Riool? Waar is dat voor nodig dan?quote:Op zondag 18 december 2005 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoera!![]()
En wanneer word je op het riool aangesloten?![]()
om in roel termen te spreken voor de kakquote:Op zondag 18 december 2005 23:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Riool? Waar is dat voor nodig dan?![]()
Was geintje, sorry.quote:Op zondag 18 december 2005 23:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Riool? Waar is dat voor nodig dan?![]()
Nou ik moet zeggen dat ik het behoorlijk storend vind, want je gaat daardoor de anderen daardoor enstig ophemelen, ik vind het echt jammer, want zo wordt een discussie haast hetzelfde als daar in het huis en ik heb jou héél wat hoger zittenquote:Op zondag 18 december 2005 23:50 schreef ART het volgende:
[..]
Ja, vind ik zelf ook. Omdat ik meestal bij iedereen wel iets goeds zien en over het algemeen behoorlijk genuanceerd ben. Maar bij Lieske gaan al mijn nekharen overeind. Dat heb ik bij sommige mensen en dan heb ik het ook fors.
En het wordt met de dag erger.
Heeft hij uiteindelijk toch nog iets.quote:Op zondag 18 december 2005 23:54 schreef melke het volgende:
Roel is wel sociaal in zijn scheetgedrag
Nou ja, jij bent natuurlijk niet helemaal objectief te noemen, dat besef je zelf vast ook wel.quote:
Nee, helemaal niet.quote:
Jij staat net zo met je oordeel klaar over Art als hij over Lieske. Pot en ketel enzo.quote:
Ja ook erg pijnlijk dat je daar pas na 4 maanden kijken achter komtquote:Op zondag 18 december 2005 23:54 schreef Wup het volgende:
het is echt pijnlijk hoe weinig 'leukste BB5 momenten' ik me voor de geest kan halen.
Hallooooooquote:Op zondag 18 december 2005 23:47 schreef cuall het volgende:
Nou daar ben i het niet mee eens. Ze vertelt het alleen nogal storend en iets teveel doorspekt met leedvermaak. Maar als je alle franje weg haalt, heeft ze regelmatig wel een punt hoor![]()
we waren er na 3 mnd toch al achter dat er weinig leuke BB momenten warenquote:Op zondag 18 december 2005 23:57 schreef melke het volgende:
[..]
Ja ook erg pijnlijk dat je daar pas na 4 maanden kijken achter komt
quote:Op zondag 18 december 2005 23:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
De Lieske analyse die ik al eerder voor mezelf maakte was dat van iemand die altijd lekker in haar vel zat terwijl ze haar studentenverenigingdingetje deed en er toen achterkwam dat dat niet automatisch pluspunten gaf in de grote mensen wereld.
Daarna heeft ze een tijdlang in een soort van indentitieitscrisis gezeten, over hoe ze dan wel een plek in de groep kon bemachtigen.
Nu is ze, gesteund door de vele niet-exits en de steun van buitenaf, tot de conclusie gekomen, dat ze haar studieboekjes kennis kan gebruiken om discussies uit te lokken.
En jij dan weer over je oordeel van mijquote:Op zondag 18 december 2005 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij staat net zo met je oordeel klaar over Art als hij over Lieske. Pot en ketel enzo.
klopt ik ben niet altijd objectief, maar dat geldt in dit forum wel voor meer usersquote:Op zondag 18 december 2005 23:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nou ja, jij bent natuurlijk niet helemaal objectief te noemen, dat besef je zelf vast ook wel.
En ik weet nog dat Lieske wel vaker doordraaft uit geldingsdrang.
De Lieske analyse die ik al eerder voor mezelf maakte was dat van iemand die altijd lekker in haar vel zat terwijl ze haar studentenverenigingdingetje deed en er toen achterkwam dat dat niet automatisch pluspunten gaf in de grote mensen wereld.
Daarna heeft ze een tijdlang in een soort van indentitieitscrisis gezeten, over hoe ze dan wel een plek in de groep kon bemachtigen.
Nu is ze, gesteund door de vele niet-exits en de steun van buitenaf, tot de conclusie gekomen, dat ze haar studieboekjes kennis kan gebruiken om discussies uit te lokken.
Ik zou liever zien dat ze het hele student zijn eens zou laten varen en zichzelf als persoon wat meer bloot zou durven te leggen.
Als ze dat zou doen, zou mijn mening over haar zomaar kunnen veranderen.
Maar ja, if wishes were horses...
quote:Op zondag 18 december 2005 23:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Halloooooo![]()
Er niemand in het huis meer die het een beetje kan sturen, Rob was nog een vader figuur waar ze naar luisterde.
De rest heeft totaal geen gevoel "misschien moet ik er niet tegenin gaan" .
Lieske is in haar onwetendheid een ongeleid projectiel tussen een stel wat niet weet wat ze er mee aan moeten.![]()
Ik heb het BB5 wel heel leuk gevondenquote:Op zondag 18 december 2005 23:57 schreef Bartoli het volgende:
[..]
we waren er na 3 mnd toch al achter dat er weinig leuke BB momenten waren
Ja, maar ik merk dat sommigen zo'n antiepathie tegen Lieske hebben, dat ze niet meer echt naar haar boodschap luisteren.quote:Op zondag 18 december 2005 23:51 schreef Fatalspeed het volgende:
[..]
We kijken wel naar dezelfde lieske toch?![]()
[..]
Halloooooo![]()
Er niemand in het huis meer die het een beetje kan sturen, Rob was nog een vader figuur waar ze naar luisterde.
Lieske is in haar onwetendheid een ongeleid projectiel tussen een stel wat niet weet wat ze er mee aan moeten.![]()
nou ik heb een slecht geheugen, da's best een goed excuus toch;)quote:Op zondag 18 december 2005 23:57 schreef melke het volgende:
Ja ook erg pijnlijk dat je daar pas na 4 maanden kijken achter komt
Nee hoor, mijn oordeel over jou is gebaseerd op wat je tijdens BB hebt gepost.quote:Op zondag 18 december 2005 23:58 schreef melke het volgende:
[..]
En jij dan weer over je oordeel van mij
Ik zeg ook niet dat het altijd saai was in het begin die ruzies met tanja, het doen en laten van roel, de geheime missies enzo waren wel fun. Het travofeest niet te vergeten. Het 3e handje en wie weet het nuecken. Dus is wel genoeg gebeurdquote:Op zondag 18 december 2005 23:59 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb het BB5 wel heel leuk gevonden
Hihi "wollig"quote:Op zondag 18 december 2005 23:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, maar ik merk dat sommigen zo'n antiepathie tegen Lieske hebben, dat ze niet meer echt naar haar boodschap luisteren.
Ik geef toe dat het soms lastig is hoor, ze is ook vaak erg wollig en langdradig![]()
Ha Ik snap je welquote:
Lachen dat je de bevalling niet noemtquote:Op maandag 19 december 2005 00:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het altijd saai was in het begin die ruzies met tanja, het doen en laten van roel, de geheime missies enzo waren wel fun. Het travofeest niet te vergeten. Het 3e handje en wie weet het nuecken. Dus is wel genoeg gebeurd![]()
Oew vals steekjequote:Op maandag 19 december 2005 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn oordeel over jou is gebaseerd op wat je de tijdens BB hebt gepost.
Ik ben niet zo oppervlakkig, ik let heus wel op![]()
Het was een leuke BBquote:Op zondag 18 december 2005 23:59 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb het BB5 wel heel leuk gevonden
Ja was inderdaad ook mooiquote:Op maandag 19 december 2005 00:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lachen dat je de bevalling niet noemt
Ja gek hè. Dat was best ontroerend.quote:Op maandag 19 december 2005 00:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nou nog een keer danquote:
Die wou ik noemenquote:Op maandag 19 december 2005 00:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[..]
Halloooooo![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 00:03 schreef ART het volgende:
Ik neem met Roel een whisky (Glen Morvan, 12 year old, straight)
Als ik dan toch in zijn reet zit, dan ook in zijn slokdarm.![]()
De bevalling was het diepte punt.quote:Op maandag 19 december 2005 00:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 december 2005 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn oordeel over jou is gebaseerd op wat je tijdens BB hebt gepost.
Ik ben niet zo oppervlakkig, ik let heus wel op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |