Was samen met het hoerenfeest de leukste feestavondquote:Op maandag 19 december 2005 00:03 schreef odie22 het volgende:
ik zit dat filmpje te kijken "full moon party" is echt briljant zeg![]()
![]()
Verreweg het hoogtepunt jaquote:Op maandag 19 december 2005 00:03 schreef odie22 het volgende:
ik zit dat filmpje te kijken "full moon party" is echt briljant zeg![]()
![]()
Grappig, daar was ik semi live bij, althans het begin ervan ergens om 5 of 6 uur 's nachts, maar het deed me eerlijk gezegd weinig.quote:Op maandag 19 december 2005 00:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lachen dat je de bevalling niet noemt
Precies... het was ook cynisch bedoeldquote:Op maandag 19 december 2005 00:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
De bevalling was het diepte punt.
Hoi Cuall,quote:Op maandag 19 december 2005 00:04 schreef cuall het volgende:
Hai Henk
![]()
Je hebt daar een heel goed punt, Lieske heeft regelmatig correctie nodig en niemand doet dat. Het wordt alleen maar aangewakkerd en Lieske heeft het vaak niet in de gaten
![]()
En jij begrijpt de naam Wickedangel nog steeds niet?quote:
welnee, dat was wel leuk, zo halverwege die breiopdracht en Tanja stug doorbreien: 'welnee, dat zijn vast geen weeen'quote:Op maandag 19 december 2005 00:05 schreef regenworm het volgende:
je doelt op het programma van SBS de bevalling. Aan de andere kant beter een zwangere vrouw dan die HIV patiënt waar ze het ook over hadden voor dat BB begonquote:Op maandag 19 december 2005 00:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Grappig, daar was ik semi live bij, althans het begin ervan ergens om 5 of 6 uur 's nachts, maar het deed me eerlijk gezegd weinig.
Ik vond dat hele bevalling gedoe al sinds het begin weinig met het BB concept te maken hebben.
Daar waren toch al andere programma's voor, denk ik dan.
Toen vond ik sommige bewoners echt geen reet aan, en nu zou je blij zijn als ze er nog in zatenquote:Op maandag 19 december 2005 00:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Was samen met het hoerenfeest de leukste feestavond
quote:Op maandag 19 december 2005 00:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Grappig, daar was ik semi live bij, althans het begin ervan ergens om 5 of 6 uur 's nachts, maar het deed me eerlijk gezegd weinig.
Ik vond dat hele bevalling gedoe al sinds het begin weinig met het BB concept te maken hebben.
Daar waren toch al andere programma's voor, denk ik dan.
Excuse mequote:Op maandag 19 december 2005 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En jij begrijpt de naam Wickedangel nog steeds niet?![]()
Wel nee Tanja ging bevallen gelijk om die kamer een Berlijnse muur.quote:Op maandag 19 december 2005 00:09 schreef Wup het volgende:
[..]
welnee, dat was wel leuk, zo halverwege die breiopdracht en Tanja stug doorbreien: 'welnee, dat zijn vast geen weeen'
brengt me ook weer bij een ander leuk BB moment
dat Dido Liekse zat op te naaien dat ze 'leuke verhalen' moest vertellen [ hondje naast de scooter]
en dat alle aanwezigen zich echt lagen te bescheuren van het lachen
Met 7 jaar verschil ?quote:Op maandag 19 december 2005 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
Moeder en puberdochter.
[afbeelding]
Ik heb heel Tanja 'gewist'.quote:Op maandag 19 december 2005 00:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 december 2005 00:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi Cuall,
Nou dan heb ik het probleem toch opgelost van vanavond.
Er is er geen een die volgens hun leeftijd zegt "ach laat haar maar" en gaan alleen maar tegenin.
Dus wie is er onvolwassen?
Allemaal![]()
En jij hebt verder ook geen last gehad van de bevallingquote:Op maandag 19 december 2005 00:11 schreef cuall het volgende:
Mij deed de bevalling ook weinig, ik was gewoon blij dat de baby er was en ook gezond en Tanja er snel uit zou gaan.
Precies, dat is mijn puntquote:Op maandag 19 december 2005 00:12 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Met 7 jaar verschil ?
Eerder een oudere zus verhouding die nog duimt![]()
Dat had ik met linda was blij dat ze weg was maar had er eigenlijk wel snel spijt van.quote:Op maandag 19 december 2005 00:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
Toen vond ik sommige bewoners echt geen reet aan, en nu zou je blij zijn als ze er nog in zaten![]()
O die ene van de Woeste Hoevequote:Op maandag 19 december 2005 00:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
Die zei steeds "Aiiii" ( net nog gehoord )![]()
Verschillen blijven er altijdquote:Op maandag 19 december 2005 00:13 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens mij was ik veel volwassener op die leeftijd, maar mogelijk denkt iedereen dat![]()
Tuurlijk welquote:Op maandag 19 december 2005 00:14 schreef Sjet het volgende:
[..]
Thanks![]()
![]()
Of had je het niet tegen mij?![]()
Ik denk dat ze niet-zwanger een prima bewoner was geweest met haar ECHTE fuck the rules gedrag.quote:
Dan ben ik wel erg nieuwsgierig waarom?quote:Op maandag 19 december 2005 00:13 schreef melke het volgende:
Ik vond het volle maan feest het dieptepunt
Zolang er drank aanwezig is, dan is Roeltje vrolijkquote:Op maandag 19 december 2005 00:15 schreef melke het volgende:
Wat is Roel vrolijk zeg
Hoop toch echt niet dat m'n dochter wordt zoals Lieskequote:Op maandag 19 december 2005 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Precies, dat is mijn punt![]()
Maar dan zegt Ingrid dus wel, als ik een dochter had, zou ik willen dat ze zo was zoals Lieske.
Onbegrijpelijk.
quote:Op maandag 19 december 2005 00:16 schreef cuall het volgende:
Ik ga naar bed, morgen weer vroeg dag![]()
Veel plezier...........en lief zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja! Die slip-of-the-tongue van Tanja was ook leuk.quote:Op maandag 19 december 2005 00:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O die ene van de Woeste Hoeve
Trustenquote:Op maandag 19 december 2005 00:16 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 00:16 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan ligt het wel aan je opvoedingquote:Op maandag 19 december 2005 00:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoop toch echt niet dat m'n dochter wordt zoals Lieske![]()
Droom fijn lieve Cuallquote:Op maandag 19 december 2005 00:16 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |