quote:Op maandag 19 december 2005 16:43 schreef Waxxer het volgende:
Ooooohhh het zijn er zoveeelll
Ik heb net weer gewijzigd, ga weer even eentje eraan toevoegen dan *puf*puf*
Not my problemquote:Op maandag 19 december 2005 17:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
bij mij is het avond, zodra ik thuis komdus ergens tussen 5 en 6
en toch ga ik hem straks thuis bookmarken hoorquote:Op maandag 19 december 2005 17:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Naaahhh nee zoooveel hoeft er niet mee te gebeuren hoorMaar ik zat zo te denken, nu schrijf je dit, en over een paar weken is het alweer vergeten
Echt diepgaand is het niet
de mijne ook nie, maar toch blijft het avondquote:
Goed punt. Heel goed punt.quote:Op maandag 19 december 2005 17:14 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
homo, -inis m 1 mens; 2 kerel; 3 slaaf.
Als jij dat wilquote:Op maandag 19 december 2005 17:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
de mijne ook nie, maar toch blijft het avond![]()
ik wil het nie, maar ik vind da gewoonquote:
WEL ok...quote:Op maandag 19 december 2005 17:32 schreef TehRockstar het volgende:. Teringteef.
Hoe was het Krasnapolsky?
Flinke orgie dus?quote:Op maandag 19 december 2005 17:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
WEL ok...
Appartement was groot maar shabby..en een gigalekker bed
Dat nietquote:
Oh, nee. Je was met een lading vriendinneh.quote:
Maar mn beste vriend was mee en al die meiden waren helemaal weg van mquote:Op maandag 19 december 2005 17:38 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh, nee. Je was met een lading vriendinneh.
Homo?quote:Op maandag 19 december 2005 17:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar mn beste vriend was mee en al die meiden waren helemaal weg van m
ik denk altijd rare dingenquote:Op maandag 19 december 2005 17:43 schreef Just-Dennis het volgende:
hmm
straks gaan ze rare dingen denken, we posten tegelijk hetzelfde
quote:
weten ze in ieder geval dat ik geen kloon van jou of jij van mij bentquote:Op maandag 19 december 2005 17:43 schreef Just-Dennis het volgende:
hmm
straks gaan ze rare dingen denken, we posten tegelijk hetzelfde
quote:Op maandag 19 december 2005 00:47 schreef creno het volgende:
nog effe een vraagje
Heeft waxxer al een feestliedje geschreven met een hoop [homo]'s erin verwerkt ? Dan kunnen we met zijn allen gaan zingen
quote:Op maandag 19 december 2005 17:59 schreef Burner82 het volgende:
iemand nog wa leuks gedaan vandaag?
kwil jou leven... ik moet altijd werkenquote:Op maandag 19 december 2005 18:03 schreef creno het volgende:
[..]
ja ik !!
ik heb inkopen gedaan voor mijn badkamer: badhanddoek, douchehanddoeken, kleinere handdoek, gastendoekjes en washandjes, en allemaal dezelfde grijze kleur met een dokergrijze tribal erop![]()
Ik overweeg het. Vorig jaar heb ik wel meegedaan, en mijn bijdrage hier gepost.quote:Op maandag 19 december 2005 18:08 schreef wonderer het volgende:
Gaat iemand nog meedoen met het groot dictee, trouwens?
quote:Op maandag 19 december 2005 18:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
kwil jou leven... ik moet altijd werken
Hahaha klopt het?quote:Op maandag 19 december 2005 17:59 schreef creno het volgende:
ik zat het liedje t zingen, heb net het nummer van ABBA "gekregen" en damn you waxxer, goed gedaan hoor !!!! (en dan te bedenken dat ik een grapje maakte met
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
quote:Op maandag 19 december 2005 18:30 schreef Cairon het volgende:De 2e ken ik nog niet, maar wat het andere betreft ben ik het voor een deel met je eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja net geen tardes meerquote:
Neequote:
Juhweeeeelquote:Op maandag 19 december 2005 18:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Needie tardes van 19 december is alweer verleden tijd.
Hoe was je dag?Gaat het allemaal al wat soepeler enz?
FUCK jij post en ik bedenk me dat ik vergten ben vandaag die man van de KPN te bellen...quote:
Daar kan Sai vast nog wel een paper over schrijven, nu MET inhoudquote:
gods.. dus bij mij heb je gelijk het idee van "kpn, zeurders, geld te veel, kost moeite, moet bellen, stom, irritant"?quote:Op maandag 19 december 2005 19:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
FUCK jij post en ik bedenk me dat ik vergten ben vandaag die man van de KPN te bellen...
Dan morgen maar. Bah!!!
Neeee neee neee dat niet!!quote:Op maandag 19 december 2005 19:19 schreef petre86 het volgende:
[..]
gods.. dus bij mij heb je gelijk het idee van "kpn, zeurders, geld te veel, kost moeite, moet bellen, stom, irritant"?
quote:Op maandag 19 december 2005 19:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeee neee neee dat niet!!![]()
Maar ik had de hele tijd al het gevoel dat ik iets vergeten was...En toen opeens, floep, plotseling dacht ik eraan.
Waxxers lied op pagina 3quote:Op maandag 19 december 2005 19:33 schreef Great_Expectations het volgende:
Zijn er nog spannende dingen gebeurd in dit feestelijke topic die het teruglezen waard zijn? [afbeelding].
Nee die heb ik van zaterdag op zondag gevoerdquote:Op maandag 19 december 2005 19:37 schreef Great_Expectations het volgende:
Niet eens een rel? [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |