terug te keren bij Ajax. De Amsterdammers zouden zeer tevreden zijn over de ontwikkeling van de Belgische rechtsbuiten.
slettebak [@] gmail.com
pi_33232095
Ik heb hem niet echt gevolgd, maar een rechtsbuiten is nooit weg...
  maandag 19 december 2005 @ 23:28:59 #195
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_33232136
Valt me nou niet echt op ozfo
pi_33232494
Toch maar wat vaker naar Vitesse kijken. De Mul heeft acties gemaakt die ik nog nooit eerder van 'm gezien heb .
pi_33232601
Zeker proberen met de Mul, beter dan iemand voor een paar miljoen halen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_33232616
Heeft Cees Lok een aanbieding van Ajax gehad of zo
Houd van een lijntje.
pi_33232724
Ben net terug van werken, dus ik loop nu een beetje achter met de feiten, maar over Pienaar wil ik nog wel iets zeggen. Wat mij betreft mag 'ie de bank warmhouden. Oh nee! Die houden zichzelf al warm in de Arena!

God wat ben ik flauw...
pi_33232768
quote:
Op maandag 19 december 2005 23:45 schreef -Wolf- het volgende:
Die houden zichzelf al warm in de Arena!
Damn, dat wist ik niet eens.
pi_33232838
quote:
Op maandag 19 december 2005 23:46 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Damn, dat wist ik niet eens.
Niet gezien die verwarmde stoelen? Best geil. Beetje decadent, dat wel...

Hedwiges, kijk eens wat minder sip.
pi_33232975
quote:
Op maandag 19 december 2005 23:49 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

Niet gezien die verwarmde stoelen? Best geil. Beetje decadent, dat wel...
Weet wel hoe ze eruit zien (van die kuipjes, right?), maar wist niet dat ze verwarmd waren. Hoewel het op zich nog wel logisch is ook.
pi_33233847
En Lok weg bij NEC. Daar kan Ajax toch moeilijk aan bijgedragen hebben.
quote:
Trainer Lok opgestapt bij NEC

Uitgegeven: 20 december 2005 00:07
NIJMEGEN - NEC-trainer Cees Lok heeft maandag onverwacht zijn ontslag ingediend. Lok las kort voor de kerstborrel zijn ontslagbrief voor en nam daarna afscheid van de spelersgroep.

Er zou sprake zijn van structurele problemen tussen de trainer en de clubleiding. Bij NEC was maandagavond niemand voor commentaar bereikbaar.
pi_33234820
Is het al bekend welke spelers er meedoen met Ajax 2 tegen Helmond? Winst van Ajax 2 staat momenteel @ 4,6 genoteerd, dus wellicht ga ik flink inzetten
pi_33234872
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 01:01 schreef cultheld het volgende:
Is het al bekend welke spelers er meedoen met Ajax 2 tegen Helmond? Winst van Ajax 2 staat momenteel @ 4,6 genoteerd, dus wellicht ga ik flink inzetten
Is nog niet bekend, maar ga maar uit van Rosales, Anastasiou en Lindenbergh sowieso...
  dinsdag 20 december 2005 @ 01:04:26 #206
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33234881
quote:
Op maandag 19 december 2005 23:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Heeft Cees Lok een aanbieding van Ajax gehad of zo
Ja, hij mag het G-team gaan trainen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_33234882
Dus ik kan er vanuit gaan dat Ajax 2 "gewoon" wint? Dan ga ik er nu 50 euro of zo op gooien
  dinsdag 20 december 2005 @ 01:07:05 #208
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_33234929
Zo, aardig wat nieuws vandaag over onze club, kzal eens ff mn mening erover geven

1) Vertrek van Pienaar: na het Champions League-seizoen waarin we de kwartfinale bereikte heeft Steven nauwelijks nog kunnen imponeren wegens blessures c.q schorsingen (natrappen ) . Hopelijk vangen we nog wat geld en vertrekt deze jongeheer in de winterstop naar BVB

2) Gedoe rond Vlaar: Dit snap ik al helemaal niet... wáárom moet ajax hem halen? Er staat nu een defensie met Trabelsi - Heitinga - Vermaelen - Juanfran, als Trabelsi weg is kan Heitinga rechtsback, Grygera op zn plek en achter de hand hebben we nog de talentvolle Schilder, tevens kan er bij een gebrek ook beroep worden gedaan aan Maduro of Lindenbergh in het centrum van de verdediging, of er kan worden omgeschakeld naar 3-4-3, waarbij Heitinga/Grygera(bij afwezigheid Heitinga) - Grygera/Vermaelen (bij afwezigheid grygera óf heitinga dat gryg doorschuift naar rechts) - Juanfran/Vermaelen (bij afwezigheid juanfran). Er is dus helemaal geen behoefte aan het talent "Vlaar" , zou dus alleen maar kapitaalvernietiging zijn, en laten we dat nou na 5 jaren niet meer willen

3) Gedoe rond KJ Huntelaar: ten eerste wil ik even zeggen dat het tot nu toe alleen een akkoord is tussen Huntelaar en Ajax, en dus niet Heerenveen en Ajax, en aangezien de geldgeile voorzitters van tegenwoordig weet ik niet of Van der Velde aast op de hoofdprijs, of dat er een redelijk bedrag kan worden betaald. Ik weet niet of Ajax weer de hoofdprijs voor een spits wil betalen na Rosenberg en Charisteas.

Stel hij komt: Ene kant ben ik er blij mee, maar dan moet er 4-4-2 gaan worden gespeeld, aangezien Rosenberg er ook gewoon in moet, die gast heeft dan niet de techniek van Zlatan, maar hij komt er zeker . Ook moeten er minimaal 2 van de 5 aanvallers vertrekken (naast Yannis dus ook Babel of Charisteas), aangezien Babel nog enigzins potentie heeft, Charisteas, hoewel ik nog altijd vertrouwen in de Griek heb , maar eerlijk is eerlijk, liever KJH dan Charisteas, hopelijk zal Ajax hem dan verpatsen aan een mooie club voor de griek Over Babel kan ik kort zijn: denkt dat hij net zo goed is als Ronaldinho, laat hem maar lekker rijpen bij een andere eredivisieclub, want bij Ajax komt hij er met Charisteas/Huntelaar en Rosenberg toch niet aan te pas. Na een goede wedstrijd tegen Juventus is het trouwens alleen maar minder gedaan. Teveel omhoog geschreven door die pers hier. Mocht hij uberhaupt nog kans willen maken op een plaats in de selectiie voor het WK (alsjeblieft niet Marco ) dan moet hij het ergens anders zoeken!

4) ook wil ik nog even iets laten weten over Johan Cruijff, in zijn column in de Telegraaf laat hij weten veel vertrouwen te hebben in de huidige staf (met Fontein en van Geel) en eerlijk mensen, als Johan Cruijff dat heeft, wie zijn wij dan om dat niet te vinden? Martin van Geel dát is de beste transfer die Ajax de afgelopen jaren heeft gedaan naar mn mening, ik vertrouw volledig op deze persoon dat hij Ajax kan terugbrengen waar het hoort, en de rotzooi van Koeman en Van Eijden kan opruimen (lastige taak maar het gaat hem lukken

5) De Mul waarschijnlijk terug naar Ajax. Vorige week was ik aanwezig bij Sparta - Vitesse, kon weinig over de Mul zeggen, maar nooit slecht gevonden, dus hopelijk kan hij zn draai vinden en word het net als Andy van der Meyde (verhuurd door Ajax na een jaartje, aan FC Twente, na zn terugkomst uitgegroeid tot topspeler helaas ver***** bij Inter)

Al met al, zie ik de toekomst van ons aller Ajax zeer positief in met de volgende opstelling (bij komst Huntelaar en vertrek Pienaar (winterstop) en dat de Jong en Trabelsi pas aan het einde van het seizoen de club verlaten en bij vertrek Yannis/Charisteas

Stekelenburg

Trabelsi - Grygera - Heitinga - Juanfran

Maduro - Lindenbergh - Emanuelson

Sneijder

Huntelaar - Rosenberg

Bank
-Lobont
-Babel
-Charisteas/Yannis
-Vermaelen
-De Jong
-Galasek
-Manucharyan
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_33235743
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 01:04 schreef cultheld het volgende:
Dus ik kan er vanuit gaan dat Ajax 2 "gewoon" wint? Dan ga ik er nu 50 euro of zo op gooien
Hehe, ik heb een mooie multilink met oa Ajax 2 en Willem II.. Als alles goed gaat ben ik morgen 700euro rijker
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33235765
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 02:01 schreef Jajong het volgende:

[..]

Hehe, ik heb een mooie multilink met Ajax 2 en Willem II.. Als alles goed gaat ben ik morgen 700euro rijker
hoeveel gooi je er op dan ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')