Tuurlijk ben ik wel kritisch, zo vind ik het onzin dat Klaas Jan gekocht gaat worden. Óf dat Markus gekocht is.quote:Op maandag 19 december 2005 16:41 schreef scarryharry het volgende:
[..]
en vervolgens naar de klote geholpen klasseMoet je is kijken wat voor kwaliteit Ajax de laatste jaren heeft rondlopen en wat ze nu daadwerkelijk presteren. Een beetje kritische blik naar je clubje is totaal niet verkeerd
Eigenlijk heeft ie best een jodekop! Of is het jodenkop?quote:
misschien mogen ze dan ook wel een x een extra training beleggen in effectiviteit, met zoveel kwaliteit onder je niveau presteren, niets dan huldequote:Op maandag 19 december 2005 16:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik denk wel degelijk dat het trainingsniveau van Ajax stukken hoger ligt dan bij Heerenveen, maar ik heb dan ook niet zoveel voetbalverstand als jij.
Hahahaquote:Op maandag 19 december 2005 16:46 schreef Rednas_7221 het volgende:
Hey daar ben ik weer,
ik was zojuist even aan het rondkijken op Wikipedia NL en "bij toeval" stuitte ik op de volgende pagina:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Klaas_Jan_Huntelaar
Ik raad jullie aan om ook eens een kijkje te nemen op deze pagina. Er gaat een wereld voor je open!
KJH die vanaf 2006 onder contract staat van ons aller Ajax.Primeurtje?
Jij je zin.quote:Op maandag 19 december 2005 16:45 schreef scarryharry het volgende:
[..]
misschien mogen ze dan ook wel een x een extra training beleggen in effectiviteit, met zoveel kwaliteit onder je niveau presteren, niets dan hulde![]()
Dit heeft niks met voetbalkennis te maken, dit heet gewoon je boerenverstand gebruiken![]()
Ok gehuurd, ik dacht dat ie gekocht was. Foutje dan.quote:Op maandag 19 december 2005 16:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hij is een jaar uitgeleend geweest aan AGOVV, hoezo vangen hun er ook nog voor dan?
PSV vangt sowieso de opleidingskosten + 25% die zijn opgenomen in de clausule naar verluid...
Maar zoals SCH al zei heeft PSV (waarschijnlijk) geblunderd al vind ik KJH niet echt bij PSV passen.
AGOVV heeft hem gehuurd destijds en PSV is met Heerenveen een doorverkoopclausule overeengekomen.quote:Op maandag 19 december 2005 15:38 schreef Martuh het volgende:
[..]
Hoeveel? Een ton? De man kwam eerst nog van AGOVV he dus die vangen er ook nog voor.![]()
quote:AZ legt Vlaar boete op
AZ heeft Ron Vlaar een boete opgelegd naar aanleiding van diens uitspraken in De Telegraaf van vorige week. De 19-jarige verdediger stelde dat hij gechanteerd werd door trainer Louis van Gaal.
Overigens zijn verder geen maatregelen getroffen tegen Vlaar. De centrumverdediger blijft een volwaardig lid van de AZ-selectie. De Alkmaarse club deed geen mededelingen over de hoogte van de boete.
Wat dan?quote:Op maandag 19 december 2005 17:24 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die K staat ergens anders voor hoor...![]()
Maar ja, als ajax ook interesse heeft, is de keuze natuurlijk snel gemaaktquote:Op maandag 19 december 2005 17:31 schreef JaWi het volgende:
[..]
Feyenoord wilde hem ook maar wat graag hebben.
Vlaar is toch al 20?quote:
Nee.quote:Op maandag 19 december 2005 18:21 schreef Radegast het volgende:
Mag Huntelaar nou meedoen tegen Inter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |