quote:Op maandag 19 december 2005 18:25 schreef Luutgaert het volgende:
Nog maar een keer dan: kan je het ook zo zetten dat de tech tree eerder eindigt? Je kan bijvoorbeeld wel beginnen in de Middeleeuwen enzo, maar kan je het ook zo zetten dat je eindigt in de Middeleeuwen en dus niet meer verder kunt researchen? Ik wil wel een keer grote oorlogen met paardjes enzo hebben.
http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=147082quote:check out the file assets/xml/technologies/CIV4TechInfo.xml
make a copy of it and put it in the customassets/xml/technologies folder
find this line for each tech you want to disable:
<bDisable>0</bDisable>
change to...
<bDisable>1</bDisable>
ik snap ook niet wat het probleem is.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:12 schreef djmarshal het volgende:
oke, ik ga de mijne verkopen... het werkt nog steeds niet goed (de graphics) iemand geïntresseerd ? 30 euro exclusief verzendkosten, ik heb de mijne gekocht bij bol.com en is dus nog zo goed als nieuw omdat ik het spel nog niet heb kunnen spelen.
Ah bedankt! Ik zal 't een keer proberen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
[..]
http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=147082
Ik heb er geen probleem mee om nog even te wachten hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 21:45 schreef Retuobak het volgende:
Ik zou helaas pas vanaf de 16e januari mee kunnen doen
En Civ3 dan?quote:Op maandag 26 december 2005 20:54 schreef Forever het volgende:
OhmijnGod...
Civilisation 4 doet eht voor mij toch wéér... had Civ2 me al slapeloze weekenden bezorgd, nu gaat Civ4 hetzelfde doen ben ik bang
dat heb ik nouw ook.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:54 schreef SlaadjeBla het volgende:
Ik kan me er nooit toe zetten om weer een lange pot Civ te spelen. Tot ik er daadwerkelijk aan begonnen ben, dan moet hij ook zo snel mogelijk af
Ik zie hem nu pas. Vergeef mijquote:
Dat is niet eens zo'n gek idee. Nog twee personen erbij en we zitten al aan de acht immersch.quote:Kun je haast nog beter splitten in 2 games ofzo
Wat jij wilt is ook belangrijkquote:Verder:
Continents is mijn favoriet, en een paar AI's erbij zijn imho altijd leuk voor wat extra afwisseling in het spel. Qua victory conditions Space race, conquest, domination. Cultural/Time/diplomatic heb ik niks mee. En mijn voorkeur gaat uit naar Napoleon om mee te spelen. Maar eerlijk gezegd is het allemaal niet overdreven belangrijk, ik pas me wel aan aan wat anderen willen
Wat ik wil is gewoon een leuk PBEM potjequote:
Tuurlijk, eensch..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:39 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Wat ik wil is gewoon een leuk PBEM potje, de instellingen verder zijn voor mij niet ongelofelijk belangrijk.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:25 schreef Frollo het volgende:
Ik heb nu zes geïnteresseerden voor een PBEM:
Hoe dan ook, het wordt tijd om eens te gaan bespreken wat voor set-up we willen.
Terra en Archipello mogen van mij afvallen. Deze vragen iets teveel van mijn systeem.quote:Wat voor wereld willen we? Terra en Continents zijn allround het leukst denk ik, maar ook Pangea en Archipelago hebben hun eigen niche.
Een paar AI's kan geen kwaad. Groote wat mij betreft Normaal of Large. Ligt aan wat voor een type werled het wordt systeemeisen spelen weer een rolquote:Hoeveel spelers willen we? Alleen wij vijven of nog een paar AI's? Deze keuze heeft ook te maken met de grootte van de wereld natuurlijk.
Diplomatic is idd zinloos. Spacerace mag wat mij betreft ook uit.quote:Welke victory conditions activeren we? Ik stel voor dat we Diplomatic uitzetten. Niemand zal zo gek zijn om op iemand anders te stemmen, dus is deze victory zinloos of een verkapte Domination. De andere victory's blijven er wat mij betreft allemaal in. Hoe meer manieren er zijn om te winnen, hoe gevarieerder de pot.
Peter van Rusland of Frederick van Duitsland hebben mijn voorkeur.quote:Wie wil er met welke civ spelen? Ik laat me verrassen en kies gewoon random. Maar heb je wél een voorkeur, spreek die vooral uit.
Dat "atoomtekentje" betekent dat je handelsrelaties hebt met die beschaving en dat andere tekentje maakt duidelijk dat je "Open Borders" hebt met degenen waar het achter staat. Daarnaast zijn er nog soortgelijke tekentjes voor een defensief pact en waarschijnlijk ook voor permanente bondgenootschappen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:07 schreef VoreG het volgende:
Ik snap iets niet met die religions. Sommige hebben een soort atoomtekentje en andere weer een papiertje naast hun naam
Ooow dus het heeft niks met religions te maken, kijk dan is het goedquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat "atoomtekentje" betekent dat je handelsrelaties hebt met die beschaving en dat andere tekentje maakt duidelijk dat je "Open Borders" hebt met degenen waar het achter staat. Daarnaast zijn er nog soortgelijke tekentjes voor een defensief pact en waarschijnlijk ook voor permanente bondgenootschappen.
Tenzij de ander Theocracy heeft!!11!!!!1! LOL "Dquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:17 schreef Retuobak het volgende:
Nou ja, eigenlijk ook weer wel. Handelsroutes > verspreiding religie
Sorryquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:55 schreef Retuobak het volgende:
Ik ga iig wel samen met Fliepke in een team, team weggevaagd-voor-Christus ftw!
Hoe doe je dat, teams maken?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:54 schreef Sidekick het volgende:
Ik ben wel voor Epic-snelheid.
Behalve als we drie tegen drie spelen (of drie teams van 2), dan is Marathon beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |