weten ze in ieder geval dat ik geen kloon van jou of jij van mij bentquote:Op maandag 19 december 2005 17:43 schreef Just-Dennis het volgende:
hmm
straks gaan ze rare dingen denken, we posten tegelijk hetzelfde
quote:Op maandag 19 december 2005 00:47 schreef creno het volgende:
nog effe een vraagje
Heeft waxxer al een feestliedje geschreven met een hoop [homo]'s erin verwerkt ? Dan kunnen we met zijn allen gaan zingen
quote:Op maandag 19 december 2005 17:59 schreef Burner82 het volgende:
iemand nog wa leuks gedaan vandaag?
kwil jou leven... ik moet altijd werkenquote:Op maandag 19 december 2005 18:03 schreef creno het volgende:
[..]
ja ik !!
ik heb inkopen gedaan voor mijn badkamer: badhanddoek, douchehanddoeken, kleinere handdoek, gastendoekjes en washandjes, en allemaal dezelfde grijze kleur met een dokergrijze tribal erop![]()
Ik overweeg het. Vorig jaar heb ik wel meegedaan, en mijn bijdrage hier gepost.quote:Op maandag 19 december 2005 18:08 schreef wonderer het volgende:
Gaat iemand nog meedoen met het groot dictee, trouwens?
quote:Op maandag 19 december 2005 18:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
kwil jou leven... ik moet altijd werken
Hahaha klopt het?quote:Op maandag 19 december 2005 17:59 schreef creno het volgende:
ik zat het liedje t zingen, heb net het nummer van ABBA "gekregen" en damn you waxxer, goed gedaan hoor !!!! (en dan te bedenken dat ik een grapje maakte met
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
quote:Op maandag 19 december 2005 18:30 schreef Cairon het volgende:De 2e ken ik nog niet, maar wat het andere betreft ben ik het voor een deel met je eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja net geen tardes meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |