En jij hebt verder ook geen last gehad van de bevallingquote:Op maandag 19 december 2005 00:11 schreef cuall het volgende:
Mij deed de bevalling ook weinig, ik was gewoon blij dat de baby er was en ook gezond en Tanja er snel uit zou gaan.
Precies, dat is mijn puntquote:Op maandag 19 december 2005 00:12 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Met 7 jaar verschil ?
Eerder een oudere zus verhouding die nog duimt![]()
Dat had ik met linda was blij dat ze weg was maar had er eigenlijk wel snel spijt van.quote:Op maandag 19 december 2005 00:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
Toen vond ik sommige bewoners echt geen reet aan, en nu zou je blij zijn als ze er nog in zaten![]()
O die ene van de Woeste Hoevequote:Op maandag 19 december 2005 00:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
Die zei steeds "Aiiii" ( net nog gehoord )![]()
Verschillen blijven er altijdquote:Op maandag 19 december 2005 00:13 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens mij was ik veel volwassener op die leeftijd, maar mogelijk denkt iedereen dat![]()
Tuurlijk welquote:Op maandag 19 december 2005 00:14 schreef Sjet het volgende:
[..]
Thanks![]()
![]()
Of had je het niet tegen mij?![]()
Ik denk dat ze niet-zwanger een prima bewoner was geweest met haar ECHTE fuck the rules gedrag.quote:
Dan ben ik wel erg nieuwsgierig waarom?quote:Op maandag 19 december 2005 00:13 schreef melke het volgende:
Ik vond het volle maan feest het dieptepunt
Zolang er drank aanwezig is, dan is Roeltje vrolijkquote:Op maandag 19 december 2005 00:15 schreef melke het volgende:
Wat is Roel vrolijk zeg
Hoop toch echt niet dat m'n dochter wordt zoals Lieskequote:Op maandag 19 december 2005 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Precies, dat is mijn punt![]()
Maar dan zegt Ingrid dus wel, als ik een dochter had, zou ik willen dat ze zo was zoals Lieske.
Onbegrijpelijk.
quote:Op maandag 19 december 2005 00:16 schreef cuall het volgende:
Ik ga naar bed, morgen weer vroeg dag![]()
Veel plezier...........en lief zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja! Die slip-of-the-tongue van Tanja was ook leuk.quote:Op maandag 19 december 2005 00:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O die ene van de Woeste Hoeve
Trustenquote:Op maandag 19 december 2005 00:16 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 00:16 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan ligt het wel aan je opvoedingquote:Op maandag 19 december 2005 00:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoop toch echt niet dat m'n dochter wordt zoals Lieske![]()
Droom fijn lieve Cuallquote:Op maandag 19 december 2005 00:16 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |