Dat lijkt me logischquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:08 schreef Frutsel het volgende:
en als je RAGING barbarians aanzet krijg je heel veel hutjes?![]()
Dan komen er in het begin (na een beurt of 25-30) een hele zwik ventjes op je steden af.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:08 schreef Frutsel het volgende:
en als je RAGING barbarians aanzet krijg je heel veel hutjes?![]()
En dan het leifst in een stad waar een overvloed aan bossen isquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:30 schreef blue-102 het volgende:
Ja dat wel en hij is ook wel heel goedkoop![]()
Ik bouw pas als ik 5 steden heb en het liefste als ik stone heb. Ik heb altijd het gevoel dat ik zo efficient mogelijk moet zijn, ik bouw ook nooit iets als ik niet snel af heb.
Maar ik hou er erg van om het volk te zijn waardoor je ook standaard een beetje culture krijgt.
op zich wel, maar als je een bepaald soort beschaving kiest, weet zo ff de naam niet, dan breid je stad zich ook vanzelf uit. En als je dan ook Calendar ontwikkelt is Stonehenge weer teniet... Obelisken kosten ook niet veel tijd.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:06 schreef Frollo het volgende:
Je hoeft zeker niet elk wonder te bouwen, nee. Veroveren is veel slimmer
Alleen Stonehenge is wel makkelijk om te hebben. Elke nieuwe stad een radius-vergroting na 10 beurten, keihandig gewoon
juist dank uquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:06 schreef Monidique het volgende:
Creative.
Jij ook al nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:23 schreef Monidique het volgende:
O, ik ga in ieder geval niet meedoen met een PBEM.
Nope, sorryquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:28 schreef blue-102 het volgende:
Frollo, Mon. doen jullie dan wel mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |